.

Servis za upoznavanje

четвртак, 25. март 2010.

Zrele zene

Moj posao zahtijeva da sam puno putuju. A ja sam daleko od moje supruge i obitelji za 6-8 tjedna u isto vrijeme. Jedan izlet u perticular je vrlo zanimljiv jedan. Sam bio u baru sa 2 od mojih co radnika uživanje bend i osjećaj ne boli. stariji par u svojim kasnim 50's su bili tamo i počeo razgovor s nama. supruga bila prilično pretežak i definitivno nije moj tip. Ali ona je bila vrlo "prijateljski" sa sva tri od nas dečki. Desno ispred njezine Suprug bi se početi trljati moju kosu i dodir moje bedro. Ona će ići između nas trojice i da komentari o nama su daleko od kuće i pitao nas koliko je vremena prošlo otkako smo bili "zadovoljni" Mi smo svi iako je bila šala .
U međuvremenu sam razgovarao sa svojom ženom na telefon i rekao joj o ženi i njezin suprug. Moja zrela zena je stvarno uzimajući uključen i rekao mi je da ide naprijed i natrag koketirati s njom. Sad moja supruga uopće nije pretežak i vrlo atraktivna. I ja sam joj rekla je ta žena bila samo nije moj tip. Izgledala je jako star i sam nije pobudila na svim po njoj. "Ali moja supruga mi je rekla da igrati zajedno anyway. Nakon nekoliko pića više par pitao nas otići do svoje kuće za još jedno piće jer bar je zatvaranje. Zvao sam moju ženu i ona je rekla da ide naprijed.
Kad smo svi dobili svoje kuće žena bezobrazna počela da zgrabite sve tri naše cocks. Bio sam vrlo neugodno, ali dečki Bio sam s počeo joj zgrabite previše. Njen muž samo ih gledao. Te mogao reći je doista bio okrenut na ovim i to je bio ništa novo za njih. Ona nas ponovo upitani koliko dugo je to bilo jer smo imali oralni seks. Mi svi su se smijali, a ona grabed jedna od dečki bio sam sa i izvadio svoj penis i počela ga sisati. drugim Gvido počeo da skinu odjeću ženska. On je dobio prema dolje iza nje i počeo jesti joj maca. Ja sam se ispričao, kada moja supruga nazvala i rekla da ide zabaviti, ali je htjela slušati. pa sam nastavio moj mobitel otvoren i otišao natrag u sobu. nisam neka znaju da je na. ženu zove me malo jer sam bio dječak najmlađi (40) ima. Pitala me da izvadi moj penis pa neka sisanje ga. Rekla sam joj možda kasnije nisam mogao dobiti uključen po to zbog riječi žene koja je dobi i težini. Tako sam sjedio govori svome mužu i gledajući što se događa ..
Kada njih troje jebeno i isisan za neko vrijeme i svi su došli. Ona je došao na to me i uzeo moju ruku i natjerao me je prati u drugu sobu. Počela je otvoriti moje hlače i rekao mi je da se samo opustiti i reći joj sisanje moje penis. Znala sam da moja supruga je bila na telefonu, a ona je htjela mene da biste dobili neki. Pa ja samo neka joj pusim kurac. Sam bio uzimajući hard rock, a ja uhvatio ženska glavu i počeo se zajebavati joj lice. Rekla sam joj da Internet sisanje dublje. Bila je oplakivanje i reći mene to držati dolje joj grlo. Koji sam sretno pristala. sam je pitao ako ona htjela doći i moja je bila deranja, da, daj mi svoju dolaze. Rekla sam joj da otvori joj usta i pokazali moj penis dolje joj throad i eksplodirao. To je bio neko vrijeme otkad sam dobio bilo i mislim da sam došao pošteda. ženu zadržao i swollowing moaned cijelo vrijeme. Nakon što sam učinio sam stvarno osjećao loše. Gotovo bolesna na moj želudac. Kad sam otišao u kupaonicu sam dobio na telefon sa svojom ženom i ona je bila oplakivanje. Najavila je došao nekoliko puta samo sluša mene. A ona reče: kad sam doma sam stvarno bio idući u dobiti. vratili smo se Hotel littlie a kasnije i sam razgovarao sa svojom zenom video i rekao joj detaljno što se dogodilo dok je moja zena sa drugim zajebano sa dildo i dođe ponovno. U međuvremenu sam bio jacking off sluša moju ženu. Trazim devojku iz Srbije
Par dana kasnije par se vratio u bar i bez oklijevanja pitao nas natrag u njihove kuće i rekao ženi da sam priznao sve da moja žena i rekla da je dobio jako vruće. Ona me je pitao ako sam htjela još jedan blowjob. Zgrabio sam žena i njezina je u drugu sobu, birali telefonski rekao želim da neka moja žena čuti te sisanje moj penis. Rekla sam joj da se na koljena u aukciji! Žena je dobio stvarno uzbuđen i rekao mi da je htjela svoju snagu . uhvatio sam ju za kosu i rekao sići i uzeti moj penis out. Ona je pala na pod i počeo da zgrabite moj penis. održao sam telefon u jednoj ruci i zgrabio glavu i odgurnuo moj penis u usta njezina. JA ubran na telefon i rekla mi žena. Ona je sisanče moj penis sada. sam mogao čuti moje žene dahću u pozadini. Rekla sam ženi da otvori usta šire. jezera i da je sve na putu u. rekoh sada povući sve izlaz. I to pokazali u dubljim. mogao sam vidjeti ženu igrajući s njom maca pa sam je pitao da li joj maca bila mokra. Ona je rekla da. Ona dolazi samo sisa moj penis. Rekla sam joj da bi trljanjem joj maca dok ja jebeno joj lice. Sam rekao: "come on baby Želim vas da dođete opet." "Don't stop sisanče na moj penis. "Pitao sam voljela dobiti jebeno u lice. I rekao sam da ću doći. Sam joj rekla da joj je bolje ne zaustavi sisanče i progutati svaku kap dolaze. Dok sam držao glavu na moj penis. Bila je gagging na moj penis, jer to je bio dolje joj grlo. Kada sam počeo da se osjećam da sam mogao klizne dolje joj grlo. Sljedeća stvar sam znao da moja dva prijatelja i njen suprug je došao u sobu i izvukao svoje pipe i počela liječiti joj jednako kao što sam učinio. Ona je rekla da mora imati je došao 5 puta te noći. Kada sam govorio da moja zena drolja rekla "sljedeći put želim da zajebavati joj" Rekao sam dečki o moja supruga i oni stvarno nije vjerujte mi. Oni su svi bili u braku, a nikada neće reći svojim ženama što im je činiti na cesti. Valjda sam sretan jedan.

Нема коментара:

Постави коментар