.

Servis za upoznavanje

четвртак, 11. фебруар 2010.

Seks na izletu

Ove godine naš razred je izlet na pustinjski kamp za odmor, srećom, dva najtoplija djevojke u školi prijavili ranije, a siguran sam da se prijavite i donijeti sve moje kamere prijenosnika samo u slučaju.Magacin
Nakon što smo do kampa smo svi dobili priliku jahati deve, rada kampa, sve normalne stvari koje morate učiniti.
Naš prvi dan je bio apsolutno savršen i za poduzimanje neke slike pa sam zgrabio moju opremu i dobio spremni prošetati se do jezera pored kampa,za Tiffany & Alizeya vidio mene uzimajući stvari spremne te pitao ako bi mogli doći s, što rog-pas, da sam ja sam rekao da te je počeo razmišljati o načinima kako ih dobiti na metak.za spermu
Kako se u vodu sam mislio kako doći do cure popustiti kada su oba mi se nasmiješio, gledali jedni na druge i poljubi, ja samo o ispao moj fotoaparat u vodi, ali izvukao stvari zajedno i počeli kliknete off metak. Tiffany & Alizeya nije imao inhibicije i počeo vuče svoju odjeću izvan i posing za mene da se slike, oni su očito je proveo puno vremena u polirati sa svaki ostali, jer su znali točno što osjeća dobro jedni prema drugima i ono što su htjeli napraviti za mene kao fotograf.
MPL Tiffany Studios i Alizeya gol u Deserti pucao satima, reveling u njihovoj ljepoti, obje imaju savršene male grudi koje sam iskopati, i uske, male tijela koje pokazuju svoje velike picke.Tiffany je najslađi pjegama na licu i većina nevjerojatne obrija pička da sam samo obožavam, Alizeya je jednako sladak, s njom bangs i obrezuje joj maca.
Proveli smo zajedno cijeli odmor i dobio sam puno više picsof ove dvijeПодебљано seksi devojke!

Нема коментара:

Постави коментар