.

Servis za upoznavanje

субота, 27. фебруар 2010.

Zestoka jebacina u kancelariji

Prilazim joj sa ledja i brzo zavlačim ruke u onaj njen dekolte i odmah je hvatam za one njene ukrucene bradavice i počinjem da ih stiskam.
- Beži bre manijače...Vrištaću...Bežiii...-poče da vristi pokušavajući da pobegne na izlazna vrata. Ja brže bolje stajem ispred njih uzimam ključ i zaključavam ih. Opet joj prilazim i hvatam je za dekolte
- Hoćes li sama da se skines ili ću da ti pocepam košulju !!?
- Neću da se skidam ja sam poštena žena!!!
Iz sve snage povukoh onaj dekolte i pocepah joj košulju u sekundi. Ispadose ogromne sisetine, to je veće i od košarkaške lopte, to je jednostavno nešto što vredi probati, bradavice kao prst, ukrućene i velike.
Ona se trza i pokušava da pobegne, obrazi joj crveni a oči polu-uplašene polu-pohotne.
- Nemoj, kontroliši se, izvini ako sam te uvredila –počinje ona da se izvuče na priču.
- Bićes jebana i kraj, ne vredi ti da pokušavas da pobegneš, sledeće pitanje koje ću postaviti tebi je: Da li želis da sama skineš suknju ili ću morati da ti je pocepam? –upitah je znajući da je ta suknja firmirana i skupa.
Ona bezvoljno počinje skidati suknju i na moje celiko zaprepašćenje nije nosila gaćice. Pička joj je sveže obrijana sa punim usminama. hvatam je za kusu, onako izšatiranu i povlačim je dole, dok ona zbog bola počinje uzdisati.
- Sad ćes ga pušiti kako nikad nikom nisi u životu !!!
- Nemoj molim te, ne želim to, smiri se... neeee....
Skidam se iz jednog poteza i iz bokserice mi ispada organ koji je sa dužinom 24cm i onako nabrekao izgledao zastrašujuće.
Ona kad ga ugleda poče da cvili, ali to mene nije pogadjalo ni malo, nego je uhvatih za kosu i natakoh joj usta na kurac.
Kakav osećaj, jebem u usta najpoželjniju i najomrazeniju ženu u firmi.
Dok ga ona puši ja joj ga malo po malo nabijem celog, ona se trzne, počne grcati i kašljati i moliti da joj to više ne radim a ja za to ne marim i čim ona skloni usta sa kurca ja joj udarim laksi samar. Pri osećaju topline i vlažnosti u njenim ustima postajao bih još napaljenjiji, a svako njeno neckanje bi mi dalo jos više elana da je još jače jebem.
Obližuje ga, počinje palacati sa jezikom po njemu, tako da sve više i više počinje uživati u današnjoj večeri, a ja da bi joj uskratio to uživanje ponovo joj nabijem do balcaka, ona se opet zagrcne i počne kašljati.
Kad mi je dosadilo jebanje u usta, sagoh se, uhvatih je za bradavice i podigoh gore.
- Okreni se kujo, sad ću te pumpati u bulju kao da si prava kuja!!!
- Nemoooooj, boleće, mnogo je velik za to.... nemoj... ne... aaaahhhh...
Nije ni stigla da mi se izjada a ja joj zavukoh već pola kurca u onu njenu rupu
- Aaaaaaaa.... nemoj da me guzis.... booollliiii...juuuuj!!!
Mene njeni vapaji nisu ni malo doticali, ona je vrištala , molila da stanem ali ne. Naplatiću joj svakog kolegu i kolginicu koju je iznervirala, pa makar mi to bilo poslednje, te joj ga nabih celog. Ona počinje da drhti, disanje joj je sve teže i teže, počinje da cvili i kuka i već mogu osetiti kako gubi snagu dok je velikom brzinom satirem od kućine.
- Šta je kurvice, jel lepo kad te neko maltretira i kad ne ide sve po tvome, a?
- Izvinjavam se, uradiću šta god poželis samo stani sa tim, ne prija mi......
- Nema stajanja, moraš da shvatis kako je to kad te ljudi ne poštuju!!!
- Molim te stani, puca mi guza juuuuj......
Ubrzavam tempo do usijanja, njoj polako počinju noge da klecaju, one njene sisurdace se tresu, ona pokušava da ih zadržava rukom.
- Sad se okreni, Sad ću da ti rasčopam pizdu!
Ona se okreće, pica joj skroz mokra, centriram glavić i zabih joj ga prvi put onako svom silinom. Ona opet počinje da vrišti, ali ovog puta od uzitka
- Oh,oh,aaaaa, juuuuj,Aaaaaaargghhhh.... Pecka me!!! Sporije, moooliim teeeee....
Punim je u talasima i istovremeno je držim za one njene nabrekle bradavice i stiskam ih svom žeštinom. Gledavši onu njenu kurvinsku facu, i dok je ispuštala onakve uzdahe pa još i videvši one planine od sisa kako se njišu tamo-onamo pri svakom zabijanju kurčine postajah sve napaljeniji i napaljeniji i tako nastavih sa velikom brzinom da je pumpan jos nekih 20-tak minuta sve dok nisam video da polako prestaje sa vristanjem i da potpuno počinje gubiti snagu..
Posle nekih 50-tak minuta izživljavanja počinjem osećati toplinu u stomaku i shvatih da ću da svršim, te brže bolje izvadih, pridjoh do onih njenih sisurda i istresoh na njih gomilu sperme, pa je ondah naterah da je razmaze po stomaku i faci sve dok se sperma ne pretvori u mast.
Uzimam vodu iz bife-ormara i polivam je njom.
- Ako si mislila da sam ovde završio, prevarila si se!!!
Polivam joj picu vodom i zavlačim srednji prst koji veoma lako udje, potom i kaziprst, pa se tako igrah 5-6 minuta i onda počeh uvlačiti jedan po jedan prst sve dok ne dodjoh do toga da joj je cela moja šaka završila u pici.
Ona valjda osvežena počinje opet vrištati i moliti za milost, ali ovog puta je to shvatila kao seksualnu igru i polako počinje da se pripitomljava.
Ja čas ubrzavam tempo, čas usporava a ona sve više i više počinje da vrišti.
- Gotova sam... Svršavam... Aaaaaaaaaa... Juuuuuuuj..... To! To! Tooooooooo!!!
Sačekah da svrši pa onda izvadih ruke pridjoh ka sisama i počeh je jebati izmedju njih. Ona namesta usta tako da kad god bih stavio ceo kurac izmedju tih sisa glavić bi joj bio u ustima.
Onako malaksala, odvoji se na stranu i leže na krevet i stavi ruku na glavu. Meni je opet nekako beše žao, ipak je to žena i počeh se izvinjavati
- Izvini, ali mnogo si me iznervirala, znam da sam te povredio, nisam mogao da se iskontrolišem, a još taj tvoj jebozovni izgled...

Нема коментара:

Постави коментар