.

Servis za upoznavanje

уторак, 2. фебруар 2010.

Fetis poznanstva

Bizarni seksualni fetisi.Samo prolazak blagdana vratio sjećanje i iskustvo nekoliko godina u moje istraživanje izvan braka. Po ovom trenutku, sam imao dodatnih pitanja s nekoliko ljudi ... skoro svi bili u tandemu s mog prijatelja i susjeda, Nadine koji je također bio suradnik od mina. To je vrijeme u oba razdoblja našeg života u našim muževima koji su bili na neki drugi način zauzeta i dalje, na posao i da nije bilo nekoliko kompanija izlete izvan grada za oba Nadine i ja smo postali vrlo bliski, zaštićeni jedni druge u broju načine, mnogo puta samo izađe zajedno kako bi se jednostavno družiti zajedno ili dobiti nešto visok ... koje su postale mnogo više od fokus u ovom trenutku. Jedna godina jedan od naših kupaca imali odmor stranka tijekom tjedna između Božića i Nove Godine i Nadine i ja bili pozvani. Ona je bila u hotelu u centru grada Tampa. Za neki razlog Nadine nisu žele ići sve to puno, ali konačno sam uvjeren da joj prisustvuje sa mnom a ako se stvari ne idu dobro smo mogli glava kuće. Njeno kolebljivost svibanj isto tako biti jer je morao raditi, a nisam se tijekom tog tjedna ... zapravo ona je pratila za mene .... i ona nije htjela raditi, doći sve do kuće za promjenu i onda vraćamo se tijekom tjedna, kada je u pravilu će biti jako umoran ionako. Tako sam joj rekao da bi bilo nešto s njom nositi ili jednostavno nositi ono što je nosila na posao do stranke. Rekao sam joj da bih "to kul" sa svoje haljine, tako da se ne bi osjećali izvan mjesta.

U ovom trenutku moja kosa je kratka i gotovo pravi jet black. Voljela sam se igrati s mojim okom šminka i nosili vrlo tamno sjenilo i podstavljen moje oči tako da bih se veće ... izgleda poput mačke. Sam nosio poslovnih odijela sa sexy petama i hopped u auto i krenuo u susret Nadine u hotelu. Kada sam dobio tu je ona me čeka u predvorju ... odjevena skoro isto kao i I. Izgledala je malo dolje i upitao sam joj što je bio u krivu. Ona mi je rekla da joj je rekao njezin muž, Steve, o njoj philandering i da je čudno reakciju na njega. U početku je bio jako uzrujan, ali onda, kao što su počeli pričati o tome, on je najavio da joj se da je uvijek imao fantazije joj gledajući s druge dečke i da je želite probati ovaj kao par. Nadine nije bio siguran kako se osjećala o tome. Ona je stvarno htio ići kući što je prije moguće kako bi se s njim. Spomenuo sam da mi stvarno treba ostati, a potom se vidi glava od njih ili da će to biti nešto primijetio.Tako je pristao ostati za neko vrijeme. Tako smo išli i sjedili u baru i imao piće. Razgovarali smo malo, a zatim skliznuo undress do kupaonice za napraviti neki koks. To me osjećam puno bolje i Nadine perked se previše. Nas dvoje hit plesni podij i plesali smo zajedno neko vrijeme.Nekoliko ljudi pokušao da biste dobili između nas, ali ni jedan od nas čini sve što je zanima.Napravili smo malo više koksa i sjeo za stol i razgovarali, a neki više. Desno oko toga, Nadine je muž pozvao. Ona sama ispriča kako ona mogao čuti i kad se vratila ona nešto tipsily je rekao: "Moram ići kući."
Bicevanje.Tako smo dobili u leđa sjedište tvrtke automobila i nije neki više koks. Do tog vremena sam stvarno bio dobar osjećaj. Nadine je osvježenju također i rekla da želi otići kući i puhati joj muževi vrata off. Ona je samo želio da je bilo nešto što je dobro učiniti da bi mu izaći iz svoje ljuske, ali ona je toliko neugodno sad da je znao što je događa da se bojala da ništa učiniti. Ona lit cigarete i reče mi: "Vaše tako dobar prijatelj. Nitko ne bi stavili gore sa mnom put vi." Ona nagne i dao mi poljubac na moje usne. Poljubila sam je leđa, ali ona nije stvarno pustiti. To nije girly poljubac. Ona pritisne malo jače i shvatio sam da je ona mene ljubiti ...... i bila sam ljubakanje leđa. Moj već vlažne bedra počela promiješati još više. "Volim te", rekla je kad me pustili.

