.

Servis za upoznavanje

петак, 12. фебруар 2010.

Nova ljubavnica

Nervozno moj prst prešani zumer, u roku od deset sekundi release mechanism kliknuli i otvorila vrata, gurnuo sam ga odškrinuti i ušao nejasno lit hodnik, stubište ležala ispred mene, što je dovelo do jednog prijeteći crna vrata, Hodao sam dolje i pokucao,


"Vi svibanj ući" je brzo osoran odgovor.


Sheepishly sam ušao i zatvorio vrata iza mene.


Soba je bila prostrana i obojana mat crne s hladnom kamenom podu, stanke svjetla u strop bili su zatamnjene da daju niske sjaj svjetlosti, udaranje namještaj i raznih lanaca i ograničenja koji je visio sa zida nije dao iluziju da je to ništa drugo nego tamnica.


Direktno ispred mene u cijeloj drugoj strani sobe bila je velika tamna drvena prijestolju, sjedi na prijestolju s njezine noge prekrižene i naručju presavijeni je moja nova ljubavnica. Bila je obučena u sjajnu crni PVC catsuit koji Držali joj lijepo oblikovane stas, pokrivene PVC joj cijelo tijelo ostavljajući samo otkriva primamljiva emisiji rascjep, ruke i naravno završio samo iznad gležnjeva joj je otkrila joj lijepe noge. Ona je nosio crne stappy patenta visokim petama, s najprobranijih nogama koje sam ikada vidio, bili su savršeno oblikovani i extenuated po visokim krivulju u cipele, joj toenails su slikani tamnocrveni, zapanjujući kontrast crnog PVC-a. Ukrasni desnog gležnja bio srebrni gležanj narukvicu s malom priloženom ključ, ključ koji bez nečijeg znanja da me u to vrijeme biti ključ koji će me držati kao tvoj rob.


"Skinite odjeću!"


Odmah sam skinula moju košulju, hlače i donje rublje, te ih bacio u kutu prostorije, odmah sam osjetio kako zbunjen i ponižen se stojeći gol pred ove moćne domine.


"Get down na koljena i puzati u meni"


Sam pao na koljena i počela ići na sve četiri, osjećajući hladnoću kroz kameni pod, kad sam dobio to u roku od metar svog prijestolja je pogledala dolje u mene.


"To je dovoljno, ima pravo zaustaviti"


Osjećao sam se tako nemoćno, klekne ispred ove prekrasne žene koja je bio kontrolni svaki moj potez i svaka moja misao konzumiraju.



Uncrossing joj noge i koračni dolje od prijestolja i na katu je hodala preko na zid i unhooked pas okovratnik i par ručni manžetama s kratkim lancem privržen povezivanje svakog pljuska. Kao što je došla bliže sam mogao vidjeti natpis u podebljanim slovima na ovratniku, read it "Slave".


Ona je polako išao iza mene i priložene debeli kožni okovratnik okolo moj vrat flasteri ga čvrsto, onda grabbing naručju i isticanje ih se stavi ona koža manžetama oko svakog mog zapešća, onda je izvadio mali lokot i zakačen oko obruč na ispred moje nove "Slave" okovratnik, onda grabbing lanca između mojih zapešća dužan je prikopčan je puta u vrat ovratnik, tako obuzdavanje mojim rukama od pokretnih više od nekoliko kratkih inča udaljen od moje lice i što je najvažnije osiguravanje Nisam mogao 't touch sebe i na taj način uskratiti zadovoljstvo mi je bilo dok je malo klempav ključ od nje gležanj otključan katanac, znao sam to je bio idući u biti neko vrijeme prije nego što je bila privilegija udijelio mi.


Tada remen za lanac je bio priljubljen leđa mojih ovratnika, lanac pogodio iznad moje glave kao neki od hladnih veze to dotaknu mojih leđa. Holding remen u jednoj ruci polako je hodala oko mene, stavlja joj prst ispod brade kako bi se osiguralo Bio sam ukočen at struk razini, moja glava postavljen uspravno oči moje napete dolje težak da biste dobili pogled joj noge još jednom, kako je zaokružena my golo tijelo sa svojim seksi visokim petama glasno pa sa svakom zadirkivanje usporiti korak.


