.

Servis za upoznavanje

четвртак, 18. фебруар 2010.

Poznanstva za intimna druzenja

Kao i obično vam izgledati spektakularno kao što smo započeli našu večer zajedno .... Vi ste taj nosi smaragdno zelena bluzu od satena tip koji obožavam toliko te da je suknja koja vožnju gore visoko na noge tako lijepo.
Bluza je odlično i volim osjetiti ona protiv svoje dragocjeno kožu i najbolji dio je, naravno, lako je reći da ne nose grudnjak kao motka i savršene bradavice su pritiskom kroz tkaninu. intimna druzenja

Suknja, ah suknju bude bijela i sooooo kratko je mami posebno sa crne najlonke ti si nosio.Upoznao sam na vrata i reći vam ja parkirani iza ugla pa bismo trebali dobiti ide. Naravno da sam vam reći kako sasvim savršeno izgledaš i kako uzbuđen You make me, ali vam mogu reći da baš Bacimo li pogled na moje hlače. druzenja

Možete tražiti da me poljubi vrata i kao i ja i miris osjetan miris vašeg parfema vas nježno lizati moje uho i recite mi da ne nosite gaćice bilo !!!!!
Moje lice dobiva tako zacrvenio i moje ruke drhtati kao što sam lagano dodir tvoj obraz i tiho te poljubiti na usnama. Osjetiti moje jezika protiv koje fantastičan voćni ruž samo dodaje na toplinu u moje tijelo.

Mi smo hodati niz stepenice i okolo ugao i zatim počnete giggling i vrisak iznenađenje i uzbuđenje kao što vidite stretch limo da sam iznajmljuje za večernji izlazak. Vozač otvara vrata za nama i osmjesima i nods kao i unijeti ćemo .... to je njegov način mi reći da ste zaista princezu. intimna jebacina
Vi podmiriti u sjedalo i zadivljeni kako lijepo je iznutra. Soba na pretek i TV, radio, CD, bar, sve osobe bi ikada misliti. Vi stavite svoju ruku na leđa da moj vrat i me privući na mene i tebe poljubiti duboko.
Bog Volim taj jezik i što možete učiniti s njom. Ti uzmi moju ruku i pitati mene to zadirkivati vaše bradavice. Strašan, potpuno strašan, vaše bradavice su uspravne i ja mogu osjetiti njihova tvrdoća protiv svoje bluzu. JA uzeti moj palac i kažiprst i nježno ih zadirkivati istiskivanjem tiho i vučenje na njih u isto vrijeme.
Vi, čini se da uživate kao svoj jezik ide još dublje u moja usta i disanja izuzetno je brz. Prvi bradavice onda drugi nježno i polako, ali se povećava pritisak kako bi se osiguralo oni su potpuno uspravno.
Vaša ruka odluta prema dolje do moje hlače i počne masažu moj penis kroz moje hlače.Možete povući i gledati me u oči i reći da ste me želite loše i upravo sada. Ja vas molim da čekati, jer želim da se osigura da si odnijela na ispravan način.
Svoju ruku i dalje mi je masaža kao i mi nastaviti da izljubim. Povremeno možete vozač gleda u stražnji pogled ogledalo i izazvala je kao što smo mi.
Volim te toliko ljubi i ti si takav stručnjak sa svojim jezikom. Moje ruke dolje gaćice na noge i ja osjećam najlonke protiv vaš savršen kožu. Topline iz svog gnijezda, očito je i sam pokrenuti svoju ruku gore pod svoju suknju i jedva dodiruju savršene kovrče me čekaju.
Moji prsti miluju strane usana svojih gnijezda i povremeno sam povući na nekoliko uvojaka tek toliko da znaš ja sam blizu. Vi ste vlaga, vrlo vlažan, a ti me zagrljaj u neposrednoj blizini.
Moji prsti trag usana svojih maca i ja početi staviti moj srednji prst u prorez onih preslatko usana, ali zatim držite leđa i nježno tegljača na kovrče ponovo.
Zgrabite moje ruke i recite mi da vam dodir ODMAH! JA premjestiti moj ruke gore opet i ovaj put staviti moj prst gore unutar vas i gaćice u tako lako sa Nectar teče i to je tako toplo.
Vi stenjati i gurati svoju ruku da bi ga ići gore i još više. Vi zgroziti se i dalje kreće ja moj prst unutra i van, te osigurati da se dotakne da čarolija mjesto na svaki potez.
Moj prst dodiruje tvoj klitoris, a ja kraj da vas masaža gore i dolje vrlo brzo i onda naprijed-nazad ... naizmjenično i usporavanju samo da ubrza i ponovno osjetiti toplinu Vašeg ženstvenost.
Kovrče su nalijevanje mokri i oči su ostakljeni i preko vas pokušati govoriti, ali riječi ne izlaze .... Moj prst i dalje biti gore unutar vas i mogu osjetiti leđa
svoju ženstvenost i moja ruka je namočena. Sam stavio svoju ruku do mojih usta i sisanje isključiti svaki sam kap svog nektar kao što mi je gledati u očekivanju .... diskrecija

