.

Servis za upoznavanje

субота, 10. април 2010.

Devojka za noc

Devojke za udaju.Konacno," promrmlja Krista pod Svojim dahom,zgodne cure "Posljednje razdoblje dan je o više od samo tri minute i ja sam outa here!" Osmi razdoblje Engleski Lit, što je loš način za završiti školu dan! "" Dobro, klase, "Miss Redmond naredio", stranica 213 do 247 za sutra, biti spremna za kvizu!"Dok cijela soba stenjali unisono, Miss Redmondu zaključan oči Krista i dao joj mali klimanje," Oh, sranje, "Krista u sebi:" Ona želi da ostanem poslije opet, i danas od svih dana! "Konačnog zvono zazvoni, svih dvadeset sedam studenata varalica van u dvorani i na celu off za njihovu lockers i onda doma, osim, za Krista, koji je vizija okolo ja CEKAO njen posljednji razredni očistiti sobu! "Krista, zaključavanje vrata Molimo Dok sam povucite prozor nijanse zatvorena", rekao je Redmond Miss stvar factly! Podnio ostavku sada pojma da je zaglavi, Krista miješaju ja zrcaljeno preko zasun na vrata prije povratka u SVOJE mjesto u prvom redu! Nakon zatvaranja sjenila, Miss Redmondu sjede na prednjem rubu svoga stola i rekao: "Pa, draga, Ja samo želim vas podsjetiti da ste povlačenjem o C-minus, ali Zahvaljujući Nasim Malim dogovoru, Možete računati na primanje u vašem izvješću karticu! "Krista nagnutom prema natrag u sjedalo SVOJE ja odgovorio:" Hvala vam, gospođice Redmondu, ja sigurno poštovati Internet! "Znam da vi, draga, ali sada je vrijeme da mi pokazati koliko ti to poštovati", kao ona hiked Haljine otkrivaju noge i čarape obučen podvezica pojas bez gacica! "
"Kao što Možete vidjeti," Pedeset godina stari ljubimac profesor šapnuo: "Danas sam došao spreman za vas lijepim ustima, Možete brinuti za mene s usta, molim vas, draga, ti to tako dobro, mama joj maca treba imati Usmeno zadovoljan! ?! "Krista zagledao na trenutak ili dva u nevjerojatno dlakava maca Koja je bila pred njom splayed, prije nego što klizna u svojoj stolici od Miss Redmond's otvoreni bedara i nježno pritiskom na usta u šumu debelih tamno smeđe KRZNO! ! "Oh moj, da," učitelj moaned, kao slatka osamnaest godina stara skliznuo joj jezikom u Svojim toplim vlažnim dijafragma dijafragma, "to je to, Nadji mama'a klitoris i šišanje joj, oh, yessss, ne samo mama klitoris kao što je to! "arome wafting od Margaret Redmond's maca je bila jaka, ali vrlo opojan, ja Iako ona nije bila za to, vlastiti pička je sada slinjenje liniju vlage gore i dolje duljina njezine pukotine! "Kao i obično, kad god je to Margaret osjetio da joj mlada pizda lapper bio uzimajući u nju, Svoju orgazma uskoro Ispuniti prilično viši u usta a ja TUSEM toplom pička SOKA! devojka za jednu noc
"Mmmm," Miss hummed Redmond, "koji je tako lijepo, ali tužno mama želi da joj malo maca's boobs, mislite li da bi mogao skinuti Grudnjak ja pokazati Mama Vaše prilično sisama?!?"Krista skliznuo s nje i pulover stajao s rukama na bokovima, Čime Margaret Redmondu i oči pune čaše 34C boobs u svom bijelom čipkom Nisko rezano Grudnjak! "Oh, Bože," učitelj panted, dok Cupping blizanac kugle kroz tanki Grudnjak ", imate tako lijep kovčeg, reci mi opet ono veličinu grudnjaka rencijalnoj dijagnozi!" 34C, gospođo, "Krista moaned," ali mislim da sam o useljivo napraviti D-cup, u posljednjih mjesec dana ili tako da je moj grudnjaka sam se osjećao malo zategnut! "Ohhhhhhhh," Margaret panted, "y-you're idući za početak nosi D-cup!?! "" O, da, "odgovorio Krista slatko," Želite li zvuk taj, mislim, znate, da li vi poput mene sluha reći da moje grudi su tako velike da sam potrebna Veća Grudnjak, jedan sa d veličine slučaj?!? "" J-jesus, "Margaret Redmomnd moaned," znaš samo kako mi se uključiti, te mala kurva! "" Mali ", upitao Krista nevino kao ona cupped SVOJE grudi," da li ti izgledaju malo za vas?!? " P-off Vas Molimo da se Grudnjak, tako da ih MOGU sisati, "izjasnio Margaret!" Niste odgovorili na moje pitanje, "odgovorio Krista, dok shooing Miss Redmond za ruku daleko od nje grudi!" "Što pitanje," Stari učitelj molili , "II zaboravio pitanje!?!" "Ti mi Culi," tiho odgovori Krista, "da li vi mislite da su to muški?!?" "Bog, nema", kazala stenjali glasno, "Oni su jebeni ogromni, sada molim vas, Skinite svoj Grudnjak! " beogradske