"Sada ... ... ... Sada ti si moje FOOTSLAVE ćete moliti i puzati po mojim nogama, od vas će biti moji da zafrkavati, muka i kazniti. Je li to shvatiti rob!"


"Da ... Da ja razumijem"


"Da gospodarice!"


"Da Mistress, Sorry Gospodarica"


Kao što sam odgovorio glavu pao je i oči uhvaćen očima joj lijepe noge


"Jeste li vam dati dozvolu za pogledati dolje na moje noge? Jeste li rob!"


"Ne Mistress, sorry Gospodarica"


"Zar ti ne usuditi pogledati na mojim nogama dok sam vam omogućiti da, shvatio je da je rob!"


"Da Mistress, Sorry Gospodarica"


Ja u potpunosti bio u njoj milosrđe.


"Tako rob, imate fetiš stopala ne ne, ljubav gleda na ženskim nogama, uvijek želi ljubiti, lizati ih štuju, ti si tako jadno malo footslave zar ne!"


"Da Mistress, ja sam jadno stopala rob."


"Pa ti si idući u biti moj footslave sada, vidite gdje je moje crne PVC catsuit aukcije, te da je gdje početi nogom dječaka, pripadate na moje noge vam pathethic malo rob"


S tom je sjedila natrag gore na prijestolje, vukući me prema njoj s remen.


"Legni na leđa s glavom ispod moje noge rob"


"Da Mistress, hvala vam gospodarica"


Odmah sam legla u njoj kao što je prešao joj noge i dangled joj visoke pete preko mog lica.


"Kiss potplata mojih cipela i maknuti njima za mene footslave"


Korištenje sam lakat pod kutom od sebe i zategne poljubiti crni patenta jedini joj cipele baš kao i uputama, a zatim sa svojim rukama i dalje ograničena sam unbuckled visoke pete trake i lagano skliznuo off joj stilet cipele, otkrivajući joj lijepa stopala odmara samo palac gore moje oči i usne.


"Pa, dobro, Što dobar poslušan malo pješice rob si, mislim da sam mogao dati liječiti rob stopala, Ja ću vam omogućiti da leži ispod mog lijepe noge i da će biti dopušteno da pogledati moj potplata, a moj lukova i moj prsti. You're takve sreće malo footboy zar ne! "


"Oh Yes Mistress, hvala vam gospodarica"


Kao što sam ležala joj pod nogama, leži gola na hladnom podu s mojim pijetao stoji na punu pozornost, bio sam zaista hipnotiziran njezina fin mekan simetričan potplata, sam buljila u strahopoštovanje na ono što leži pred mnom, nešto što je tako ugodan na moje bokove ali opet, toliko nedostižnim.


"Sada se ne smije lizati moje noge, ali želim vam staviti svoj jezik van tako da Gospodarica može zafrkavati, uvijek ćete imati svoj jezik spremni služiti mojim nogama, a ja ću odlučiti kad ću vam omogućiti da ih lizati -- tongue out rob! "


I moj jezik zaglavi se koliko bi moglo ići podizanje glavu pokušavajući doći isključivo sa svojim preklapanje jezika, ali to je samo da pojačaju my arousal i mene zafrkavati dalje, moja noga Mistress nije imao namjeru dopuštajući joj rob lizati joj stopala.


Ležala sam na zemlji zПодебљаноa ono što se činilo kao vječnost, pun straha po ljepoti svojih stopala da sada dangled iznad moje glave. Sam tražio najmanji dodir njene lijepe noge.


"Vratiti se na kolena rob"
Sa mojim zglobovima povezana tako blizu mom vratu sam nespretno valjanog na podu kao crv i patetično gracelessly kleknuo pred moje nove kraljice. Previše da bi ponizio kontakt očima moje glave stooped prema dolje, stopala primanje vizualnih poslastica, odmah svoje gospodarice podigao nogu ispod mog brada, joj prekrasne crvene njegovanim toenails samo inča iz mog obijestan usta.


