.

Servis za upoznavanje

понедељак, 08. фебруар 2010.

Trazim roba

Gospodarica iz Novog Sada trazi roba.Ljubitelj sam svih fetisa i posedujem skoro svu opremu,biceve,sredstva za vezivanje,gusenje ,dilda itd.Ljubitelj sam cizmica a posebno koznih rukavica.Jedno moras shvatiti,da si ti samo rob , da moras ispunjavati sve moje zelje i da ce uvek biti samo po mom.Moras biti uvek pokoran ,krajnje ponizan i uvek mi persirati. Kako udjes u stan moras kleknuti i nista ne raditi bez komande.Ukoliko budes neposlusan slede kazne a ako budes lagao izgubices sansu da mi dalje budes rob!

3 коментара:

  1. Gospodarice,

    Voleo bih da Vam budem rob!

    Odlično izgledam i veoma sam ozbiljan...

    Molim Vas javite se!

    ОдговориИзбриши
  2. iskreno zelim sluzite nekom kao sto ste vi 065 63 84 056 vama na raspolaganju

    ОдговориИзбриши
  3. Gospodarice, ako ste još uvek u potrazi za tim posebnim poslušnim robom iz Novog Sada, molim vas javite se da se upoznamo.
    robs2011@hotmail.com

    ОдговориИзбриши