Konačno vam uzeti moju ruku i stavi je na tom prekrasnom preslatko gnijezde i recite mi da ne svršiš. Teasingly igram sa okolnim kovrče nebo i nježno udar i tegljača na usnama svoje gnijezdo.

You kiss me tako slatko i vaš jezik tragovi obrisa usne moje. Vi grickanje na mojim usnama i poljubi moje brade, obraza i lica posvuda kao i vaše tijelo reagira na moje prste.
Vaša leđa lukova i jaukati kao što se o to sperma, ali NE još ne, vi niste dovoljno napaljeni. You beg me da molimo Vas da svršiš i mi obećanje da će biti moja mala djevojčica i neka me jebi dugo i teško, ako sam će vam puštanje ono što je zgrada gore.
Moj prst miluje svoju natečen klitoris i volim izmjeničnih smjerovima dok stimuliranje vaše fantastičan gumb. Prvo sporo i desno i lijevo, zatim ubrzavajući tek jedanput opet to usporiti i promjenu smjera za gore i dolje, brzo, sporo, naprijed-nazad, gore i dolje, sporo, brzo ...
Znam da su bliski kao da me čvrsto povući protiv vas, vaše bradavice pritiskom protiv svoje bluzu kao JA sisanje na njih kroz svoju bluzu i osjetiti kako tvrdi da su, zgrabite moje ruke i recite mi ODMAH SADA ODMAH i noge uklještenje na moj ruke kao porok i leđa te lukovi i stenjati sooooo i glasno vrisnuti kao nektar pokreće se slobodno i ti svršiš opet i opet dok mi clutching čvrsto.
Vaše tijelo opušta pomalo i ti osmijeh na mene i poljubi me tako senzualno i reci mi da ga volim kad sam vas sperma toliko. Moramo promijeniti u druge sjedalo kao naša kaplje s sperma i ne želim svoju suknju biti mokri kao što smo večerati.
Ja trljanje ruku na sjedalo tako da vam se tekućina na moje ruke i ja trljati svoje ruke sve više od moje lice, tako da se na mene svuda.
Limuzina usporava, a mi dolazimo u našem restoranu. Vi izravnati svoju bluzu nešto, ali kao i ti svoje bradavice su još uspravne i traže da se okus i suckled i moj penis je oozing kao lud, ali čeka večera, kao i ostatak večeri.
Vozač otvara vrata i poglede na svoj savršeni noge u crne najlonke kao izlaz, a ja mogu reći da je suglasan da ste sliku savršene žene.
Ja te slijediti i ljubiti kao i obično promatranje tvoj savršeni uporište kao što hoda u restoranu ... kao savršen mali magarac da stvarno treba pozornost ... moju pozornost, dječak imam planove za vas.
Kao što smo ući blagovaonom narod okrene i doslovce zuriti u vas ... oni svi cijeniti svoju ljepotu i sensualness što posjedujete. Moje srce tuče brže i ja sam tako ponosna na tebe ... ti si konačan se u ovom univerzumu i ti si moje, i volim vas ljudi gledati, ali da žele sudjelovati u mogućnosti Vašeg zadovoljstva.

