.

Servis za upoznavanje

среда, 10. март 2010.

Ljubavna poznanstva

"Uzmi moju košulju off." Pareshbhai rekao je bez daha i piskav glas, napokon uzimajući njegov budala iz moje grudi.

"Što?"

"Moja košulja. Take it off." rekao je, ruke još uvijek milovanje i štipanje moj kurac unutar moje gaćice. A onda prste postignut niže i poked na otvaranju moje pička. "Nije još mokro vidim. Ne brini se. Dobivate me gol, a ja ću dobiti te mokri." Poznanstva sa mladim devojkama

Njegovo tijelo vrlo je blizu moje, pa sam morao savijati ruke u potpunosti sam lakat do između nas i početi unbuttoning njegova košulja. U međuvremenu lijevoj ruci čuva milovanje moje dupe i srednji prst desne ruke bio pokušavaju ući u moju suha pička, što mi je trzanje u nelagodu. Njegov spletkarenje sa svojim prstima su me odvlače pažnju, tako da sam bio mumljajući s gumbima i njegova košulja.

"Oh ga zaboraviti. To će vas odvesti do jutra do otkopčati it." rekao je, uzimajući u ruke iz mojih gaćica, velik dio moje olakšanje, te uzimajući korak nazad. On je brzo otkopčan njegova košulja i to skinula. Njegov potkošulja došao od sljedećeg, prikazujući mu mast torzo, pokriven siva dlaka. "Nema potrebe da bi lice. Troy To je fatter od mene, i te imati nijedan problematika ga jebeni. I ne odustati svoje oružje kao taj. Želim nesmetan pogled tvoj tits. Mangalsutra I tvoj."

Kao što sam neskloni unfolded moje ruke i neka kap na moju stranu, Pareshbhai počeli su mu hlače, a zatim svoje donje rublje. Ako očima njegove shirtless torzo bio je neumoljiv, pred očima mu je bila samo gola potpuno odvratan. Njegova mast i zdepast noge, također pokrivena s kose činilo tako neprivlačna da nisam ni usudio pustiti moje oči lutati svojim prepone.

"Like it? Voli li već." rekao je, za umatanje ruku oko njegove kurac i konačno stvaranje mene obazirati. To je već bio uspravan, a zašto ne bi to moglo biti? To nije predug. Prosječna veličina, možda malo manje nego vinit's. Ali to je bio deblji. I okružen stidne dlake tako debela i siva da me podsjetio Bin Ladena bradu.

"Na koljena, te kurvetine!" Pareshbhai rekao.

"Što?" Pitao sam, rado se kreće moj pogled od njegov penis u lice.

"Dobijte na koljena ispred mene. Nemojte djelovati kao da ne znate što ste trebali učiniti."

Nažalost, bio sam vrlo svjestan onoga što sam trebao napraviti. A mislio to me osjetiti kao povraćanje. Sam trebao dati tog čovjeka blowjob. Kao što je odvratan kao misao bila, ona je također stvorila prilika u mom umu. Ako sam isisan njegov kurac stvarno dobro i napravio ga je sperma jako rano, bilo je moguće da on ne bi išao iza njega. Barem ne za vrijeme. Sa newfound riješiti, dobio sam na koljena pred njim. jebena u...

Izbliza, njegove prepone izgledao još grozno. I to loše mirisalo previše. I dotakla njegov penis oprezno s jedne strane, i pogledala ga s drhtavica. Nije bilo onako kako sam mogao dobiti iz ove nevolje, pitao sam se?

"Čekaj sekundu." rekao je, i stigao dolje da zgrabi moju mangalsutra. On je izvukao gore i to skinula. Gledao sam u užas kao što je on tada ići naprijed to obaviti oko njegovog uspravan penis, mangalsutra medaljon odmara na vrhu kurac na glavi kao neka vrsta sićušnih kaciga. Simbol moje sretan brak, a sada obavijen oko drugog čovjeka kurac. Mogao stvari dobiti bilo gore? Da, oni mogu.

