.

Servis za upoznavanje

понедељак, 22. фебруар 2010.

Da li volite analni seks?

To je to. Da je čekao iza vrata noć neusporedive tjelesni užitak, ali vrlo dobro može dovesti do mjeseci sramotno požaliti. Mislio sam kratko o mom djevojka Kim kući, pokušavajući s velikim teškoćama na potiskivanje osjećaja krivnje koji su počeli vagati teških on my mind. Imao sam varao djevojke u prošlosti, a Kim je bila drugačija.Voli jebanje u guzu I zaista mogao vidjeti sebe ženili joj jedan dan. Ona je bila gotovo savršena u svakom pogledu.

Skoro.

I uze dubok dah i buljila u prazno zatvorena vrata. Znao sam da sam jednom stali u tu sobu, ne bi bilo povratka. Znao sam da sam jednom vidio Tara opet ne bi bilo zabrana moje želje. Za 8 dugih godina sam bio replaying naše prošlosti seksualno iskorištavati u mojoj glavi, sve dok pretražuju uzalud za jednu ženu koja je moguće usporediti u smislu seksualne junaštvo. U dva kratka godina smo proveli zajedno sam se razvijao od neiskusna nevinost do potpune seksualne slobode, kao i Tare je uzeo ponos u ispunjavanju svaki moj seksualnu želju. Ona je također bila sretna da joj mnoge maštarije podijeliti s našim zajedničkim interesima i razumijevanja vodeći do 24 mjeseci od čistoga tjelesnima blaženstva. Na neki način, ona zapravo upropastila mi je za druge žene kao što je moje standarde za seksualnu avanturu je razvio više od onoga što većina djevojaka bi smatraju odgovarajućim. uska guza

Sam nastavio odugovlačiti kao moj um je počeo proces različite posljedice koje bi mogle nastati iz tog dugo iščekivanog Reunion. Iako je Tara bila mokra ostvarenje sna za 18 godina stare djevice, naših problema izvan spavaće sobe bile značajne. Zajedno s njom značajno seksualno iskustvo dolazi sajam iznos od emocionalne prtljage da nisam bio potpuno opremljen za rješavanje u to vrijeme. Tijekom godina, međutim, uspomene na naše razne probleme imali blijedi, ostavljajući samo spržen detalje naših brojnih pohotljiv avanture.

Počela sam se pitati koliko Tara je promijenio tijekom našeg vremena apart. Sada u braku s troje djece, preuzela sam imala dospjelih znatno iz 20-godišnja samohrana majka sam sreo sve one godine prije. Osim izvanredne seksualnog partnera, Tara je imala uvijek živoj ličnosti koje su joj radost da bude s izvan spavaće sobe, kao i unutar. Moja jedina nada je da godine braka i prigradski život još nije skršen je avanturistički duh. Sudeći duhovita i provokativna smo imali razmijenili e-mailove u posljednjih nekoliko mjeseci moje mišljenje je da nije.

No, tu je bio samo jedan način da saznate. Sam podigao moju šaku i pokucao na vrata.

Sljedećih nekoliko sekundi ostavio kao vječnost dok sam čekala strpljivo. Moje srce je počeo utrku čak i brže kada sam čuo zveckanje lanca zaključavanje slijedi oštri "klik", kao što je bila otključana vrata iznutra. Sa brzo gibanje, zamahnuo vrata otvorena i po prvi put u godinama mojim očima je pao na žene koje su okupirale moje misli za veći dio prethodnih desetljeća.

Tara je lice bilo aglow s primjetna uzbuđenja kao da me dočekala s osmijehom veseo. Njen zarazan izraz sreće skoro me uhvatili i ja nasmijala natrag kao moje oči radio brzo uzeti u poznatim lik stoji preda mnom. Odjevena u jednostavnu plavu haljinu, ona izgledala seksi, ali elegantan kao i ona stala na stranu kako bi se omogućilo mi je da uđe u sobu.

"Hej", kazala je, zračeći s entuzijazmom.

"Hi," odgovorio sam, lagano osvaja sa situacijom.

