.

Servis za upoznavanje

четвртак, 1. април 2010.

Seks do jaja

Wendy i ja smo oboje u kasnim dvadesetima. She's 5'6, 110 £., 34C, svijetlo plave oči i prirodno crvenokosa. Wendy je ovih prekrasno mekana debele usnice ... upravo savršen za blowjob. Biti Prirodne riđokos, joj stidne dlake je crvena i vrlo mekana. Mi smo bili zajedno oko 4 godine, udana nešto više od 2 godine. Ona je imala nekoliko dečki prije mene, ali sam mogao reći ona je bila jako seksualno neiskusne govore. Wendy je vrlo skromna žena. Ona nosi neki-komad kupaći kostim u javnosti. Ive 'pokušao doći do svoje haljine i djeluju seks u javnosti , ali ona neće. Čak sam pokušao uzimajući joj pijan i da moj put s njom na usamljene plaži bez sreće. Međutim, kad sam se u njoj raspoloženje kod kuće ona će učiniti sve kako bi vrhunac. Ona će dobiti ovaj izgled u svom oku koje kaže "molim uzeti ono što želite ... samo neka mi sperma." Volim držati off joj donijeti do vrhunca samo da joj zafrkavati. Krenut će oplakivanje i obećava joj da mi tijelo ionako sam htjela, samo neka joj sperma. Ona voli moja fantazija priče o njoj i drugim ljudima. Te priče uvijek dobiti svoje uzbuđen i ona može uvijek vrhunac za vrijeme njih. Nakon što je cums koristim svaku rupu u njeno lijepo tijelo. Seks preko zice
O prije 3 mjeseca sam planirao prvostupnika party za moj najbolji prijatelj, Michael. Wendy je naručiti hranu i zaposliti "lijepo-obitelj-type" striptizeta. Dan stranke, Wendy pokupila hranu i čistač kuće. Dečki su počele stizati oko 7pm i stvari koje je počeo da se glasno i mangup. Wendy je stepenicama dobivanje spremna za noć sa djevojkama dok je telefon zazvonio. Ona je niz stepenice i pozvao me više. Čini se striptizetu imao gripu i ne bi došli. Oni su pokušali naći zamjenu, ali sve ostale cure ili su rezervirani za druge stranke, ili nije dostupna. Budući da je tipičan tip, ja shvatio smo samo izgubili jedini pravi zabavu i party bio idući u umrijeti. Tako sam počela panika. Rekao sam joj ona će imati da mi pomogne misliti na nešto i brzo. Ona je zgrabio telefon i ja grabbed moje ćelije, a mi smo oboje grčevito počeo pozvati druge agencije.
Nakon otprilike 10 minuta smo shvatili da smo bez sreće. Rekao sam joj ona će biti naš zabavu večeras i oblačiti da se svuku. Ona je samo buljila u mene i rekao "ni na koji način" bila je ona ide na traku za moje prijatelje. Sam je podsjetio na svoje obećanje da će se dogovoriti za striptizetu, i da sam imala 15 polu-pijani prijatelj dolje čekaju da vide golo zensko, i biti dolje za 10 minuta i bio sam tamo dolazi k njoj doći. Ona je mirno rekao: "Ne."
Ja održao najuže i počeo se lagano poljubio i njezin povući na mene, mljevenje u njoj maca. Sam je podsjetio na mnoge fantazije da bih klimaks na koje samo razmišljam o drugim ljudima gledajući nju golu i prisiljavaju ju da obavlja seksualne radnje ispred mene. Sam mogao vidjeti u njezinim očima male iskre je zapalio, i znao sam da postoji dobra šansa da će to učiniti. Kao što sam stavio moje ruke na nju i njezin pravilan kundak izvukao na mene, rekla je ona ok, ali na njoj uvjetima.
Podsjetio sam ju imala 10 minuta, i ode dolje. Tu sam dočekan sa klicati i viče za "maca". Ja samo nasmijala i rekla da je na putu.
