.

Servis za upoznavanje

среда, 31. март 2010.

Seks preko zice

"... .... Ok, daj da vidim ako sam dobio sve dolje", Linda, rekao je kako je završila popunjavanje unosa kako bi podaci u njoj računalni terminal ", to je dvjestotinjak XT40's, šezdeset od ZX35 i četrdeset ZX25 je, je li tako?!! "" Dobro, odgovori ona, "da pošiljka će izaći sutra u najnovije, tako da bi trebao imati do petka popodne, hvala za vaše narudžbe, dobar je!" Ona je bila samo završna slanja kako bi do dostave, kada njen šef prestao njezin stol i pitao: "Kako je to ide!?!" "Uh, prilično dobro, Don, samo sam popunjena i kako bi za tristo jedinice", odgovori ona, "i nad svim to je bio stvarno dobar dan! "Dao joj palac gore i odgovorio:" Pa bi to valjanje, mi svakako može koristiti poslovni! "Ona je bila samo o to odgovor kad bi telefon zazvonio, tako da s klimanje na svoju glavu na Don, ona pritisne gumb na nju terminal i odgovori u usta komad, "Narudžba stol, koliko mogu li vam pomoći!?!"
Od ostalih kraju vruce linije je došao poznati glas koji upita: "Linda, je da, Tommy ovdje, koliko si bio!?!" Linda brzo pogledao po uredu da vidi da li je itko bio njen gledajući, i kad je sigurni da obala je bila jasna, odgovori ona u pokori, ali vrlo uzbuđeni glas, "Tommy, to je bio dugo vremena, kako si bio!?!" "Dovoljno je velik, baby, odgovori on oduševljeno:" da li vi imati vremena za razgovor!?! "" To je bio prilično zauzet danas ovdje, ali ja mislim da mogu slobodno vam nekoliko minuta, odgovori ona brzo! "Mmmmm, dobro", rekao je glatko ", pa kako je moja djevojka, jeste li bili sami ponašaju!?!" "Kako to misliš da je," upitala je u haski glas!?! "Znaš što mislim", odgovorio je tiho, "jeste li bili dobivanje jebeno puno u zadnje vrijeme!?!" Nevine picke
Samo sluha Tommy se koriste ovim nevaljao jezik prouzročio Linda's vagina se izliti sa sokom, a ona odgovori tiho: "Sinoć, Jim mi je jeben stvarno teško nakon što su djeca otišla u krevet!" "Jesi li mu sisanje, previše", kazao je pritisnuta! ?! "" Oh, da, "ona dahnu nježno kao njezina vagina počela lupati," sisao sam ga van i onda mi je jebeno teško! "Mmmmmm, baby, vi stvarno znati kako to get me ide, vi znate što radim sada ", upitao je!?! Iako je znao odgovor, ona je igrao zajedno i pitao, "No, što to radiš?!!" "Ja sam je dobio moj kurac u ruci i sam se polako jerking gore i dolje!" "Što si ti razmišljanja primicati, "upitala je uz malo jaukati!?! "Ja pravedan izvjedljiv što u boji grudnjak se nosi i danas", kazao je sa uzdiše! "Bijeli saten, odgovori ona tiho", s podudaranja gaćice, ali sada sam vlasništvo malo problem s njima! "" Što nije u redu s njima, "upitao je između jauk,"-oni su preuzak! ?! "" O, ne, odgovori ona slatko, "to je samo da otkad te zove moja maca je kaplje tako loše da se moje gaćice su svi mokri!" "Oh, Bože," rekao dahnu, "Da li vas suprug željeli vidjeti u svom mokro gaćice!?! "" Naravno, on se, silly boy, odgovori ona je pod svojim dahom, on je gotovo uvijek mi lize kroz moje gaćice dok mi klitoris dobiva teško! "glasno uzdisati da je čula na drugom kraju linije je rekla da je Tommy bio u tom trenutku punjenja šakom s petrolejski izvor tople sperma jer je mislio o njoj panty pussy odjeven! Nakon što je napokon primirio je prošaptala: "da je dobro za vas, beba, mama reci sve o tome!?!"hotline serbia