Sam ušetao u sobu kao Tara zatvorio vrata prije nego okretanje leđa prema meni. Prije nego što sam mogao reći drugu riječ bacila joj ruke oko mene pritiskom na njenom tijelu u moje.

"Ne mogu vjerovati da ste zapravo ovdje", promrmlja, čvrsto grleći me.

Vratio sam se zagrliti, moje lice protiv pritisne joj vrat kao davno zaboravljene miris vanilije ponovno donio niz sjećanja rushing back. Nakon što je prolazan zagrljaj, ona povući malo zaustavljanja za kratak trenutak pogledati me u oči sa svojim pjenušac plave kugle.

"Wow, povikne ona, koračni back to skandirati što gore i dolje moje tijelo. "Vi izgledaju potpuno isto!"

"Je li to dobra stvar?" Tražio sam sa cerekati, kao što sam počeo da skinuti moju jaknu.

"Oh da," odgovori ona brzo, oštar je dno usne kao njene oči roamed iznad mene.

Sam se nasmijao dok sam bacio moju jaknu preko leđa u blizini stolica. Tara oduvijek znao da me se osjećaju dobro.

"Želite li nešto popiti?" pitala, motioning za izbor pića boca okupila na stol na drugoj strani sobe.

"Da, naravno," odgovorio sam, sjeo na jednom od kreveta kao što se okrenula prema stolu.

"Što vi osjećate kao?" pitala, šetnje po sobi. "Ja ne znam što piti pa sam dobio ... kakve sve."

"Što god ste vlasništvo", odgovorio sam kako sam naslonila leđima i gledao moj bivši-djevojka petljati s asortimanom boca.

"Gin?" ona se zove natrag preko ramena, mene uzrokovalo da wrinkle moj nos u gađenje.

"Umm ... Kako o votku?"

Tara se nasmijao i postavite bocu gin natrag dolje.

"Oh yeah. Zaboravio sam vas mrzim gin."

Kao što je pripremio pića sam uzeo priliku da joj gledati, duboko disanje kao što sam pažljivo proučio joj svaki potez. Njeno svijetlo plava haljina je bio otvoren u leđa, omogućavajući veliki dio svoje glatke, seksi leđa tako da postanu vidljive, pokrivene samo par tanke trake koje su prešli svaki drugi prije petlje preko ramena. Auburn kosa joj je sada svjetliju nijansu, gotovo jagoda-plavuša, i vezan u konjski rep koji protiv odskočiti leđa joj vrat dok je premještena. Haljina sama siđe k njoj sredine butina, dopuštajući moje gladne oči širok pogled joj sladak noge. Kao što je rodila troje djece, bio sam blago zabrinut da Tara je lik bi pretrpjeli, ali na moje iznenađenje da nije. U stvari, on se pojavio kao da je ona izgubila težinu od zadnji put sam vidio njen posljednji i njezino tijelo je preuzela zategnuta, atletski izgled istovremeno zadržavajući mnoge je dovoljan, preslatko krivulje. Puniti

Kao što se okrenula prema meni, ruke svaki drži tekućina napuni čašu, primijetio sam nešto drugo različitim o Tari. Ispred nje haljinu siđe u obliku slova V, dozvoljavajući velikodušan pogled joj širok rascjep. Činilo joj grudi ne samo veći nego što se sjećam, ali i mnogo više okrugle i simetričan. Isprva sam mislio da bi moglo biti grudnjak je ona nosi, ali nedostatak remenje ili linije pod svjetlom tkanina ubrzo odbacio taj pojam.

Tara predao mi staklo s osmijehom. Ona onda je uzeo mjesto na krevetu preko puta mene, naslonjena leđa prijelaz joj noge. Kao što ona učini tako, njezina haljina dalje klizila joj bedra i nađoh moje oči lutalice dolje kao što sam uzeo gutljaj mojih piti.

"Dva kreveta?" Pitao sam, bacivši pogled po sobi. "Jeste li očekujete tvrtka?"

