.

Servis za upoznavanje

субота, 13. март 2010.

Ljubiti se

JA je otišao to moja susjeda kuću opet postao rutina čini. Sam pokucao na vrata i njegova supruga odgovori, ona mi je rekla da dođe u i imaju sjedište joj je nešto što je htjela reći. Soi sjedio na kauču i ona sjede pokraj mene i rekao mi je da je Jim je sestra bila bolesna i on je morao se voziti za misliti. Mary-Ellen onda počela plakati.seksi igracke
Ja svoje staviti desnu ruku oko nje i njezine izdvajali u zagrljaj i počeo joj pokušava utješiti.
Marija onda je uzeo moju lijevu ruku i stavi je na grudima. Ja povukli malo i pogleda na nju i ona uze od košulje i bacio na pod, za prvi put sam je primjetio nije imati na grudnjak.
Bio sam zaista iznenađen jer nisam mislio o Mary-Ellen kao ništa drugo nego prijatelja. Počela sam se ustati, ali ona je skočio na moje krilo i reče: "Molim Tom, sam tako depresivni, moram ovo da bi me razveselila," kako bi došla dolje i osjetila moj kurac kroz moje traperice koje u ovom trenutku je sada zatezanje to get out.
I onda dosegla moje ruke oko nje i njezine izdvajali u naš prvi poljubac. Ona je stvarno bila u biti zadužen, počela mi gura natrag u kauč i guranje joj jezik put u moja usta.
Nakon nekoliko minuta je izbio poljubac, a kad sam povijen prema dolje i grabbed tit u svakoj ruci, i počeo joj sisa na lijevoj bradavici dok trljanje moj palac preko desnog jedan.
"Mmnn," Marija moaned. I zatim se prebacio na desnoj bradavici joj ga uzela u usta i isisan tvrdo i onda je uzeo obje ruke joj tits ih klizila unutar stražnjih joj hlače i stisnuo joj dupe obraze.
Marija povukao moje lice back up njezinima i poljubi me opet prije ustajanja off moje krilo i uzimajući off joj hlače. Ona je na žute bič, a ona klizila joj ruku unutar svog bič i gumiran joj maca za nekoliko sekundi prije nego što zabada prste usta i siše sokove off.
Ja izvukao mi off košulju i bacio je na pod, ustao i započeo moje čizme i skinula moje hlače.
Hodao sam do-Mary Ellen i kleknuo pred nju i slid off thong joj vrlo polako.
"Mary-Ellen, rekao sam," leđa uza zid. "
"U redu". Marija mi je rekla.
Hodao sam preko na koljena i rekao joj da naslonila na zid, a ja uzeo preko lijeve noge moje desno rame, a zatim desnom nogom preko mog lijevog na ramena.
Ona je pogledala dolje u mene i dao sam joj mig prije ronjenja u njoj maca.
"Ohh my God!" ona vrisnula kao ona uhvatio rukovet od moje kose.
Ja isisan na njoj klitoris za par minuta prije nego što joj odlaska na rubu cumming.
Ona je pogledala dolje u mene i rekao, "ja ću vam se za to za mene."
Stavio sam joj noge off moje rame i ustao i jednostavno joj je rekao: "Marijo, ne želim da sperma se uskoro i propast u trenutku mi je što te prosio."
Poljubila sam je i uhvatio joj joj dupe cheecks i podiže, a ona joj omotan noge oko mene, a vodio moj penis u njezinu pička kaplje.
"Mnn, govno." ona reče: "Ja nikad nisam to učinio ovako."
Upravo sam joj poljubi i počeo zabadanje moje bokove polako na njoj na prvom mjestu. Ona je ubrzo nakon što sam umočen u njoj. Upravo sam shoved moj pijetao u nju kao duboko kao što sam mogao ići dao joj drugu povukli i pokazali se u njoj opet. Nakon nekoliko minuta ovu Marije razbio poljubac i rekao mi idu na kauč i da je ona bi biti pravo nazad. Ja ne želim trenutak do kraja, pa sam otišao do kauča joj još uvijek u mojim rukama i mojim bijelim kurac duboko zakopan u njoj crna maca.
Dobio sam na kauč i okrenuo mi leđa da ga i izvukao iz nje i postaviti joj leđa na noge.
"I'll be right back", kazala je kako je ona me je poljubila opet, "Imam iznenađenje za tebe."
I grabbed Ahold joj ruku i reče: "Baby može čekati."
"Nema li me čekati, sad ću da vas čekati."
Ja njom u svojoj spavaćoj sobi, a ona mi je rekla da leže na krevetu, ja sam.
Ona je onda propuzao na vrhu mene i stratled moja struka.
