.

Servis za upoznavanje

понедељак, 12. април 2010.

Dama za noc

Karen, Christi i ja bili prijatelji još od 3. razreda. Uvijek smo učinili sve zajedno, a kada dođe vrijeme svi smo bili prihvaćeni i primjenjuju na isti fakultet. Imamo zajednički stan u blizini kampusa. Ubrzo poslije škole počeo Karen dobio dečka koji je hodala za većinu naših prvu godinu dok nije saznao da mu je varanje na nju sa drugom devojkom. Kako učiniti da se osjeća bolje Christi i ja odlučio napraviti neke margaritas i gledati pilence okreće cijelu noć te noći. Nakon prvog filma imali smo svi imali jako malo piti i bili smo prilično UN-inhibirana pa smo odlučili ponovno živjeti starim vremenima i igrati Truth or Dare. Mi smo ga napravili preko nekoliko krugova blage neugodnosti kada Christi Karen usudio da me poljubi. Bio sam šokiran na taj prijedlog, ali moram priznati da mi malo uzbuđeni. Ja sam uvijek bio znatiželjan o tome što bi bilo kao da bude sa ženom i premda to nije bilo seksa sa dve cure bilo je kao bliski kao što sam ja shvatio bih dobiti. Devojka za noc
Tako sporo i neodlučno Karen oslanjao foward i mene ljubila. Ona su očekivali da će biti samo kljucati, ali u sam čin prisilno thrusted mi jezik u usta. Izgledala je malo začudilo, ali ona je počela mene ljubljenje leđa. "Ne sajmu" Christi, rekao je, "Kako to da ti dečki dobiti sve to imati zabava." I sa Karen da počeli ljubakanje Christi usnama i ja počeli ljubiti Karen vrat.
Bio sam u stanju šoka, ja nikada zamisliti da će to biti događa, ali nisam bio gunđanje. Karen je georgeous bila je visoka i štavljena duge tamne kose i duboke smeđe oči. Christi je kratka plava kosa, plave oči i prekrasan lik. Nisam vidio moje prijatelje u manje od grudnjak i gaćice od 5. razred i misao vidi moje dvije seksi 19-godišnjak prijateljima golu je početak to mi smoči. Christi dosegao oko Karen i počeo unbuttoning moju majicu, a ja maknuti dama Karen.
Christi hodio putem do mene i počeo me ljubiti kao što je UN-učvršćen moj grudnjak. Ona je tada počeo prikazivati njezin jezik iznad moje tits i nježno sisanje bradavica na moje, što ih čini izuzetno teško. Ja sam već mogao osjetiti moje maca lupanje u očekivanju. JA maknuti Christi's majicu i grudnjak, dok Karen ukloniti svoj grudnjak. Obje njihove grudi su veće od moje, a ja ne mogu čekati da pokopa svoje lice na njih. Počeo sam s Christi, a zatim Karen, sisanče i trljaju prekrasnim sisama dok su tvrdo kao stijena. Christi onda je napravio komentar da je ova nocna devojka je trebalo biti za Karen da se osjeća bolje. Mi smo tada gledali jedni na druge i nasmijala se.
Christi napustio sobu u potrazi za "potrošni materijal", dok sam maknuti Karen njezine gaćice i bič rublje. Ona je čista obrija maca i vidio sam da joj je klitoris je već natečen. Christi vratio sa box iz kojega je izvukao užad i brzo smo Karen vezao ruke i noge za krevet postove. JA mogao ne čekajte više bilo i ja počela lizati Karen kaplje maca. Počela sam lagano lizanje oko nje razrezan i onda sam odgurnuo moj jezik se unutar nje. Bilo je tako toplo i mokro, sam ga voljela. Tada sam počeo lizati joj klitoris i ja sam ga usisan u moja usta i igrao s njom sa mojim jezikom. I onda mi prste u skliznuo joj maca i počela joj masaža G-tacka slika. U to vrijeme ona je bila wiggling nekontrolirano. Osjećao sam ju početi vrhunca.
Ona bucked mahnito na moj prst, a ja isisan joj teže nego što sam imao prije. Osjećao sam se svojim toplim cum tekle niz moje ruke. Sjedio sam gore i bez Christi sjedi u stolici gledajući nas i crpnih masivni vibrator i izvan joj maca. Ponudio sam joj pomoći da se s tim i hodio putem do her.When dobio sam dolje u blizini joj maca sam mogao miris njegova slatka aroma i primijetio sam da je njezin klitoris proboli. To me totalno pale i sam počeo sisa joj klitoris dok sam joj jebeno sa vibratorom. "Deeper, Harder", poviče ona. Baš kao ona je počeo da se sperma sam izvukao van i to vibrator na njezin klitoris gumiran dok sam zaglavi jedan prst gore joj dupe. Sa u sekundi je bila oplakivanje sa drugi orgazam. Karen onda došao kraj mene i počela to maknuti moje hlače i gaćice.trazim devojku iz srbije
Ona je tada počela trljati klitoris kao moj Christi sjede i isisan na mom tits neki više. Karen mi je rekla da nagnuti se nad krevet, pa mi je i da je dobio nalaze, tako da je Christi sisanče moj klitoris i Karen me jebu sa vibratorom. To je bio najveći nevjerojatan osjećaj na svijetu i uskoro sam osjetio orgazma raste. Počeo sam se ljulja protiv Karen thrusts dok sam došao. Bio je to najbolji orgazam sam ikada imao. Nas troje seks nastavili sisanče i jebeni kroz iz te noći. I nepotrebno reći da smo imali mnogo više "Girls Nights In", od tada!

Нема коментара:

Постави коментар