"Možda", odgovori ona, odgajala obrve. "Zašto? Jeste li se netko na umu?"

I nasmijala se i uzeo još jedno piće prije shaking my head. "Nije u ovom trenutku."

"Aww, da je previše loš," Tara whined, njezina puna, ružičaste usne pouting ismijavati s tugom."Mi nikad nisu dobili priliku da se u troje."

Upravo sam se nasmijao. Ako sam bio zabrinut da je Tara je izgubila zaigrane naravi, oni strahovi ubrzo su poraženi. Svaka riječ je govorio kao da se kaplje sa kreštav aluzija. U stvari, ona očito nije dijelio moj strah, a čini se da je više uzbuđen nego nervozan.

"Ali to je u redu", rekla je nastavio lijevanjem mene zaljubljen pogled. "Ja vam želim sve do sebe ionako večeras."

Kao što smo nastavili uz obavezno small talk, moje oči uhvaćen ljeskanje dijamantni prsten na njenom prstu dok je i izvukla staklo na usnice. Tara bez moje distrakcija kao ona glanced kod mene i onda dolje na nju ruke. Pokušala sam se pretvarati nisam primjetio, ali bilo je prekasno.

"Da li vas gnjaviti?" pitala je, držeći se vjenčani prsten koji okružuje joj tanak prst. "Ne mogu ga skinuti ako želite?"

"Ne, ne," odgovorio sam.

"Jeste li sigurni?"

"Da."

Kada sam prvi put imao Tara nalazi se na Facebooku i saznali da je oženjen, ja sam doživljaj boja ljubomore. To je ljubomorno od rasipanja, ali bio sam nesiguran u tome kako se osjećala oko vara muža.

"Što si mu reći?" Pitao sam, moja znatiželja porazan moja bolja presudu.

"Rekao sam mu da ću posjetiti moju sestru, ona odgovori sa samozadovoljstvo.

Ona je očito ne smeta previše uz izglede za preljub, što me pitaju je li ona na mene varao za vrijeme naše veze.

"To vam ne smetaju uopće?" Pitao sam, pritiskom na problem. "Vi se ne osjećaju krivim ...?"

Tara joj brzo slijeganje ramena, a zatim oboren ostatak svog pića.

"Malo", rekla je ona, uzimajući do dobiti drugi. "To je samo da ..."

Sam ostao nijem, čeka ostatak svojih odgovora.

"... Ja sam bio u braku nekoliko godina, sada i ..."

Zastala je kao da pokušavate naći pravu riječ.

"On je veliki dečko, i volim ga i sve, ali ..."

"Ali što?" I pritisne, Cocking moju glavu u radoznalosti.

"Mi jednostavno nemamo taj ... seksualnu vezu. Kao ti i ja imao."

"Ja znam što znači:" Ja sam rekao iskreno kao što sam završio piće moje.

"Zašto? Osjećate li se krivim?" pitala, okretanje tablice na mene kao ona nas izli i još jedno piće.

"Malo", odgovorio sam istinito, iako moja krivica brzo subsiding bio pod utjecajem alkohola i Tara je neodoljivom seksualnom auru.

"Jeste li sigurni da vam ne smetaju?" pitala opet, čime je tema razgovora leđa joj vjenčani prsten. "Ne mogu ga skinuti."

"Ne", siguran sam, kao što sam prihvatio još jedno piće. "U stvari ..."

"Što?" pitala, nagnuti glavu u očekivanju.

"To ... vrsta ... mene uzbuđuje,"

Tara je znatiželjan izraz razvijao u osmijeh i ona gledala me pažljivo.

"Stvarno?" promrmlja s iznenadnim razumijevanjem. "Imate što za sada udana žena?"

I slegne.

"Mislim da jesam."

Tara giggled i uzeo još jedno piće.

"Pa to je dobro," rekla cooed, kao i ona neka usne razvlačiti na staklo, dok bulji u mene i izgled intenzivne, požudan želja. "Budući da sam bio na čekanju osam godina da ste opet."

Nisam mogao pomoći, ali osmijeh.