"Sada foot slave želim da se moja noga stolice za narednih nekoliko sati - ispružen your self prije mene rob"


Uklanjanje njoj kontroli nogu iz moje brade, ja staviti ruke na pod, rob okovratnik i lanci i vukli mojoj glavi dolje na podu, ja kleknuo pred joj se s leđa pogrbljeno pa joj noge mogao udobno odmoriti.


"To je gdje pripadate footslave ispod ljubavnica nogama u svako doba, nije to pravo footslave!"


"Da Mistress, hvala ti Gospodarica"


"Vi se moja ljubav malo patetičan footslave, zar ne!"


"Da Mistress Volim biti vaš rob stopala"


Sam mogao osjetiti noge joj se odmara na mojim leđima, osjeća tako nemoćni s njom sjedi iznad mene, da me koriste kao svoju jadno nogu stolica.


Sam je držao moje neugodan položaj ispod noge joj se toliko dugo koljena počela bol, ali sam znala da sam milo svoje gospodarice pa nisam premjestiti mišić sve dok svoje gospodarice mi je zapovjedio da. Podizanje nogu iz mojih leđa ona smještena je desna noga na mom ramenu i harshfully me potisnuo, tugging remen kako bi se osiguralo sam uspravan klečeći položaj.


"Ti bi volio da miriše mi noge ne bi li footslave, youd 'hatar to držati svoj nos između mojih prstiju i njima ukus!"


Ona je održana nogu samo centimetara od moje lice, bio sam hipnotiziran njenim golim potplat.


"Beg For to rob, moliti! Prositi za šmrkanje moje noge, Znam koliko želite, zar ne footslave"


"Molim Mistress, molim da me dopustiti da miriše svoje lijepe noge"


Tada omatanje remen oko ručnog zgloba joj je to teško izvukao, donoseći moje lice joj stopala, nos pokopan u njoj Prsti su gavun božanski, ja sam htjela tako loše za početak ljubljenje i lizanje, ali je znao da sam obuzdati zbog straha od kazne, a moje privilegije, bez obzira na one sam morao biti povučen. Ja čujno sniffed joj prstima, to sve u disanju, sa svoje gospodarice smirking dolje na mene. Nakon nekog vremena, sa svojim nosnicama punih mirisa moje Mistresses bose noge, moje gospodarice izrekao riječi koje sam želio čuti.


"Da li moje malo footslave kao da se pokloni mojim nogama, mislim da moj rob želite ljubiti i lizati My Beautiful seksi noge, ne bi li rob!"


"Oh da, molim, javite mi obožavanja noge"


"Please Što!"


"Please Mistress, javite mi obožavanja noge"


"Ja želim čuti vas, rob. Gmizati u moje noge i moliti kao pravi footslave!"


"Oh Please Mistress Ja sam vaš patetičan footslave, molim da me dopustiti da se poklonim svoje lijepe noge, javite mi svoje lijepe lizanje potplata, te poljubiti nožnim prstima, molimo Gospodarica"


Ona je pogledala dolje u moje lice, koje je nategnut iz dosadan i muka da joj noge bile nanošenjem na moj um i moje bijesna tvrdi on, ona je prešao joj noge opet klempav nogu centimetara od moje lice. Ona je shvatio moć joj noge je imala više od mene i uživala koristeći Internet. Ona teasingly wiggled joj crvene toenails pravo pred moje lice.


"Rekao sam jezik footslave van, jezik se u svako doba, želim da izgledaju poput moje jadno slaveboy spremni da mi služe, kad sam vas dopustiti, da je razumio!"


