.

Servis za upoznavanje

понедељак, 8. март 2010.

Poznanstva sa mladim mamama

Upravo smo se vratiti s odmora u Gran Canaria. I am Jack i moja supruga je Carol. Mi smo oboje pedeset i odlučili slaviti tako što zimski odmor sunce.izjebi me Imao sam pročitao gore o Maspalomas Dunes i imaginaran događaj malo sunčanja goli. Carol mi je rekla da će ići samo toples. Stigli smo u naš hotel, boraveći polupansion. Sljedeći dan smo krenuli na dine. Imali smo dobre hodati oko područja gol sunbathers koristiti i našao mjesto na vrhu malog Dune, Carol osjetio udoban sa. Mi je legao vanjska strana našeg ručnika i ja svuče off i propisani promatranje Carol izvaditi joj dugo t shirt off i puštanje joj 36 inch tits i utrljati ulje za sunčanje preko njih. Moj prick počeo da nabubri. Rekla sam joj da utrljati malo ulja na moj probadanja, ali ona mi je rekla ostalima mogao vidjeti pa sam morao to učiniti sam. Dalje nam o 10 stopalo daleko su još par goli polaganje u suncu. Područje su bili u bilo više seculded kao to je bio okružen grmljem oko 3 podnožju visoke, s jaz pred nama, tako da sam ih mogao vidjeti vrlo jasno. Ona je ležao na leđima s masivnim tits visi na stranu njeno tijelo, njen partner je ležao uz nju sa rukom na njoj želudac i čini se da je igranje s njom maca. izjebana
Mi smo bili u suncu za oko sat vremena, imali smo oboje dozed off. Ja budna vidjeti momak stoji kraj jaz, Wanking. Ja sam ustala i pogledala nad. Sam mogao vidjeti da muški sada imala je dobio inbetween žene noge i bio je daleko sisa na nju maca, ona je došla s glasno stenjati. Carol probudio i pitao šta je buka. Rekao sam joj što se događa i ona mi je rekla da ne ne nosat. Nastavio sam gledati kao žene tada ruža, ona je ustao i pogledao okolo. Poznanstvo sa matorkama Muški potom ustala. Zatim sam vidio svoju uspravan penis isplažen pred njim, to je otprilike 7 do 8 inča dugo. Nastavio sam ležala na moj prednji i gledati. Muški Wanking a zatim se preselio natrag ABIT a žena je dobio na njoj kness i nastavila da joj daju čovjeku popušiti, s pogledom momak i mene. Rekao sam Carol što se događa i ona je pogledala gore od nje bila je čitanje knjiga. Ona je komentirao na veličinu njegova muževnost. Carol je polaganje na njoj prednja strana, ja moja desna ruka klizila prema dolje da joj guzica dok je gledala par. Ona širi njezine noge i stavim svoju ruku unutar njezina bikini dnom i postaviti joj maca i skliznuo na prst i lagano joj prst jebeno. jebi me
Ženski zaustavio sisanče momak i legao nazad dolje na leđima, onda momak dobio inbetween joj noge i njoj jebeno. Ja podigoh i skliznula Carol's Bikini Bottom off, ona nije odoljeti. Momak Wanking potom se preselio u jaz, blokira naš pogled. Ja sam ustala i izdvajali Carol gore. Sam je pitao kako se osjećala gola u suncu. Ona mi je rekla je ona osjećala u redu. Mogli bismo je žena oplakivanje i vidjela muško zvat ostale muške i. On je otišao u svoje osamljene bitni i kleknuo je žena glavu. On je imao svoj povratak na nas. Zatim sam išao na to da taj jaz s jedne strane i vidio mužjak je bitak određen popušiti od strane žena kao što je bila jebeno njen partner. Ovaj nastavak za o 5 minuta kada je žena partner, te se povukla je došao na njezin trbuh. Muški je bila suckin, a zatim se preselio preko wanked i njegov probadanja, dolaze joj trbuh kao dobro. Potom je ustao i otišao. Ženski ustao i vidio sam varnica trčanje dolje joj preko trbuha joj maca. Muški dobio bocu vode i njezine oprati. jebem te
JA je otišao leđa to Carol sportske erekcijom. Ona mi je rekla da sjedne kraj nje a ona mi je wanked off. Ništa više se dogodilo s par za ostatak afternnon, ali sam ići za Walkabout i vidjeti više akcije ide na seks. Kada sam se vratio Karlo mi je rekao da je upravo nakon što sam napustio goli muški s penisom uspravno hodao gore i sjela iza nje dok je ležao na leđima i sunčanje i pitanje da li je mogao sjesti s njom, dok je njegov wanked nabodete ispred njoj. Ona mu je rekla da ode, ali nije joj uključite da netko misli da je bio vrijedan preko Wanking. Ona mi je rekla da ako mi se vratio rano sutra možemo koristiti druga područja par bili i. Te noći sam jebeno glup i Carol nadali smo mogli doći do dine u ranim jutarnjim satima. To be continued.jebem te u...

Нема коментара:

Постави коментар