.

Servis za upoznavanje

понедељак, 15. фебруар 2010.

Zaljubljenik u erotski ves

Volim erotsko rublje. Moj ljubimac lingerie store je Fredericks u Hollywood, gdje niz rubljem u rasponu od slatko i romantično da stvarno neotporan. Njihova osnovna rublje je maštovit i upotrebljiv i njihove 'specijalitet' odjeću su zabavni i začinjeno. JA brstiti preko regala i tanak tkanine i trake, lagano miluje silks i saten sa mojim dlanovima, povremeno prebiranje posebno privlačan panty ili grudnjak od para i dirljiv to s obje ruke. Mogu odabrati moje gaćice i grudnjake sa koliko obzir kao neki ljudi izabire svoje mates. Oni su oboje intimne
partneri, nisu? Smatram kako će učiniti da se osjećam. Će oni biti razgraničenje, kao što je ljubomoran ljubitelj me pokušavaš držati preblizu? Hoće li se haljina atraktivne na policama, ali stezati ili ogrepsti kada blizu moje tijelo? Svaki predmet je odabrana i pratnjom na poleđini trgovine da se uzorak, po uzoru i bilo pažljivo postavljen na sjedište ili unceremoniously draped natrag preko vješalica, napušten i zaboravljen. Radije gaćice koje su nešto jedinstveno. Možda oni imaju posebno šarmantan t-remen na stražnjoj strani ili je tkanina izvezena s prilično dizajn ili noge su slatki malo suknju leprša oko otvora. Ja obožavam svijetle, bogat bojama satena grudnjaka, ljubavi način svjež tkanina kolijevke moje grudi i naglasiti moja ramena.

Jeste li reći sam volio rublje?

Volim način na koji sam izgled kad sam korak od moje svlačionica na ogledalo, odjeven u čipku grudnjak i podudaranja bič, par podvezice lagano štipanje vrhova čarapa. Mislim da sam izgledati bolje s tim nego na seksi underpinings
Radim sa ništa at svi. Grudnjak mi daje rascjep i moje male okrugle grudi, ali iznenada se o punini. Panty naglašava moju iza, to uokvirivanje s čipkom. Moja koža, za razliku od dragulj tonovi tkanina,
izgleda mek i mliječno bijela. Odjeven u blago obojen crijevo za moje noge se dugo i lijepo građen, gladak i gladak. I haljina od kože van, podudaranje boja, tkanina i teksture moj grudnjak i gaćice za haljinu ili hlače sam
izabran za dan. Sviđa mi se znajući da sam boja koordinirana od glave do pete. Nevoljko sam završiti preljev, raslojavanje javne odjeću preko mog vrlo privatni one.

Ja hodati, sjediti, stajati i kretati kroz dan i sa svakim uviti moga tijela osjećam suptilan tegljača iz podvezica koja me podsjeća da se pod moje oh-tako-pravi poslovni odijelo Ja sam nosio plašt koji većina muškaraca i žena podjednako bi
smatraju nevjerojatno privlačan. To je moja tajna, a čini mi osjećamo snažan. Ponekad, ako mi suknju hem je iznad koljena, ja ću križ moje noge dok sjedi. Ako tražite samo pravo, vi svibanj vidjeti na vrhovima čarape puzanje dolje ispod ruba suknje. Znam da je tu, a ipak ja učiniti ništa da ga sakrijete. Ja ne crvenjeti i trzaj moje izgrditi za pokriće
izložena koža, ja ne nude ispriku. I praviti Ne znam da sam upravo otkrio da vam nešto intimno o sebi. Znam da sam sexy, a ja osjećam da je mnogo više erotski što nam je dao mig da vas iznenađenja koji leže neposredno ispod površine. Vidim pogled na vaše lice, lagano podići i obrva, zuriti da zadržava malo predugo. To je isti izgled li od čovjeka ili žene. Možda značenje je drugačije, ali svijest registrira u tvoje oči samo za trenutak.

Jeste li spomenuti osjećam seksi kad nosim lijepe cipkaste gaćice?

U večeri, možda na jednu noć, ja ću biti malo hrabriji sa mojim otkriti. Možda ću otkopčati bluzu moje malo niže na taj način našto JA premjestiti moj ruke ili okrenuti na neki način sam kratko bljesak vedro obojena, saten pokrivene dojke. Možda ću nositi visoke rez japanke s low cut hlače tako da se vrhovi svake podijeliti prostor na moje kukove. Uparivanje push-up grudnjak s iskop za vrat tank top maksimizira moje bustline. Ja sam fasciniran načinom na koji to izgleda iz moje vidikovac - dekoltea počiva preko vrhova mojih grudi i pokazuje off blagi krivulje grudnjak stvara. Ja nositi kaiš ili g-string gaćice ispod suknje i traperice, oko uzimajući u krajolik mojih leđa dolje
moje noge, glatke linije i neprekinuta.

Ja pir u pogled na moje lice kad ljubavnik 'unwraps' me, skidaju mi prve moje jaknu, bluzu i onda napokon moja suknja, ostavljajući ih heaped na katu. Vidim užitak igrati na uglovima njegovih usta kad mu otkriva dodatni briga ja sam uzeo za prekrasan izgled. On zna da sam učinio to i za njegovu korist i moje vlastite. Ponekad je on prestaje tamo, radi oko mekan, stretchy tkanine, uživajući u osjećaju od svile, jer rubs protiv njegove kože. Indulging u neke tajne fantazije on svibanj dopust moj čarape,, podvezice i cipele. To donosi mala, ledena-hot chill gore moje kralježnice, kada je ovo. Osjećam se više nego lijepa onda, ja osjećam bezobzirnim, nestašan.

Ladica puna atraktivnih gaćica i grudnjaka koji nose često, ne samo za specijalne, kaže Ja sam žena koja je u kontaktu sa svojom seksualnošću. Ja ih nositi za mene, ni zbog čega drugog nego da mi se sviđa kako sam gledati u njih.
Ako nije bilo zaljubljenik u njima uživati sa mnom ja bi još haljinu na taj način da sebe podsjetiti da sam lijepa, ja sam senzualna, i zaslužuju biti tretirane na ove osjećaje ne samo povremeno, ali svaki dan. Sexy donje rublje govori nešto o meni čini nepotrebne riječi. Oni govore o smjelost, samo osiguranje, o ženi koja se brine za svoje tijelo i kako ona izgleda. Ovaj tihi afirmaciju tko sam ispod mene nosi kroz moj dan i
večer. To je suptilno otkriva sa svakim dahom I take.

Нема коментара:

Постави коментар