.

Servis za upoznavanje

уторак, 23. март 2010.

Jebem te u guzu

Srpske amaterke put sam je sreo moju suprugu Marcy, u baru, ona je stariji od 23 godine. Marcy je visok, dugonog, riđokos, s malim, hard tits, a tvrtka okrugli magarca. Ona je pravi zelene oči, visoka cheekbones, i ima izgled egzotičnog modela. erotski snimci je frizerski salon, pa ona je oduvijek bio vrlo svjestan mode, i teži da bude vodeća sebe ruba. Erotske ispovesti
Bilo je prije 12 godina, da smo se upoznali. Nakon nekoliko sati razgovora, kao što smo zaista slagati se, otišli smo se u moj auto i napravio vanjska strana za još dva sata. Te noći ona mi je dala blowjob, i neka mi prst jebi joj poput ispucan. Iako smo postali ekskluzivni međusobno gotovo odmah, i počeli živjeti zajedno u roku od tri mjeseca, Marcy je bjesomučan za jebeni prst. Sam mogao gledati nogomet double header dok sam joj sve fingered popodne. Marcy je bio velik zajeb, slobodno mi je dao blowjobs kad god sam htio, ali je njezina stvar je jebeni prst. Ona je samo ga voljela. jebacina uzivo
Mi smo u braku 18 mjeseci nakon što smo se upoznali, te se činilo, na čelu za prekrasan život. Nakon što smo udružuje naše resurse, smo bili u mogućnosti priuštiti veliki dvosobni apartmanu s pogledom u Lincoln Park neighborhood of Chicago. Sam postao uspješan burzovni mešetar, i Marcy učinio vrlo dobro u šik frizerski salon. Ali u našoj trećoj godini braka, za vrijeme kasno noću pio sjednica s nekim od ljudi koje sam radio, ja završio u krevet s Louise, kolega burzovni mešetar. Louise je bio vrlo kratak. Ona je bila pašteta plavuša, s pjegama, ali vrlo lijepa. On je tijelo bilo dobro proporcionalan, a dok joj tits su bili mali, joj bradavice uvijek stajao na pozornost.
Imali smo spržen afere. Jebeni na stepeništu izvan ureda. Brzo posjete na svoje mjesto odmah nakon posla. Napravite iz sjednice u leđa taxi cabs, sa puno isprika telefonom na Marcy zašto mi je bilo kasno. Louise je bio biseksualac, a mene otvorena do dva-žene-jednoga spola sjednicama. Imala je niz od djevojke žele da se pridruže u našim afere. Bilo je samo pitanje vremena prije nego Louise mnom razgovarao na Marcy pozivamo da nam se pridruže. U vrijeme njezina logika činila bez greške. To ne bi bilo varanje bilo koji više, ako Marcy su dio stvari. Dječak je ona u krivu. Dječak je bio sam idiot. kad sam rekao Marcy je bila toliko u šoku nije mogla govoriti. Valjane suze niz lice kao što je pogledao me sa tugom u ukupnom oči. Kad sam joj rekao da sam htjela donijeti Louise kući sljedeći dan, ona nije reagirala. I uze da za yes. Rekao sam ti da sam bio idiot. Louise je došao kući s posla sa mnom idući dan. Mi smo donijeli egzotična jela s nama, za spavaće sobe piknik smo i planirali. Marcy je bio tamo, i nasmijala kao što smo ušli. Mi svi otišao do spavaće sobe, i kao Louise i ja širiti hranu van, Marcy gol.lezbejke erotske price
Louise je bio prvi koji ide preko i dati joj otvoriti usta poljubac jezikom. Brzo sam gol i pridružio u. Louise počeo sisati kao da me Marcy i ja poljubio. Jednom sam bio teško sam počeo jebati Marcy. Louise gol i siđe dolje tonguing moj pijetao i Marcy's pička kao mi jebeno. Čim sam došao, Louise siđe na Marcy pijenje u oba od naših sokova. cupave picke
U tom trenutku, bio sam stan u krevetu, osjećajući se vrlo proveo. Louise je došao gore od Marcy's maca, i sa seksi osmijeh preselio se u njoj opet poljubi. To je bio točan trenutak da Marcy povukli i dali Louise lijevo desno na nos. Gushed krv, kao Marcy stajao Louise gore i dao joj niz od oko sedam slaps joj preko lica. Louise je lice bilo crveno svijetlo, kao Marcy bik je potrčala prema vratima. Ona joj je bacio u hodnik, izvan našeg koncepta, krvarenje i gol, a za nju vrisnula da se zajebavati iz našeg života prije nego što je ubio na licu mjesta. Nikad nisam saznala kako Louise je napravio Internet kući da prenoći, jer Marcy me poslati u pismu ostavke kako bi moja tvrtka sljedećeg jutra. Ona mi je rekla da počinje "pravo vrijeme" Bio sam obećanje da nikad se s drugom ženom opet, i da sam se složiti kako bi se omogućilo što god Marcy doigravanje osjećala odgovarajuće. Sam pristala.