Nakon otprilike 15 minuta sam počeo da se čuditi ako je ona silazi na sve. Kao što sam počeo ići gore zvonce na vratima zazvoni. Otvorio sam vrata da vidi ovaj maskirani kapom i ženske. Tiho sam rekao "Wendy?" I ona je jednostavno hodio prošlosti mene u dnevni boravak. Ona je predao mi kaseta i ukazao na igrača. Kao glazbeni aukcije Zgrabio sam video kameru i sjede za prikazati. Striptizeta je počeo da se presele u glazbi, nespretno u početku, a zatim s više povjerenja kao dečki počeo razveseliti i potaknuti ju na "Strip".
Kao što sam zadrža seks pred kamerom valjanje, ovaj stranac je očita njezina uklanjanja rtu, izlažu plavu kosu. Bila je nosio crno. Sve crno! Tight crne traperice i crne cijevi vrhu. Ona nije bila dugo prije nego što je vučenje cijevi vrhu gore. Hodala je to Michael uze ruke i postavi ih na dnu cijevi vrhu, i nasmijala. Michael je počeo podizati do vrha samo pronaći crni grudnjak.
Razocarani, počeo da izvadi cijev vrh preko glave. Kao što je učinio sam mislio sam vidio malo crvene kose perika, kada se preselio. Međutim, striptizeta strah gotovo je realizirana kada je uhvaćen na vrh na masku ona je nosio. Brzo je uhvatio masku, to izravnat i počeo plesati između Michaela noge.zene
Kao što je glazba i dalje, je hodala par metara iz Michael i sa svojim nogama ravno, pognut i dotaknu pod, arching leđa (ja nju volio jebeno u tom položaju. Joj maca gotovo zgrabi vas i pulls u). Crni jeans je nosila po šavovima zategnuti. Kao što je ispravljeno nastavila je u centar sobe. Tu bi došla za njom i unzipped joj traperice.devojke
Uključivanje i okrenuti Michael 'počela je polako smanjiti svoje traperice. Kao i ona njih spušta ne postoji znak gaćice. Niže dok ona izložena vrhu joj crne gaćice bič. Okretanje leđa o Michaelu, ona je smanjena gaćice na koljena i zgazi izvan njih. Sam joj priznaje sada. To je definitivno Wendy, i bila je veličanstvena. Ja nikad ne bih vidio potez kao što je to.cure
Noseći crni grudnjak i gaćice bič, Wendy je dobio na četiri noge ispred Michaela i lučnim leđa. Ona je počela simulirati jebeno psić stilu. U ovom trenutku Michael je dobio prema dolje iza nje i uhvatio bokovima. On je tada ju izvukao u njegov hard penis. Zbunjeni i prestrašeni, Wendy nastavio potisak nazad u njega (JA pravedan je zadržao kamere valjanja, tvrdo kao stijena).
Michael dosegao gore i unsnapped joj grudnjak i ona se sruši na zemlju. Svi dečki su bili veliki i hollering do sada. Wendy je neprestano zabadanje u njegov penis. Ona je tada da su svi pakao slomio izgubiti. Michael ripped off joj gaćice i počela lizati Wendy's mokro pićka.mame
Wendy nije potez ... to je kao da je bila u transu. Jedna od dečki unzipped njegove hlače i kleknuo pred njom. On je podigao glavu i preselila vrhu njegov penis na one lijepe "blow-job" usne. Ona drži usta zatvorena u početku, samo ostavljajući ga se dotakne njene usne kao ona čuva joj usta zatvorena.dame
Kao što je Michael je nastavio jesti svoje crvene kose, maca, čuo sam da je stenjanje da mi je rekla da bi bilo tko htio ništa učiniti dok god je mogla cum previše. Ona otvori usta i pusti pijetao klizanje prošlosti njezinih usta. Drugih dečki su vrištati i smijeha ... samo čekaju na svoj red. Wendy samo moaned, sisati i preselio joj nogu, tako dalje, osim Michaela polizati njezin klitoris mogla. Bila je iznenađena kada je osjetio Michael's 10-inčni tvrdi penis unesite joj maca. Gotovo je bio šokiran natrag u stvarnost kada je Michael dao joj teško potisak ... duljina njegov penis u jednom hard potisak.