"Da Mistress, sorry Gospodarica"


Odmah sam zaglavi na moj jezik se koliko bi moglo ići čeka u očekivanju sadnje prvi poljubac na nju lijepe noge. Onda dizanje nogu joj rodi potplati lebdio iznad moje glave sam naginje glavu nazad sljedeći joj svaki potez s mojim očima i salivating jezik, ona je nastavila pomicati nogu iznad moje glave, swirling samo izvan dosega, osjećao sam se tako nemoćno, klečeći na podu s mojim rukama vezan i rob okovratnik okolo moj vrat, sljedeće moj Mistresses noge kako se preselila iz jedne strane na drugu i gore i dolje, kao okrutno igra to zadirkivati joj željan footslave.


"Želite li poljubiti ih pješice rob?"


Ona je rekla kako je donio joj nogu u roku od pola inča i moj jezik.


"Oh da, molim, molim Mistress, javite mi poljubi svoje lijepe noge"


"Vi svibanj poljubac mi noge"


To je bio trenutak kada sam čekala, miješanje na mojim koljenima, moje lice ivica bliže njezinom golih stopala i pouted usne moje spremni biljka ljubili joj božanske noge, moje usne napravio kontakt sa centra joj meke jedini sam imao my usne na nogama, a oči zatvorene kako bi pokazati gratification za ovu gestu svoje gospodarice me je odobren. Tada sam počeo ljubiti po cijelom tabanima nogu, bio sam skrhan uzbuđenja, i poljubi grozničavo, osjećaj opsjednuta svojim gola stopala na mojim usnama. Tada sam počeo ljubiti joj prstima kao i ona njih premještena prema mojim ustima, samo poljupce, iako sam žudio da ih lizati. I poljubi svaki nožni prst ropsko, savoring dodir njezinih prstiju koji sam tražio za toliko. I poljubi obje noge sve više, od ruba PVC catsuit, niz njezine vitke ankles, peta oko nje, uz joj stopala i da svako svoje lijepo pedicured prstima.


"To je dovoljno za sada footslave"


"Da Mistress, Mistress hvala vam, hvala vam za privilegiju da se dopusti mi da izljubim svoje lijepe noge Gospodarica."


Uz to ona se povukla nogu iz mojih usta i mirno odmarao obje noge na podu ispred mene.Sagnula sam glavu, znajući da je moja dužnost da pogledate dolje na noge joj se cijelo vrijeme dok sam bio njezin skromni footslave i bila je tu samo da služe joj noge.


"Sada footslave, I'm getting tired of sjedanje, tako da ću ići malo prošetati po sobi, a ti rob će pratiti svaki moj korak po podu, želim da na sve četiri prateće iza mi, sa svojim plazi jezik, i kao što sam uzeti korak ćete jedino lizanje moje stopalo kao što sam to nudimo Vam, lizanje prljavštinu iz moj jedini i držeći moje noge mekan i čist u svakom trenutku, da je razumio footslave! "


"Da Mistress, hvala ti Gospodarica"


Ona je smještena desnom nogom na kruni glave i nasilno odvede me dolje tako laktovima dotaknu hladna betonska kata, moje ruke još uvijek vezan za moj vrat uvukao glavu s njima.Grabbing remen je ustao iz svog prijestolja uzimanje jedan korak u desno od mene, iz moje pozicije slabo sam mogao vidjeti samo pod i očima joj iznenađujuće stopala ukrašena gležanj narukvicu i trešnje crvene prstima.


Kao što se preselila sam slijedio, na sve četiri neposredno iza nje, jer ona je korak ona polako i zavodljivo prikupljena isključivo od nogu iza sebe, gledanje preko ramena kako bi ja završio moju dužnost ispravno. S raširenim jezik Počela sam na vrhu joj prstima i lizali sve do svoje pete. Sa svakim korakom sporim ona je napravio moj preklapanje jezik lizali unisono, čišćenje od prašine ili prljavštine bilo koje bi mogle povrijediti joj besprijekoran potplati.


Nakon što je hodanje po sobi s njom footslave sljedećim pathetically iza sebe, ona je napokon zaustavio ispred kaveza, ona nije bila više od četiri noge visoke s hladnom vertikalnim željeznim šipkama trčanje dolje kako bi se zadovoljile konkretne katu, pričvršćenoj na vrh kaveza bio je dugo tapaciran crne mekane prevlake od kože, za moje gospodarice i leže na bez sumnje, u središtu jastuk bilo je mali kružni otvor, nije dovoljno velika da omogući footslaves glavu van, ali dovoljno velika da omogući Mistresses noga i.