"You've been razmišljam o tome puno ha?" Pitao sam, raste više udoban sa situacijom.

"Da!" poviknula s pretek. "To je sve Razmišljao sam o jer sam prvi ste pronašli na Facebooku."

"Mi smo imali nekoliko dobrih vremena", rekao sam sa klimanje kao što sam vraća na naše razne erotske težnje.

"Great puta," Tara ispravljen naglašeno, uzrokujući da mi osmijeh još jednom.

"Soooo ...." Počela sam, moj inhibitions polako klizi daleko. "Što točno si bio razmišlja o?"

"Oh, samo uspomene", ona je odgovorila coyly kao ona tossed glavu natrag i odvali joj oči u izbjegavanju moje pitanje.

"Sjećanje o ...?" I pritisne s povećanjem inzistiranje.

"Oh, ne znam," promrmlja sa osmijehom, nastavlja igrati svoju igru kao što je ona malo ustane i uze korak prema meni. "Kako o vremenu smo bili kod mog prijatelja stranke, a vi me vukli u kupaoni i pognut mene nad sudoper?"

Ja se proguta tvrdo kao Tara stajao iznad mene. Korištenje joj noge gurnuti koljena apart, preselila bliže pritiskom joj bedra protiv moje prepone. Pogledao sam gore u oči kao ona nasmijala dolje na mene, osjećajući rastući tvrdoća između mojih nogu pritisne na nju golu nogu.

"Uh huh," promrmljao sam tiho. "Sjećam se."

"A ti izvukao mi hlače prema dolje ..." nastavila je, inching sve bliže. "I mene jebu sa sobom."

I nodded.

"A što si morao staviti svoju ruku na moja usta da bi drugi ljudi na stranke iz rasprave mi je stenjati. Sjećam se da me jebu tvrdo i klizna prstom gore moj magarac."

I nasmiješi se, podsjećajući provokativnih scena kao Tara gurne laktom bliže, straddling moje bedro kao ona otrča niz moje ruke nazad. Moje tijelo tingled od uzbuđenja kao što sam osjetio je dugo čekala dodir. Pritiskom na meni blizu, ona dotakne joj usne na moj vrat, ostavljajući ih zadržati trenutak prije nego što se kreće prema gore.

"To ..." nastavila je, šaptanje u uho. "... je ono što sam razmišljati o tome."

Premještanje joj glavu natrag, uskoro naći sebe bulji u međusobno oči. Održali smo našu intenzivan pogled na kratak trenutak prije naše požude preuzelo naše inhibicije i mi postali upletena u dug, dubok poljubac. Tara moaned softly u moja usta i naši jezici plesala i ona pritisne svoje tijelo na moje. Naš eskalacije strast ubrzo zaustavio, međutim, kao i Tara slučajno vrhom joj čašu malo predaleko, slanje umjerene količine tamne tekućine spilling out dolje preko ruku i na krevet.

"Ups," ona giggled, koračni leđa držeći piće at arm's length. "Imaš malo previše uzbuđen tamo."

I nasmijala se i preselili preko na krevetu, izbjegavajući novoformirana mokra mrlja kao Tara hodao preko na stol i postavi joj čašu. Ona je tada gledao na to kao i ona mi je isisan prstima čistim od tekućina prolivena.

"Po putu ..." je počela, zavodljivo sisanja joj srednji prst. "Obavijest išta različit o meni?"

Kao što je govorio, ona se okrene bočno i gurnuo joj grudi van motioning joj grudi s podigli eyebrowed izraz.

"Da ...," započeo sam, milovati moje brade kao što sam shvatio što je bila implicirajući s njom manje od suptilnih taktika. "Mislio sam da je nešto drugačije u tim. Jesu li ...?"

"Lažni?" Tara blurted out oduševljeno. "Jesam."

Skoro sam se smijao na moje bivše djevojke iskrene dvorac, iako ju izravnu otkrivanje sigurno nije me iznenađenje. Kad smo bili zajedno, ona je uvijek govorio o dobivanju grudi implantata, ali naše financijske situacije u to vrijeme nije to dopustiti.