Čuo sam još jedan poznati stenjati i uzdisati kako je on sam prisiljen u koliko je mogao. Kao što sam gledao moja lijepa skromna, nevina supruga sisanje drugog muškarca, i jebeni moj najbolji prijatelj, JA je zadržao kamere valjanje ... tvrdi kurac i sve. Tada je Gvido dobiva blowjob počeo drhtati i tresti. On je počeo da zabode dublje u Wendy's ustima kao svoju spermu počeo pucati prema dolje joj grlo. On je zadržao sve do zabadanje cijeli svoj 8-inčni penis je bio dolje joj grlo. Prisiljavajući joj glavu na njegove prepone, on je iskoristio svoju ruku za odvod njegov penis svih fluida.
Kao što je on izvukao je uhvatio njegov polu-hard penis i ošamario ju četiri ili pet puta u lice s njom. Kao što je učinio, a preostale cum bio prisiljen out na njene usne i bradu. On je ustao i rekao "najbolji blowjob ikad. Ti moraš imati ovaj kuja li sisanje off. "Another razveseliti ode gore kao Michael je počeo da se sperma u Wendy's vagina. Svatko počeo skandirali: jebi se kurvo! Fuck kurva! "
Sljedeći na redu iza Michael Barry je ... bivši sportaš, crna kao noć, 6'5 i 300 lbs. Kad je izvukao njegov penis nije bilo teško disanje. To je morao biti 12 inča dugo, i kao debela kao moja ruka. Sve kako je rekao, "otvoriti bitch I'm gonna fuck your mozak." Wendy je ostao samo tamo na četiri noge ... glavu na rukama, zatvorenih očiju, tiho jadikovanje. Kao što je Barry stavio čudovišta penis u usta Wendy's maca i počeo polako gurati, oči otvorio ... ona je buljila u mene u panici.
Biti suprug voli me ... I nasmijala se i zadržao kamere valjanje. Holding Wendy's bokova, Barry je počeo svoju snagu čudovište prošlo vanjski maca usne i na slatki prolaz. Wendy više nije oplakivanje, ona je gotovo deranja u zadovoljstvo. Imao sam ispunjen joj maca sa dildo prije, ali ona nikada nije imala tako velik objekt unutar nje. Barry je neprestano joj vuče dalje, sve dok je mogao reći ... da je to ... on bi došli do kraja. On je još uvijek imao 2 ili tako inča prije nego što je bio sve na putu u.
Kako dečki whooped i viknu mu da joj jebati dok ne izađe usta ", Barry je koji se kreće unutra i van pokušava napraviti Wendy opustiti. Onda u jednom brzom pokretu, Barry potisak sve do njegove prepone. Wendy vikala oplakivanje vrištati, i počela plakati ... ona je Cumming. Ona je uvijek plakao kad je došla. Barry nastavio zabadanje u njoj i ona je ostala tamo, uporište u zraku ... vagina puna teško tetrijeb.
Barry je počeo da se sperma u mojim prekrasnim plodne žene vagina. On nije imao milosti na nju ... on samo gura ju van od izdvajali leđa na sebe, kontrolu brzine i dubina svakog potiska. Wendy je vrištala ... Da stvar bude gora, drugi tip gurnuo hard penis u usta njezina. Wendy je počeo neugodan osjećaj nadimanja i vrišti ... gotovo u panici.
