.

Servis za upoznavanje

понедељак, 26. април 2010.

Devojke za druzenje

Agencija za upoznavanje Afton stenjali i prevrnuo pokušava ignorirati uporan dojavljuje njezina odgodu alarma. Ona je pogledala na sat još jednom, samo da bi potvrdili da je stvarno bilo sedam, ali crveni zažaren prstiju na noć stoje naznačeno da je sada sedam-o-dva i brojanje! Ona ispruži, težak da biste dobili promet kreće kroz njezino tijelo, i osjećao sam svoje bijele pamučne gaćice bikiniju pritiskom teško protiv svoje štrči vulve. Samo pritisak iz tankog materijala je dovoljno da poplava vagine sa maca sok, uzrokujući joj da se automatski skliznuti ruci unutar nje donje rublje i početi masirati joj sada lupanje klitoris. Devojke za druzenje zadovoljno dok joj je srednji prst lijeve trzanje natrag i naprijed preko sada uspravljeni malo seksa organa, dok je desnom rukom cupped jedan od njezinih grudi pune, ponekad motanje proširenih bradavice između nje palac i kažiprst. U posljednje vrijeme joj maca je bila tako lako uzbuditi da je kako masturbira najmanje dvaput dnevno da ide ludo! Ona je bila samo da se sperma, kad joj je majka rapped glasno na njezina vrata i viknu za nju da biste dobili gore i na 'em! Afton borili za odgovor da je bio budan, kada je plimni val užitka swept kroz nju, nanoseći joj maca da tinejdžerski trzati u numbing orgazma! Nakon pauze za trenutak ili dva da se oporavi, ona skakač iz kreveta i počeo dobivanje spremna za školu, a razmišljam o svojim planovima za dan. devojke za brak
Dan prošao brzo dok nije došlo vrijeme za nju šesti razdoblje teretanu klase, i dok Afton nije bio stvarno velik na sportskim, Miss Richards, teretana učitelj, zadržao klase koje imaju zanimljive niz aktivnosti za učenike devojke za poznanstvo uzorak. Poslije nastave u svlačionici, Miss Richards je prolazi joj pašu i ona je prestala pitati Afton da njezina gležanj je u redu, budući da ga je prevrnuo dok je igranje odbojke. Afton odgovori: "Oh, to nije previše loš, to samo boli za nekoliko minuta, ništa brinuti!" "Pa," Miss Richards spojila, "Želim vas da dođete u moj ured za minutu, tako da mogu dati još jedan pogled. "Afton, u samo joj grudnjak i gaćice, slijedi Učitelja u svoju malu cubby otvor ureda na suprotnom kraju svlačionica, sjeo u stolicu posjetitelja i proširene lijeve noge, tako Miss Richards mogli pregledati njega. "Pogledajte", rekao je osamnaest godina stari, rekao je, "nema problema, ona se osjeća sasvim u redu!" Miss Richards je trčanje ruku gore i dolje gležanj i tele od mlade djevojke, svaki put je za ruku koji se kreće malo više dok je ona trljanje unutar njezina bedra. Miss Richards nastavila je masaža, a komentirao je, "Negdje tih uganuća može čak utjecati na vaše tele mišiće bedara," i dok su Afton jednostavno je tamo sjedio, ona je neka učiteljica utrljati više i više na nogu, još dok je sam bliže i bliže joj prepone! Afton je disanje postalo više plitkih duže tople ruke su radili na njoj unutarnje strane bedara, a jednom u neko vrijeme jedan od njih bio kistom protiv svoje štrči maca. Došlo je definitivno liniju vlage uz Afton 'prasak koji je prikazuje putem on joj gaćice i Miss Richards komentirao kako privlačan Afton je izgledao vaginu, dok pokrivene bijelim pamučnim gaćicama. Do sada Afton je bio toliko uzbuditi i na takav strašna potreba za seksualnom reljefu, ona nije pružao otpor prilikom Miss Richards neka omaći prst unutrašnjost joj gaćice casuing Miss Richards u gukati, "O moj, Afton, imate jako mokro vagine, su vam je potrebna orgazma, draga?!? " erotske devojke
Afton nije odgovorio, ona je samo kimnula glavom "da", i čekala da vidi da li joj učitelj će dati joj što joj je potrebno. Miss Richards joj je rekla da lift bokovima, te u jednom brzom pokretu uklonjene mlade djevojke gaćice, otkrivajući joj mlada maca za nju željne oči da proždre. "Moj Bože, djevojka, povikne Miss Richards," da li vi znati kako se nadima svoj maca usne?!? "Nitko nikada nije pogledao joj maca kao Miss Richards je, i ona je uključen čak i više znajući da drugi ljudi biti voljen joj maca koliko je učinio, i što se dogodilo sljedeći je više od Afton moglo bi potrajati, jer Miss Richards nagnuo i počeo joj tonguing ispupčen maca sa svojim ustima! Drugi dugi jezik vezane uz njen klitoris, Afton imala veliki orgazam, više zadovoljstva i dublje od bilo koje joj je iskusio u svom kratkom životu, i dok je čitao priče o oralni seks, nikada u svojoj wildest dreams je mislila da je sve mogao imati ikada osjećali kao prekrasna i zadovoljava kao taj!
