.

Servis za upoznavanje

уторак, 2. март 2010.

Seks na brzinu

bilo je to proslog leta..i sada kad se setim te jebozovne plavuse digne mi se.da ne duzim vise:proslog leta sam kamionom prolazio pored kragujevca,bas mi se bilo prijebalo,gledao sam levo desno ne bi li ugledao neku sponzorusicu pokraj puta da se malo istresem…bas dok sam razmisljao o tome kako bih je pojebao sa svoje desne strane,pokraj puta ugledao sam nisku jebozovnu plavusu u minicu i prugastim carapama,uff kako sam se uspalio,videlo se da je kurva.stao sam pored puta i upitao je da li bi se htela malo pojebati,ona je odgovorila:PA STA MISLIS STO JA OVDE CEKAM DA ME NEKO POKUPI,usla je u kamion i rekao sam joj da predje u deo za spavanje,a da cu ja odmah doci,samo da se parkiram.kada sam i to obavio dosao sam kod nje,bila se vec raspremila,potpuno gola,digla je noge i rekla:JEBI ME KO ZIVOTINJU,picka joj je bila obrijana i veoma lepa.ona je bila malo niza devojka sa velikim grudima i lepog lica.krenuo sam:poceo sam da joj zabijam moju nabreklu kurcinu do kraja,ona je zadrhtala,kad je trebalo da svrsim nabio sam joj kurcinu usta i svrsio ko konj.sve je progutala,rekao sam joj da mi pusi,ali polako,og korena pa do glavica,uff kako ga je lizala,kao lizalicu,nisam hteo da ne propustim jebanje u guzu,koja joj je bila tako oblikovana i sexy.kako sam joj zabijao u bulju,vristala je od zadovoljstva,nabijala se tako vesto,a meni je to bio takvo uzivanje koje nikad u zivotu nisam doziveo,pogotovo sa kurvom.posle sam je opet jebao u picku sve dok nije svrsila,a iz njene sveze obrijane mackice nije potekao galon sokica,videlo se da je uzivala…
posle toga iako sam hteo vise je u tom kraju nisam video,ali ovo nezaboravno jebanje nikad necu zaboraviti

Нема коментара:

Постави коментар