.

Servis za upoznavanje

уторак, 2. фебруар 2010.

Sex poznanstva na internetu

dok mi je ovaj lizao lice počela sam lagano klizati niz zid prema dolje, otkopčala sam mu hlače i iz gaća izvadila polunabrekli kurac koji me lagano udario po licu… uzela sam ga u ruku, navukla par puta kožicu gore-dole, i strpala ga u usta… počela sam ga pušiti cijelo vrijeme zamišljajući 18 cm mog bivšeg… ovaj je bio manji, tanji, čudan sav nekakav… ali je bio kurac… a trenutno mi je jedino to i bilo važno… pušila sam ga čučeći ispred njega dok sam se drugom rukom dirala po klitoris… nakon nekog vremena, primio me za kosu i lagano počeo nabijati svoj sad već očvrsli kurac u moja usta… a svaki put kad bi mi ga zabio duboko, moja glava je lupila po zidu… nikad nisam imala ništa protiv malo grubljeg sexa… dapače… a onda me povukao prema gore, raširio mi noge i prstima mi prelazio preko pičkice… dražio mi je klitić preko gaćica, grubo ga trljajući…žvalili smo se ko budale, slina nam je curila niz bradu…
a onda sam negdje iz daljine čula da me neko zove… kad sam se okrenula vidjela sam svog bivšeg i nekog njegovog prijatelja… gledao me kao da me prvi put vidi… prvi put me vidi da se žnjaram s nekim drugim a da to nije on… nabacila sam izazivački osmjeh tipa “to si mogao biti ti”, odlijepila se od mog novog prijatelja i napokon otišla u wc… čula sam bivšeg kako kuca na vrata koja nisam odmah otvorila… nakon višeminutnog nagovaranja pustila sam ga unutra i vratila se sređivanju sebe… gledala sam ga u ogledalo, okrenuta leđima… nije znao šta da radi, gledao me u čudu…
okrenula sam se prema njemu, sjela na rub kade, malo raširila noge i pozvala ga sebi… kada mi je prišao, stavila sam ruku na nabreklinu njegovih hlača i počela ga gnječiti… primio me za kosu i tako je držao da bi me mogao bolje vidjeti… napokon sam mu otkopčala hlače, spustila ih do koljena i isto napravila s njegovim boxericama… u ruku sam primila njegov kurac, tako tvrd i čvrst, a tako mekane i nježne kože… polako sam mu se počela približavati usnama… širom sam otvorila usta i lagano ga počela lizati vrškom jezika… cijelog sam ga oblizala dok je on gledao šta radim… a onda sam ga halapljivo počela gutati, gurati u dubinu svog grla… on je počeo ispuštati zvukove zadovoljstva… kroz nekakvu maglu čula sam ga kako govori “kako dobro pušiš! kako to vrhunski radiš!”… a u sebi sam mislila “znam, a ovo ćeš pušenje pamtiti do kraja života!”…Bila je to prava jebacina...

Нема коментара:

Постави коментар