.

Servis za upoznavanje

петак, 2. април 2010.

Erotska masaza

"Pa recite mi, gospođo Winthrop, kako si moje ime", upitao Sergio dok je bio u procesu postavljanje njegov masažu stol!?! "Dobio sam ga od Donna, Donna Atkins, ona kaže da dolazite vrlo visoko preporučeno!" "Pa, ja ću zahvaljujem Donna sljedeći put ću je vidjeti," Sergio je odgovorio bez problema, kao što je završivši snapping zadnji stol na noge mjesto ", sad mi reci, kakve nevolje imate!?!" "Uh, ovo mi je leđa uglavnom," Sami Winthrop odgovorio, "Imam puno ukočenost u jutro našto JA pokušati pognuti se!" " Mmmm, vidim, odgovori on zamišljeno, "ja sam prilično siguran da može vam pomoći u tome, pa ako će ugoditi svući i popeti se na stol možemo dobiti pokrenut!?" erotske masaze
Samantha je znao da će biti maknuti svoju odjeću, ali kad je konačno došao do nje, ona nije mogla pomoći, ali se malo neugodno to sve, tako da se ona sramežljivo Okrenula je leđa to Sergio i skliznuo iz njezine haljine, gaćice i grudnjak! Nakon što je sigurno na stolu, Sergio joj pokriveni od struka prema dolje i lagano je počeo manipuliranja mišiće u svojim ramenima! "Vi imate puno napetost tamo", kazao je mladić dok je tiho gnječenja deltoids joj: "Ja mislim da bi trebali sa par sjednica tjedna trebali bismo biti u mogućnosti da dođete do natrag u burmut!" Jakim umirujućim ruke osjetio čudan na njenom tijelu, pa kad Sergio squirted toplim uljem na male njezina leđa, ona je samo uzdahnuo i čekao ga i dalje! On je radio u tišini za sljedećih deset minuta, koja je osim za ublažavanje jazza koji je izlazak svoje prijenosni CD player, to je sve dok nije tiho upita: "Je li to gdje ste imati svoje krutosti", dok je radio na područje tik iznad njezina struk!?! Kao što je svoje prste prešani čvrsto na donjem dijelu kičme, ona flinched nešto kao mali ubod nožem boli pucao kroz nju donjeg dijela leđa, ali gotovo odmah bol je zamijenio lijepa topla umirujuće osjećaj da se činilo da zrače sve oko bolno područje!? ! "Oh moj," uzdahne ona ", da se osjeća tako lijepo, moj povratak nije osjetio taj dobro u godinama!" On je zadržao pritisak na, radeći svoj put okolo u malim krugovima, dok nije osjetio ga gurnite prema dolje list ispod njezina dna kao on je počeo raditi niže!
Za zenu od cetrdeset devet Sami Winthrop je vrlo atraktivna zena, ali nakon svih ovih godina, priroda je majka uzela danak na njenom tijelu, i da bude istinit, imala je sag tu i tamo, i bila je malo na punačak strane, pa kad Sergio izložene njenu debelu dna, bila je više nego samo malo nervozan! Ona je kao napeti rukama počeo raditi svoj put oko nje magarca, ali nakon nekoliko minuta ona je počela da se opustite i uživajte u osjećaju da je vrlo zgodan mladić osjeća joj pih! "Madame ima vrlo lijepo tijelo", rekao je ponudio uz nastavak za masažu ", malo na stranu, ali vrlo debeo lijepo proporcija!" Ona osjeća drhtaj prolazi kroz nju kao svoju ruku radili svoj put u ispucati od magarca , a kad je nježno prisiljen njezine noge razmaknute, ona nije pružao otpor jer su se preselili dolje u svoje prepone i počeo raditi.
"Donna je bio u pravu", uzdahne Sami za sebe, ovaj mladi čovjek uistinu ima magije prste, i tako dok je radio gore i dolje joj bedra, ona moaned tiho glasno kao leđa njegove ruke stalno nabasao se protiv nje sada vrlo pobudila vagine! Njegove ruke će raditi sve do njezine teladi, a onda polako sve do vrha bedra, gdje joj se uspjeti s rukama će trljati u cijelom izvan nje ispucati! "Kako se osjećate ako", upitao je tiho, "Madame je zadovoljan tretman!?!" "Oh, da, ona gushed," jako sretni, ona se osjeća samo velik! "Kao svoju ruku opet nabasao protiv joj maca, upitao je tiho, "Biste Madame skrbi za više, reći ćemo, intimna masaza!?!" Njena maca je sad kaplje kao curi slavina, a iako je znala da samo treba reći ne, nevjerojatno, čula sama reći: "Šta ti misle da je najbolje, Sergio, ja sam potpuno sposoban na svoje ruke!"