JA je zadržao molba Marcy koja vrsta osvete ona htjela, i njen odgovor je uvijek isti, da kad je došlo vrijeme za mene da znate, ona bi mi reći. Za sljedećih nekoliko tjedana, sam koncentriran na svoj posao s novim Stockbrokerage Company. Marcy i nisam imao spolni odnos u tom periodu, međutim ona je svaku noć zaspi mi ukazivanje joj maca i magarca. Jednom ili dva puta kada sam bio stvarno teško, Marcy mi je rekla da ide drkati, jer ne bi bilo seksa dok ona je dobila svoje "Payback". Kao što sam dobio više uspaljen, počeo sam moliti Marcy učiniti sve što je ona će to učiniti da bismo mogli nastaviti naš seksualni život. Ona je zadržao kazivanje da će se dogoditi kada je ona bila spremna.
Konačno, nakon oko mjesec dana, Marcy mi je rekao da je vrijeme za moju doigravanje za početak. Te noći smo se ići u isti bar smo imali sastao se međusobno samo prije nekoliko godina. Sam da sjedi, i pije pivo moje, ali ne govoriti nikome. Ona je bila da ide pokupiti nekoga, a da se s njima, dok mi nije ništa o tome. Te noći smo sjedili oko 5 mjesta udaljena jedna od druge u prepunoj baru. Nosila je vrlo kratka crna suknja, pod reš bijela bluza, i bez donje rublje na sve. Nakon sat ili tako, gledao sam Marcy započeti razgovor s visokom atletskom izgleda plav dečko, oko 5 godina mlađi od nas. Dok su se smijali i govorili, gledao sam Marcy uzeti ruku i povući ga prema njoj suknju. Uskoro su se ljubiti passionlessly kao ovaj tip očito joj fingered s jedne strane i njezina osjetila se s druge strane. mlade amaterke
Oni su napustili bar zajedno, i Marcy vratio sam o «sat kasnije. Ona je točka brišući usta dok je hodao po mojim bar sjedalo. Tijekom sljedećih nekoliko sati, vidio sam barem 6 drugih momci finger fuck my wife. Ona je lijevo s 2 u različito vrijeme, pa sam preuzeo je dao iz još dva blowjobs te noći. To je bio dobivanje kod zatvaranja, i bar je stanjivanje out. Vidjela sam dva konobara, obje crne doći do pristupa i Marcy. Kako je jedan počeo razgovarati s njom, drugi tip stavi svoju ruku pravo joj pod suknju i počela joj prst. Vjerojatan oni također je uzeo na znanje svoje aktivnosti te noći. Ona je počela tresti glavom NO, kao i drugi tip postavljen veliki poljubac na njene usne. Možete ga vidjeti snagu joj usta otvoriti sa svojim jezikom. Gledam oko sebe za vidjeti da je bar bila gotovo prazna. Konobar je došao preko te mi je rekao da je vrijeme da odu.