"Nadine, ja ne znam što je bilo, ali hvala ti." To je bio najslađi poljubac sam ikad primio.Odjednom izgled vrag da samo Nadine je došao preko njezino lice. "Ja znam ono što možemo učiniti."
"O, ne." Rekao sam ...." šta? "
"Što mislite o Steve?" She asked.
"Što?"
"Što mislite o Steve?" Ona ponovi. "Biste li mu je činiti?"
"Nad .... ne bi trebalo govoriti ...... ne mislim o njemu na taj način ... on je tvoj muž!" Odgovorio sam.
"To nikada nije prestao prije vas!" rekla .... mene udarajući iznad glave sa istinom.
"Kako o, ako idemo u moju kuću i stavio na show za njega? Dozvoljava 'vidjeti ako da ga probudi."
Ova vrsta ponude i poricanja ode nazad za vrijeme dok sam konačno nešto dogovorili ne znajući što sam pristala. Jednom sam, Nadine mi je dao još jedan poljubac, ovaj jezik swirling jedan.Ne mogu reći da nisam to uživati ..... puno.
Kad mi je dobio na Nadine kuću ona mi je rekla da čekati u automobilu za vrijeme prije dolaska u. Nakon nekog vremena sam otišao u svoju kuću i Nadine je došao vanjska strana to mi je pozdraviti. Rekla mi je Steve je gore i "spremni". Ona mi je dala još jedan poljubac kao i ostali, uzeo moju ruku i mene hodao stepenicama gore i na njihovu spavaću sobu. Kao što sam ušao u sobu vidio sam Nadine suprug na krevetu ... vezan za njega.

Skoro sam se okrenuo i otišao, ali Nadine počeli razgovarati.

"Steve voli vezivanje za krevet. On je tako loš dječak." rekla je. "Let's pokazati mu ono što je nestalo. Sjedite ovamo Brenda i on može gledati nas dvoje."
Tako da sam sjeo u spavaćoj sobi stolici pored Nadine. Ona je nastavila ruglo svog muža.
"Želite li vidjeti što radimo kada smo party?" she asked. On je rekao "da ... molim vas."
Ona je izvadio joj stakleni pladanj i staviti van par linija i rekao: "bdjeti ovaj .... kladim se da niste znali svojuženukao što je ovaj dobio visoku." i ona snorted se redati svaku nosnicu. Ona nije ista za mene koji sam dužan.

Nadine ustao i išao prema njoj muž, lit cigareta, exhaled i rekao: "jedno Brenda je to znati."

"Vi znate da smo igrati igru u kojoj smo svako ime nekoliko prijatelja smo željeli?" ona ga je pitao. Steve je odgovorio: "Da .. ali ..."
"Ne buts ...... Brenda reći tko je to rekao mi je da vam se svidjela." Steve odgovorio gotovo u wisper "Umm ... joj:" ... površno prema meni.
"Tko ... reći joj naziv ... ono što si rekao o njoj?" Nadine je zahtijevao da zna.
Steve je rekao "Brenda"
"Što ste rekli o Brenda?" ona je nastavila zahtijevati

"Rekao sam da je vruće." Steve je odgovorio.

"Rekli ste više nego da" Nadine suprotstavlja. "A što si rekao?"

"Rekao sam joj bila je najtoplija žena na planeti, osim za vas". Steve je rekao.