Nakon što silazi s njezina seksualna visoka, Afton upitao zašto Miss Richards je imala izabrao, a ne neke druge djevojke. "Jer," Miss Richards je odgovorio: "prošli tjedan sam vidio kako silovit vagini pogledala na svoje uske gaćice i JA pravedan je to probati i dobiti moj usta na njemu, da li ste drago mi je?!?"upoznavanje druzenje "O, da, to je bio velik, pravedan velik, odgovori jako oduševljen Afton! Prije nego što je govorila opet, Miss Richards činilo se da prebiraše joj slijedeće pitanje, ali na kraju je pitao: "Biste li umu ako sam vam pokazali moju vaginu, to je vrlo mokro, i kojima je potrebna neka posebna pažnja!?!" Afton osjetio joj maca drhtati na misao vidjeti starije žene vagina, i željno je odgovorio potvrdno! Standing up, Miss Richards skliznuo off joj bijele suknje teretanu, i polako skliznula njezin puni gaćice dolje da joj ankles, gdje je zgazi iz njih s jednom nogom i dade im udarac s druge. Afton gledali u ukupnom fascinaciju kao Miss Richards stajao ispred nje s njom širiti noge razmaknute izlažu joj dlakave maca za mlade djevojke da vidi! oglasi dama
"Da li kao da," zamolio nervozna Miss Richards, "nadam se da učiniti, jer ja sigurno 'uzimajući potopljena je prikazano na vas!" "Vrlo ste grmovit," Afton ponudio, "I've nikada vidi onu koja dlakave, čak ni moja majka! "" Dopustite mi da sjedne u moj stolac i širiti širok za vas, mislim da možete dobiti bolji gledati na taj način ", nastavio je Miss Richards. Kada je sjedio s njom širiti noge široki, Afton mogao vidjeti ružičasti raspor skrivene među debela rast tamnosmeđe stidne dlake pratnji malo zrna od maca sok držeći se krzno po svojoj ispucati! Njezina usta su nadima se obscenely, dajući svaki znak da joj maca bila u stanju visoke pripravnosti seksualnih!"Što želiš da učinim, gospođo", upitao Afton, koji je počeo rasijano napraviti vlastiti klitoris devojku ? "C-možeš li mi sisanje off, draga," Miss Richards je pitao u gotovo prosio glasa: "Trebam je tako loše, a vi ste tako krasna usta!?!" Afton nikada nije jeo maca prije, ali nakon što Miss Richards je učinio za nju, ona je osjećala da je okrenuti fair playa, pa je ona skliznula off joj stolicu i stavio joj usta direktno na Miss Richards hot pussy! Afton čuli Miss Richards usisavati pluća puna zraka i njezin jezik burrowed svoj put u njoj dijafragma, koji je ubrzo uslijedio je dugi glasno jecati,upoznati "O meni ne, dragi, da li vaš učitelj je maca kao dobra mala pizda lapper! ! "Afton nije mogao vjerovati koliko opojne mokro vagine može biti na taj način ona je uzeo nekoliko dubokih udisaja samo da udahne svježeg mirisa topla maca! "Oh moj," Miss moaned Richards, "Mama je o to imati prekrasan sperma pravo u ustima, oh please, mama lizat jače!" Afton dosadno u još teže, pazeći da Miss Richardsa klitoris dobila dosta pažnje izaziva potres učitelj izdisaj, "O moj, Bože, tvoj jede moje maca i daje mi veliki jebeni orgazam, ti mali pička sisa kurva!" Afton lice je bitak drenched s gospođicom Richardsa seksa sok, a ona grabbed Afton'sglavu i održao čvrsto protiv nje spasming vaginu dok joj vrhunac je prošlo! Kako upoznati devojku
oglasi devojaka Afton pogledao na sat na zidu i shvatila da je već pola puta kroz sedmi period, a ona usklikne: "Oh, lordy, pogled na vrijeme, ja sam zaista kasno za moj sljedeći razred!" Miss Richards, dok je još uvijek miluje Afton's magarca, odgovorio languidly, "Ne brinite se stvar, ja mogu vam dati pass rekao sam rasprava tvoj" uganuće gležnja "!!!" Nakon što je čuo da je, Afton opuštena malo, ustao, i joj ponudio sad kaplje maca se starija žena i reče: "Pa, ako imamo vremena ... ... ...." Bracne ponude

Нема коментара:

Постави коментар