.

Servis za upoznavanje

недеља, 7. фебруар 2010.

Trazim nevine devojke

Ime je Gabby. Mi je bilo 16 u to vrijeme, on je 21. Njegovo ime je Pat. On je upravo preselio u mom susjedstvu. On me nikada nije primijetio sve dok jednog dana ili noći ja trebao reći.

Pa neka mi vam reći kako mi izgledaju. Ja sam 5'11 smeđe oči, smeđa kosa, meksički, crna, bijela, a Lil veliki. Pa naravno dečki nije red da mi se zajebavati, osim ako su chubby lovci. Pat je 6 'stopala, prljave plavu kosu, zelene oči u može se izgubiti u, bijelom, a tijelo za umrijeti.

Dopustite mi da se sada priča. Bio sam stajao izvan moje kuće sa mojim prijatelj Danijel kad je došao i je pitao mene ako sam želio otići u svoju kuću i stranka s njim i njegovim prijateljima faksu. Naravno ja skočio na pozvati. Nisam bila devica, ali nisam puno zajebavati dečke. Mene i moj prijatelj su se na timove za pivo pong i on bio na drugoj strani. Dečki na zabavi su bili dečki skom na mene cijelu noć. I loved it.

Naravno da sam primjetio pomalo i ljubomora iz Pat. Ali nisam se stvarno brine o njemu u ovom trenutku. Sam bio težak to uživati sebe za taj trenutak. Ali od mene Pat izdvajali daleko.


"Gabby, moram ti nešto reći."

"Da, što gore?"

"Ja zaista ne kao ti. Želite li ići do moje sobe i razgovarati više s manje šuma?"

Ummm, da dopusti mi recite Daniel. "



Rekao sam Daniel i mislim da je on dobio lud za ostavivši ga na miru. Ali nisam htio sam imao Mazi me čeka gore.

Odem gore i idu ravno u svoju sobu i nalaz mu sjedi na postelji svojoj. On je izgleda gore od poda i maženja na krevetu za mene da sjedne. I sjedne i kaže mi on uvijek nije primijetio. A ja sam mislio Sam bio nevidljiv.

"Pat".

"Da?

"Kiss me!"

On me poljubi i ja staviti moje ruke dolje ne znajući gdje sam to stavio. Dok sam shvatio da je pod bulge. Osjećao sam se ustati nešto ispod moje ruke. Poljubac sam prekinula da vidi što je to i ubrzo saznao da je njegov penis. Sam pogled na njega i osmjeh.

"Smijem li?", Pitam.

On smije ni reći jednu riječ.

Sam se kao da da. Ja početi za unzip njegove hlače. I izvaditi mu 8 u IN. Dao sam mu seksualne klinke izgled. Ja praktično preronjenjen u za njegov penis. On je počeo oplakivanje tako glasno netko u susjednoj sobi nam je rekao da ga zatvori. On je došao u moja usta i ja igrao sa svojim sperma u mojim ustima, nego što sam ga proguta. On me je podigla i undid moj grudnjak. On je imao širok osmijeh i počeo me ljubiti iz mog vrata dolje do moje tits. Uhvatio jedan od mojih tits i odojak s druge strane. I moaned u ekstazi. On je od njega undid moje hlače i golubica pravo u moje maca. On je pronašao moj klitoris i ja moaned tako glasno da okrenut gore glazbe do još više. On je zaglavi neki prst u, nego dva. On nije smetalo dok sam došao u njegova usta.

Nisam mogao uhvatiti moj dah. Bio sam u raju.

"Pat Moram imati tvoj tata kurac u mene ODMAH!"

On sam pozicioniran samo pravo nad mojim maca i gurnuo u slow dok nije sve tako i. On mljevenje protiv moje maca. Bio sam u pravi užitak. On je počeo da izlazi i polako.

"Harder PAT! Jače!"

On mi je snažno tuklo moja maca kao da nema sutra. Rekao sam mu da se ne zaustavi. On nije.

"OOOOOOOHHHH OHHHHH Ohhhh FUCK MY PUSSY PAT! FUCK YOUR LIL BITCH TEEN! JEBI ME!!! FUCCCCKKKKKK meeeee!"

"FUCK PUSSY Gabby VAŠ JE NAJBOLJI FUCKING PUSSY JA imati ikada jebeno u moj život!"

Mi smo bili vrištanje na vrhu naših pluća.

GABBYYY IMMM Cumming! I CANT PULL OUT! Im to u ovu! FUCKK Im gonna DOĐITE NA fuckin pussy! "

"CUM IN MY PUSSY BABE! CUM IN ME! I'M cumming ODMAH PAT!"

smo došli u isto vrijeme! Bilo je jebeno dobro. Best Fuck EVER!

Mi ležala ed za nekoliko minuta dok ne dođe netko lupa na vrata i rekao da su se zvali policiju!Tako sam se brzo i dobio odjeven! Pat strasno poljubi i ran dole i postojao stražnja vrata pred policajcima došao leđa.



Sljedećeg jutra sam se probudio Danielu pored mene sa svojim telefonom u ruci te ga predaje na mene.

"Hello"

"Hej. Jebanje najbolji ikad u mom životu."

"Tko je ovaj? Zašto Jebi imate moj mobitel?"

"Njen Pat."

"Oh Hej. Zašto u imati moj telefon?"

"To je pao iz svog džepa. Ako ga želite natrag moraš doći ovdje i zaraditi."

Нема коментара:

Постави коментар