.

Servis za upoznavanje

уторак, 9. март 2010.

Pederska poznanstva

Poput mene mrzio Aston kondoma. Mrzio sam način na koji su bile stegnute na svoj kurac u svim pogrešnim mjestima, što ga čini osjećati neugodno, Aston u druge strane ih zamrzi jer nisu osjećati kao pravi penis kad su bili u magarca. Nema problema za mene! Htio ga je ležao na prednjem i podmazivanje magarca s moje ruke, nježno guraju prst protiv njegova rupa, nakon što bih dobio tri prsta u i on je bio udoban, ja bih se moje cockhead na svoju rupu, ja 'd mjesto ruku na leđima i guranje. Želim osjetiti svoju magaricu prsten dati i glavu bi pop u njegov nježan malo magare, Id ljubav put on bi izdisaj sa zadovoljstvom kao da mu je prvi put sa mnom sve do opet. Ja bih dao još jedan push, i još 4 "bi ga unijeli, ja bih prestati i čekati ga da se navikne na mene pred sam bih sebe sahraniti u moje lopte. I onda bih polako izvaditi pa sam bio 6" van, prije nego branje settle ritmičku tempo i plug magarca. On occaisionally bih upoznati moje udarce, a tako gurati svoju magaricu guzovi nježno četka će moje kukova.naguziti je To je bila velika senzacija. Mi bih karati kao da je neko vrijeme prije nego što bih ga drže i RL o na leđa, on bilo bi zaokrenuti ili ostati pred ogledalo na vratima (ako smo bili na moju kuću) i vožnja poput mene nije bilo ništa na svijetu koji bitno. A onda bih ga povući prema dolje i držite ga dok je moj penis izbio je na njega, tok nakon potok sperma pjeskarenja na njega, to me tako sretni da smo bili zajedno. Onda mi bismo tuš, a ja bih ga počistiti, ja bih pjena svoj vitko tijelo i čekati ga da sapuna do moje mišićavo atletski lik, on bi alwys provesti više vremena na mom ramena i ruke, onda bih ga izvaditi na jezik hrvanje poljubac i smo bi poniranje u toplom vodom pun pare, kaskadno izvan našeg tijela, njegova kosa bi se žbuka na čelo, ja bih ga otarasiti se i opet ga poljubi. Bio bih vratiti uslugu. Mi bi haljina i vratiti se dolje do oba moja tv i kauč mi gdje bih gledati nogomet ili film, ili njegov bazen ili kuhinje, te provesti vrijeme sa svojom obitelji, njegova mama je bila živahna žena, uvijek žele znati kako Bio sam i ako bi gad dobar dan. Ili, ako smo bili dolaze za doručak, pita da naša večer bila je dobra. Shed uvijek uzeti interst li znali?napuniti ga seks na brzinu

Tako smo ovaj put bih bio na njegovom, a mi bothnhave stvari koje treba napraviti prije nego što kuka opet u večeri za pool party na Leilas, ona još govorila s nama! Tako sam skočiti u moje novo valeted A3, Astons stepdad je to za mene kao i hvala vam za njega bodrenje gore. I Aston dobio u svoje Moms Aston Martin DB9 Cabrio, cos i njegova Acura bio otpisan iz tog nesreća: ( nabiti u...

dobro sam okrenuo desno kurs prema faksu i nogometni prakticiraju, Aston skretanje lijevo, prema tarifni trgovački centar, bio je događaj shop obitelji hrane. Sam ga hooted te mi je učinio, bio sam na crveno signalno gledajući ga u mom ogledalu, on je od vrha prema dolje i mahao mi, kao što je povući do glavne ceste, osjećao sam se moje srce cjedilu, lipe moje srce je beiguhvatio. Aston ubrzana i okrenuo pravo, kao što je učinio White BMW M5 je pretjecanju Nissan Maxima, M5 je na krivu stranu, ako ne i prestići zona je prebrzu. On je pokušao izbjeći skretanje Aston, ali samo se srušio ravno na njega, samo sam mogao gledati u užas kao i M5 zatim karijeru preko vrha DB9, to valjane od strane vozača i itslelf klinču na to strani između Maxima i Aston . Sam udario moj auto u obrnutom smjeru i šped te nesreće, prolaznik već zove 911, a ono što se činilo vapno sati kasnije su stigli. Aston je bio bez svijesti, s teškim smanjuje na čelo, čelo Ja bih bio ljubljenja trenutaka ranije. Oni su ga imali u leđa od ambulante i on je bio isključen. Trener je zazvonio i ja mu rekao mi je trebalo da bude s Aston, na prvi pogled mislio sam kupuju novi auto, onda je shvatio ono što sam mu tellng. Ja sam potrčala u bolnicu, te je sjedio pored Astons bedsiden za ravno 30 sati prije njegova srca, koji je uvijek bio davanje mu probleme, odustali. Aston umro. Gledao sam suze kotrljale niz moje lice kao što su medicinske sestre i liječnik su ga pokušali vratiti. Njegova mama je stajala pored mene, držeći mi ruku. Mi nikada bili tako blizu.pederi

Maxima vozač slomila ručni zglob i dobio whiplash iz snagu BMW lupanje na vratima joj. BMW vozač nije pretrpio ozljede na sve, i pokušao pobjeći scenu jer je bio test vožnje automobila. Ja provesti svaki trenutak ja slobodno mogu s mojim dječacima obitelji, još uvijek ga ipak propustiti.naguze me

Нема коментара:

Постави коментар