.

Servis za upoznavanje

четвртак, 25. фебруар 2010.

Poznanstva sa klinkama

Budući da smo svi-muški privatna škola, ne moramo se gnjaviti s Naslov IX ograničenja drugi način obospolan koledžima i univerzitetima učiniti. Feministice na one fakulteti kampusa ustaljeno koristi Naslov IX se vijak više od muških učenika-sportaša i bez bodlji administratori neka izvući se svaki put. Dovoljno je pogledati što se dogodilo na James Madison University prošle godine. Tona muških sportskih timova dobio sjekirom, dok ženske sportske ekipe ostao nedirnut. To nije jednakost, to je država-jamac diskriminacije! Mi smo imuni na to, hvala nebesa!To znači da možemo imati onoliko sportova kao što smo željeli. Boston Metropolitan Institute sportaša natjecati u Men's Varsity baseball, košarka, Cross Country, Nogomet, Plivanje, Odbojka, lacrosse, nogomet, Hrvanje, Ragbi, veslanje, golf, tenis, jedrenje, kuglanje, hokej na ledu i puška. Mi se natječu u National Collegiate Athletic Association's Division Three. Mi ne nudimo športske stipendije. Boston Metropolitan Institute rutinski pobjeđuje Dah smrti izvan škole kao što je Bridgewater State College, Fakulteti i Curry Lasell College u svim sportovima.
Ja sam trenutno na terapiji za svjetske najčudnijih ovisnosti. Ja sam ovisan o seksu s velikim ženama koje imaju veliki ogroman tits i magarca. Normalno, mislim da ne bi bilo dobra stvar, ali sam prilično opsjednut s njom. Ne mislim ovo posebno opsjednutost je tako nezdravo za mene, ali što god. Kako se to dogodilo na prvom mjestu? Kako su ljudi saznali što se događa u mojoj glavi? Neka je samo reći da sam zaspao na posao, a nemaju gadnih navika razgovora u mom snu. Neke dosadne momak ili najvjerojatnije neki kurvinski žena mora imati čuti mene i mene prijavljen gazda. Znaš kako politički korektno moderne američke radno mjesto je ovih dana.Dobio sam pozvan od strane sila da se i oni odlučili moju sudbinu. Sada, Ive 'je dobio da se šezdeset sati terapije inače izgubim svoj posao. Volim raditi za Boston Universal novina. Oni plaćaju me dva-tristo dolara po news-making snimku. Većina drugih novina su previše jeftini platiti ovo dobro. Oni su glupi, ako mene pitate.
Dakle, da, bio sam trebao ispuniti moj psihijatar danas. JA je otišao to velika poslovna zgrada u Boston's Back Bay. Ja ne vjerujem u terapiji. Međutim, budući da sam Seven-foot-visok i 280 kilograma crnog čovjeka, javnost osjetio da su imali pravo da se boji mene. Ja sam uvijek pitao ako sam igrati košarku ili koledž za NBA. Ja ne igraju košarku. Nikad nisam igrao košarku.Volim Hokej i tenis. They're my favorite sports. Sjedio sam u čekaonici dok dobar doktor završio sa svog posljednjeg pacijenta. Čekao sam i čekao. Bilo mi je dosadno. Konačno, dobri doktor pokazao gore. To je kada sam dobio iznenađenje života. Dobar doktor je bio žena. I to ne samo svaku ženu. Žena mi se dogodilo da su jebeno u prošlosti. Mali svijet, ej?
Žena u pitanje je Carol Smith, kuja sam upoznao u klub Axel in downtown Boston. Ona je bila trideset i nešto bijelo žene crvene kose i blijedo zelene oči. Pile s vrstom ružno lice, ali tijelo debeli, široki bokovi, i zadnje ali ne najmanje važno, ogroman i debeo magarca. Da, jebeno je mozak u klub. Carol Smith je bila jedna luda kuja. Ju je vidio u svom uredu osigurati vratio sjećanja. Pogledao sam ju i nasmijala s povjerenjem. To je bio idući u biti piece of cake. Carol pogledao u mene. Ona je pokušao utjecati samostojeća, kliničko ponašanje terapeuta ona je trebala biti. Ali sam vidio da je pravo prošlosti. Kada je pogledala u mene, znala sam da ona je razmišljanje o posljednji put smo se susreli. Imao sam joj licem prema dolje i magarac gore, moje ruke stegnute preko usta, dok moj kurac je bio pokopan u tolikoj mjeri da joj šupak da ne bi mogao reći gdje je završio i ja počeo. Ili obrnuto. Da, dobra vremena. Hodao sam s pouzdanjem u njezin ured. mesnata picka