"Otvori usta i odnesite u. Nemojte mi davati te upute na svakom koraku, Savitri." rekao je strogo.

Ja zatvorene oči, a sazivanje iste hrabrosti s kojom sam uzeo yucky medicine, otvorio usta. Pareshbhai stavi svoju ruku na moju glavu i grču njegove kukove naprijed, a njegov smrdljiv kurac uđe u usta. On se zauzeo tako tvrdi da je kurac gotovo hit povratak moje grlo i mangalsutra struganje protiv moje krajnika. Dick probali još gore nego što je mirisalo. Također, puno njegove stidne dlake ušao moje nosnice. Tako sam osjećala dvije reakcije iz moje tijelo utrka izražavanja - snažan refleks začepiti jer njegov penis u usta, a viseći kihnuti, zbog svoje stidne dlake u mojim nosnicama.

Kihati postignut tamo prvi. Teže Pokušao sam ga odbiti, brže se približio.

"Unkchooo." došao moj kihati, prigušen je penis u usta.

"AAAAOOOOOOUUUUUUU!" Pareshbhai gurnula glavu daleko, je korak natrag i počeo skakanje gore i dolje. "YOU BITCH! YOU FUCKING BITCH ZLO!"

Vrlo zbunjen, gledao sam kako je hopped prema krevetu i pala na njega, s rukama na njegove prepone. A onda mi je sinulo. Kihati su me ugristi dolje kao refleks djelovanja. I ja sam imao, sasvim nenamjerno, ugriza Pareshbhai's penis.

"Ja sam .... žao mi je ... ja ne znači da ...." Rekao sam, uzimajući gore od mog koljena. Dio mi je bilo drago, pa čak i zabavlja na ono što se dogodilo, ali osjećao sam se loše za čovjeka kao i stari.

Pareshbhai je sjedio na krevetu urla, ruke na njegov penis. Uzeo sam par koraka prema njemu i reče:

"Ja sam tako žao. To je nesreća. Kosa me kihati i ..."

"You kurva." rekao je, hvatajući rukama vrlo tvrdo i ustajanja. "Vi glupi prljavi kurva." A onda me ošamario jako teško. Tako teško, gotovo mi je povaljen od moje noge i posrnuo unatrag. Kako je pojurio prema meni, vidio sam neke krv oozing od njegov penis.

"Pareshbhai, molim poslušati. To je uistinu bio kihanje ....."

Još jedan šamar. To mi je potisnuo i ja pogodak zid iza mene vrlo teška. Odmah je pounced na mene i stavio svoje ruke oko mog vrata.

"Ja ću te ubiti!" on je vikao i počeo me davljenje. JA pokušao to borba leđa. Sa mojim rukama, pokušao sam mu popustiti stisak, ali bez uspjeha. Moje grlo počela stiskati, a ja sam stvarno počeo u strahu za svoj život.

Više instinktivno nego s bilo kakve namjere, sam zamahnuo moje koljeno prema naprijed. I ja sam osjetio njegove testise slomili sa utjecaja.

"UKKKKKKKK!" on vrisnula crtanje svoj dah u kao njegov stisak oko mog vrata raskliman, a ruke se vrati u svoj prepone opet. pohotna
Njegovo tijelo je pao naprijed protiv mina i njegov lice udario u moj budala kao što je izgubio tlo. I teško disalo, da se oporavim od moje gušenje, a na drugom instinktivnim potez, kao što sam osjetila njegov nos trljati protiv moje lijeve bradavice, ja stavio svoje ruke na rame, pa ga gurnuo kao što ni ja ga šutirali teško opet s mojim koljenom.

