.

Servis za upoznavanje

субота, 27. март 2010.

Moja zena on i ja video snimak

Budući da je bio u braku 10 godina, bio sam pomalo nezadovoljstvo moj seksualni zivot. To nije zato što moja žena i ja je ne imati seks. Mi smo imali velike seks i da je to prilično često. JA pravedan je potrebno mijenjati. Počela sam imati aferu s prilično ravan žena mi je poznato za nekoliko godina. Dobio sam od njih rade na oko 8:30 svakog jutra, zamahnuo je svoju kuću i povaljen od komad prije odlaska kući na praznu kuću (moju suprugu da lijevo za rad po 9). To je radio iz velike. Dobio sam legao, došla kući za tuš i spavati prije nego je dobio neki stari lanac loptu i izašao iz posla. Onda sam sjeban i nije ni to znam.Moja zena on i ja seks video
Bio sam jako tući jednog jutra nakon posla, ali prestao sam za nešto što se brzo anyway. Kad sam dobio doma, pala sam na kauču sa vanjska strana tuširanje i bio je van prije nego sam znao što se dogodilo. Probudio sam se u toplom usta na moj kurac koji je bio kao tvrdo kao čelik. I moaned i preselio. Moja žena je podigao glavu i penis mi je rekao "Ja jednostavno nisam mogao odoljeti da je teško kada sam ga vidio u tim gaćicama. Nadam se da vam ne smeta ". Grupni seks
Mind? Kako sam mogao um? To klobučina velik!
Moja žena mi je isisan dok sam došao u usta, skočio gore i reče: "Moram se vratiti na posao. Vidimo se kasnije.
"Oko tjedan dana kasnije, moja supruga me iznenadio tražeći da me vezati. Imao sam joj vezao gore nekoliko puta i ona uživala. Mislio sam, možda ona postaje malo dosadno. Na taj način JA je rekao "da, ako želite."
Ona je skinuo svoju odjeću od mene i to me je ležao na leđima, s nogama prema mojim uzglavljem. Ona je vezan moje noge do noge od kreveta sa 2 kratke dužine užeta je ona zaglavi pod krevet. Kao što je postignut pod krevet sam tugged na užad i shvatila je ona učinila dobar posao. Ona mi je vezao ruke za uglove papuča jednako učinkovito.
Ona je skinuo joj odjeću i bez bilo kakve pripreme popeti na vrhu mi je u 69 polozaj. Sam borio se da lizati joj maca kao i ona se koristi njezin jezik na moj kurac i jaja. Moja erekcija je rastao u ustima kao što je radila moja penis. Njezina nokte struganje moje zadnjice i tickled moj šupak kao što sam koljenast glavu držati oko na moj jezik na njoj pizda.
Osjećala sam moj vrhunac je započeo graditi i ona je prestala. "U redu" Sada ", ona se zove van i prije nego što sam mogao misliti spavaća vrata otvorena. Nisam mogao vidjeti vrata i nije imala pojma tko je došao in Moja žena sjede na njoj haunches i gledao dolje na mene s prilično prezriv pogled na njeno lice.
"Sjećate li se", upitala je, "kada sam došla kući za ručak, a vi isisan off na kauču?" Sam kimnula glavom i nastavila: "Ja sam mogao tvoj ukus malo Whore djevojka na svoj penis. Pa sam otišao van i ja sam dobio par boyfriends.Today dobiti im u susret. "Bez drugu riječ ona nagnula prema naprijed ponovo pa joj maca bila samo centimetara od moje lice.
Krevet i preselio sam mogao vidjeti pijetao i loptice preko mog lica. Počeo sam protestirati i Cut to kratko sa vikati kao moja supruga zubima počeo tonuti u moj kurac. "Shut Up" je sve rekla. Gledao sam tiho kao grubim širiti ruke moje žene Quim i ona dosegla natrag vodič pijetao u nju. Nikad nisam vidio ništa slično. Kao stranac je pijetao skliznula u moja žena, ona uzdahne. Kao pijetao je došao vanjska strana, to je bio prekriven njezin sok. Ležala sam tamo tiho za desetak minuta watching my wife get zajebano. Ona očito je to uživanje. Bila je oplakivanje i grunting dok je potisnuo protiv njegove thrusts. Gledao sam njegov penis. To je otprilike iste veličine kao i moje, oko 8 inča dugo i malo više od palac in promjer. Barem on nije visio kao konj.
Kao što sam mislio o veličini njegov penis, vidio sam mu jaja povlači se prema svom tijelu i znao sam da je o to sperma. Zgrabio moje žene kukova i odvezli njegov penis u balčaka i groaned. Moja supruga potisnuo i tlo magarca protiv njegove prepone.
Kao što je izvukao svoj kurac iz blistavim moje žene mokre rupa, gobs svoje sjeme zaglavi da joj pička usnama. Čim je bio izvan kreveta, Moja žena gurnuo joj desno dolje na moje lice. Miris joj sokove pomiješana sa svojim ispunjen moje nosnice. Onda joj sperma napuni pićka je protiv moje lice i ona mi je rekla, "lizati moja maca. Čisto mi se za sljedeći krug. "
I ona oklijevala i vikali: "Do it!". Sam klizila mi se i jezik joj se sladili. Njegovo sjeme je malo slano. Chunks njegove sperme zaglavi na moje usne i jezik. Kao što sam zaglavi na moj jezik u njezinu, jism izlio u nju i valjane na leđa mog grla za mene to progutati. Za gotovo pet minuta sam lizali i isisan moja supruga za uklanjanje sekreta požude od nje. Zatim, bez upozorenja, ona povući. Pijetao je bio pred moje lice opet. To je jedan neobrezani i duže nego što je bio prvi, iako, ne kao debeli.
