.

Servis za upoznavanje

уторак, 9. фебруар 2010.

Za ljubitelje PISING-SEKS

Kišni dani su savršeni da visiti u centrima, jer kad je hladno i mokro vani, to je uvijek lijepo i toplo iznutra. To je bio ružan kišni listopad dan kada sam šetao okolo moj lokalni centar i dok sam bio pauze od svih trgovačkih, moj pogled je pao na ovu izuzetno vruće izgleda momak sjedi preko puta mene na klupi. Kao što sam zadržao na gleda na njega, naše znamenitosti konačno prešli i kako je napokon me primjetio, on pogleda i nasmiješi. Onda je ustao i došao na pravo na mene jer je on sjeo i sam upoznao mene. Smo razgovarali oko sat vremena i bilo je ekstremna količina struje teče kroz između nas oboje. Jedna stvar je dovelo do još i prije nego sam čak znao, što smo bili van i nakon make out session, razmijenili smo našim fantazijama.Za pising
Uvijek sam htio imati seks u javnom WC-om, jer uvijek mi je okrenut na to živjeti s tim strahom da netko može hodati u na vas i na vas uhvatiti pravo na čin. Vrlo brzo sam vidio da je to fantazija je okretanje na njega kao i samo misao koja me osjetiti vrlo mokre u moje gaćice.Osim toga, i ja sjetio da sam pio velike Koks i odjednom sam osjetio potrebu za korištenje kupaonica, pogledala sam na njega i samo blistav u međusobno oči, on je savršeno shvatio ono što sam imao na umu. Sam ustao i krenuo u kupatilo i čekao ga je jer je došao u nekoliko trenutaka kasnije. Kao što je zatvorio vrata iza sebe, ja skočio na njega, oslobodit da seksualne val koje su postale dio mene i sudjelovali u izradi grijanom iz sesije. I onda ga je njegova košulja i da ga gurnuo uza zid, kao što sam počeo da ga poljubiti sporiji i polako stavlja mi ruku na prepone području. I onda polako nagnuo prema dolje, unzipped njegove hlače i uzme njegov penis hard i uspaljen van, kao što sam zaglavi pravo piski u moja usta. Tada je postao stvarno napet i istovremeno je pustiti da anticipacija koja je također postala dio njega i konačno opušteno. Kao što sam zadržao na sisa na njegov hard penis, počeo sam masiranjem, i to stvarno ga je bacio u drugoj dimenziji, osjećaj da je u isto vrijeme se drži leđa od snimanja svoje punim opterećenjem pravo u moje lice. Činjenica da je bio blizu postizanja njegov klimaks stvarno mi je uključeno još više i kao što sam zadržao na sisa, počeo sam otvor moje hlače s jedne strane, dok s druge strane imajući na njegov tvrdi penis. Ja polako doći u moje gaćice i osjetila moju drenched mokro maca i počeo masturbira.
I onda se vratio gore i polako otvorila moju košulju dok bulji u njega ravno u oči i daje mu jedan od onih izgleda da samo može značiti samo jednu stvar: želim te pravo ovdje, upravo sada! On stavi ruke na moja prsa ravno i polako srušena moj grudnjak razotkrivajući grudima mu. On je nagnuo glavu dolje i počela sisati i lizati moj hard tits, kao što je on tada zrcaljeno gore moj suknju i polako počeo vući niz moje gaćice. On je tada preselio iza mene i čuva se kreće niz moje gaćice od moje noge u isto vrijeme, naslonjena dolje ljubeći moje lijepe i čvrste magarca.Sam se okrenuo prema njemu i rekao mu da okus mojih maca. Odjednom sam osjetio njegov mokri jezik ide gore i dolje moj klitoris, kao što sam napokon pustio da anticipacija koja je bila sa mnom tako dugo. Osjećao sam se tako lagano i opušteno. On je otvorio usta i držati na moj klitoris lizanje odozdo prema gore. Moram priznati da unatoč velikim zadovoljstvom sam bio trajan, počeo sam stvarno osjećam težinu mog mjehura koji zaista osjećao kao da je bio idući u rasprsnuti, ali s druge strane sam bio trajan doživljaj je bio toliko velik, a ja samo Zar ' želim da to čepljenje pravedan ići se popišati, pa sam odlučio da ga držati na za malo duže. Naravno nisam mu reći da sam pio velike Koks i nije htio vidjeti mene to pije.