On je posrnuo unatrag, rukama letenje izvan njegove prepone kao što je pokušao povratiti svoju ravnotežu. Kako je poticaj, ruke pokušao dočepati o onome što su mogli kako bi se spriječilo ispadanje. To se dogodilo da se mom boobs. Rukama uhvatio moju boobs hard, ali to nije bilo dovoljno da ga spriječi od rusenja unatrag. Sve je to bilo, me povući s njim, a mi oba pala.

Čuo sam tup udarac odvratan kao i povratak u glavu pogodio rub kreveta kad je pao, a ja sam sletio na vrhu njegove, moje lice udaranje ramena. A onda ruke neka ide moje budala i pala na stranu.

Još uvijek pokušava uhvatiti moj dah iz njegovih pokušaja da me daviti, samo sam ležala tamo na vrhu njega, moja glava pokopan u ramenu. Ja uzeo malo duboka udaha, a zatim pogledala gore na njega i reče:

"Molim Pareshbhai, neka mi objasni. To je nesreća ....."

I ja sam primjetio mu otvoriti oči bile iza mene bulji u ništa.

"Pareshbhai?" Istražno sam rekao kada sam primijetio barica krvi na podu iza njega. "Pareshbhai, molim odgovor!" Rekao sam, u panici.

Bilo je krvi na podu, a ja isto tako osjećala LOŠEG duž ispred moje gaćice. Pogledao sam prema dolje i vidio da je njegova krvarenja prepone su messed up moje gaćice. Dobio sam od njega u alarm, i pokušao shvatiti što se točno dogodilo. Zvao sam se njegovo ime nekoliko puta, ali mu otvoriti oči zadržao bulji u ništa.

Zatim sam dobio dolje na koljena i svojim rukama drmanje, dotaknu strane vrata. Nema pulsa! Osjećala sam njegov zglob. Opet, nema pulsa!

"O, sranje! On je mrtav!" Rekao sam glasno u sebi, kao da želi potvrditi moje najgore strahove. Kao što je mauled moje golo tijelo, ja bio u nadi i mole da se nešto bi me spasiti iz dobivanje povrijeđeno ovo čudovište. Ali ja ne sigurno bio u nadi za to. Ja ne znači za njega umrijeti. A ja sigurno ne znači da ga ubije, čak i ako je to slučajno.

Ne znam koliko dugo sam sjedio tamo na moja koljena, moj um potpuno prazan, sa moje ruke na moju glavu, pokušavajući se pomiriti s tim što se upravo dogodilo. JA je zadržao zatvara oči za čeznuti razdoblje od vrijeme, nadajući se da je sve to bila samo noćna mora da bih se probuditi iz. No, pogled na mrtvog Pareshbhai, glavu i dalje krvari cijelom tepih, odbio da ode. I uskoro sam počeo razmišljati o posljedicama. I o onome što treba učiniti sljedeće.

Prva stvar koju sam shvatio je, moje gaćice sada su crvene sa krvlju natopljenom u prednjem. Odmah sam ustao i odvodili ih isključite. Zatim sam primjetio bilo je prskanje krvi svih duž bedra, trbuh, a neke na mom ramenu i kosu isto kao i, od kada Pareshbhai glavu udariti sa strane kreveta. JA ran do kupaonice, tuš na okrenuo, i ja oprali. Opran moje tijelo čisto bilo krvi.

Kao što sam showered, mislio sam o tome što učiniti sljedeći. Nisam mogao nazvati vinit. To je bio ne dolazi u obzir. Nisam mogao zvati policiju ili 911. To će biti očito da čak i najveći početnik policajac što se dogodilo. Nisam mogao nazvati stol ispred Motel, jer će pozvati policiju. Moja jedina nada, međutim nepostojani, smanjenja posljedica ovoga je Troy. Bivši osuđenik.

Dobio sam iz tuš, sušena moje golo tijelo, a odmah doći u moju torbicu za moj cellphone.

"Hello." Jill telefona odgovoreno je na devetoj prsten, sondiranje malo križ.

"Jill! Oh hvala bogu! Je Troy tamo?"