U ovom trenutku nisam mogao izdržati, pa sam pitao Marcy otići sa mnom. Bartender smijali, i pitao, ona je s vama, šupak? I nodded yes, a on je rekao: "Vi ste dobrodošli da ostanu i gledati, ali mi i moja dva prijatelja ovdje i ide se zajebavati govno iz nje na vrijeme. Pogledao sam tamo kod Marcy, da vidi da je bila srušena na dva bar stolice s njom suknja oko njezina struka, te joj bluzu širom otvoren. Prvi tip je bio prst jebeni joj stvarno teško, dok je drugi tip je bio francuski ljubeći njene i vrlo grubo igrati s njom tits. Bartended pogledao me i rekao: "To će se dogoditi, borave ili leaving?" Rekao sam da bih ostati. mlade kurvice video
Dva konobari nosili Marcy preko na bazen stol u leđa. Stolnjak je legao dolje, i Marcy je stavljen na vrhu, širenje orao. Tip koji je ukazivanje joj, pala mu hlače otkriti div tetrijeb. Bez ikakvog svečanosti, on je pravedan zaglavi na mokro joj maca i počeo jebati. Međuvremenu, tip koji je bio ljubeći njene, i izvadi penis puno veće od moje, i to pokazali u usta. Izgledalo je kao da su otišli na to za dugo dok ne dođoše. Oba joj usta i maca je prepun dolaze. Sljedeća moj prijatelj bartended joj prevrnuo i počeo jebati joj dupe. Taj tip je bio preko 6'2 ", i također je vrlo dobro obješen. Kao što sam gledao moju suprugu da magarca jeben ja pogledao okolo i vidio 5 momci promatranje sa mnom. Oni su tri Meksikanci, i dva Crnci, kuhinju i počistiti osoblje. Nakon što je konobar došao u Marcy's magarca, okrenuo se tih pet momci i rekao im da bi mogli da se izmjenjuju svaki, ali da se treba držati na čišćenje, picketine da svatko može ići kući na vrijeme.
Za sljedeći sat, dva crna momci, i jedno jebeno meksički Marcy. Jedan drugi meksički dobio blowjob, a posljednji dečko, koji kao da se oko 60 godina, jebeno joj dupe. Kad je sve više, kao što sam bio pomaže Marcy haljinu, Bartender je došao na nošenje Marcy's bilježnica. On ju je vozačku dozvolu u ruci. On me pitao za mina, te u odnosu da smo imali isto prezime i adresu. On je rekao: "OK dečki, tu je posao. Moje ime Bill, znam gdje živiš, i ja imati najmanje dvije role filma na večerašnjoj avanturu. Ako to ne učinite ono što pitam, moj crni cvatu ovdje će doći na Vaše kuća sa hrpa od svojih prijatelja. Trebam li ići u ono što će učiniti za vas? "Mi smo oboje kimnula No" U redu onda, Marcy, želim da ovdje svaki u srijedu navečer u 10 sati. Također ćete doći neki drugi put vam kažem da. Ti si to nikada ne nositi rublje u ovom baru, i uvijek nositi odjeću koja nam dati jednostavan pristup za svoje tijelo. Dok ste ovdje, ti si moj rob, vi što god da vam kažem, pitate bez pitanja, a vi zovite me gospodine. Ja ću Vas živjeti drugi dio svog života u miru ako se pokoravati mojim pravilima. Got it? "She nodded yes.
