.

Servis za upoznavanje

петак, 12. март 2010.

Seksualne fantazije

a sam 26 godina i mislio sam je pokušao sve našto Internet je došao dolje to sex. Od svih žena sam imao spolni odnos s, dvije od njih viriti u moje srce. Mislim dirtier spol više mi se sviđa. Iako nisam gay, ali sam imao fantazije se jebanje u dupe od žene warering starp na. Ja fantazije dobivanje moj magarac jebeno tako grubo, da ne mogu ni hodati pored žalost. Sam otišao u Tajland prošle godine i odsjeli u lokalnom hotelu jeftinim dolje u gradu Bangkoku. Oni su tip u recepciji znala da sam sama i je pitao mene ako JA koji je potreban neko poduzeće. Prva stvar koja je došla u moj um, bilo da je on homoseksualac. Ali on mi je pokazala ovu knjigu s fotografije djevojaka. You look baci ga i motika vam nešto kao što je najbolje i tvoj set za noć. JA ubran jedan koji aparently volim poniziti ljude. Te noći ona došla u moju sobu s još jednim mladim djevojka. Djevojka je supoused to gledala i dodati poniženja. Ona me je zamolio da mi uzme odjeću i to me je stajati gol, s moje ruke vezane lisicama iza mojih leđa. Obojica su bili odjeveni u potpunosti gledajući me tek toliko vremena da me srama stoji gol sa hard na ispred njih. Embarrassement polako pretvorila u poniženje, kada je je napravio mene kleknu pred ove cure i počeo šamaranje mojih stražnjica. Ona je izvukao ovu cijev kreme i pokrivena moje kuglice i kurac s njim, krevet mi više i podmazivati moje kišnicu rupu. To je bio tako podmazan da joj prsti će slajd sve do mog anusa i bez otpora. Tada je počeo sam osjećaj vruće peckanje senzaciju u cijelom moje prepone. Ja nikada nije osjećala tako svjestan moj magarac rupu i kurac i pobudila u takvoj državi. Osjećao sam stalno na rubu ciming, ali nisam mogla. Ona mi je pokazao ovaj niz crne perle i počeo ih guraju jedna za drugima u moja guzica rupu čim jedan perla bi pop u meni sljedeći će zaustaviti ulaz protiv mog anusa, spremno da se slipped in sam osjećala moj magarac priključen i moj kurac stroked lagano gore i dolje. Njena ruka bi slajda baze moj kurac i dao mu malo prije nego što je squeez klizna back up. Oni su došli na druge djevojke igrati po mojim štipanje niples i dajući im soft twist. Ja sam dugo imala sam predao na takve i intenzivan seks, ništa ne može učiniti da se osjećam neugodno više. Ova djevojka vadi ovaj ovaj veliki dildo u obliku penus i bio je zamazivanje moja precum cijelog ga prije nego ga klizna u moja usta. Realiced Ja sam bio napravio to sisanje na svoje sokove dok sam bio uzimajući moj kurac usisan od drugih i kuglice lagano se izdvajali. Moja cijela utroba ugovorene i baš kao što sam osjetio i orgazam izgradnji ona izdvajali zrnca iz jednog po jednog. Ja colapsed na katu iz fin plaesure kao što sam osjećala sve moje sperma šiklja na usta. Dildo je taked van jer joj je staviti usne na mojim ustima i neka sve moje sperme slajd dolje u leđa mog grla. Ona guraju dildo povratak u sili me da swalow svoju spermu. Druge djevojke pokupila novac koji sam stavio na stol, uzeo manžetama off od mene i oni oboje lijevo. Bio sam tako tjedan sam legao tamo barem 30 minuta prije tuširanja, a čak i tada je imao problema jer mi noge i dalje su bili drmanje. Bio sam zadovoljan sexualy za cijeli dva tjedna nakon što je i nikad nije imao seksualnu žudnju u ta dva tjedna. Poznanstvo sa amaterkama

Нема коментара:

Постави коментар