devojke Ne znam", rekao je Krista dvojbe, "ako mi je ciniti, hoćete li ih šišanje za mene?!?" Do sada je pretvorio u Margaret brbljiv idiota koji samo Mogli bi joj na um jednu stvar, 'je dvije stvari, da se Krista i Puni Krilo Ona je odgovorila gotovo vičući: "P-javite mi ih, ja ih treba tako puno, javite mi sisati ih! "" Pa, "odgovorio Krista dok ih puštanja krvi kroz nju Grudnjak," Mislim da je u redu, ovdje mama, šišanje na bebe velikim bradavicama! "mmmmmmmm," Krista uzdahne, kao Margaret uzeo bradavicu u usta i njezinu pohlepno isisan, "mama ipak joj beba boobies tako dobro, ona je sva mokra dječju iznutra!" muskarca za jednu noc
Margaret Redmond je proveo narednih Deset minuta naizmjenično iz jedne bradavice na drugu, Rezaka i grickanje na proširenih nubs, ja općenito vožnja Krista učiniti s požudom zida, dok joj je disanje plitko postala kao starija žena gladno othrani na njezine grudi! Sada je to starija žena je skrenuti na zadirkivanje, JER je osjetio vatru Između Krista je postala gotovo nepodnošljiva bedrima! Podizanje glavu i gleda mlade žene u oku sramežljivo upitala: "Mama bi dijete kao što to sestra maca na nju?!?" "Oh, da," kroz stisnute zube Krista hissed, "p-molim vas, sisati moj maca za mene, please!" Hmmmmmm, "Margaret hummed," siguran sam da MOGU učiniti za vas, ali stvarno draga, jesu li sigurni da Želite Stara žena poput mene sisa na vašem slatka mlade picke?! ? "" Moja pička je na vatri ", moaned Krista," Trebam neke glavu Upravo sada, treba mi tvoja usta na mene! "" Pa, ako stvarno Želite da ", Margaret, rekao je polako" Valjda sam mogao daj ga kovitlati, reci mi, dragi, da li Imaju na vašem gaćice?!? "" Y-da, "Krista mucao," ali ne MOGU ih skinuti odmah, ok!?! "Odijelo se," Margaret Redmondu odgovorio ležerno ", ako stvarno Trebate, samo naprijed!" Dosta Skoči na noge, Krista doci do suknju pod njezinu ja poderao tanke najlonske gaćice off joj maca, onda sub natrag dolje na stolici s njom suknju vučenje gore i njezina maca usne ispupčen obscenely poziv u za stara pička otvoren! zgodne zene slike
Obje žene uživaju njihove muške igre dosadan, ali sada je došlo vrijeme da se spustite na mjed čavlići! Uzimajući svog položaja Između Krista's mršavih bedrima, Margaret najprije oprezno neka joj jezikom djevojke miluju pouty vanjskim usnama, što naravno donio Dugo jaukanje iz Duboko u pluća djevojke! "O, moj," Margaret uzdahne, "Beba ima takav mokro vagine, mislim da je u blizini ima vrhunca, je li to istina draga", nastavila je dalje, "Beba je blizu da ima orgazam?!?" "III" m blizu, "Krista mucao kao ona klitoris je živ se pojede od strane pička Gladni učitelj," ti si pička Fantastičan lapper, me do teže, oooooooooooo, da, ima pravo, ne samo bebe clitty desno! "Samo Prilično rasprave Young Thing prosio da se odojak off, vozio Margaret jezik nadzvučnim brzinama da preko Vrha drhti malo klitoris! "Oh, Bože," Krista moaned, "I" m fucking cumming diljem usta, ohhhhhhhhhhh, godddddd, ja sam cummingggggggg! " matore tete
Margaret konačno izvukao njezin jezik iz unutrašnjosti Krista's lupanje pička, mladi Čime viši vrijeme da bi joj krvni tlak pada natrag dolje do normalne razine, dajući joj mekani unutarnji bedrima stotine slatkih poljubaca malo Mekan! Kad je bila u Mogućnosti suvislo govoriti, Krista ponudio, "Ya znate što, za stara dama li stvarno znati kako to šišanje vaginu!" Margaret joj bedra Deset brzo poljupce pred odgovaranje, "Drago mi je da mislim tako, mislim da JER znate što vam treba!" "Što bi da se," mlada djevojka upita tiho?!? "" Ovo, "Margaret Redmond odgovorio, neposredno prije pokapanja njezin jezik duboko u bezazlen djevojčice vlazne vaginu! Ovaj put to je bio više kao teretni vlak koji udahnjuje kroz ugovorno proreza koji pulsated Između nogu, "Araggghhh," ona još stenjali, kao što joj maca bila upletena iznutra gole devojke van drugi masivni orgazma! Kad je napokon prestala tresti, Krista molili: "Dosta, ja sam IMAO dosta!" Pronadji devojku
"Znate što," Margaret Redmondu pitali kako je dobio dvije od njih odjeveni!?! "Što," Krista odgovorio?!? "Ako sam mogao, ja bih vam dati ocjenu bolje nego da ste zaradili!"

Нема коментара:

Постави коментар