"Troja? Što se dogodilo Zadovoljan? Zašto se zvuk tako prestrašen?"

"Molim vas, samo dajte telefon Troji ako je oko." Rekao sam, hitnost u mom glas vrlo jasna.

"Hello." Troy je svečano.

"Oh Troy! Morate da mi pomogne da se nešto strašno dogodilo da gospodin Patel. Trebam vašu pomoć."

"U redu. Jeste li zvati 911?" he asked. U pozadini sam čuo Jill molba, 911? Zašto 911?

"Ja ne mogu nazvati 911. Možete li samo dolaze preko te mi pomoći?"

Troy je šutio za nekoliko sekundi, a zatim reče:

"Where are you?"

"U Dobra Knight Motel off Exit 83."

"Hmmm." Troy, rekao je. "Da, znam gdje je. Soba broj?"

"302. Molim uskoro doći." Rekao sam.

"I'm leaving odmah. Ja ću biti tamo u petnaest minuta." rekao je. "Desk službenik ne samo će me pustiti hoda u motelu i otiđite na sobu bez ključa ili ništa. Tako poziv front desk i recite im da ste očekujući nekoga. Dajte ih imenom Michael, nije moje pravo ime. U redu? "

"U redu". Rekao sam.

"I Pamet. Ako je ono što mislim da se desilo nije dogodilo. Ne dirajte ništa, osim hotela telefon. Bilo što, ti me se?"

"U redu Troy".

"I to mislim. Ništa ne smije dirati."

"Yeah, got it."

Nazvao sam se ispred stol i rekao im da ako veliki crni dečko zove Michael došao, oni bi ga poslati na to soba. Desk službenik je u redu, a nije se čini kao da uopće zvučali sumnjivo. Moje srce još uvijek utrke, i moj um pun panike, Skenirao sam sobu tražiti svoju odjeću da oblačiti se prije Troy je dobio ima.

Pogledao sam po sobi u užas i shvatio da mnogo moja odjeća su jednostavno unwearable. Krv iz Pareshbhai glavi imao oozed sve više gdje je ležao, i bilo je krvi na mojoj sari, kao i na moja baba, a obje su bile u blizini kreveta. Već sam bacio moju krv natopljene gaćice u stranu. Sve što je nosiva je bio moj grudnjak, koji je bacili u kutu sa mojim bluzu. JA je otišao i pokupio i pamti, sve dok su kuke na bluzu su slomljena zbog Pareshbhai je grubo rukovanje. Na taj način praktično govoreći, jedino sam mogao nositi haljinu, od kada sam ušao u ovu sobu, bila je grudnjak.

Moj um trk kao što sam mislio o opcijama. Čak u toj situaciji, sam nije imao namjeru da bude mužjak gola kao da sam, kada sam otvorio vrata Troje. Na taj način JA koji je potreban da prikrije ubrzo, prije nego što je dobio ovdje. Sam pokupila grudnjak, i stavio ga na. Sljedeći sam stavio na bluzu, i pokušao namjestiti ispred zaliske kako bi se pokriti moje grudi što je moguće više. Što dalje, iako sam, kao što sam stajao tamo, gol osim za grudnjak i rastrgan bluzu. Smatrao sam da nosi nešto Pareshbhai su nosili i skinut. Ali čak i da je imao bloodstains sve preko njega. Pa što da učinim?

Naravno, ručnici. Sam otišao u kupaonicu, gdje je bilo nekoliko ručnike na polici. Ja uzeo jedan i povi ga oko mog struka kao suknja. Sljedeći, JA je uzeo još jedan ručnik i staviti u oko mog vrata s rubovima iza mene, tako da pokriva moje grudi. Moj stomak je još uvijek vidljiv, ali osim da sam bio prilično dobro pokriveno.

"Tko je to?" Nježno sam pitao kad sam čuo kucati na vrata.

Нема коментара:

Постави коментар