.

Servis za upoznavanje

субота, 13. март 2010.

Domace devojke

U ovom dnevniku ću reći pravi priče moje seksualne susrete koji su došli oko zahvaljujući internetu. Neki precizniji detalji, kao što su imena i mjesta biti izostavljeni kako bi zaštitili privatnost mina i drugih, i zato što oni ne stvar, ali inače ja ću pokušati da bude kao točan i istinit moguće. curice
Bio sam devetnaest kad sam našao mjesto. Kao i većina muškaraca u dobi od devetnaest godina, u stvari, kao i većina muškaraca prošlosti početak puberteta sam imao sex na mozak puno, vjerojatno najveći dio vremena. U teoriji, kao biseksualni dečko, ne previše loše izgleda i lako doći na s, to ne bi trebalo biti previše teško za mene naći partnera ako sam htjela.Nažalost, nisam bio previše sramežljiv za čavrljanje settle bilo tko, muško ili žensko. Da stvar bude gora, tu je moja sklonost da padne smiješno u ljubavi sa svojim najboljim prijateljima za godine, koje sam tada ne bi ništa o bilo, ili ako sam učinio stvari ne rade. Srpske devojke
Dakle, za rezanje duljimo, bio sam devetnaest, uspaljen, i ne uzimajući bilo koji, kada sam došao preko besplatni internet adult personals website. To nije bio potpuno besplatno naravno, ako ste htjeli pokrenuti poruka netko vam je da se plaćaju člana, a isto tako, ako ste htjeli vidjeti detalje za većinu ljudi profila. Ali ja sam bio osjećaj napaljeni na taj način Sam mislio Identifikacija 'dati ga probati. Ja posted moj oglas, rekavši sam bio mlad i BI potrazi za sex sa pravedan o bilo tko, s nekoliko fotografija od sebe, bez lica, uglavnom moje uspravan penis za koji se činilo kao da se ono što svi drugi momci tamo su učinili. Kad god je dosadno ja ću još dodati neke detalje, fantaziju ili, u nadi da će netko biti zainteresiran. mlade devojke
Ubrzo su bili neki ljudi, iako disappointingly ali ne i stvarno iznenađujuće, moje poklonici bili isključivo muškarci. Tijekom nekoliko mjeseci pokušao sam u susret s nekim od njih, ali uvijek je propalo. Ja ih nisam kriv, kao što sam bio prilično nervozan o sastanku previše, i nisam bio siguran dosta mojih housemates da se osjećaju ugodno donijeti momci leđa, tako da je morala biti kod drugog mjesta ili hotel. lepe devojke
Na kraju, nakon nekoliko razočaranja, JA je dobio poruka o mjestu koji je stajao iz drugih.Pošiljatelj, Ed, je bilo osamnaest za promjenu, dok je većina ostalih bili su oko trideset, pa čak i starije. Također, za jednom je poruka bila duže od jedne rečenice i ne samo mene dopunjuju na fotografiju za moj kurac. Now, I don't mind se javi imam lijep penis, ali znam da sam lijep penis.Više od sedam inča dugo i nije puno manje od dva inča debljine, u odraslih internet dating svijetu najmanje, to je iznad prosjeka. U stvari radi se o samo dio mog tijela ja nemaju problema oko, posebno onda kada sam bio jako mršav sa gotovo bilo koji mišić na sve. Ipak, to dobiva malo monotono kad je to sve poruke, rekao je, pogotovo kad nije dovelo do neke hot fucking. najlepse devojke
Ono što je ovaj stvarno ističu da je čovjek jasno su pročitali sve moje profil, čak i dodatni bita povezani, a on je reagirao na fantaziju bih stavio na drugoj stranici. Očigledno je također imao fantazije o sličnim križ preljev, a nakon razmjene nekoliko poruka uspaljen smo priredili u susret. On je živio u mjestu nedaleko od mog sveučilišta, i premda sam doma na odmoru, trebao sam otići tamo na dan, a ja bih imati vremena poslije. On je kazao kako će njegova kuća će biti prazna, pa konačno sam imao sastanak vjerojatno da će postati stvarnost. gole devojke