Bill okrenuo k meni i rekao mi da bi bilo bolje da Marcy došao sam u srijedu noći. On je rekao da će vidjeti da se nijedan nahuditi uđe k njoj, i da ću samo da će imati povjerenja u njega da se brine za moju ženu. On je dodao: "Vi ste wimp ionako, pola Lincoln Park prst jebeno svoju ženu, pa što si care?" Mi smo oboje pristala na uvjete. Svake srijede Night Marcy poljupcima mi zbogom i krene prema vratima joj drugi "posao", Ona se vraća oko 4 sam samo reeking sperme i znoja, i spada u topla kupka sam uvijek čeka na nju. Četvrtak je dan joj se od salona, a ona obično spava cijeli dan. Svaki Četvrtak Noć, JA primiti se čuti detalje dok imamo sex. Ja se jako okrenut na temelju rasprave o njoj avanture. lezbejke mlade
Marcy's "Bar nadimak" je KFC, jer je "prst jebeno dobar". Tijekom noći, razni dečki su usmjereni na njoj, i stavi svoju ruku pod pravo i haljina. Ona mi kaže da svake noći ona mora biti jeben i osjetila prst gore za barem desetak dečki, uglavnom vrlo mladi. Ona je također poslao natrag u ostavom i drugi puše oko deset dečki svake noći. Marcy je siguran da je Bill te optužbe momci novac, ali ona nikad ne dobiva bilo. Pravu akciju počinje poslije radnog vremena. Čim Bar se zatvara, Marcy je da skinu sve joj odjeću. Obično postoji samo velika gangbang na bazen stol poput prve noći, ali ponekad postoje varijacije. Bill je ugostio privatne zabave za svoje prijatelje, ili poker igara, i na one noći Marcy ima za uslugu svima na bilo koji način na koji žele. Ona je također na nekoliko zabava nakon sat prvostupnika stranaka. Nekoliko puta došlo je do drugih djevojaka tamo. Uglavnom kupcima koji su uhvaćeni u akciji isti način na koji je bila da je prve noći. Marcy osjeća kao što je ona bila uključena u "Otmica" od najmanje 3 žene kao što su bili prisiljeni jesti je prepun maca. mladi gay momci
Svako jednom u neko vrijeme crni dečki doći do donijeti neke od svojih prijatelja u za privatne Marcy stranke. Te noći su puno grublje nego većina. Jednom je bila napravljena da sjedi s njom magarca u pisoar, dok valovi dečki jebeno joj lice. Ona je također napravio to lizati out assholes za neke od tih crnih dečki, što ona smatra vrlo odbojan, Ona uvijek dolazi doma u bolovima, ali na one noći kako joj usta i maca će se tako crvena i ote joj izgleda stvarno čudno. Drugi aspekt čudno da sve ovo je da se stariji tip meksički, Carlos je vrsta zaljubila u Marcy. Ona mi govori da je uvijek vrlo nježan i umirujući s njom. Nekoliko puta Bill ima neka bude posljednji neki to ostaviti i izbliza. Na one noći bi mogao ostati i voditi ljubav u Marcy satima. Carlos će joj oprati sa toplom vodom, njen čist out, isprati usta, a zatim početi voditi ljubav kao da je on njoj jedini ljubavnik. On šapuće riječi ljubavi prema njoj, i daje joj strastveni poljubac, kao da ona nije pregorio desetak dečki te noći. On je sad momak spreman na prst jebi joj satima način na koji sam jednom učinio.
Nikada nisam bio s drugom ženom od Marcy dobio svoju "Payback". Većina naših prijatelja nas vide kao savršen par, oni samo ne razumijem zašto mi nikada nisam imao djecu. Mi bojazni da će netko znamo se zapitati u baru u srijedu navečer, kupiti tako daleko da se nikada nije dogodilo. Mi također žive u strahu da je u nekom trenutku Bill moć uzeti ovo na neki drugi nivo. Dakle ovo je naš život, nosim krivnju, jer to sve proizlazi natrag u moju vezu s Louise. I samo tako da znate, kao konačna točka, kao što sam diktirao ovu priču, Marcy je bila uz mene, a ja sam bio prst joj suprot sa svakom riječi.svrsavanje u picku

Нема коментара:

Постави коментар