Sada krinkom unutarnje strane bedara masaža bačena je na četiri vjetra iskusnim prstima počeo lagano sondiranja joj sex! Gotovo nehotice je pustiti dugu nisku stenjati i prošaptao, "T-da se osjeća apsolutno divno, oh nemojte prestati!" U gotovo nečujan glasom je odgovorio: "Zašto bih prestati, ako ti donosi zadovoljstvo sam će biti više nego sretni da i dalje! "pucao od toplog ulja direktno u nju ispucati donio još jedan jaukanje, a kao njegovi prsti sve više uporan, ona je širiti njezine bedrima još dalje, osim, dajući mladi maser još bolji pristup prema njoj slinjenje pička! Napetost u njoj maca je sada postaje gotovo nepodnošljivo, i mnogo joj zaprepaštenje Sergio iznenada prestala njegova sondiranja pitati, "Ja sam vrlo poseban uređaj za situacije poput ove, je li to u redu ako sam ga koristiti!?!" Sada je gotovo bunovan sa zadovoljstvom, Samantha babbled, "sve što želite, samo molimo vas požurite, želim to izgubiti moje srce!" njegovi
Njezina reakcija ga je tiho cerekanje, ali vidim da je ona zapravo u Dire Straits, brzo je otvorila svoju torbu i uklonjen veliki dildo koji je tanko vibrator unutar nje! On je pažljivo manevrirati ga prema njoj razrezan i razjapljenih tiho rekao kako je okrenut na vibru, "Ako Madame je spremna, ja ću i dalje!" Isus ", ona moaned," Šta ti si idući u obaviti pravedan činiti je, ja sam jebeno ide ovdje lud! "Taking lijevoj ruci, Sergio otvorio naborima Sami vanjske usne, i baš kao da je, polako potonuo ogroman gumeni kurac duboko u sredovječne žene pička dok je svih osam inča su pokopani na balčaka! To je sretan da su na prilično izolirani puno, jer je drugi veliki kurac joj entered, Sami je iz dugo bučan vrisak koji je zaprijetio to drmanje slike desno zidove! "Da li je neugodan za Madame", upitao je tiho, "da li da ga ukloniti?!?" Bog nije ", ona dahnu," F-me jebati s njom, daj mi teško, ohhhhh god mi treba dobar hard jebeni tako loše, molimo vas, dajte mi teže! "polako, na prvi Sergio počeo se kreće u debele batina, a iz njezina Red Hot maca, i vidjevši da vidim da je bila u potrebi intenzivnije manipulacije, on počeo povećanje učestalosti njegove thrusts dok ruka mu doslovno zamagliti kako je pounded vibracijskog vibrator in i vanjska strana od njoj pizda na gotovo blistavo brzina! "F-fuck me," molila "daj mi teže, oh Krista si me jebeni tako jebeno teško, I'm gonna cum diljem jebeno mjesto!" Kako je udario ui izvan joj, on je zaglavio njegove druge ruke ispred usta i ponudio joj njeni prst na sisanje na, što naravno ona je pohlepno uzeo u usta kao brzi vlak poput orgazma raketirali kroz nju maca, ostavljajući joj trese masa srednje dobi zajebavati meso!masaza video