"Moj dvadeset osmi rođendanski poklon", objasnila je. "Što ti misliš?"

"Oni izgledaju sjajno," ja pohvalio kako sam uzeo još jedno piće.

"Hvala", kazala je jednostavno, hodanje natrag prema meni. "Ali ja znam ti nisi mnogo tit čovjeka."

"Yeah," ja pristao, smijeha. "Mislim da vam se svidjela ih više nego što sam učinio."

Izjava nije pretjerivanje. Tara je biseksualan priroda je bila dobro poznata, a njena predizbori za prsata žena je sve previše očigledan.

"Da. Da sam," ona je pristala, širok osmijeh rasvjeta joj lice sa pretek.

"Dakle ..." nastavila je, joj okreću leđa na mene i lijevanje glup pogled na mene oko ramena."Jeste li još uvijek magarca onda čovjek?"

"I noga:" Ja ispravljen, nasmijana natrag u nju kao moje oči skeniraju niz njezino tijelo dok je u igri se predstavila na mene, joj arching leđa kako bi naglasila njezin stražnji dio za moj užitak gledanja.

Tara je nekoliko koraka bliže meni i izdvajali svjetlo plava tkanina njezine haljine magarca zbijeno oko nje dok je polagano savijena prema naprijed.

Ja malo moje usne kao što sam sjedio leđa, uzimajući u Tara je razigran zafrkavati.

"Jeste li propustili OVAJ magarca?" upita ona zavodljivo, javno prikazivanje joj svaki zavoj pod čvrsto pruži tkanina.

"Da, ja sam:" Ja sam odgovorio, podešavanje moje hlače, kako bi se smjestiti sve veći rast u roku. "U stvari, mislim da bi trebao donijeti malo bliže".

"Oh yeah?" rekla je, polako inching joj haljina joj noge. "Je li nekoga tko je imao uključen?"

"Možda ..."

"Dobro", odgovori Tara, naglo otpuštanje joj haljinu i stoji ravno natrag gore.

Buljila sam ravnodušno sa zbunjenost kao i ona brzo odbio je provokativno djelovati i šetao više od mene. U očima joj je ostao zaključan na mina kao i ona sauntered po podu. Postizanje dolje, ona je stavljen joj ruku na lupanje oticati u moje hlače, nešto kao što je nasmijan osjećala moje povećava tvrdoću.

"Im 'idući u ići promijeniti", rekla je tiho, joj ruku nježno stiskanje.

"Promjena!" Pitao sam, moj puls trkaći još jednom.

Tara kimnula.

"Kupio sam poseban outfit za vas."

Sam se nasmijao.

"Tako ...," počela je, kako je ona naslonila na mene i poljubio. "Želim da sjedim ovdje i razmišljam o svim prljave male stvari koje ću to učiniti za vas kad se vratim."

I nodded, težak je teško održavati moj žudnja.

"Dobro", rekla je ona još jednom, Trepere brzo osmijeh prije uključivanja i naglo hoda.

Gledao sam kako joj je njezin put u kupaonicu, zatvaranje vrata, bez drugu riječ. Ne može se sjediti strpljivo, odmah sam završio i piće moje hopped gore. Kao što sam fiksni ja još jedno piće, moje ruke zadrhta s anticipacija. Ja brzo quaffed netom pripremljen napitak, prije odlaska prazna čaša na stolu. Kao toplinu alkohol teče kroz mene, ja se nadao da je dovoljno. Ja ne želim biti pada pijan, ali sam želju opijenost dovoljno da se smanji dugotrajan inhibicije. Sa noći neusporedive ekstaza naprijed, želio sam biti što je moguće bezrezervna.

Povrat na krevet, ja maknuti moje čarape i uze moju košulju off. I onda reclined udobno i čekala, moje oči zalijepljen na vrata kupaonice.

"Ready?" Tara je glas zove se kao vrata otvorena ispucati.

"Da," odgovorio sam.

