.

Servis za upoznavanje

петак, 5. фебруар 2010.

Sex sa majkom i cerkom

Moja majka-in-law ruža iz divan i prešao sobu za škripac mi piti. Ona je još uvijek nosi svome pokojnom muža-bijela haljina košulja koja je okupila iznad nje Hipnotičko lepršav magarac otkriva maleni par crne čipke camiknickers. Ona je imala unpinned joj duge, tamne kose koja je sada uvijen oko nje uska ramena. Ona nije uklonjen joj make-up i njezine su oči teško maskara obojena i njezin ružičasti ruž sjalo wetly. Povrat na kauč ona sjedne i izvuče koljenima do mene priuštiti tantalising pogled joj dugo simetričan noge i uvukla joj satena maca mound. Ona Potapšao jastuk pored nje u pozivu za mene da se sjedi. Joj tamne oči studirao mina kao što sam pio rakiju veliki ona mi je izlio. Ipak reeling sa šok nad mojim neplaniranih seksualni susret sa svojom ženom prijatelj, Lauren i njezin objavljivanje moje lijepu Claire visoke škole whoring budalaštine, trebao sam piti.Sex sa majkom i cerkom

"You look zajapuren, Phillip Dragi", rekao je Anne. "Jeste li i Lauren slažemo?" Ona lučni obrva u izraz koji je bio upitan kako još ne znaju. "Da, jesmo," šapnuo sam kao da sam za sebe, sliku sam istražujući usta na Lauren pamuk-odjeven pussy popping nepozvan u moj um. "Ona je bila usamljeni jer razvod, Phillip" Anne primijetio, patting sam nogu u uvjeravanja "Siguran sam da je ona dobrodošla provesti neko vrijeme s zgodan čovjek i znate, Claire i Lauren su uvijek bili bliže od sestre, jer su bili mali djevojke ... Šta hoću reći je, ako se nešto dogodilo između vas i Lauren, Claire neće imati problema s tim, u stvari, mislim možda je htjela joj zgodan muž da plati njezin prijatelj neke pažnje ... Ne osjećam se krivim, Phillip . "

Naslonjena natrag na divan sam uzeo moj duboki gutljaj rakije. Nisam mogao vjerovati što sam bio sluh, bila je moja majka, supruga mi je reći da je moja nevina žena me je postaviti sa svojom prijateljicom? I bila je moja majka u pravu u ovom na? Kakav ljudi su te žene koje sam prije mislio bih bila savršeno normalna obitelj? I zašto je Ana još nije spomenuo perverzni i napuštene susrete da su ona i ja imala zajedničku obje prethodne noći i opet jutros? Moj um je bio reeling s proturječne misli zbunjenost i uzbuđenja. Osjećao sam se u mojem džepu hlača za moje cigarete. Moji prsti zatvoreni na Polaroid foto bih uzeti iz Lauren kuće, slika moje male žene kao high-school girl, hvatalo dva engorged fat cocks u njoj raširenim rukama dok je smiješio u kameru, ali za gol navijačica's suknja , njezin mladi otresit grudi cijedi u blistavim ejaculations nekoliko dječaka. Na poticaj, ja potisak šokantne fotografije Anne je u ruke. Kao što sam tako učinio, Lauren zaprljanu i rastrgan gaćice pala na pod.sex sa sestrama

Bio sam zapanjen Anne reakciju kao i ona pogledala Polaroid. Njezino lice provalili u široki i gotovo ponosan osmijeh kao ona smijala tiho. Sada je pogledala me u oči s čudnim izrazom."Ona je tako nestašan djevojčica," majka uzdahne, tresući glavom u luna. "Ali, onda mogu vidjeti da i vi ste bili vrlo loš dječak ..." Ovdje je zakačen Lauren upropastila gaćice na nju malo ljubičasto-polished nokat i mahao im pod nos, vlažnom i mirisav pamuk klimanje od nje noktima. Posmatrajući moj zaprepašteni izraz Anne postignut tijekom i čvrsto me zagrlila."Nemojte biti takvi izvještačena, Phillip", kazala je šapnula u uho. "Znam da nisi izvještačena, Darling." Njena ruka spustila na moje prepone i ona lagano stisnutu moje kažnjava penis kao ona počela crtati moje ušna školjka u usta i grickanje na moje uho. Jaukati od uzbuđenja pobjegao moje usne kao što sam ja osjećao očvrsnuti.