Vrata kaveza otvorena prije mene.


"Crawl u svoj kavez footslave"


Na sve četiri sam nespretno ušao zastrašujuće tijesan prostor, onda bez upozorenja čelična vrata zatvore iza mene što glasan zveket s Mistress osiguravanje vijka da bi joj rob zarobljenik.Sam kleknuo unutar kavez osjećaj tako ranjiv, ali ipak toliko uzbuđen, moj penis je još uvijek teško i okovan moje ruke nije mogao doći do moje natečene penis kako bi bilo zadovoljstvo, a ne da ću biti dozvoljeno da dodiruju moj penis, čak i ako sam htjela, da nije moj izbor bio bi, bio sam ponizan footslave i moje stopalo Mistress napravio sve moje odluke za mene sada.


Mistress sjedio na strani na kavez sa svojim nogama klimanje nad strane, joj pete su mi blizu, ali izvan mog dosega, jezik pristup koči željeznim šipkama, sve isto sam kleknuo tamo sa mojim jezik proširena i dostupni kao voljan footslave sam postao.


Onda moj Mistress sjedio na vrhu kaveza, za prvi put nisam mogao vidjeti njoj ili njezinim nogama, a ja sam osjećala, sama i degradirana se klečeći gol u kavezu u mraku tamnice, sa moj um i moj penis se zadirkivali od moćne žene i njene gole noge koje na kraju mi je pod kontrolom. Od iznad moje glave moja Gospodarica počeo da govori,


"Što moje malo footslave čeka? Čekate moje noge rob!"


"Oh Yes Mistress Molimo, dozvolite mi da vidi svoje lijepe noge"


"Beg foot slave, prositi za privilegiju gleda na moje noge. Znam da je sve što želite, u svoj mali stopala fetiš je nezasitan nije ga slave, da mogu funkcionirati bez razmišljanja i čežnja za moje lijepe noge!"


"Oh yes Mistress molim, molim Vas dopustite mi da pogled na svoje noge, molimo Gospodarica"


Onda odozgo profinjen joj nogu klizila baciti uska rupa iznad moje glave, a ona lagano stavljen je golom nogom u mojim rukama shackled, njezin jedini odmor u moje dlanove, ja quivered u očima joj seksi crvenih prstiju.


"Vi svibanj držite moje noge za mene rob, svibanj pogled na njih, a vi svibanj moliti za njih, ali nećete moći poljubiti ili ih lizati dok sam vam dopustiti - da je razumio footslave"


"Da Mistress, Mistress hvala vam, hvala vam na čast od mene ostavljajući držati noge i za omogućavajući vašem patetičan footslave gledati na svoje noge"


Održao sam krajnji objekt moje želje u mom dlanu, poput krhke neprocjenjive ukras koji su morali biti obrađene tako nježno i compassionately. Tu sam bio oduzet gola, collared i vezane lisicama, na mojim koljenima, zaključana unutar kaveza, osvajalo preko lijepa stopala odmara u moje ruke, nisam imala dostojanstvo i ugled lijevo, oduzeta su bili daleko i bio je zamijenjen poniznosti i zavisnost za žensko stopalo.


To je bio nepodnošljiv zafrkavati se osjećati joj mekan potplata u mojim rukama, a sa nogu postavljeni tako blizu svoje lice zbog kratkih lanaca povezivanje moj rob okovratnik za moj zapešća, bilo je teško obuzdavati sebe od onih savršen klanjao sa mojim nožnim prstima voljan jezik.
Nakon što činiti kao sati studiranja i cijeneći svaki detalj zamršene moga Mistress nogu, bez upozorenja ona je vitka uvučeni natrag iz nogu kroz rupu četkanje joj tantalizing Prsti namjerno protiv moje obraz kao što su napustili kavez.