Mi smo sjedi za stolom i poredak naših Predjela i piti i dok čekamo na njih pitati mene ... "Što kažete na što mi vozač izašao Limuzine?" Odgovorio sam da sam ga pitao ako on je uživao gledajući svoj orgazam.
Vi jednostavno smile at me i reci mi orgazam je zbog mene i sve koji ste se prema meni, ali da vam se sviđa ideja da budu gledali ponekad.
Osjećam se ovaj pokret ispod stola i onda sam realizirati imate skinut cipele i vaše stopalo je između mojih nogu. Mekoću najlona protiv moje hlače i erotski put te premjestiti tvoj stopalo izaziva samo moje 8 inča proširiti na maksimum.
Vi lizati vaše usne i primijeniti više usna sjaja i kao i ti, tako da ću vam radije bi se trljanjem moj penis uz one usne moje sperma i stavljajući ih u zamjenu za usne .......... Vaše stopalo ostaje među moje noge i Prsti nastaviti trljati protiv moje penis. Nekako te uprava za širenje svoje nožni palac i sljedeći palac, tako da je moj penis između njih.
Ti nježno i polako pomicati nogu gore i dolje moj osovine i smiješiti se i pitao si me što nije u redu. Vi lizati vaše usne opet i te nikada prestati sa motion. Ja sam mirisanje ruku da se arome svoje gnijezdo kao svoju sperma je sušen na svoju ruku.

Ljudi jedu samo njihove večere, kao da se ništa od theordinary i dječak su oni krivi!! Oči, one Auburn smeđe oči, kako se odražava namjeru da se na vašem želi i lice je toliko ispran plus vaše bradavice, moja, moja, moje bradavice su svoju tako lako vidjeti protiv svoju bluzu.

Kao što je naš konobar donosi večeru je nespretno stares at you on kao može vidjeti svoje bradavice su doista uzbudi. Vaša stopala nastavlja na moj kurac, a ja sam ne siguran da ću biti u mogućnosti to držati leđa. Volite se zafrkavati i držati me pitate zašto moje lice je toliko ispran ... vam šaputati preko stola da mi je da želite požuriti i završiti i vratiti se do auta.
Pitam ako ste ozbiljni i zašto? Vi jednostavno osmijeh i reći, jer vam želim da se moje lice među svoje noge i želite da sperma u mojim ustima.
"Check!, Konobar Provjerite Molim!" je sve što mogu upravljati da se iz mojih usta.
Možete početi smijeha i recite mi se požuriti. Naš vozač je čeka kao što smo izašli iz restorana i on može reći da čini se da je osjećaj hitnosti.
Kao što smo sami sjedište u prostranom području limuzina sam obavijest da je zaista mali hladnjak tamo i kad sam ga OpenBSD JA naći to nema Amaretto da sam tražio. Vi otimanje mene i zagrlila me i recite mi kako si sretna da smo zajedno i koliko to znači za vas da ja pamtim stvari koje volite.
Ja ne mogu čekati i srušiti na pod limuzina i oboje smo iznenađeni kako mekani tepisi je i što je odlično je tamu svoje lijepe kose protiv bijelih i tepih.
Molim vas da se kosu dolje i pustiti ga protoka kao što bi trebao, a vi ne tako brzo. Ja podići suknju nosite i tu je ......... ono strašan gnijezdo imate i iskre rosa vaše sperma i to samo moli da se okus ... ja uzeti bocu Amaretto i sipati samo mali iznos na vašem gnijezdu i vi smijati i reći da se osjeća velika ....
Vi se držite kravate sam nosio i mene izvući prema tebi i meni izgleda dobro u očima i pitati: "Da li ćeš dopustiti da se sve Amaretto ići na otpad?" Naravno da razumijem što točno mislite i ............ Vaša kosa kaskadama oko anđeoskog lica i volim osjetiti ga kao moje ruke miluju svoje silkiness. Vaše usne pa se pozivaju i da ih lizati zavodljivo i reći da želite moja sperma na njih.