"Brenda" Nadine ...." rekao je Steve voli gledati žene dim. Rekao mi je on dobiva tvrdi ponekad samo na sluh moj upaljač. Jedno vrijeme bio je slika i stoji na ljestvici. To je noć kada i ja išli smo van i dobio sam odjeven tako seksi za drugog čovjeka i pešice kuhinja u našoj dnevnoj sobi klik klik klik u mojoj pumpi jebati mene i sjeo i zapalio cigaretu. Pogledao sam gore i vidio sam da je gotovo odmah aroused . Osjećao sam se loše za njega i ide da mu brz blowjob ali ju je odlučio sačuvati za tko god to bio da smo jebeno te noći. JA dont 'ravan sjećati noći što je bila .... tamo je bilo toliko sam " si izgubio računati. Steve mi je rekao da voli gledati pušite previše. "

U ovom trenutku sam pogledao Steve i bio je tvrd kao odbor ..... a ne sve to male. On je privlačan penis. Odlučio sam, jer sam bio prilično dobar osjećaj da se Brenda's napomena.Nemam pojma gdje je bio vodeći, ali odlučio sam dati ga ići. Zamolio sam da se izostave za jednu minutu i zakoračili u kupaonicu. Ako je pokazivanje Nadine želio za svoga muža ... ona će ga dobiti. Što znači da je bilo tko je pogoditi. Ja skinuo na moj grudnjak i gaćice prilično štedljiv, čuva moje pete na leđa i otišao van u spavaću sobu. Našto JA je dobio vanjska strana ima ja je otišao ravan to mi torbu da biste dobili cigareta. Ja ga lit, je duboko povuci, exhaled i prošeta više na strani kreveta i polako i sexily i đavolski cerenje na moje lice i sjede tik uz Steve's imobilizirane tijela.

"Kako je ovo?" Pitao sam. "Je li to nešto što vam se sviđa?" I pitanje.

On je jedva mogao dobiti bilo riječi out ... "yyyyeessss ...." on jedva promrmlja.

"Nadine, mogu li Vam postaviti pitanje?"

"Što dragi?" ona odgovori.

"Prije nego što sam pitati nadviti se vaš suprug." i Nadine učinio upravo to. Kao što je nagnuo preko desno gore Steve's prsima sam uzeo veliki povuci iz moje cigarete kao i naša lica bliže dobio sam exhaled pravo na njoj otvoriti usta. Naša usta sastali i dali smo jedni drugima oplakivanje toungue kupku. Sam stavio svoju ruku iza Nadine glavu i izdvajali glavu čvrsto mina.Ja nikada nije smatrao ljubljenja žena prije i, iako sam bio šokiran na sebe, stvarno mi je to uživanje. Ništa poput ljubljenja čovjeka. Žena poljupci kako ona bi se volio poljubiti. Nadine je wimpering u mojim rukama. I otpusti i rekao: "Kladim se da Steve bi me željeli učiniti da mu .... ne bi je on?".

Nadine je rekao: "Ja bih kladiti da bi."

Steve priznao: "Da. Da. Pleeeease !!!!!"


"Možda kasnije dragi. Ne sad." Rekao sam kao što sam uzeo drugi vuci i exhaled pravo na svoje lice i hodalica daleko prema podnožju kreveta.

Nadine dobio je od svoje odjeće i bio odjeven samo u petama u ovom trenutku.

Rekao sam joj: "Steve izgleda kao on voli ovaj aranžman. Možda mi samo treba ga ostaviti tamo". i ja smijali. "Pogledajte kako je velika. Smijem li ga dirati?"

Nadine, vjerojatno misleći upravo ono što sam mislio je rekao "ok ... samo malo".

Uz to sam uzeo moj kažiprst i održava pravo nad svojim engraged pijetao i tražbina snosi dotaknuo vrh s mojim noktima. "To je to. To je sve što dobiti. Želiš li još?" I zadirkivali

"Yes.YESSSS !!!!" Steve squirmed.

"Nope" je bio moj odgovor.