Kao posljedica njezina orgazma počela opadati, niska gurgling zvuka spasio joj usne dok se nježno masira joj Sergio soft dno! "Je da je kao dobar kao što se očekivalo", upitao je!?! "Oh, da," rekla je s uzdahom, "kazao je Jasmin te je tako sa ženama, a koje bi bilo nepotpuno!" "Drago mi je da se osjećate taj način on je odgovorio," sada, ako bi bilo tako ljubazni da molim predati na leđa! "još uvijek malo grogi od svog vrhunca, Samantha ustao na svoje laktove i uz malu pomoć Sergio uspjela sama prevrnuti na leđa! "Vaše grudi su prekrasni," rekao je dok je usput ih miluje, "Vaš muž je jako sretan čovjek!" "Hvala ti", odgovorila je gusto, "h-on stvarno voli sisa na njih!" "Ja Nemojte ga kriviti jedan bit, "Sergio je odgovorio:" pogotovo ako je on veliki zaljubljenik dojke! "" H-on je, "rekla je sa jaukanje," on voli gleda me skinu moj grudnjak! "" Mmmmmm, da, "Sergio je odgovorio natrag", samo pogledajte koliko je težak bradavicama imati stečen, to znači samo jedno! "" Što je to ", ona dahnu," recite mi! "" Zašto to znači , naravno, da ste uzimajući sve više ponovno pobudio ", rekao je tiho," nije li to tako!?! "" Yesssss, ona hissed, "Ja sam vruća kao kreker jebeni požar!" S gledati od lažnih užasa koji pokrivaju svoje lice on je odgovorio: "O, draga, ja sam se činilo da su zaboravili moj vibrator i ostavili ga u vaginu, kako neobazrivo od mene, da li vi ištanje mene to maknuti!?" zuji mala spravu koja hummed u njoj maca je polako, ali sigurno joj vožnje preko ruba, tako da u vrlo husky glas joj odbrusio: "Ne, nemojte dirati, samo ga ostavite u meni, molim!"usluge masaza
Sergio nastavio raditi preko Sami's boobs, sve dok nije tiho upita: "Sada neka mi se razumijemo, ne želite mene za dodir vibrator, te pravedan ištanje mene to ostaviti na miru, je li tako?!!" "Oh , bog, ona moaned, "II'm tako blizu Cumming, p-molim vas nemojte to uzeti, samo neka mi još jednom svršiš!" Opet je zadržao ležerno radi njezina prsa i reče: "To nije upravo ono što sam pitao, što sam je pitao je li sam mogao dirati! "II, ne znam," rekla je sa jaukanje, "Ja sam toliko zbunjena, samo javite mi se sperma!" "Pa , odgovori on tiho, "što ako sam samo to učinio", kako je on uzeo kraj vibru i pistoned i iz njezine pukotine pet ili šest puta s brzinom munje!?! "" Sweet Mary Majka Božja, "ona je prilično povikao," II'm tako blizu cumminggggggggggggggg, nemojte prestati, fuck me hard s njim! "Hmmmmm, sad sam jednu koja je zbunjeni", rekao je tiho, "sada mi reci opet točno ono što želite da učinim?!! "sada Samantha je glava bila valjanja od strane na stranu kao ona očajnički potisak bokovima naprijed, a pokušava potaknuti Sergio nastaviti joj jebote sa fat dildo-vibe! "P-molim vas," molila ", samo mi teško pekmez još nekoliko puta, ja ne mogu prilično preboljeti grbu!" Konačno, uzimajući malo samilosti na slinjenje ženu, on je uhvatio kraj dildo , i sa začarani žestinom, ona zabili i iz njezina pička bespomoćna dok joj je vrištala kao Banshee kao njezin orgazam kao vulkan izbili duboko unutar joj dobro pička jebeno! masaza srbija
Bilo je dobrih deset minuta prije nego što Sami bio u mogućnosti da uspon od od stola i kolaps na kauč pokraj prijenosni stol za masažu! "Dakle," Sergio upitala da odložite svoje opreme ", kako se vratiti sada osjećate?!!" "My Back, odgovori ona questioningly!?! "Znate, on je pucao leđa sa smiješkom lukava," sjećaš bol donjeg dijela leđa, razlog zbog kojeg su me došli više! "To je napokon sinulo joj i sa smiješkom zbunjen ona je odgovorila:" Oh, da, moj leđa, ona se osjeća nakon što sto posto bolji, hvala vam za "tretman "!!!"" Uh, koliko još "tretmani" da li mislite da ćete trebati ", upitao je u igri!?! "Nisam siguran, odgovori ona, dok puštanja krvi njezine grudi rasijano," Što vam predlažemo!?! "" Ne znam, odgovori on dvojbe: "Mislim da je bolje da vam raspored za najmanje dva imenovanja tjedan za sljedećih šest mjeseci, da je sve u redu s vama!?! "" Sa smiješkom gadno ona je odgovorila: "Bolje bi ga godinu dana, znate kako lukav braniči su! Seks do jaja

Нема коментара:

Постави коментар