On čuva lizanje moje maca i konačno počela lizati moj klitoris s vrhom svog jezika, što me čak i hornier. Znajući da je njegov jezik bio savršeno mjesto i da ne bih mogla držati moj mjehur anymore, odlučio sam da ću to učiniti upravo tamo i tada. Kao što sam pustio mog mjehura, osjetio sam toplo piškiti ide niz moje vagine i teče kao potok u njegovim ustima, kao što je vrlo brzo popunjena. Osjećao sam izuzetan osjećaj olakšanja kao što sam i ja čuvao peeing u njegovim ustima. On je bio iznenađen isprve, ali on vrlo brzo je uživao i držati usta otvorena pod mojim struji maca dok moja ukusan topli pišati zadržao popunjavanja ustima. To je bio jedan od najvažnijih erotski puta sam ikada imao i JA je zadržao na gleda dolje u moju trickling maca kao što sam zadržao na peeing. Ja ruža jedan od mojih ruku gore i dotaknu moje medvjeda gole grudi kao što sam stisnuo i stavio prste moje druge strane i otvorila moja maca kao što sam gledao moj pišati špricati po cijelom nosu i trickling niz lice na njegova košulja. JA je napravio siguran da zamah okolo moja struka kako bi bili sigurni da će dobiti posvuda, čak i na svoju kosu. Unatoč činjenici da je sve pokriveno sa svojim urin, i ja sam bio uzimajući to sve preko mene, niz moje noge i pravo u moju visoka peta cipele. Ja stvarno moram priznati da ovaj put sam stvarno morali ići jako loše i JA je zadržao na ide i ide dok konačno sam osjetio posljednje tople potok teče niz moja maca, ja usmjeren izravno u usta i pustiti zadnje kapi ići pravo u njukao što je prestao i konačno vidio niz malih potoka kapati iz moje mokre maca na mu širom otvorena usta. Bio sam konačno učinio i trčao sam moj prst gore i dolje moj klitoris, osjećajući olakšanje i puno lakši.
On je gledao u mene sa svojim mokro lice i rekao mi da bi volio da ga obrisati, onda otvori moje usne i valjane jezik mu gore-dolje uhvatiti zadnje kapi naše iskustvo. Ona osjećala tako velik i po ovoj točki I
stvarno je tako okrenut da sam došao na sva preko lica. Što dan stvarno! On je stajao back up i infiltrirali njegov tvrdi penis u moj još uvijek jako mokra maca, kao što sam počela vrištati, da stenjati i moleći ga da se ne zaustavi mi jebeni. Po ovom trenutku, sve što sam htjela je za njega da napokon puhati njegova opterećenja, figurica da je bio držeći se za ovaj dug. Moram priznati da ovaj tip, čovjek taj tip je imao izdržljivost, on je zadržao na ide i ide, dosegnuvši na dalje i dalje. Dalje u otišao je, toplija sam dobio i jače mišiće bili. Konačno, on je dao u te sam osjetio moje mišiće izdanju kao što sam došao drugi put, to je bio u pravu oko toga da sam osjećao visoke napetosti kao što je otpuhao svoj teret kao dobro. To je uistinu najuzbudljivije seksualno iskustvo koje sam ikada susreo i to je još uvijek čudan da mislim da to nije bio kišni dan, to nikada ne bi dogodilo. JA napokon je dobio dolje na koljena i stavite mu penis desnom natrag u moja usta ... tamo gdje je sve je započelo.

Нема коментара:

Постави коментар