"Nadine ..... mrdati svoju guzicu sladak ovamo." Rekao sam.

Uz to mi je stajao u podnožju kreveta i dobio u punom zagrljaj i počeo makeout ispred Nadine suprug. Nadine naslonila na mene i rekao: "On je uvijek imao ovo fantazija. Vožnje smo ga ludo".


Ja wispered back "you're driving me crazy too. Soooooo sam uspaljen. Mi treba .... ummmmm dotakla .... .... želim skočiti na svojim muževima lice!" I wispered.

"No No No on želi biti tantalized ovako. Ne prebrzo". Zatim je nagnuo nazad i dobio da je đavolski pogled na svoje lice i reče: "Smijem li?"

"Smijem li što?" Odgovorio sam.

"Me Wanna vas zadovoljiti", rekao je Nadine. Sad mi stvarno su dobivanje na neistražen teritorij.

Ona stvarno nije čekao anwser. Ona mi je premještena na za loveseat koja je protiv zid oko deset metara u stranu kreveta, tako Steve mogao dobiti prilično dobar pogled i dok je stajala iznad mene je rekao da je "Steve voli da jede moj ljubimac i maca dok sam dim. Zašto ne igra moj dio i ja ću vas zadovoljstvo. " pitala me.

Oklijevajući sam rekao ok. Ja oslanjao natrag u kutu loveseat, lit drugu cigaretu i Nadine kneeled pored mene. Ona stavi joj ruku dolje blizu moje slatko mjesto i tako nježno me dotaknuo moje unutarnje bedara. Što drugačiji osjećaj. Ruke joj meke i tvrde nokte napravio takav kontrast i ona je točno znala kako da mi dodir .... slatko, nježno. Bio sam početak da se opustite uz cijeli iskustvo i Pogledao sam i vidio više od Steve bulji u mene sa smiješkom pola, pola jezik visi iz njegovih usta i oči mu bijahu fixated direktno na mene. Ovaj mi se činio uključiti još više, a ja polako otvorio moje noge i stopala njih opušteno. I uze veliki povuci moje cigarete i kao što sam ja dao exhaled Steve naughtiest osmijeh sam mogao sabrati kad odjednom ..... sam osjetio Nadine je jezik napraviti direktan pogodak na moj klitoris. JA pravedan je eksplodirala u orgazma ...." O, sranje ..... pojesti moga maca .... O, moj Bože da se osjeća dobro. Eat me out. " Bio sam squirming cijeloj loveseat u to vrijeme i sam izvukao Nadine dolje bliže njenom kosu .... i bilo je lijepo osjetiti mekoću žene kose u mojim rukama kao što sam napravio ljubav.Ona je bila tamo dolje za oko 20 min kao što sam imao orgazam nakon orgazma. Nijedan čovjek ikada imao mi lizali kao što je ta žena je. Konačno, Nadine zaustavio i je došao gore i poljubi moje usne. Mogao mi je okus na svojim usnama koji je nešto što sam oduvijek volio.

Pogledao sam tamo kod Steve i on je gyrating u krevetu. Sam mislio da je cumming bez da dotakne on je bio tako uzbuđen.

"Idem da mu okus", rekao je Nadine. Ona je potom prešao preko te sama stavi na svoje lice, dok pušenje. On je bio uzimajući extroadinarily okrenut na oplakivanje .... sve više mjesta.

Dobio sam na drugi kraj kreveta i dobio u blizini njegove krute penis. JA je uzeo moj nokti i tickled njegove loptice i mislim da je on rekao: "O Bože" u njegove supruge maca. Nadine je i sama radila u bjesnilo koje ovom trenutku i vozio svoje lice do točke u kojoj nisam mogao shvatiti kako dahne.


Konačno, ona je završila i ona siđe da mi se pridružite u blizini Steve's penis. Ona mu je rekao da sada ide da se njegov san danas sa suprugom i njegova djevojka fantastike što mu daje posao pušenja udarac istovremeno. Mi oboje lit naše cigarete, ali sam rekao Nadine da ona može početi na njegov penis, ali mi duguje Steve nešto.