We'd raspoređeni u susret na željezničkoj stanici, pa sam zvonila Ed kad sam stigao i čekala ga. Nekoliko minuta kasnije momak oko moje visine sa velikom kovrčav kose prišao, i kao on je dobio bliže sam mu priznala iz slike od njega u žensko rublje on bi me poslao. Hodali smo natrag u svoju kuću, govoreći, mi malo nervozan, jer to je bio moj prvi put sa svima, dok smo na svoje mjesto. To je velika kuća, uz ambar prilogu koji je otvorio i ušli smo. Bilo je malo razbacani, ali s nekim Sofe i stol, pa smo sjeli i nastavili razgovor, slušanje glazbe, i malo nervozan, ali i vrlo uspaljen. On je rekao da bih želio biti jebeno tranny godina, iako je bio samo osamnaest godina, a ja bih željela haljinu kao djevojka i biti pijan za dugo vrijeme previše, iako je na kraju bilo obrnuto naše uloge .
Na kraju nije mogao više podnijeti čekanje: "Želite li da haljinu kao djevojka za vas onda?"
"Ako vam se sviđa, da," odgovorio sam, neugodan osjećaj i nije siguran što drugo za reći. amaterke
Ed podigla svoju torbu i napustio sobu, ostavljajući me da vrpoljiti i čekaju, nervozni, ali vrlo uzbuđeni, svih vrsta misli prolazi kroz glavu, misleći na trčanje vanjska strana na njemu, ono što će raditi zajedno, i tako dalje. JA je uzeo moj top od kao anticipacija je stvaranje mene toplo, tako da sam sjedio u mojoj uskoj black t-shirt, koji unatoč tome što je obilježen velikim, bio sam sumnja djevojke t-shirt, kao što je bend sam to dobio od bilo puno više popularnih s djevojkama nego dječacima. Napokon sam čuo njegovu nogu i on je došao u sobu, nošenje uske roza suknju i prsluk vrh, izgleda vrlo atraktivno. Kao što je sjeo opet u fotelji, primijetio sam da je dobro mišićave, te u sjeni suknja sam samo mogao dati oblik njegov penis. Подебљано
"Što želite učiniti svoj drolja onda?" he asked. To je zapravo ono što smo rekli, nakon svega, bilo je malo umjetne situacije, tako da je teško znati što reći.
I jednostavno je odgovorio: "Počnimo s nekim usmeni." vrele devojke
Ed bespogovorno dobio dolje na koljenima između mojih nogu dok sam brzo otkopčan moje mušice i izvukao mi hlače i bokserice dolje, uzimajući moje mlitav penis u usta, dok sam još bio mrda moje cipele van. Njegova usta su vruća i vlažno na moj kurac, koji je ubrzo bio uzimajući teško, pa sam izvukao moj t-shirt off previše i dotaknu se njegove kovrčav kosu kao on bobbed gore i dolje na mene. Sam bio uzimajući nestrpljiv sada, i ištanje da biste dobili na njegov penis, pa je predložio šezdeset devet. Prvo ipak, morao sam svoje unzip suknju, to rušenje sa svojih bokova, tako da je samo u vrhu te crne gaćice, njegov dlakav genitalije poking vanjska strana od njih. Sam legla natrag na kauč i on je dobio na vrhu mene, prilagođavanje njegovu poziciju dok je on mene mogao sisati, a on je u roku od moje ruke.
Drži noge sa mojim rukama sam izvukao ga približiti i lizanje je počeo njegov penis, povlačenjem svoje kožice natrag doći na svoje glatke glave, natenane lizanje na to s vrhom moj jezik dok ga je teško i potom ga uzela u usta i počeo sisa. On okusi dobro, ali on je sasvim malo manja od mene, u oba dužinu i širinu, i bez ikakvih poteškoća sam uspio da se cijelom dužinom svog penisa u usta, glavu u moje grlo. Ja sam to nekoliko puta, još uvijek osjećajući njegov topli mokri usta oko mog penis mu zubi lagano vukući nad mojim vratilo, a onda sam počeo lizanje njegove lopte, ravnanje svoje stidne dlake s moje pljuvačke. Sam to početak njegov penis sisanče opet, kad je dobio do uključivanje glazbe off.
Kleknuo sam gore i pitao ga ako on željeli jebati moje dupe, ili nešto po tim linijama, a postignut u moju torbu da izvadi moj cijev KY žele, da se do sada sam samo bih bio u mogućnosti koristiti na svoju sa mojim dildo i vibrator. Sam bio obličje naprijed to toliko da sam zaboravio da biste dobili vanjska strana kondome, ali srećom Ed me podsjetila, pa dok je on stavio sam jedan na širenje neke od podmazivanja na moje dupe rupa obrija, a zatim stavite malo na svoju rubber-coated kurac i okrenuo lice na zid, nagnut prema naprijed i poduzetan moja guzica se prema njemu. nevine
