.

Servis za upoznavanje

петак, 26. фебруар 2010.

Poznanstva sa mladim devojkama

Ne znam ako je to bila boos, ili činjenica da smo bili sad od legende stranci, ali mi još uvijek nije učinjeno. Mi smo svi imali stečen od više od 3 puta svaki, ali to nije bilo dovoljno. Rakija je htio da me vratiti za izradu joj da vruće, nisam mogla reći. Ona mi je povukao gore po mojim rukama i sa jednom rukom na svakoj dojci, ona me gura na mom krevetu. Ona je počeo moj pokisao fingering wet vagina. Ona je bila potpuno u kontroli i sam to znao. Ja samo ležeran i opušten kao što je radila je magija. Mene fingering, onda lizanje, onda sisanje, onda ugrize, a zatim ponovno ukazivanje. Onda ona me iznenadila, plomba mimo. Ovo mi je dao priliku da vidi Cheyenne, gdje je bio. Ona je mlade objavljena u svoju stolicu u kutu sama podvlačenje, da me gleda vrlo usko. Rakija se vratio sa novim rekvizit: boca vina.devojke

Ona je počeo polako, guranje ušća u boce i iz moje vagine, dok je ukazivanje moj šupak. Zatim je dobio malo više nasilan s njom, a ja sam bio oplakivanje svoje ime. Ona osjećala tako dobro, tako je ona bila ona rotira i zabadanje, bolje nego bilo koji kurac. Prestala. Vrat boca je bila potpuno uronjena u moje tijelo, kada je i sama repozicionirani, vođenje dnu boce vina u svoju maca. Mislim da joj maca bila ispružena, jer sam ju je agresivan za 45 minuta, ali način na koji je pružio joj maca oko boca vina, lice joj oplakivanje sa svaki centimetar, bila je najtoplija stvar koju sam ikada vidio. Jednom kad usne njezinu vaginu sastao mina, ona je počela zabadanje.Kad je to učinio, sam počeo zabadanje previše. Guranje bočice od mojih maca i na njezin, kao što je učinio isto kao i. Mi smo bili vrištanje i oplakivanje i trese kad smo oboje sišli.erotske price

Ja skliznula natrag, i izvukao bocu iz nas i pokazali joj dolje. Ja zabodena joj ruke dolje sa nogama i sjedio na njenom licu. Kada sam to učinio, Cheyenne nagnuti se nad ispred mene.Počela sam joj se jelo Rakija kao što je započeo u na mene. Bio sam guranje moja maca u lice, tako teško, nisam ni siguran kako bi mogla disati. I tako je u trenutku i biti s tim djevojkama koje sam dobio od, i kad sam sišao, dobio sam Rakija nazad pissing cijele njezine grudi i usta njezina. Ona ga u gulped i moaned glasnije nego što sam bio. Mislim da je bila u tom stilu. Bio sam to radiš samo da se kuja, ali ona je to uživanje. Sluh nas oboje jaukati, poslao u Cheyenne frinzy, cumming all over me.sms

Onda smo sve tri propala. "Lets go to bed, dečki", rekao sam kako smo sve tri popeli u moj krevet. Kao što sam ugasio svjetla, čuo sam applauding. Okrenuo sam se svjetlo na leđa i pogledao gore da vidi sve dečki iz stranke izvan mog prozora. Oni su vidjeli cijelu stvar.Cheyenne i Rakija i pogledao u mene, a mi sve tri umro nasmijan.

Proveli smo noć cuddling i pričaju i ljubi pod pokriva sve dok mi je zaspao. Čak i nakon što smo zaspali, ako jedan od nas je probudila, mi bismo probuditi drugima i šaliti se, sve dok ne osjetite ponovno zaspao. Mi prevaren oko za oko 3 tjedna odmah nakon toga, dok smo odlučili da ga se dalje i početi datiranje.price erotske

Dobili smo vlastiti stan nakon toga. Živimo život savršen, ide na krevet zajedno, međusobno waking up, sve nas troje zajedno uzimanje tuševa, idu u kino i stranaka i klubova i restorana zajedno, svi troje smo držeći se za ruke. Mi riješiti zajedno, a gotovo svake noći smo threesomes, ponekad van, videotaped ponekad, a nekad samo jedan na jedan, ponekad pozivamo četvrta, ali je uvijek bilo i uvijek zadovoljavanju perverzni. Ponekad mi praviti se da se sestre i ulogu igraju.mlade

Нема коментара:

Постави коментар