Mistress dobio niz od svoje pozicije gore moj rob kavez i remen u ruci ona je tugged teško, donoseći moje lice na odmor između dva hladna čeličnih šipki, usnama mojim još uvijek se na nju naredbu.


"Kiss potplatom moj rob"


Ja pouted mojim usnama što joj je podigao lijevo stopalo na moje lice i ja strasno zasadio jedan poljubac u središtu njezina stopala, nos gentling ispašu protiv nje luk. Onda joj desna noga je bila ponuđena za mene, opet sam upoznao moje usne joj meka goli potplat. To je očito moja je nagrada za sebe zabrana za tako dugo u kavezu. Iako sam bio toliko zahvalan poljupci sam dobila, moj kurac težili biti odobrena veća nagrada.


Svoje gospodarice otključan kavez i s njom shvatiti moj remen me izvukao, miješanje na koljenima sam pala na pod, samo joj noge.


"Dobar dečko samo gdje želite, zatim vam svibanj lizanje potplata moje noge kao što sam hoda na to moje prijestolje footslave"


"Da Gospodarica Gospodarica hvala vam"


Odmah sam počela mi je noga za čišćenje dužnosti na nju naredbu, polako lizanje svaki potplat od vrha joj nožni palac, uz njezine meke jedini i svod stopala i dorade na njoj peta. Kao što je ona uze rodi od nogu moj jezik sam progutao gulped tvrdo i dolje sve prljavštine i prašine koja se nakupila na moj jezik, znajući da je, kad je uzeo još jedan korak još više nečistoće i čađ će se držati mokro joj potplatom koja je upravo bila u smothered moja slina.
Kada bi došla na prijestolje je sjeo, križanje nogu zavodljivo, tako da su joj crvene toenails odmarao se centimetara od mojih usta, morao sam još da isiše joj na lijepim prstima, htjela sam ih tako loše, i moja stopala gospodarice ga znao.


"Vi ste lizali my potplati su čiste rob nego što prilično malo o mojim prstima, ne moja mala stopala rob želi lizati i sisati mistresses nogama? Oh Kladim se da ne. Prsti, hmmm vrlo riječ dobiva li izašao, što jadno malo stopalo rob si "


Ona flexed nogu i širenje prstiju prije nego što joj moja usta slinjenje, teasing me s njom savršeno oslikanim crvene toenails. Klečeći u uspravnom položaju svoje gospodarice prije davanja punu pozornost zaslužuje, čeka dozvolu za štovanje joj prstima i obožavanje joj noge sve više. Moje srce je kucalo u očekivanju, moj penis je bio bolan iz neprekidan uspravnom položaju i neispunjenih je bio u razdoblju od drugog sam se šetao kroz vrata tamnice i bio ljušteno moje odjeće i ljušteno mog dostojanstva.
Ona osjeća i najžešći, a opet tako okrutno, my mind pokušao da obradi sve osjećaje ali moj um je bio negdje drugdje, usredotočen je na pet prekrasan trešnja crvenih prstiju.


"O molim Mistress, molimo dopustiti Vašem patetičan noga rob obožavanje stopala gospodarica molim, molim vas, molim Mistress molim."


Svaka prosjačenje riječi iz mojih usta je bio ispunjen s pravim srcem osjetio čežnju, bio sam toliko nemoćni pred njom, osjećao sam se tako slabo prije nego što joj se s mojim rukama strapped i vezan za moje collared vrat i leashed kao jadno golo rob.


"Tongue out onda pješice rob, Mistress će vam dati liječiti, Ja ću vam dopustiti da se pokloni mojim prstima, ja znam koliko želite lizati i sisati na svaki prst na nozi!"


Uz to je stavljen joj nožni palac na moj jezik, senzacija je bila fenomenalna, njezin mekani pedicured toe odmarao na moj jezik kao što sam laptali vodu i odojak s istinskim grozničav strast, usisan sam joj prstima polako, tako da ih liječenje poštovanjem, sa mojih usana trncikao i svake pete došli i iz mojih usta. Ja pokorno lizali joj noge i isisan joj prstima za ono što se činilo kao sati, tako ponizio u što sam se stavlja u usta - seksi PVC odjeven dominantan Mistresses noge.


