.

Servis za upoznavanje

недеља, 28. фебруар 2010.

Uska guza

Video sam da cu svrsiti, ali nisam hteo u picku, polako sam ga izvadio i prineo njenom cmaru. Prvo sam joj gurnuo prst na sta je ona uzdahnula pa joj prineo glavic, koji je jedva usao.

Tu je ona pocela vec glasno da se dere na sta sam se ja uplasio da nas neko nece cuti. -’’To je samo u pocetku posle ide glatko“-rekoh joj -’’Izdrzi samo dok udje“ hrabrio sam je. Jako sam ga nabio u njen cmar tako da mi je pola kurca vec uslo, ona je bila u totalnom transu vise nije mogla ni da vice, samo je jaukala pri svakom mom trzaju, cvrsto se drzeci za kadu.

Drugom rukom je pocela mehanicki da vrti slavinu na kadi, sise su joj landarale i pocela je naglo da uzdise kao da ce zaplakati. Nisam vise mogao da je drzim za guzove jer je pretila da ce pasti pa sam je morao uhvatiti za kukove da se ne bi prevrnula.

Nastavljao sam da joj ga nabijam u cmar iz koga je tekla nekakva tecnost slivajuci se niz njenu picku, nisam mogao celog da joj ga gurnem u dupe jer je i mene bolelo koliko je bila tesna plasio sam se da je ne pocepam, ali sam nastavljao sada vec brutalno divljacki sve jace i jace da joj ga guram.

Posle nekoliko minuta ona vise nije izdrazala na nogama i uz polne jauke pala preko kade malo vise na bok. Pocela je da place i nesto je mumlala ali mislim da je to bilo od zadovoljstva vise se nije opirala tako da sam mogao nesmetano da je namestim na kadu kako mi je odgovaralo i da je nesmetano jebem. Tako je lezala preko kade jedna ruka joj je bila na slavini na nju je naslonila glavu druga ruka joj je bila u kadi na nju je bila oslonjena a kolena su joj bila na zemlji.

U takvoj situaciji meni je posao bio olaksan. Ne znam koliko je vremena proslo ali jebao sam je tako dobrih pola sata, nije se pomerala niti je sta pricala samo je ronzala. Ja sam gurao moj kurac u njen cmar sve vise i vise , odjedanput je sevnila lavina moje sperme nisam ga vadio iz njenog dupeta, svrsavao sam u njoj, mlaz je poceo polako da izlazi iz njenog cmara, slivajuci se niz picku.

Onda sam ga izvadio iz nje i dobro otresao patku na njene guzove. Ufff bio sam premoren, ustao da se umijem, ona je i dalje lezala naguzena na kadi. -’’Teta Jasmina eto gotovo je jel ste dobro“- pokusao sam da je podignem.

Uz moju pomoc je polako ustala video sam da je sva uplakana i iscrpljena jedva se drzala na nogama.. -’’ Hajde istusirajte se pa legnite da vas muz ne vidi takvu’’ Ona je i dalje cutla i brisala suze ali rec nije progovarala. -’’Hajde okupajte se ja sada idem’’ izadjoh iz kupatila.Meni se ipak nije islo kuci bilo je pola jedan i postojala je mogucnost na njen muz naidje. Otisao sam i zakljucao ulazna vrata i otvorio prozor u dnevnoj sobi za svaki slucaj. Onda sam otisao do kupatila. Isped vrata sam se skinuo potpuno go i usao. Video sam teta Jasminu potpuno golu kako se tusira.

-’’Zar ti nisi otisao?“ upita me i stavi ruke preko grudi. -’’Nisam jos i necu sada kada je najinteresantnije“ rekoh -’’Oblaci se i idi smesta jel znas koliko je sati Zoran samo sto nije stigao“ -’’Ne brini se zakljucao sam vrata ako naidje izlazim kroz prozor, nego dodji ovamo na masinu za ves“ rekoh joj.

-’’Sta si uradeo ma ti si skroz lud“ rece ona i izadje iz kade i podje prema vratima da uzme bade-mantil, ali ja je uhvatih za ruku i privukoh sebi. Stajali smo tako goli jedan pored drugog, moj podignuti kurac joj je dodirivao pupak. -’’ Polako, za 5 minuta idem ali sada ozbiljno’’.-rekoh -’’

Teta Jasmina kako imate lepe sise, odavno nisam video lepse’’ – podjoh da joj ugadjam i podjoh ustima ka njenim bradavicama. -’’Vrlo ste zgodni i privlacni, takodje ste vrlo seksi mozemo ovako dugo da se druzimo“- poceo sam da lizem njene sise, dok sam joj jednu lizao dugu sise sam drzao rukama. Drugu ruku sam spustio na njenu zadnjicu.

Bila je jako vruca od tople vode, samim tim i jako mekana pa sam poceo da je mesim rukom. Ona je samo cutila i ubrzano disala, ruke su joj stajale na ramenima kao da je zelela da ako preteram da me odgurne.

Medjutim nisam preterivao lizao sam joj jednu pa drugu sisu. Onda sam polako poceo da krecem ka vratu, ljubio sam je po vratu, lizao, rukama sam je uhvatio za kosu a drugu ruku polako sa dupeta gurnuo medju nege. Bila je jako vruca picka, poceo sam da je zadovoljam rukom povremeo gurajuci prst. Disala je sve dublje i dublje.

Podigao sam glavu i poljubio je direktno u usta poceo sam da joj guram jezik, prihvatila je i ona ljubili smo se tako nekoliko minuta a onda sam je rukama postavio na ves masinu namestio je da sedne i podigao jednu nogu na rame a njenu drugu nogu sam drzao ispod miske.

Obe njene noge su bile izuzetno teske. Onda sam namestio kurac i oceo da ga trljam o njenu picku na sta je ona samo uzdisala. Gledala me je pravo u oci, kao da nije verovala da joj se to desava ali nije se opirala ni bunila, ocigledno joj je bilo lepo i zelela je da traje sto duze.

Njene ruke su bile naslonjene na masinu. Poceo sam polako da joj ga uvlacim, malo po malo usao je ceo, poceo sam da je jebem sada je islo vrlo glatko bila je sva razradjena i vlazna, gurao sam joj ga i izvlacio veoma brzo.

Masina se tresla a njene sise su landarale levo desno, sto me je jos vise napalilo. Gledao sam je pravo u oci ljubeci njenu nogu koja je bila na mom ramenu. Glava joj je bila naslonjena na rame i zmurila je, po nekad bi se pojavila po neka bolna grimasa na njenom licu kada sam ga jace zabijao.

Onda sam joj spustio drugu nogu da visi preko masine a rukama uhvatio za sise koje su poskakivale u mojim rukama od siline moga udara. Poceo sam da svrsavam po njenom stomaku, isprskao sam joj i sise.

Нема коментара:

Постави коментар