.

Servis za upoznavanje

уторак, 23. фебруар 2010.

Poznanstva sa biseksualcima

Jen je dobro volio, i sa svojim raskošnim tijelom, dečki je teško držati svoje ruke ... Tu je bio jedan momak koji je u posebno Jen okrenuo na te, ako je imala težak dan na poslu mi bi i razgovarati o njemu da se opustite joj . Naš fantasy njega uključeni, a uz vruće seksualne erotski sjednice obavljaju u našoj spavaćoj sobi noću, Jen opuštena tako lako ostvariti divlje orgazme za nas oboje ... trpanje
Jen opisuje ovo vruće komadina kao šest pješice tri inča visok, tamne kože, kratke crne kose i sladak osmijeh. Njegov biserni whites sja svijetlo kad god bi joj se nasmiješio. Naša mašta je Derek jebu i sisa i Jen i ja Samo moja misao je penis raste teško kao što smo i razgovarali o Derek da nam se pridružite, tako da je mogao skliznuti njegov penis duboko unutra Jen's hot pussy, au isto vrijeme Ja bih osjetiti njegov zatvoriti usta na mojim oteklina organ ...
U svim našim fantazijama smo oboje bili uključeni i kako servisirati Derek's masivni penis. Jen uvijek mi govori sam dobro izgleda, a ona je siguran da će troje rade dobro za nas i van uzbudljiv seksualni život. To je nakon sjednice pun pare ljubav sa mnom lizanje joj ljubavno gnijezdo, zadirkivanje magarca sa mojim prstima kao što je opisano ono što je htjela Derek učiniti da joj da smo odlučili da je vrijeme pozvati Derek van na večeru i piće i natrag na naš mjesto za skoro kapu i za bilo što drugo svibanj dogoditi te večeri ...
Jen je otišao raditi sljedećeg jutra malo nervozan uzbuđen, ali u isto vrijeme. Ona je čak stigao ranije znao Derek je uvijek bio na poslu kad god je stigla za dan - on je tako rano ptica našto Internet je došao to njegov rad ... Jen je potrebno malo poticaja da ga pozvati van, ali ona je također željela zadržati ovu vrlo privatnim kako bi se spriječilo jezika mahanje kroz svoje radne stanice. mlade devojke
Derek je bio malo uzima natrag kad Jen ga je pitao van, ali sa svojom stručnošću koketni ona ga je uvjerila na razmišljanje o mogućnosti uzbudljive noći, ako je on prihvatio ... On je to učinio složiti da nam se pridruže, ali pod tim da se ode van na večeru s njemu. Jen ne oklijeva prihvatiti njegov poziv jer s njom planove u mjesto za večernji razočaranje nije nešto što je ona pogledala prema naprijed.
Jen je ručak pokazala da se vrlo uzbudljivo. Derek flirted cijelo vrijeme su zajedno bili joj okreće na sve više i više i nije se puno uvjerljiv za nju sisati njegov veliki tetrijeb, upravo u restoran, kada ju je zamolio da. Izgledala je oko osigurati da ne postoje svuda zaviruje oči prije nego kap pretvara da joj pelene. Jen skliznula ispod stola; unzipped Derek's fly ispuštanje njegov debeli penis. obrijana
Ona je isisan ga duboko u usta ga je dosadan sa svojim jezikom kao što je ona stroked njegov penis sa. Derek neka znaju da je oko doći, ali ona nije potrebna njegova upozorenja, njegov sokovi poplavljene joj usta, a što ona nije mogla progutati dribbled niz bradu ... joj joj pao salveta dolaze u lak za baratanje brišući kapi daleko od njezina usta ...
Jen je došao kući bubbling iz svoje uzbudljive ručak s Derek. Ona je sve više mene, joj maca kaplje kao ona podsjetio je njegov veliki tetrijeb i njegova slatka sperma degustaciju.
U 7 smo mu u susret naš omiljeni restoran, Jen nas je uveo i primijetio sam da je Jen je pravo o jednoj stvari ... Derek je komadina ... Jer čovjek gleda na drugi tip, on je bio poseban. Njegov izgled, njegov osmijeh i način na koji on me pogledao u oči, kada je govorio je bilo dovoljno da bi straightest momak rastopiti ispred njega. Za mene, dobro sam mogao osjetiti moj kurac oticanje kao večer napredovao.
Sa preko večera, na čelu smo natrag na naše mjesto za tu posebnu večer kapicu Jen's hot pussy, Derek je masivne crne probadanja i moje troje fantazije horny penis sisanče dečki sa sexy beba spremna za vruće akcije i ako smo igrali našu kartice pravo bit biti tri jastuci u naš krevet večeras ...
Derek iznenađen i Jen i ja, on je preuzeo kontrolu nad naše vruće sjednice, da nam kažete što učiniti. On je bio vrlo dominantna kada je riječ o spolu, nešto drugačije od kako se pojavio na poslu. On je rekao da Jen pada na koljena i sisati moj kurac način ona je isisan je ranije tog dana. Jen gladno izvukao moj štap iz zarobljeništva i isisan me duboko u usta. Derek je napravio njegov premjestiti, iza nje je svirao s Jen's bedrima po njoj kratka suknja klizi prije svoje ruke i pod guranje joj suknju preko bokova njoj. Njegove ruke iščašenje unutar joj suknju, svoje prste ronjenje između nje ružičasta maca usne i duboko u njoj pizda. biseksualci

Нема коментара:

Постави коментар