"Wow", on wheezed u prijemnik, "da je fucking nevjerojatno, da ste najbolji jebi sam ikad imala, bez zapravo si vidio!" Linda chuckled pod njen dah i prošapta: "Jeste li na poslu ili kod kuće!?! "" Na poslu ", on je odgovorio:" sa mojim vratima ureda zaključana! "" Oh, dobro, ona uzdahne, "Reci mi o svom penis, Tommy, jesi li još uvijek teško!?!" "Mmmmm, da", odgovorio je tiho, "Ja sam još uvijek teško i jerking ga lijepo i polako, ja sam koristeći moj sperma podmažite!" Ona moaned tiho i prošapta: "Kad je posljednji put kad je dobio jebeno i isisan!?! "" Ovo jutro prije nego što sam otišao na posao, Rhonda je došao u kupaonicu i mene isisan se dok sam bio brushing moje zube! "" O Bože, "Linda udahnuli raspy glasa," D- nije ona je proguta!?! "" Naravno, ona je, odgovori on stvar factly "," ona je jebeni kurac pas ako sam ikada vidio jednog, mala kuja samo ne može se činiti da se dovoljno! " "II ne kriviti," Linda poticaj, "postoji ništa kao prilično buđenje s velikim penis u ustima!" "Pa, ja ne bi znao ništa o tome," odgovorio je lako, ali me bi znati o buđenje s debeo maca na sisanje na, i usput, ako se sjećam ispravno, nije li mi reći da ste imali jako debele picke sa stvarno debeo usana!?! "" Oh da, "ona hissed kroz stisnute zube, dok joj bedra cijeđenje zajedno, "m-moja maca je stvarno masnoće i puno i uvijek činiti se biti pička kaplje sok!" Sada spuštanje svoj glas šapat jedva je upitao: "Reci mi, dušo, ne mislite da ste gonna biti u mogućnosti da se sperma za mene!?! "" II ne znam ", kazala moaned tiho," T-there're toliko ljudi ovdje, bojim netko bi me vidjeti! "" Pa ne brinite o njima ', on je odgovorio: "Imam plan!" Nevine
Dvije minute kasnije Linda našla u soba dama rummaging kroz medicin seks u kabinetu u potrazi za pravedan pravo veličine bočice! "Evo jedan", kazala je promrmljao sebi, "da vidimo da li će stati!" Ona je brzo kliznuo prema dolje joj gaćice, a uz malo poteškoća, polako prisiljeni palac i pol debeli plastični losion bocu u njenu parenje pićka dok iznajmljivanja dug uzdah kao ona stane debele boce unutrašnjost joj! Ona je tada pažljivo izvukao na nju gaćice i uz bocu cvrsto se pokazali njoj pizda, hodao malo nesigurno natrag u nju desk gdje je stavila svoju slušalicu nazad na i reče Tommy, "I'm back!" "Jeste li pronašli nešto ", upitao je uzbuđeno! "Uh huh," prošaptala je, "losion boce!" "Koliko velika je to", upitao je tiho?!? "Mmmmm, to je velika, preko i palac debeo i sedam ili osam centimetara!" "Oh My God", šapne: "Kakav je to osjećaj!?!" "Ja mogu cum samo razmišljam o tome", kazala tiho odgovorio: "Ja sam tako blizu skoro sam mogao vrištati!" "Želite li mi opisati moj penis za vas", upitao je tiho: "Ja sam tvrdo kao jebeni rock!?!" "O, da , "ona hissed," T-mi reći o tome, to je stvarno velik!?! "On podmirenje natrag u svoju stolicu i kako je škrt njegov veliki kurac, on je odgovorio:" Mmmmm, yeah, to je velika, oko osam inča dugo i debeli kao žene zglob, to je prekrivena modrim žilama, te je kapom od mimo ogroman glavu da je glatka kao baršun! "S očima gotovo kotrljanje leđa u glavu, ona je pukla natrag u stvarnost kada je čula da njen šef pitajte: "Linda, mogao te molimo vas punch up podataka na red Adams alata, on je na drugoj liniji s problemom oko lot broj dva!"