Vaša suknja je gore, svoje gnijezdo glistens sa Amaretto koju sam izli na to. Vi zasjesti i ostatak glavu na jastuk iz sjedišta preko puta nas.
Vaša glava je podignuta samo malo, bradavice proširiti svoje savršeno kroz bluzu, izvukao je svoju suknju izlagati najsavršeniji gnijezdo ikada stvoren i one crne najlonke su potpuno strašan .... Možete pogledati me u oči i reći moje ime, slatko i pitati mene to maknuti Amaretto iz svog gnijezda ...
Ja niže glavu i trljati obrazima protiv mekoću vaših najlonke. Tvoj miris nadmašuje čak i Amaretto i volim ga sooo velik dio. Ja jednostavno staviti moje lice stan protiv svoje gnijezdo i jednostavno uživati u aromi savršenstva.
Vaša kovrče su tako mekani protiv moje lice. Koristim moje usne lagano povući kovrče na one gore i dolje usnama vašeg maca savršen. Nježno ih vuče u moja usta, a zatim ih otpuštanjem i sele u drugo područje i to ponavlja.

Možete staviti ruke na leđa moje glave i nježno pritisni kako bi se osiguralo potpuno Ja sam u svoje nebesko područje.
Ja lizati izvan usana svojih gnijezda i sisanje na njima ih vuče lagano u moja usta, iako Amaretto okus ne postoji velika okus koji je više očito i to je ono što sam boriti se za ... Moj jezik miluje cijelo područje, gore i dolje usne, potezanje na kovrče, polako sve tako sporo i stalno mi reći koliko ga volim.
Kao što sam i dalje klanjao vaše maca ja doći gore sa moje ruke i pronaći svoj bradavice da zafrkavati i igrati sa i oni osjećaju tako savršena, tako zastrašujuće pogodno za svoje tijelo, a vi stenjati tako slatko.
Moje ruke i dalje igra sa svojim nipples perky i moja usta sranje na svoj savršeni gnijezdo i mogu vam okus u mojim ustima. Moj jezik se okreće s jedne strane na stranu svoje gnijezdo, ljubljenje, sisanje, a vi arousing dok vam mi reći da tvoj dodir gumba.
Prvo sam početi sa mojim nosom na samom dnu otvaranje svoje ljubavi kanal i polako gurnite u vama i da rubs gore desno na usnama od vas ... vaše LOŠEG je sve više mi nos i kao što sam i dalje se mogu osjetiti svoj klitoris, a ja prisutan moj nos protiv nje ... kao i moj nos putovanja području sam ga pratiti s mojim jezik kako bi se osiguralo tvoj nektar se uzima u usta.
Tako je moj nos je vas trljanje od dna do vrha slijedi moj jezik kao što je moje ruke miluju i zafrkavati svoje bradavice. Kao što je trepće mi jezik preko tvoj klitoris, vaše tijelo uzdiže se malo i tako slatko uzdiše i reci mi da jedete, a ne da se zaustavi, sve dok ne ispuni moja usta sa svojim blagom.
Vi gurati svoje male tijelo na moje lice, a ja sada premjestiti moje ruke tako da su obrazi pod svoje uporište i dupe savršeno uklapa u moje ruke.
Ja vas podići i gurati svoje gnijezdo u moje lice i moj jezik potkopava sve dublje u svoje gnijezdo, a ja mogu osjetiti tvoj sokova teče ubrzano. Moj jezik dodiruje tvoj klitoris i dršću, ja i dalje polako i brže, a zatim ponavlja se kako bi bili sigurni da su zadirkivali i zadirkivali dobro.
I zaustaviti i staviti svoje uporište na katu i sad mogu doći s jedne strane i povucite pokrov vašeg klitoris leđa to izložiti ... tamo je! Čarobna mjesta ... šireći tako ponosno i moliti da bude zadovoljna ... to je tako slatko i ti gledati u moje oči i tvoje su ostakljena preko i znam da ste spremni.
Ja i dalje držati kožu leđa kako bi se omogućilo savršen pažnja se mora dati na svoj klitoris i ja sam počeo ga lizati naprijed i nazad i gore i dolje, onda polako brže .... JA baciti moj srednji prst moje druge strane do otvaranje neba i umetnite ga lako kao što sam i dalje masirajte gumb sa mojim jezikom.
Obje rade na tebe sada, moj jezik na gumb i moj prst ide u i izvan vas, zgrabite moja ramena tako čvrsto i reći moje ime, i recite mi sada, upravo sada, molim vas, upravo sada i ti gurati svoje tijelo u moje lice i cika i vrisak i sperma ponovo i ponovo i ponovo i svoje gnijezdo je pun Vaše sperma i okus bolji nego ikad.
Vaše tijelo i dalje drhtati, a vi me podići na lice i poljubi me duboko i recite mi nitko nije nikada napravio tako da se osjećate dobro. Vaš jezik licks moje usne i mene pitate, ako će biti u redu ako me stavite u usta?
Oh moj bog, ne mogu vjerovati da si morati pitati, ti osmijeh dodir moje obraz sa ruci i osmijeh te pitati mene to lean back. Kao što ste sami nalaziti te ostvariti vozač je pregledan sve ovo, a vi se nešto neugodno, ali znate da je to isto tako uživati.
Dođete na moj patent i mogu već osjetiti kako tvrdi moj penis je i tada ..........