Vrata i dalje otvorena je zamahnuo Tara zgazi na jasan pogled uzrok moje čeljusti to kap u čuđenje. Ona je nosio crni korzet, cinched zbijeno oko njezina struka, pretjerali širok krivulje joj kukova. Njezina nedavno kupio grudi su također vidljivo prikazana, gurali se po korzet, proizvodeći znatnu količinu vidljiv rascjep. Priključen na dnu je bio kratak, crni, obična suknja dolazi jedva dosežu joj gornji bedro. Kroz fin materijal sam mogao napraviti iz tamne konture njene male crne gaćice i podvezica trake povezivanje s par provokativnih, crne čarape koja je pokrivala joj noge od sredine butina. Njezina plava kosa jagoda light je bio oslobođen od kika i sada visi na ramenima, tucked uredno iza svakog uha. "Što ti misliš?" Tara pitao, okrenuvši se na pola puta, kao da joj grozan model outfit.

"Mislim da je najtoplija jebena stvar sam ikad vidio," Ja blurted u odgovor, potpuno iznenađen njenom ugodan izbor spavaća soba nošnje.

"Mislio sam možda se sviđa", rekla je nasmijana, stoji na kraju kreveta s rukama na bokovima joj.

"Oh, I like it," ja je potvrdio kako sam se preselio moj put dolje krevetu, željan da se stvari počele.

Kao što sam do kraja krevetu, sam počeo stajati samo da su u igri Tara me gurnuti natrag u sjedi poziciju.

"Uh uh", kazala je otvoreno, kao što je i sama smanjiti na koljena. "Prvo, ja se za igru."

Joj oči plav bile uprte u moje kako bi došla do te otkopčan moje hlače pred povlačenjem ciferšlus dolje sa bolan sporost. Naslonjena natrag na laktovima sam podigao moje bokove od kreveta kao ona moja povukla hlače niz moje noge, ostavivši moje golo tijelo odjevena samo slab par pripijenom boxer briefs. Tara oči sijevaju sa bezobzirnim požude kao ona averted je pogled iz moje licem prema dolje na zatezanje oticati u moje donje rublje.

"Mmmm," ona cooed, tucking joj prste u pojas i povlačenjem prema dolje. "Nemate pojma koliko dugo sam čekao ovaj."

"Waiting for what?" JA je pitao coyly kao ona oprezno inched rublje niz moje bedro, dopuštajući moj kurac do proljeća naprijed i slap protiv moj želudac.

"Za to," Tara odgovorila nasmijana kao ona pruži shvatiti moje vratilo, potezanje moj penis prema gore kao što je nagnuo prema dolje i senzualno razdijeliše usnice.

I neka se izvučen jaukati kao što sam osjetio osjećaj dugo čekala moje bivše djevojke meke usne Prilažemo glavu moj kurac. Sisanje savjet, njezin vatreni pogled ostao je fiksni na mene kao duljina mog vratilo polako nestao u njoj toplo, mokro usta. Osjećala sam njezin jezik sapunanje moj kurac jer joj oči zatvorene, a ona dalje se spusti dolje, vodeći mi cijelom dužinom. Davanje nekoliko brzih bobs glavi, Tara potom se povukao, usnice klizna kopiju mog otekao osovina, curling u osmijeh kao što je objavljen moj blistavim kurac iz usta, ali ga drži čvrsto iz baze. Mene drži u ruci joj meka, Tara zatim spustio glavu i produžiti joj jezik da sjedne na moje kugle, njezina blistavo plave oči i dalje bulji sa bilo koje strane moje mokre penis.Lizanje prema gore, ona otrča joj jezik do donje moje osovine prije poduzimanja savjet u njoj toplo, pozivajući usta jos jednom. I neka se suptilno stenjati odobrenja kao što sam gledao Tara nastaviti svoj rad. U osam godina od kada sam bio s njom sam imao još pronaći djevojku koja rivaled moja ex djevojka u umjetnosti oralno zadovoljstvo. Tara je ljubio, a ona je bila dobra u tome.puniti guzu spermom

Нема коментара:

Постави коментар