I bespomoćno Anne gurnula natrag na kauč sa silovitim poljubac kao moj jezik provalila joj usta.Ona me poljubi leđa s mekom, seksi uzdah. Moje ruke užurbano otkopčan joj majicu otkrivanje savršen skup pune grudi čije bradavice su već proširenje u unmistakeable poziv. Vučenje daleko od lica i ronilac mi glavu na grudi koje su suckled svoje supruga i ja uzeo jedan teško ružičasta savjet među moje zube. Njezina glasan krik od strastvene boli me potaknuo na moje napore i ja počeo žvakati na nju sjenica, moje druge strane grubo gnječenje joj druge dojke, štipanje teško ju uspravne bradavice. Ona je opet povikaše i osjetio sam tople ruke jagma u moje hlače jer je ona zavladala mojim osovina i počeo da me udara čvrsto. Uklanjanje svoju ruku iz njezine grudi napuknutu sam dosegla povući moj sweatpants niz moje noge. Oslobađanje je blistavim sjenica iz mojih usta sam nacrtao moju glavu unatrag i vidjela da je nacrtan koljena visoko gore na obje strane mojih kukova, njezin saten omotan-brežuljak je bio sunčan i vlažnost njene vlažne maca i ja mogao mirisati slatki tangy aroma joj kaplje spol. Udišući duboko osjećao sam miris njezina ispuniti moje čula i ja gurnula ispod mog ramena joj uskrisi bedrima dok sam gurnuo naprijed, podizanje magarca od sofa. Balansiranje joj noge na mojim ramenima sam dosegla do izvući gaćice iz svoje dno, a ja ih prisilio joj podigao bedrima. Ih Vučenje joj noge dok su ispružena poput elastičnih i neposredno pred moje lice osjetio sam njezine ruke shvatiti moje uši kao ona gurnula joj dupe dalje od gore divan. Njeno djelovanje prouzročio joj gladna maca na kist protiv moje zatezanje penis kao što sam ja osjećao lakoćom prošlo krzneni ulazu i unesite je zbijeno med-pot.

Falling forward sam gurnuo svoje lice u središte natopljene čipke njene crne gaćice, sada rastegnut i naprezanje između njenih nogu rastali kao moj kurac i gurnuo duboko u njoj prikupljena maca. Po prvi put, njezin-son-in-law's penis ušao Anne's dobrodošlice vaginu.Gripozan niz njene vlažne gaćice u mojim zubima mi zabode tvrdo u njezine dubine te je bio nagrađivan niskim stenjati čežnje. Anne's ruke sada sama steadied na kauč i ona sama gurnula prema gore da biste ugradili sebe dublje na mome naprezanje penis. Ja zavladala je u mojim rukama pa ih izdvajali nad glavom i stegnute ih zajedno u čvrst hvat. Naginjanja naprijed, još uvijek stezanjem gaćice u mojim zubima prisiljen sam joj noge prema gore, kao i sve moje 9 "vratilo joj ono sahranjen u roku do moje lopte odskočiti protiv nje visok magarca. Čupanje do sada sam mogao osjetiti hladan zrak iz sobe na moj debeli penis sam čula njen vrisak glasno kao što sam potisak moje pune dužine duboko unutar nje. Počeo sam prasak moje majke-in-zakon s osvetu, lupa joj je teško jer zglobove moje slobodne ruke gumiran otprilike na vrhu joj sex. Njezina zarobljen ruke, zavladala u mojoj šaci iznad joj udarati glavom počela stiskati i spazam i osjećao sam se rippling senzacija uz moju vratilo kao što je ona u quivered orgazma.Njezina krikove užitka su podudarne po svoj grunts strasti kao JA groaned kroz drenched gaćice čvrsto održan u moja usta i nastavio se moje sada pomahnitao thrusts u trbuh koji je producirao moja prekrasna supruga.

Anne opet povikaše kao šef moj penis nadut dalje i počeo impuls kao što sam približila svoj orgazam. Ja oživi moj ljut lupa kao što sam razabrao riječi izlaze iz usta joj zadihan. "Harder, Baby", ona panted. "Dođite u meni, Phillip, ispuniti moje pička, daj mi svoje dođe, baby ... Napunite do mene ..." Nevjerojatno, osjetio sam joj opet tresti i grč u njoj maca zidovi pulsira u drugom orgazma oko moje lupanje i zabadanje alat. Senzacija doveo na svoje doći i ja pucao špricati nakon špricati vruće kremasti semen u centar moje majke-in-law. Pada prema naprijed i proveo sam oslobođen je zarobio ruke i osjetio ih puzanje pod moj t-shirt i drži me čvrsto jer joj prešao preko gležnjeva moj magarac obraze, vuče moje omekšavanje pijetao dalje u njoj. Ja pokopan u moje lice joj kosu, slušati svoje duboko disanje postepeno usporiti.Sex na javnom mestu

"On je dobar, mama, nije on?", Rekao je glas iz kuta sobe. "Rekao sam ti da je on veći nego tata ...." Okrenuo sam se u užas pronaći svoj Claire, odjevena samo u shortie spavaćica, pljeskanje rukama nježno i posmatranje u njezin suprug i majka još uvijek uklopljene u jedni druge na divan. "Well done vas dvojica, ona nasmiješi. "I, baby ... mislio sam Lauren možda samo imate istrošene ... Trebala sam znati bolje ... Imaš nešto lijevo za Claire?"


