.

Servis za upoznavanje

субота, 27. фебруар 2010.

Gay poznanstva

Hello, im back again. im sada na Havajima, za moje bakinih sprovod je preminuo na 7. na siječanj 2010 u ovoj godini.

Sam otišao na Havaje na 19., nije se vratiti to 26.. Na treći dan u Hawaii 21. im na pokai zaljeva u Oahu i tamo neki sufers surfanje! wow .........pederi

bio je toliko vruće da ja nije ištanje to pustiti njemu vidi da sam bio promatranje njemu cijelo vrijeme. jer sam doznao i njegovo ime Quintin i hes 28yrs stari im 33yrs stare imam tanko tijelo tip kao košarkaš, a Quintin hes dobio ovaj lik dječaka izgled surfer dobro, bilo kako?lezbejke

Sljedeći dan! svoj 22. i ja samo se probudio rano ujutro, kao što je oko 5 oclock i nadam se da je surfanje Quintin ovaj put i ono što ne znam, hes out surfanje opet !!!!!!! moja sreća samo pokazalo dobro za cijeli dan i ovaj put. Hes got no on samo majicu Havajski ispis kratke hlače, kada je mokro ili da kažem kada mu je cijeli bod wetfrom je surfanje gleems on i njegovi mitski vidjeti obris njegov penis i loptice od mokre gaćice od surfanja, hes ten i izgled vrlo seksi i izgleda kao da treba netko da ga sisati van da ga pusti.kuglice

sada je u 1:00 popodne. i slijedite ga cijeli dan, jer moj tata i sestra otišli vidjeti obitelj i ja ostao leđa na plaži vikend. i tu ja sam težak to odgonetati što beach cottage on je boravio u, samo na moje iznenađenje! On je boravio u kućicu pokraj vrata, gdje mi je i moj tata i sestra gdje se u, i tamo se nije puno zid šutnje što moraš učiniti da bi buke ni dolje. nakon što mu je učinio sa surfanje uz većinu dana vratio se u svoju kućicu, i što je to uradio? Odbacio je gaćice prije odlaska u svoju vikend sam vidio lijepo kobasica veličine havajski koji je stajao na istoku se 6 do 8 inča, a on je kaplje mokri kao da gol, ali nitko me gledate Quintin gledate na taj način ja je nastavio over here koliko sljedeći u njegovoj kolibi kroz zidove, čujem tv ide i tuš ide na tv ide van jer on mora od koristi za daljinsko upravljanje da biste ga isključili. na taj način ja čuti tuš otići i ja čuti njega skočiti na svoj krevet kao dječak će spavanje u njegovoj kući prijatelja!jebanje u dupe

Tako buke otišao šutnje za kratko vrijeme onda, ja čuti jadikovanje poput hes vlasništvo orgazam poput žena bi imati! lol ... ali na moju smrt ja bio toliko u ono što imam da čuju i ja dobiti na taj način osuditi horney samo u slušanja i sluh njegov moans kroz zid, a ono što čujem, čujem mu se reći da je HES će pojesti i preko njegova sperma iznova on sam kaže da se glasno u svojoj sobi. ja mogu zamisliti ga kao opaljen gol svi mokri od tušem i učinio sa surfanja i njegov penis u svojim rukama i da ga ležeći gol na svom krevetu bez napora stroking njegov kurac Hawaiian koje može izgledati kao mina, jer im Hawaiian filipinski japanski bijeli. a ne da često čujem cute sexy masturbating guy. kao i asmy horneyness je u igri i napokon svršiš ja pucati na zidu plaži vikendica u jednoj od soba koje sam slušao u na Quintin, ja lizati sve moje cum off zida sa mojim jezikom.

kad je došao sprovod, i couldnt help obavijest Quintin koji boravi pokraj vrata tous je bio moj bratić i moj hornyness sam bio dovoljno sretan da se vidi da je on bio moj bratić ja nije mislim da bih se moj bratić vau. sada da ja znam hes moj bratić smo mi pozdraviti jednu drugu on mi dade ovaj zagrljaj koji nikad neću zaboraviti, a kada smo se moj stričevi kuću u stranci dobro, it wasnt stranka je bila više kao ceromonial stvar, dobro bilo kako moj bratić mi je rekao prije nego što sam dobio to the airport on je mene pitati ako ja mogao doći do svoje kuće jer on nije bio nitko vidio, a živio je sam on je pitao mene ako želim sisati njegove pijetao i volio činjenicu da janije li cijelo vrijeme sam bio na Havajima ja nije znati Quintin je bio moj pravi bratić do prije nego sam morao vratiti u Washington Seattle. ali da noć i dan prije nego JA je za vratiti se sa sestrom i tatom! to je bio opuštajući noći taj ja navika zaboraviti ni na taj način Sam bio težak za natapanje u svemu što seksi memoryin i nadam se da ću se vratiti ovo ljeto ..........lizanje picke

ja da vam se sviđa ovaj, ovo ljeto sam doći vidjeti moj bratić surfati opet još jednom u svojoj kući, tako da ovo ljeto biti oprezan za moj 2nd priče ... hvala za čitanje i ja ću ty izaći više od moje stvarne priče da vas Alls ...dildo

Нема коментара:

Постави коментар