Sjedio sam na kauču, dok je dobar doktor me pitao što je gore. Nasmijala se i ja okrenut na šarm. Bez obzira što oni kažu, ženke će biti ženke. Nije bitno ako oni postanu senatora, predsjednika ili high-powered poslovne žene. Ja mogu uvijek mjesto kuja. Svaka žena ima kuja duboko u njoj. Ja sam vrsta huligan koji zna samo kako da ga izvedem. Kako drukčije objasniti zašto bi se Carol Smith je pokrenuo / znojenje trenutka kada sam ušao u njezinu sobu radije svježe? Ona je sjedila iza nje stol, djelujući cool. Rekao sam joj da sam imao malo stečen u nevolji i koji je potreban joj potpisati neke oblike. Uglavnom, trebao sam joj da znak daleko mandat novinama i reći vlastima da sam mentalno zdrav čovjek. Onda, ja bi biti oslobođen poreza. Carol flat-out mi je rekla da ona nije mogla to učiniti. Bio sam zapanjen. What the fuck?Sam je držao moje cool. Rekao sam joj da je ona dobra gal, ona bi dobili posebnu poslasticu.
Znao sam da ne bih mogao joj podmititi s novcem. Dakle, ja igrao Super Muževnost kartica. Ja unzipped moje hlače, a oslobođena moj kurac. Moj šesnaest palac dug, crni neobrezani penis super. Carol je vilica bila na podu. I nasmiješi, pa je rekla da dođe i dobiti. Nikad nisam vidio ženu skok od iza stola tako brzo. Mislim, to je kao da sam gledao jedan trenutak, a ona je sjedio iza stola i sljedeći trenutak, bila je klekne pred mene, bolan da biste dobili neki kurac. Ja potiska moj penis u usta. Poslušno, Carol počeo sisanja na moj kurac. Pogledajte što mislim?Sve žene će sisati kurac. To samo treba malo dodatni poticaj ponekad.
Carol isisan moj kurac i dobio mene teško ni u kojem trenutku. Došao sam sve nad njom ne-tako-lijepo lice, te joj je rekla da pije. Kao dobar malo drolja, ona lizali sve gore. Zatim sam uhvatio onu ženu i njenu staviti na sve četiri. Ništa ne volim više nego stavljajući žena na sve četiri. To čini da se osjećam snažan. Carol je uzdrmao njezin loj magarca, mi govori da ona nije mogla čekati da se jebeno. Nasmijao sam se. To je bio idući u biti zabavno. I grabbed Carol's obraze plump butt, te ih proširio širom otvoren. Onda, ja prešani moja super-sized penis protiv nje šupak, i gurnuo ga unutra. Carol howled kao moj pijetao udario u njezin sisati kurac. Oh, sranje.Mrzim kad oni to učiniti. Sam stegnute svoju ruku preko usta, a nastavio ju jebati. Kopao sam moje prste u njoj kukova i pokazali moj kurac dublje u njezin šupak. Carol je šupak je predivno toplo i zbijeno i tako meka osuditi okolo moj kurac. You've got to probati analni seks s najmanje jednu ženu prije nego što umre, ljudi. Najozbiljnije. You're missing out.
I grabbed pregršt Carol's crvene kose i yanked joj glavu natrag dok lupanje moj penis u njezinu krma padobran. There's nothing I love više nego jebanje žena u dupe. Posebno je velika žena s masti magarac. Oni su Tightest assholes, znaš. To ih čini više zabave zajebavati. Sam udario moj kurac u zabranjeno dubine Carol's šupak dok muffling joj plače. Ja sam taj magarac njezin poput analnog seksa bio izlazak iz stila. Volim analni seks sa velikim ženama i voljeti ako to nije u redu, onda ja ne želim biti u pravu. Sam da mi je snažno tuklo magarca njezin dok JA je dobio moj orah i došao, miniranje joj šupak sa mojim sperma. To je kada sam maknuti svoju ruku iz usta. Carol je vrisak bio sladak muzika za moje uši. JA priželjkivanje JA je donio audio uređaj za snimanje, ali što god. Carol ležao na podu, njeno tijelo je potres u orgazmičke blaženstvo. Moj kurac je još uvijek bio sahranjen u njoj šupak. I neka ostane tamo neko vrijeme prije nego je izvadite.
Nekoliko minuta kasnije, ja lijevo Carol's office. Imao sam potpisao dokumente me oslobađanje od terapije u ruci. JA je otišao i dobio natrag svoj posao. Kao što sam prošetao ulicama Bostona, osjetio sam sretan kao klaun. JA je uzeo iz Južne Ashmont Željeznički kolodvor u Dorchester, a zatim hopped na Bat bus do grada Avon, Massachusetts. Imao sam dosta priča ispričati mojim prijateljima na BMI. Problem je većina njih ne bih mu vjerovala. Zato sam uzeo Carol's sperma-punjeni gaćice kao suvenir. Za spomen poseban događaj, znaš? Zabava dana čovjekova života nikada ne smije zaboraviti.klinke

Нема коментара:

Постави коментар