Svaki tako često svoje gospodarice neusiljeno će povući svoje nožne prste iz mojih usta i vrtlog nogu teasingly oko mog lica, postavljanje mokro joj slina pokriven prstima na vrh mog čela, a zatim ih polako trljanje niz moje lice, na moje oči a onda moj nos dok se nastavio poziciju na moj obijestan jezik.


"Tako je tvoj rob stopala fetiš su zadovoljni ili ne to se uključiti pathetically masturbira na moje noge?, Oh yeah mislim da malo kurac od tvoje želi sperma, mislim da želite sperma tako loše, zar ne rob?"


Bilo je nepodnošljivo da mi lupanje pijetao uspravne i oozing precum, s moje loptice zbijeno i spremni eksplodirati i fizički biti suzdržan od njih dodiruju s mojom zglobovima okovan na moj rob ovratnikom.


"Molimo Mistress molimo Vas molim vas, molim vas da mi na dodir dozvoliti sebi i sperma na lijepe noge, molimo dopustiti Vašem patetičan noga rob masturbira u prisustvu"


"OK pješice rob sebe touch."


Uz to ona dangled svoje desne noge pred mojim očima s ključnim visećim gracefully off joj narukvicu srebro gležanj. Znala je ona bila teasing me, moje ruke su uvijek vezani lancima osigurana lokota prilogu moj rob okovratnik, ja squirmed, pathetically pognut moj vrat i istezanjem ruke dolje nisko kao bi mogli ići, ali to nije bio sam mogao iskoristiti 't do moje natečene muči penis. Ona glanced dolje na mene prezrivo,


"Slave ako tvoj 'ne idući u sperma na moje noge onda Mistress će vas kazniti, a budući da su stopala fetiš, ja ću vas kazniti sa mojim nogama".


"O molim Mistress molim dozvolite mi da se dodiruju moje jadno penis u vašoj prisutnosti, molimo da se s tih manžetama i dopustiti mi da ejakulatu sve više svoje lijepe prsti, molimo Mistress, molim".


"Silence foot slave, nisam vam dati dopuštenje da molim, jesam li noga rob?"


"Ne Mistress, žao Gospodarica".
S tom je izvukao moj rob ovratnik leđa me povučete za kat, stan sam ležao na leđima, čeka svoje gospodarice's next kapric. Ona je izvadio niski stakleni stol i stavi je tik iznad moje glave, a zatim natrag u njoj sjedi kraljevski prijestol je postavljen joj potplata na staklo iznad moje lice.My penis je bio ukočen i moje stroži loptice s uzbuđenja kao što joj noge podstavljene iznad mene moj jedini vid. Bez njega ili briga za mene je izvadio ženska dominacija knjigu i počela čitati za ono što mora da je sati.


Konačno je ustala povodac u ruke i ukloniti dosadan stol iz moje lice.


"Foot rob svojih dobivanje kasno i Gospodarica je dobivanje umoran, ja ću biti povučen u krevet i tvoj posao će biti kleknuti podno mog kreveta i masaža mojim nogama dok sam isto tako očekujem da toplo mi noge s dah za cijeli noći, shvatio je da se stopalo rob "


"Da Mistress, hvala ti Gospodarica"


"Dobar dečko, a ako vam napraviti dobar posao, tko zna možda sutra bi mogao biti dan kad ljubavnica će vam sperma".


S tim je nogama my loptice i potrčao joj raskošno oslikane crvenim prstima preko mog ikada uspravno lupanje pijetao.


"Željeli biste da se to ne bi vas nogom rob"


"Oh da Mistress, hvala Gospodarica"


"Pa samo mi ćemo morati vidjeti, neće mi stopala dječaka."