Osjećao sam se Anne's gaćice pop iz moje zube na moja usta otvorena je pala i moja supruga približili kauč sa pretjerano sashaying hod. Koji kurac se događa? Kao što je Claire sjedio kraj nje majke zavaljen na kauč sa leđima osjećao sam da me moj penis slajd iz Anne je maca u poplavi ljepljive dolaze. Anne moaned throatily kao ona unhooked joj noge od preko mog ramena. "Oh, mama," šapnuo je kao Claire pognut glavu i poljubi svoju majku duboko na usta.Ja sam izvukao na drugom kraju kauč kao što sam gledao moju lijepu ženu i moja majka hot-in-law udio nepogrešivo seksualni poljubac. Ne može se misliti sad, samo sam gledao kao djevojke i dalje kako bi van.

Milovanje njezina mewling majke napuknutu grudi, Claire spustio glavu i uzeo jednu od svojih mama je tender bradavice u usta. Anne moaned softly kao Claire počela sisati poput beba.Premještanje između nižih i njezine majke rastajalo noge, Claire je počeo da pije iz teče nered koji je seeping od svoje mama puffy pussy. Dok je ona na lizali Anne's oozing rascijepljen kao žedan mačića, vidio sam joj ruku između nogu puzanja kako je ona skliznula četiri prsta duboko u njoj Auburn slama i počela milovati sama. Oplakivanje sada, lice joj bobbed gore i dolje uz majčinu vaginu kaplje kao ona moja ponuda lizali pomiješana s majčine tangy sokovi od nje mama's just-jebeno prepone. Anne opet je bio zadihan redovito sada kao i njezina kćer je nastavila svoju akciju preklapanje na njoj maca i kao što sam ja gledao to nevjerojatno zabranjeno erotski tablo osjećao sam perverzan moj kurac ponovo ukrutiti. Sada obje žene su vičući glasno i mahnito kao i prsti i usne nastojao dovesti još dolaze. Osjećao sam se kao mali otoman zatresti ako je u potres jer su obje žene su propali vrištanje međusobne orgazma. Moj alat ponovno ukazao na strop kao blistavi i mokro lice moje bezobzirnog žena podigne od svoje majke rastali noge i pogledala me s živahan izgled. U pozadini je bio zavaljen Anne sa zatvorenim očima i teško disanje. "Mmmmmm ..." uzdahnuo Claire, a pokrenut je vrh nad njom njezin jezik sjajno usnama ... "mumija-cummy koktel ..." ona je mrmljao, dostizanje naprijed i uzimanje držite moje osovine. "Mogu li imati jedan metak ravno?" Pitala, coquettishly, gleda me sa iskričavim očima.

Njezina usta obavijen moje ljepljive pijetao s vlažnom slurp i žena mi je počeo raditi na moju muškost upoznat s usana i brzo povlačiti prstima. Samo pred mojim očima uklonio u mojoj glavi u ekstazi sam uhvatio u prolazu Anne, prsti zauzet među svoje noge kao ona je gledala svoju kćer pohlepno sisati na svoga muža ispupčen alat taj minuta prije nego što su crpne duboko u svojoj utrobi. Njezina lijeva ruka je gmizati između svoje kćeri, noge i počela je ukazivanje moja supruga Claire radili na moj kurac. Moja žena radi i strastvene oplakivanje obje djevojčica brzo me doveo do još jednog doći kao što sam spurted, više feebly ovo vrijeme, i obložene moje žene grlo s kremastim presvlačenje mliječno dolaze. Osjećao sam se Claire naježiti na mom krilu kao ukazivanje joj mama donijela joj svoj vrhunac.sadomazohizam-bol

Moje oči sad čvrsto zatvorena kao što sam basked u ovom zabranjen osjećaj, osjećao sam se Anne ustati iz divan i zavoja između mojih nogu da izljubim svoje kćeri-sperma kaplje usana."Idem u krevet, Sweetie," prošapta ona, "Ti voditi brigu o naših dječaka, a ja ću vidjeti kako vam sutra ..." "Mmmm, mama," groaned Claire. Čuo sam Anne napustiti sobu jer mi se otvorile oči.Moja supruga je looking up at me uz tok dolaze cure iz kuta joj usta i njena prijateljica je rastrgan gaćice u jednoj ruci i izgužvan Polaroid svoje mladenačke nesmotrenost u drugim."Želite mi reći o Lauren?" Ona cooed coyly, ljuljanje joj prijatelji dronjav gaćice u njoj prstima."Želite li mi reći o tome?" Pitao sam, površno na sliku i dostizanje dolje za brisanje usta joj curi sa mojim prstom.

"Ja mogu napraviti bolje od toga, Baby", ona purred. "Dođi u Dad's studija ..." Ona je podstavljena po sobi kao što sam slijedio je prekrasan oblik s mojim očima. Zastala je na vratima i gledao preko ramena, kosa joj pada preko lica. "Jedan od nogometne reprezentacije videoed ta stranka i ja sam dobio traku ... You want to gledati?" Branje do rakije bocu i čaše na neki način sam slijedio ženu iz sobe.jebanje u guzu

Нема коментара:

Постави коментар