Ona je mogla reći da je imao apsolutno nikakvu kontrolu u ovoj situaciji, a ona nije ni mogla me vidjeti jer je penis u usta joj nije dopustila gledati u stranu. S jednim dubokim konačni potisak Barry Wendy podigao u zrak. Blowjob zaustavljen i bilo je samo oplakivanje, pomiješana s plač, povici od dečki, i mene ... vođenje kamere valjanje.
U ovom trenutku Barry neka ispadne na tlo, i ispražnjen što je ostalo od njegova sperma na leđima. On je tada uzeo njegova masnoća prstu pa je gurnuo u njezine vodnjikav maca, a zatim ga gurnuli u svoje uporište u jedan pokret govoreći: "Hajde momci. Netko zajebavati joj u dupe. "Po ovom trenutku Wendy je završavala prekinuta blowjob. Ja mogu reći da je sperma opet, vjerojatno još nekoliko puta.
Ona nikada ne bi neka mi zajebavati joj u dupe. U stvari, da je područje bilo izvan granica potpunosti. Barry pogledao me, ukazao i nasmijala. Ja predao kamere na Gvido sjedi pored mene i moju undid zatvarač. Barry je uzeo neki više cum iz njezina nategnut maca i gurnut u magarca. Klečeći iza ove prekrasne žene joj je muž voli, dobivanje na zajebavati joj u vrlo unloving način.
Uzimajući prijedlog iz Barry, stavio sam moj penis na naborano rupu i lagano ga dodirnuo. Osjećao sam Wendy krenuti naprijed, a ja instinktivno zgrabio bokovima i pokopan moj 8-inčni kurac do kraja u nju. Ona je počela vrištati i proklinjati pokušava odmaknuti od mene. Ali, dečki ipak ju je držao tako da sam mogao zajebavati joj teško i kao što dublje kako sam htjela. Bila je tako zbijeno, i kad sam gledao na taj način mnogobrojan momački rušiti njeno tijelo, ne bih mogao dugo trajati na sve. Nakon otprilike 5 minuta sam se duboko u nju magare, a tako lijep magarac.
Nakon toga sam se vratio u moj fotoaparat i pustiti ga rolla. Svaki tip ju jebu. Neki u pićka, neki u dupe. Neki su bili sretni sa samo blowjob. Ubrzo je počeo telefon zvoni. Zabrinuti žene i ljubitelje pitate zašto je njihov partner bio vani tako kasno. Jedan po jedan počeli su na odlazak.
Ubrzo je to samo crna BПодебљаноarry i mene. Wendy je još uvijek na dnevnom boravku tepih ... ona je sperma iznova i iznova. Rekla mi je kasnije izgubila računati.
Tada Barry je rekao, "Wendy ustati off terenu. SADA BITCH! "Wendy stajao i skinula periku i masku, cum kotrljale niz njezine desne noge. Zbunjeni sam ga pitao kako je znao. "Samo prirodne riđokos znam da je vaša žena. Ja sam htio da zajebavati joj jer prvi put sam je vidio. Wendy, svi su znali da si to ti. Mi smo samo htjeli da vide koliko daleko želite ići. Moram reći, vi iznenadila sve nas. "samo za jebanje
Tada Barry je rekao, "nisam učinio s vama još pizda. Želim vidjeti ako ovaj kurac će se uklopiti u toj zbijeno magarca od tvoje. "Kako panike prešao oči, ona je dobila prema dolje na sve četiri po posljednji zajeb. "Just kidding Wendy. Možda sljedeći put. "
Barry zatim lijevo i Wendy i ja popeli na našem dvorištu vruće kadica. Ona je samo buljila u mene. Mislio sam da možda ona će početi deranja. Ali ona nije. Ona je samo pitao mene ako JA bi smetalo joj uzimanje na noć posao. Privatni party guljenje. "Naravno", rekao sam, "samo ako ja mogu jebati da se magarac od tvoje jednom u neko vrijeme."
Nasmijana je rastopljenim u mojim rukama. Znao sam da naš život nikad neće biti isti. To je bio seks do jaja.

Нема коментара:

Постави коментар