.

Servis za upoznavanje

понедељак, 1. март 2010.

Seks sa klinkom

Digla je noge pod 90 stepeni, tako da joj se pica lepo ocrtala. Ja sam spustio ruku na njenu nogu, i odmah sam rekao, kao izvini, bilo je slučajno. Ona se nasmejala i rekla da joj ne smeta. Ja sam vratio ruku i počeo je milovati. Ruka se penjala i došla je do pičke. Počeo sam je i nju da milujem. Samo se smejala. Onda sam se okrenuo kad njoj i zažvalio je. Onda sam joj stavio ruku u grudnjak a drugu u gaće gde sam je mesio. Onda smo legli i tako se vatali i lubili, pošto je ona bila klinka za sex. Skinuo sam joj majcu i odma posle toga i grudnjak. Tu sam je počeo lizati, malo joj je u početku zasmetalo, pošto to nije srazmerno njenim godina ali je dopustila, i rekla je ništa više nećemo! Ja sam rekao kao: Ok! Vratio sam se gore do njene glave i počeo sam joj skidati gaće, ona je rekla: Pazi šta sam ti rekla. Ja sam rekao, kao: Samo ovo ajde… Takođe sam joj lizao pičku, koja je bila glatko obrijana i spremna za nešto. Ja sam joj predložio sex, kad smo već dovde došli. Predomišljala se i govorila: Da li si ti svestan mojih godina? Ja sam odgovarao jesam, al\’ šta ću, kad me pališ. Na kraju je rekla da može. Skinuo sam je do kraja i ona mene. Počeo sam da drkam i pogledao u nju. Rekla je: Sad hoćeš da ti i popušim? Ja sam klimnuo glavom i ona je već bila kod mog kurca. Lizala ga je, gurala ga je u usta, celog sam joj stavio… Nakon nekog vremena mi je izvadila kurac i njenih usta i počela njime da mazi svoju pičku. Ja se nisam protivio. Počeo sam da je jebem. Gurao sam svoj snagom…nije smela da vršti zbog sestre(koja inače ima jak san), gurao sam, ceo joj je ušao, prvo sam ja ležao na njoj, onda se ona nabadala… Probali smo sve moguće poze… Imao sam osećaj kao da ću da joj pocepam pičku…malo pre svršavanja izvadio sam ga i stavio njoj u usta…bojala se sperme, ali joj ja nisam vadio…morala je do kraja da idrži sve, čak da posiše i zadnju kap sperme…
Sutra smo se ponašali kao da se ništa nije desilo…ali smo nastavili dopisivanje i posle toga se još jednom jebali…

2 коментара:

  1. cekaj cekajme i ja cu doci o65441o444 beograd sa okolinom obozavam devojke i zene zgodne i lepe,32god perfekcionista sam wow jeee ;) :):):)))))))))))))))))))))))))))))))))))) koja devojka ili starija gospodja ima veca damu od mene bar da me cimne pa cu ja zvati....necekajte zivot je jedan i treba ga koristiti non stop,malo sam stidljiv ali imam brzi auto :);))))))))))))))

    ОдговориИзбриши