A sada Angelica će završiti svoju priču ....
Ja lagano trag obris vašeg penis sa mojim prstiju jedne ruke ... polako ... nježno ga kao moje traganje druge strane, polako dolazi u glavu i teases sa sporim nježnim krugovima. Ja vas pitati ako želite da slajd svoje hlače off za mene i tebe osmijeh dolje ... nježno nadviti i poljubi vrhu moje glave što se podići kukove i samo neznatno ih i gurnite prema dolje ... tek toliko da luk tako Vaš penis lagano četke protiv moje usne ... I vratiti se samo malo i pomoći slajd svoje hlače off i klekne pred vas između nogu.

Moj polako pomicanje ruke gore pod svoju košulju i trag svoje grudi ... gubili se dolje svaku nogu i lagano masiranje ih kao što sam pogledati gore na te nasmijana i vlažne usne moje ikada na taj način polako .... moj jezik zaustavljanje u sredini gornje usne moje ... polako se širi na moj jezik na lizanje moje lizati kao slajdove natrag u moja usta. Molim vas da zatvorite oči za minutu .... zatvorite oči i moje ruke nježno uzmite penis i držite ga se osjećam kao da raste teško ... držeći ga tako jako i nježno vam govorim, "otvoriti oči sada, dušo." Vaše oči otvorene i baš kao što su otvorene, naše oči susret i vidimo se ljubav sam za vas! JA premjestiti moj usta dolje na dnu vašeg penis - nikada mi oči od uzimajući tvoj i produžiti svoj jezik da miluju donjoj Vaše penis - s početkom u bazu, moje ruke držeći ga s obje strane kao i moj jezik radi olako se glavu i usnama mojim krugovima glavu tvoj penis. I smile up at you, zatvoriti usta mojih i trljati glavu svoje penis na mojim usnama zatvorena.

Ruke pomaknuti prema dolje do moje usne i nježno trag svoje konture i ja otvorit ću usne polako i uzeti tvoj prst i lagano ga sisati, masiranjem sa mojim jezikom. Vi polako ukloniti svoj prst iz mojih usta i kako se osjećam tvoj prst ostavite, ja uzeti glavu svoje penis u usta, lagano sisanče i masiranjem sa mojim jezikom ... naše oči zaključan. Vi pogled daleko od mojih očiju na drugu i iznad moje glave i šaputati mi je da naš vozač čini se da uživa. JA maknuti ruke od strane vašeg penis i doći natrag i uzeti pola moje kose ni u ruci. Ja lagano okružuju vaš penis s moje kose, samo ispod glave kao moja usta ponovno otvara kovertu glavu tvrdog, toplog pijetao.

Ja polako moje otkopčati bluzu kao moja kosa zavjese oko pijetao i moja usta ne to ostaviti ...vas osmijeh kao što vidite imam moj bijeli grudnjak izrezati na moje bradavice i već su uspravno.Ja lagano kliziti bliže vama, dostigavši za moju kosu kao moje grudi su na svakoj strani vašeg pijetao i ja uzeti moju kosu i grudi i nježno držati tvoj penis kao što sam se više od vas u usta.Moj jezik je masiranjem donjoj tvoj penis sada ... Ja sam vrlo polako se svi od tvoj penis u usta i da se osjećate leđa mog grla. Ruke kako nježno premjestite na moju glavu, prstima lagano tkanja kroz moju kosu, ali s čvrsto držite. I vratiti se do glave svoje penis, samo otezati postoji trenutak da ga zafrkavati sa mi jezik okružuju glavu i opet, ja vam se duboko. Osjećam tvoj penis jače raste sa svakim nježnim potiskom i nisam siguran mogu uzimati sve to svaki puta kao što se čini da raste i pulsira.