Potom je legao dolje na vrhu mene i počeo me ljubiti onda prije nego sam znao da je ona mene vezane lisicama za krevet.
"Mary .." Počela sam reći, ali ona joj stavi prst na moje usne i mene shushed.
Ona me je poljubila i opet klizila prema dolje i zgrabio moj kurac u ruke i onda pokazali moj penis u usta.
Sve sam mogao učiniti bila je stenjati.
Ja podigoh glavu gore i bila je promatranje moj bijeli kurac ide sve na putu prema dolje u njezine crne usta. Ona je bila jako dobra pička, uze sve 6 inča dolje i bio je čak i lizanje muda moja, a ona je još uvijek imao zalogaj za penis.
"Mn, baby." I moaned, kao i ona gigled.
"Marija! Želim pucati!" I povikaše.
Ona je tada nibbled glavu i uzeo mi je sve na putu natrag u njeno toplo usta.
"Ah, sranje." I moaned kao što sam pucao moj teret u usta. Pogledao sam dolje na nju opet i mogao vidjeti usta širi. ljubim te
"Mmn," Mary moaned, "moj prvi okus bijelog čovjeka cum."
Marija je ustao i počeo se poništiti moju cuffs. "Hey wait." Rekao sam. Gledala je u mene.
"Recuff to." Rekao sam, "A popeti gore i skliznula da pička leđa dolje na moj kurac."
Marija izgledao iznenađen. "Želite još?" she asked.
Jim može pucati samo jednom, a on je za umorna.
"Baby," rekao sam, "stavili one usne leđa na to za minutu, ja sam samo pola teško. Talentiran da usta tvoja navika da se mnogo." Ljubavna poznanstva
Marija nasmijala i nije kao što je rekla je ona. Položio sam tamo za par sekundi prije nego što sam joj je rekla da joj noga preko jeku kako bismo mogli 69 za malo, ona nije. Sam naslonila mojim licem prema gore i lizali joj pička dok je moj penis sisanče, oko minutu kasnije sam bio potpuno tvrd i ona popeo na vrhu mene, koji je održan moj pijetao i vođeni iznutra leđa joj maca.
Bio sam zabadanje moje kukove gore kao što je bila lupanje dolje, ona je stavljen na rukama mojim prsima kao što je ona mi je jahanje.
"Ohh, baby, rekao sam, igrati sa svojim tits."
ona je uhvatio oba joj tits te su ih trljanjem odskakanje kao što su bili sve više mjesta.
Ona je tada oslanjao dolje preko mene i ja uzeo bradavicu u moja usta i isisan za sve sam bio vrijedan.
Bili smo oboje oplakivanje vrlo glasno, a niti jedan od nas čuo auto podići u kolovoz, odnosno otvorena vrata spavaće sobe.
Vidio sam nešto iseliti kutu moga oka ipak, polako i gledao i vidio Jima stoji tamo. Na taj način JA je rekao: "Ohh, Bog-Mary Ellen, Ja sam tako drago da sam mogao pomoći od toga da bude depresivno, JA pravedan nadati Jim razumije."
"Mnn .." Marija moaned, "Me too."
I onda glanced tamo kod Jim i ukazao mu se onda prema njoj u dupe
Jim počeo da se svuku, biti vrlo miran. a kad je se popeo na krevet počeo sam zabadanje pa čak i teže joj je bilo mišljenje da je nas kreće krevet.
Jim dobio poredanih s magarca i sam ju je zaustaviti me jahanja za drugom i rekao joj da nagnuti prema dolje i poljubi me.
Kao Mary-Ellen me ljubi ona pokazali joj jezik u moja usta i ja sam trljanje vrhom jezika moj undernearth njezin, ne želi staviti na moj jezik u njezina usta te joj slučajno ugristi dolje na njega.
U ovom trenutku, Jim shoved njegov penis u Mary-Ellen magarac.
"AHH! FUCK!" ona je vrisnula i okrenuo da vidi Jim iza nje.
"Honey!" Marija povikao. "I.. I.."
Jim shushed njoj i reče: "Baby, it's alright, te rekao mi je godina, o svom fantazija o tome s bijelim dečko, tako da mi je i Toma imao planiran ovaj .... imali smo samo da kao izgovor da me daleko za dok. "
Jim nagnuo prema dolje i Marija okrenuo glavu, tako da je mogu li je poljubiti.
Tada Marija oslanjao leđa dolje na vrhu mene i ja sam počeo zariti joj maca kao Jim izvadio joj dupe. Tada sam zariti joj maca kao Jim izvadio joj dupe.
Mary-Ellen je oplakivanje vrlo glasno, gledao dolje na mene i glasan riječima, "I love you." Ja glasan riječi, "Volim te",
natrag na njoj kao i ona ljubi me I shot moj teret na Mary-Ellen maca.

Нема коментара:

Постави коментар