Ja se kretati prema Steve 'lice i uzme povući i reče: "dijete, sjećaš da sam poljubac dao svoje supruge prije, kao što je to zar ne?" Steve glavom da. "Well baby, Dugujem vam jednu, i ...." I uze veliki povuci i preselio se u lice "..... ovo je ...." a ja samo smothered svoje usne s minu dok exhaling pravo u njegovim ustima. Njegov jezik bio je u mojim ustima na trenutak i imali smo smokey makeout sjednice za 5 minuta ili na taj način. To mi je dobio svi uzbuđeni opet. Bio sam blistavim. Uzeo sam japanske kuglice...

JA je pitao Nadine "može li se vaš suprug? She said:" Ne, mi svibanj neka sperma ". Odgovorio sam:" Što? idete na njega mučiti toliko? On će se sperma samo leži. Evo neka mi se pobrinuti za njega. Sam mogao iskoristiti anyway. "

Nadine je vrlo istakao ", br On cums kad kažem da se i ne sada." ,

"U redu sam rekao, ali mi treba nešto". Rekao sam. Nadine mi je rekao da se penju na njegovo lice ili Premjesti dolje jedan od njegovih ruku. Izabrao sam ruku. JA ganut moj maca preko njegova desna ruka i on je počeo da ga vrtlog okolo moja maca, udaranje moj klitoris iznova i iznova. On je imao NICE ruke. "Nadine, ne znam kako da ne dozvolite da čovjek to sve vas vrijeme!" Bio sam squirming cijelom krevetu i sam mogao osjetiti moju wetnes premjestiti niz moje bedro. Napokon sam je eksplodirala u extasy kao što sam imao ogroman orgazam.Nadine mi je naredio dolje prema njoj loše muževe lupanje pijetao.

Mi oboje lit cigarete i počela sisati naizmjence na Steve's penis koja ga je ludo. I uze njegov penis kao daleko dolje moja usta kao što sam mogao u jednom trenutku i bio iznenađen siromah mogao obuzdavati bilo dalje. Mi je uzeo zavrtač puhanje dima na njegov penis dok je on na kraju rekao: "držati događaj taj." Tako smo učinili. Nakon nekoliko minuta ove i sa niti od nas dira njegov penis počeo je ukrutiti. Shvatio sam što se događa i počela se kretati prema mom jeziku njegov penis, ali Nadine stavio joj ruku van i nastavio puhati dima na njegov penis. Ti "kao da je Stevie zar ne. To je gadno zar ne. Dva pušenje slutties are yours tonight. Kako you like that?" Ona je nastavila ga mučiti. Na kraju kao što smo i zasvira dima na njegov penis, možete vidjeti precum počinju formirati i on eksplodirao. On je došao za vrijeme i to je sve više u našem krevetu i kose. Kako je počeo da se povuku Nadine konačno je njegov penis te ga poljubi sa slatkim osmjehom i onda ga je preuzeo joj usta da ga svršiti. hard core akcija...


"Jeste li uživati u tome?" ona ga je pitao.

"O Bože, da" odgovori on.

"Mi smo čak? Pitala.

"Želim biti dio toga", rekao je on.

"Od sada koliko god želite." Nadine je rekao da mu je nježno. Ona mu poljubi me poljubi i dao sam mu poljubac. Dobio sam odjevena i pokušala shvatiti upravo ono što se dogodilo. Nadine mi je rekao, sada pred Steve, da je ono što su govorili o kratko na telefon da ako Nadine mogao napraviti jedan od Steve's fantazije javu da će biti više opraštati dok njih dvojica bili su dio nje. Ja se dogodilo da se predmet mašte .... za oba od njih. Nadine neka on da je ona imala neke misli o meni, kao i Steve. Dogovorili smo se da je to potrebno da se sačuva od mog muža i završio noći.

Нема коментара:

Постави коментар