Moje ruke premjestiti na obje strane vašeg penis; lagano masirati tvoj unutrašnji bedro sa mojim prstiju, a sada i onda lagano četka svoje kuglice. Vi osjećate moja usta čineći ljubav u vaš penis kao svoje ruke vodič moje pokrete i izlazak. Čujem te tiho stenjati i prisloniti svoju glavu natrag na sjedalo kao što ste mi reći da nitko nikada nije obožavao svoj kurac kao i ja. Ja se osmijeh na vas i odvesti vas dublje ovaj put ... disanje duboko i biti u mogućnosti uzeti sve vaše penis dok ne osjetite povratak moje grlo. Ja zadržavaju tamo ... nježno prateći off a zatim lagano gura tako da vam je penis se masira po grlu otvaranja ikada tako nešto, ali može to učiniti samo za kratko vrijeme. Moje oči tvoje nikada ostaviti kao što sam i dalje masirajte lopte sada, vodi ljubav na svoj penis sa mojih usana, usnama mojim uvijek masiranjem i miluje kao što sam na klizanje i iz mojih usta. Moji zubi lagano četka glavu kao što sam vaš penis gurnite ga svi, ali iz mojih usta, ne ostavljajući ga ostavite moja usta sada, ali uz stalni ritam uzimanje te duboko svaki put.

Vaša luk kukove samo malo i držati glavu malo nategnuti i reci mi "baby, ja sam tako blizu .. možete osjetiti moju kosu nježno četkanje svoj penis u usta pomiče prema gore i lagano četkicom protiv kukove i loptice. I feel Vaš penis počinju udarati sve tako lagano ... i kretati se s ruke vođenje moje glave. osmijeh sam gore kod vas, skinite svoju kurac samo za trenutak i reći: "Darling, dopusti mi da pije svoju strast sada." samo da bi se se natrag u moja usta, vodi ljubav na svoj penis sa mojim usnama što mislite ih grleći svoj kurac, moj jezik je miluje s ljubavlju. osjećam noge napeti i sada da uskoro ću piti svoju strast i ostati vodeći vas vrlo duboka i svaki put your head doseže skoro iz mojih usta, siše ga leđa i. Ti osmjeh na mene, a ja osjećam svoje ruke shvatiti moju kosu samo malo jače, prsti još uvijek upleten i sam osjetiti svoj penis počnu pulsirati i moj ritam ubrzava samo Osjećam se malo kao tvoj kurac izdanje prvog strast ... ja natrag off samo malo, da proguta najprije svoju strast ... nasmijana na tebe kao što sam premjestiti na glavu svoje penis uhvatiti svaku posljednju kap. Vaši penis je pulsirajući i pulsirajući, objavivši više i više svoje strasti i sam nesvjestan da vozač gleda kao što sam stenjati sa zadovoljstvom svojih izdanja. Osjećam tvoj pijetao pulsirati opet s posljednje izdanje svoje strasti i spasiti samo malo; slajd do vas, mi vas odvesti u vaše ruke, nježno surround mene i dio moje usne s jezikom kao naš sokovi miješati se u većini strastveni, dugi poljubac.

Ja sam se izgubiti u svoj poljubac i moj jezik istražuje ustima. Ja otrgnuti za samo sekundu i šapat: "Ja te volim, ja te volim tako jako puno, a ja sam tvoje, samo tvoje, draga." Ti me držati blizu, a ja osjećam svoje penis od mog trbuha kao da me držite, poljubi me i reci mi kako sam posebna. Vaše ruke klize niz moje kose. Volim kad miluju moju kosu .... i onda te držati blizu mene opet i recite vozaču da nas kući. u braku

I zaspati u naručju, nasmijana, kao što znam da sam još jednom vam drago, ali zadovoljstvo je moje. I zaspati sa ukus naših sokova pomiješana zajedno i osjećaj, tako sigurna i tako ljubio!


Нема коментара:

Постави коментар