Ona me puzati na koljenima preko na noge joj bračni krevet, krevet je imao veliki uzglavljem, ali ne nogu odbor za smještaj svoje gospodarice stopalu poklonim. Krevet je bio preliven raskošan saten listova da sam znao ne bih imati privilegiju spavati na, moj krevet je bio na podu, kao i za spavanje ću morati obaviti bez, Mistress dao mi je red i morao sam ga ispuniti, Bio sam joj rob stopala i noge su mi posao se ugađati, obožavanja i obožavaju. Bilo kako sam mogao učiniti bez spavati s mislima cumming diljem lijepe prsti joj sutra koje sam učinio dobar posao tijekom noći, ili je to samo prazno obećanje, dalje pješice zafrkavati.


Sa mojim remen sigurno pričvršćena na metalni obruč zavaren na podu u podnožju kreveta svoje gospodarice skliznuo ispod plahte i satena glided joj potplatom gracefully dolje prema meni.Osiguravanje moje ruke bile tople kako ne bi svoje gospodarice nezadovoljan odmah sam počeo da joj masažu prstima, osjećali su se tako prekrasno, meka i podatna, moju pažnju i pogled su se još jednom je fixated od Mistress je sladak noge. Samo za moju punu koncentraciju disanja svaki moj topli dah na svome podatna potplata, ja bih mislio o klanjao onima savršene noge u mojim rukama, puckering usne moje i davanje tih prstiju meke poljupce u čast, ili proširenje my bezobzirno jezik za požudan lizati uz njezin potplata, ali znao sam i bolje, ako sam poslušao da bi bilo vrijeme zajedno prije nego što bih primiti bilo zadovoljstvo iz mog stopala gospodarice, bio sam tu da služi i ništa drugo, ako hoće da mi je zadovoljstvo biti na njoj uvjetima u njoj vremena, nisam mogla ugroziti taj.


Kad ujutro došao moje prste i palce bili u bolovima od stalne čarapa i masiranjem, ali oči su još uvijek fixated, dok su se preselili iz moje razumijevanje i moja Gospodarica zgazi iz kreveta.Ona je polako hodao iza i grabbed moje kose, vuče moje glave leđa, sa mojim okovan ruke odmara na mojim grudima.


"Dobro jutro stopala rob, ti si dobar posao masirati moje noge i prsti te je držao moje toplo cijelu noć sa svojim dahom. Drago mi je što nisam osjećala bilo poljubaca ili licks na moje noge, jer ako sam tada ste bili odbijen užitak za dugo vremena stopala rob, a ja ne mislim da tvoj mali penis može uzeti da je ".


My PVC odjeven Mistress onda nastavio je nagnuti se nad mene i mjesto je savršeno njegovanim kažiprst na podu ispred moje penis, ona je polako tekla joj prst preko nekoliko centimetara od poda, a zatim, dok je izvadite iz poda namjerno Krase my bolne kuglice s njom.


"Samo je potrebno provjeriti da li nisi cum dok sam spavao je rob stopala. A ti prošao test."


Ona je razriješen moj remen od metala obruč na katu, i remen u ruke i mene na sve četiri pathetically sljedeće iza nje, ona je polako hodao njoj da je prijesto zaustavljanje sa svakim korakom na mjestu svaki isključivo na moje lice, stavljanje nogu s baza joj nuzzled prstiju u nos, pauziranje u svom zamahu dopustiti sebi čuje moj ropski frkati.


"Goodboy love you njuškanje tvoj Mistress noge don't you rob stopala"


"Oh yes Mistress hvala vam toliko Gospodarica"


Kad smo došli na prijestolje je sjeo sa mnom i klečeći na noge joj je usput stavljen je desna noga na moje čelo, ona je tamo ostavio za minutu ili dvije tražite nogu, crveni toenails odmara na moj zajapuren lice. Onda ona i crouched preko unclasped gležanj narukvicu. Uklanjanje nogu od moje čelo ona dangled joj malo srebro lanac i zamahnuo ključnih ispred moje uzbuđen i željan oči.NOVA LJUBAVNICA

Нема коментара:

Постави коментар