S početka do znoj iskočiti na čelu, Linda brzo pronašao informacije Don bio obličje za i sa popipati od gumb pisača na drugoj strani sobe je počeo zujati kao Internet je napravio kopiju željene informacije! Don joj brzo klimanje i iznosi oko da uzme dopust kad je pitao: "Jeste li sigurni da ste sve u redu, da pogledamo malo znojan!?!" "Uh, nema problema, gazda," uspjela je mucanje, "Mislim da to mora biti Poljski sam imala za ručak, to hit me krivo rod!" Dao joj još jednom iznova i odgovorio: "Pa, u redu, ali ako imate ići leći, ja mogu dobiti za Marie popuniti za Vas! "" Uh, hvala, ja ću biti sve u redu, nema problema ", odgovori ona, baš zahvalan da on sada ostavlja! "Oh, Bože", rekla moaned natrag u telefon "Ne mogu vjerovati da sam skoro došao pred moj šef!" Iako je bio o to udarac njegov orah, Tommy mogao pomoći smijući se da je jedan kako je pokušao ugušiti svoju sliku Linda orgazma, dok yammering na napreskok da joj gazda! "Nemojte se smijati", kazala je, dok joj bedra pritiskom zajedno, "Ja sam uzimajući stvarno blizu i sad moja pička osjeća tako potpuno pakiran!" Kao što je ona sama mućenje prema njoj vrhunca, Tommy je pitao tiho, "Da li znate što me uzbuđuje!?! "" W-ono, "rekla je sa izdisaj," recite mi!?! "" Ja samo ljubav viđenje žene s velikim tits uzimanje off joj grudnjak, odgovori on, "ja dobiti takav jebeni hardon samo razmišljam o tome, na putu, imaš big boobs, ja izgleda da je zaboravio!?! "" Slatki Isus na nebu, "ona moaned malo previše glasno," Y-te ne znam , ja sam veliki boobs! '"Mmmmm, uzdahne," što da li vi veličinu grudnjaka nose!?! "" Uh, 38d, "promrmljao je," II'm nosio bijelu čipku nisko rezano grudnjak s malo ružičasta ruže na šalice! "On stenjali malo i tiho zapita:" Znaš li što sam razmišljati o!?! "" U ogorčenje molila: "Molim te, molim recite mene, ja sam jebeno na vatru ! "" Pa, "rekao je polako," Ja sam razmišljati o uzimajući ti svoje grudnjak i mene ostavljajući kreten moj učitavanje cijele te velike grudi! "Slika Tommy je ogroman penis ejakulacije vruće opterećenje hrabrost cijele njezine grudi bio je više nego je mogla stajati, i kao njezin umu cijev osjetio vrući sperma na prsima, joj maca lurched izvan kontrole jer spasmed oko debela kost u njoj pizda, evocirajući od nje niske uzdiše kao njezin orgazam wafted od nje klitoris sve na putu kroz nju cijelo tijelo, ostavljajući joj Shuddering kako se širila kao požar divlje prerije! Za Tommy sluha joj uzdiše u orgazmički užitak bio je više nego dovoljno da ga pošalje na drugi namotavanje uma numbing kao vrhunac njegove vruće jism spurted diljem ispred njegove hlače!
Nakon minute ili tako šutnje Tommy ponudio, "Holy shit da je nevjerojatno, to je dobro za vas previše!?!" "Ona je uspjela cerekati i odgovorio:" O, da, ali mi moraš prestati kao što je ovaj susret, što su susjedi gonna reći!?! zauzete veze

Нема коментара:

Постави коментар