Vlasnik ove penisa, koja mora imati deset centimetara dug, pogledala dolje u moje lice i namršti. Njegova plava kosa je visio na njegovim ramenima i njegove plave oči glistened jer je vođena svojim polu-uspravno pijetao do moje žene sada otvoren rupa. Gledao sam glavu i pola vratilo nestaju na prvi udarac. Kao što je izvukao natrag, mali svežanj sperma prilijepiti za njegov penis za drugi onda je pala na moja prsa. Njegova erekcija počela se kretati u leđa i kada sve već o palac i pol su bili izvan moje stranice, moja supruga grunted i znao sam je upravo udario dno. Zgrabio ju kukova i gurnuo je posljednju od svojih meso u njoj i ona je počela tresti kao niska stenjati počeo graditi u njezinu grlu. Onda je izvukao do samo glava bila unutra moja supruga i blistavo sa brzinom vozio natrag u njoj uz punu snagu. Njegove lopte je zamahnuo i udario se među noge i on je povukao nazad za još jedan udar.
JA nije 'morati gledati sve dok je imao vrlo malo izdržljivost. Nakon otprilike 20 ili 30 udaraca je izvukao natrag tako da samo glava bila je unutar nje. Gledao sam njegove loptice pomicati gore i dolje i sam mogao vidjeti mišiće u njegov penis guranje sjemena uz to duljine. Kad je završio, on je izvukao, a sjeme počeo trčanje iz mog supruga kako sama gura na moje lice.
Sam znala što se očekuje ovaj put i počela lizati. Taj teret je bio daleko tanja u dosljednosti nego prošle, ali više slano. Njegov opterećenja moraju biti veliki, jer se činilo da popunite cijeli moj usta kad sam jezika moja supruga. Počela sam se pitati što će se dogoditi sljedeće što je počeo da joj prepone izvući iz moje lice.
Nisam se dugo čekati. Osjećao sam se krevet pomaknuti i vidio crnca s ćelavom glavom gleda dolje na mene. Njegov smijeh je bio vrlo dubok i opterećenja. On je popeo iza moja supruga i najveci kurac sam imao sve vidio je došao u moj pogled. To je bio visi od svoje prepone, gotovo u potpunosti flacidan, a završio nadomak mog nosa. Njegove lopte su se kao velika kao golf loptica, glava njegov penis bio je veličine bejzbol. Ovaj kurac je bio oko 13 cm dugo i ja bi bila u stanju obaviti sve moje ruke put oko osovine. On je zavladala njegov penis i dao mu nekoliko udaraca. Nije mi se činilo da bi bilo više, ali je dobio deblji i stade se više.
Nakon što je uspravno, to dečki pokazali njegov penis protiv moje žene mokre, crvene i natečene usne pička i gurnuo. Glava njegov penis nestao u njoj, gurajući joj pička usne iz očima kao što je otišao. Na prvi udarac je dobio samo oko centimetar koji mamut alat u prije nego što je počeo povući. On Uvaljen opet i oko trećinu njegov penis je otišao u. To vrijeme kad je on izvadio je izgledalo kao moja supruga je bila okreće iznutra prema van. Njeno unutarnje usne prilijepiti za njegov penis i su izdvajali u čisti pogled. Opet on gura i ovaj put je pogodio dno, i 6 inča njegov penis je još uvijek u pogledu.
Sa sporim, namjerno ritmom počeo je jebati moju ženu. On je povukao nazad do ruba njegov penis dođe u glavu pogled i gurnuo u leđa dok je pogodio dno, a ona grunted. Gledao sam kako, iznova i iznova, moja žena je anatomija je deformiran prema ovim ogromnim, tetrijeb. Njezina sokovi ran down joj noge i je napravio njima blistati.
Odjednom, on je izvukao svoj kurac iz moje žene i naslonila nazad. Ona je okrenuo i spustio ju ispruženu rupu na moj kurac i odrastao moja digitalna kamera joj lice. Njezina prijateljica grabbed moje kose i prisilnog glavu njegov penis u usta. Moj vilica boli od toga da bude otvoren do sada. Onda je moja supruga klik daleko sa kamerom počeo je vrhunac. Njegovo sjeme metak u moja usta i počeo sam čep kao što sam bio u stanju progutati moje čeljusti s produženom svojih granica. On je izvukao svoj kurac iz mojih usta i pucali više sperma na moje lice i prsa.
Kad je završio, moja žena se popela od mene i ostavio bez riječi. Njezin prijatelj ide s njom. Ona se vratio dvadeset minuta kasnije, bacio kuvertu na krevet i rezati uže drži moja desna ruka. Opet, ona lijevo.
Omotnica sadrži slike od mene sa svojom djevojkom i ona je uzeo slike sa digitalne kamere. Ona također sadrži ultimatum. Bio sam na kraj mog aferu ili ona će razvod mene i mene propast. Njezina poslovi će se nastaviti kao i što je vidjela u formi, a ja bih se dodjeljuju spol 2 noći tjedno. Uvjeti su bili precizirao vrlo jasno i nisam imao izbora nego acquiesce. I sada sam postao sam rob u svoj dom.

Нема коментара:

Постави коментар