On je stavio kraj svoje na moju sfinktera gumb i počeo ga pokušava ugurati, pa sam potisnuo, kao što sam znala da sam trebao od čitanja na internetu i moj solo iskustva, tako malo po malo sam osjetio da rubu svoj način unutar. On ga gurnula u koliko je mogao u tom položaju i zatim počeo zabadanje, a ona osjećala dobro iako me ne punjenje onoliko koliko sam želio, ali nakon par minuta postalo je jasno da to nije bilo najbolje .
Odmah sam legao na kauč i donio mi noge gore kao što bih vidio na internetu i na video, a zatim Ed, koji je sada samo u grudnjak, ležao na vrhu mi sebe podrška na ruke i mene upisaliponovno. U tom položaju je uspio prodrijeti mi je malo dalje, i on meni počeo masturbirati. Bio sam više nije tako teško kao i prije, iako sam ljubio bude jebeno transvestit kao što je ovaj, zabadanje u njegov penis i od mene, ali oba od nas čudno tih. Nakon nekoliko minuta je izjavio da je sperma ide i pitanje da li je to prerano. Rekao sam ne, ali nakon toga sam želio bih ga zamolio da sperma u mojim ustima, jer sam je ostavio u nedostatku to okus sperma na kraju sjednice. Uostalom, nisam, tako da ubrzo je izvukao, njegov kurac omekšavanje i kondom pun njegovo sjeme.
Mi dobio, i onda uzme moje mjesto, molba mene ako sam htio da ga jebati, što ja svakako učinio, te sam stavio na drugi kondom dok je on gore lubed svoje dupe, a onda sam staviti neke KY jelly na moj penis, masirati ga malo da ga se teško, a dobio na svoje mjesto. Isprva sam mislio da nije dovoljno teško, jer sam bio poduzetan teško protiv njegove sfinktera, ali to nije ide unutra, mislim da sam bio nervozan pa sam bio omekšavanje, ali isto tako je postalo jasno da je Ed je bio samo previše zbijeno za mene. Dakle stali smo malo, on je učinio neke trudnice i koriste relativno male dildo za sebe popustiti gore dok sam wanked to probati i dobiti ja sam opet tvrdo, i mi pokušali opet, ali i dalje nema sreće. zenske
Konačno, on je ustao i pognut, držanje na ruka kauč i otišao sam iza njega pokušati ponovno, ali ipak to ne bi išao u, i na kraju smo odlučili da mora biti prevelika. Bio sam malo iznenađen jer nisam mislio da je manje od dva inča debeli i oko sedam centimetara dug je bio osobito velik, samo prosječan, ali očito nije, što je lijepo ego boost, pogotovo nakon mog raste na poniženje ne bude u mogućnosti prodrijeti do njega!
Inače, kad bi odustao od ideje o meni njega jebote, ja izvukao kondom off, i Ed dobio dolje na koljena i uzela moj kurac u svoja usta opet, pauziranje smijati, vjerojatno zbog trudnice, kakovelika je to. Kao što sam gledao ga, dajte mi popušiti, počeo sam se opustiti nakon opet stid od ne bitak u mogućnosti to napadaj u dupe, a nakon par minuta sam bio hard rock, a mi mogao vjerojatno imati suđen za prodor opet, ali Odlučio sam da je ne sugerirati kao kondom je bio na podu. Ed isisan teže, a mogao sam osjetiti njegov jezik swirling oko glave, te sam počeo gunđati da je osjećala dobro. Stavljanje ruke na njegov kovrčave kose, ja zatvorene oči, uživajući u svoja usta na mene, i na kraju osjećala pritisak zgrade u moje kuglice i poznate toplo trnce u mojoj glavi. plavuse
"Idem da sperma", upozorio sam ga, ne siguran ako je htjela da ejakulirati u usta, ali on je samo intenzivira svoje napore. Ja gasped kao orgazam potopljena moje glave, pa sam mogao osjetiti moju jism spurting u Ed's usta, ali je on zadržao sisanja, produžavanja vrhunac i sve mi je zadovoljstvo još više. Kao što je počela venuti Pogledao sam dolje i vidjela kapljicama sperma pada od usta do brčkati na katu. On povukli te me pitali kako je bilo.
"To je fantastično", rekao sam mu, nakon stanke od udara, ne znajući što drugo za reći. Ipak oporavlja, Pogledao sam okolo, i Ed prošao mi tkiva to počistiti. Nakon što bih nestaje nered i kondome, dobili smo i oblačili i lijevo za dobiti nešto za pojesti, oboje smo prilično zadovoljni, a mnogo manje nervozni. Ljubiti se

Нема коментара:

Постави коментар