.

Servis za upoznavanje

четвртак, 11. фебруар 2010.

Sajber poznanstva

ami smo sjedili.
Dosadno, kao i uvijek.
Vrućih ljetnih dana
sa slomljenom klima uređaj,
samo misli da je moguće
da je nevjerojatno blowjob.
Ja našalio sa Glina o tome.
Mi nikada prevarena oko
ili je priznao smo bili na taj način,
ali uvijek loomed sa mnom,
misli.
Jednog dana, mislio sam,
kako cool da bi se,
posebno na toplom jebeni dan,
ili vrući dan se zajebavati, ja bi trebao reći.
Odjednom, toplina preuzela,
kao što sam nagne za njim,
naginje glavu nazad,
zakrčen moj jezik niz grlo njegove,
oplakivanje neprekidno,
kao što sam stroked moj kurac.
Oh, moj Bože, to je bio intenzivan.
Moj prijatelj iz djetinjstva,
i odjednom sam bio na rubu
ga jebeni besmislen.
Nedugo smo oboje golog,
znojenje,
oplakivanje,
stroking cocks poput našem proždrljiv vulkana.
Dječak sam jednom igrao sa uhvatiti
Sada je vikali: - "Želim da 'vas sisanje suho.
Želim da sperma niz moje grlo.
I'm gonna 'vam blowjob u životu. "
Ne mogu vam reći koliko sam bio uzbuđen,
na koljena pred njim,
sisam njegov penis,
milovati svoju,
ne brige tko išao na nas.
Oh, Bože! Oh, Bože!
Nastavio sam prigušivanje njegov debeli tvrdi vratilo
niz moje grlo,
ukazivanje njegov šupak,
ukazivanje moj šupak,
moje milovati penis.
Moj prijatelj iz djetinjstva, a sada je na oko
sperma na mom licu kao firehose,
i ja could't dobiti dosta od njega.
Sperma, jebi se. Da li vas sperma, ti kopile!
Da li vas sperma kao da nikada nije došao prije?!
Ha? Do you like me siše vaš penis?
Sviđa li vam se moje debele usne, obuhvaćajući vašt penis?!
Ha? You Wana 'sperma? Huh, ti Wana 'jebeni ...?
Odjednom, eksplozija kišilo nad mene lice, usne,
kosa, uši, kao da gejzir s neba,
kao što sam izbačen na točno isto vrijeme.
Oboje smo gledali jedni na druge, vlastite stroking cocks,
odlučan da ne sebe lišavaju jednim udarcem,
dok su proveli smo.gutacica sperme

Нема коментара:

Постави коментар