.

Servis za upoznavanje

среда, 3. март 2010.

Poznanstvo sa amaterkama

Picke..U dzep sam imao čokoladne bombone punjene rumom, i uz vožnju joj kroz osmeh ponudim najbolje bombone što je ikada probala…ona me pogleda, kroz uzdah glasno reče…Oooo napokon čoveče, zgrabi me direktno za koren kurca i uz nežne pokrete poče da ga drka. amaterka Odvezao sam nas na napušteni poligon za polaganje ,jednim potezom otkopčao kombinezon ,spustio joj sedište,otkopčala je brzo dugmad na farmericama, vlažno je ljubeći ,gutajući joj jezik, zabih joj dva prsta u vreeeelu pičkicu…raširila je noge,prsti su je punili…dahtala je kao srednjoškolka,mmm imala je lepo obrijanu mačkicu, za divno čudo još zategnutu,ovlažih je dobro, masirao sam joj klitoris moj dlan je bio jedini kontakt naših tela.Cibzar se začu,oslobodila je grudi ,odavno nisam video tako lepe sombrerose,rukama je mesila svoje poveće sise noge su bile na tabli široko otvorene,imao sam ogromnu erekciju…Dlan mi je totalno sluzav,bez glasa je izgovarala čitajući joj sa usana,da je blizu, svršiće, želi me jooooš…Uzdišući glasno, glasnije i glasnije stenjala je i svršavala u talasima stresajući se…gole picke Zapali mi ,zamolila me je , učinio sam to oboma…Ona na suvozačkom onako raskopčana,ja na vozačkom..Uz dim sam se smirivao , već otkopčan odlučih ga osloboditi, izvaditi iz gaća i izdrkati,jaja će mi eksplodirati!!!Primetila je glavić, dubok dim ,uzdah vodili su je dok ga je sočno i znalački pušila, jaja uze u dlan i tako polegnuta ih poče lizati,dok je drugom rukom ga drkala,ljubila ga je…Gde mi privuče pažnju ,baš je bila nežna ,uživaoooo sam…Dragana, jel tebe muž služi…rekao sam …Ne,mili…već dugo me nije jebao ako te to zanima..obrijane picke Ja ću te ako nemaš ništa protiv,devojka mi neće ni znati..govoreći joj kako ću je trpati ,prihvatio sam je za glavu i ubrzavajući ritam nabijao je silovito na njega…Za čas joj ispuni usta toplim semenom,gustim mlazevima je nahrani…Iscedivši ga,isisa poslednju kap,poljubi me i užurbano me zakopča shvativši da smo u mraku više od sat vremena..Stajem joj ispred kuce,na ćupriji joj je mlađa sestra sa drugaricom,dve klinke od 18god usisavaju me pogledom,Dragana krišom me stiska za jaja,osmehuje se ćao miško reče mi i izađe..Sestra je počasti jednim ooopa, i ona kao iz topa uhvati je za ruku,privuče je autu…Marija se zove,19god, izašao sam par večeri sa njom…Dok Draganu i dan danas hranim vrelom spermom..Nismo do sada imali odnos.mlade kucke

Нема коментара:

Постави коментар