.

Servis za upoznavanje

петак, 30. април 2010.

Par trazi muskarca

Sam se udala za lijepu ženu, ona je 5'2 £ 110, crnka i plave oči. Ona ima savršeno dupe i maca. Ono što ju uzbuđuje se znati da ona može pretvoriti čovjeka na, a zatim ga malo zafrkavati tada ga molim. Ona je dala mito za siguran. Mi smo bili iskreni jedni s drugima kroz godine i to je jedan od razloga zbog kojih smo još uvijek zajedno nakon 23 godina. Sam igrao u bendu kada smo živjeli u Engleskoj, a Kay je došao u klub da gledaju show jedne noći i iz sredine nema gdje dolazi Glen, dugogodišnji prijatelj od naših. On sjedi za stolom pokraj Kay i gledali picke video show. Pa, sljedeći predmet JA obavijest je Tequila metak bitak minuli okolo je stol.
Kay je ne pije uopće te nije potrebno mnogo da se opustite za nju. Ona je počela nevino flertovanje s Glenom. To je kad sam počela shvatiti da joj Glen uključen. Počeli smo raditi sporo pjesmu i ona uzima Glen za ruku i oni odu van na plesnom podiju i počeo plesati. Sam mogao vidjeti s pozornice rukama upoznavanje sa svojim tijelom i kao da će se brzo osjeća njegova magarca, a ona će smijati. Valjda Glen's penis počeo da se tvrtka te bi pritisnite protiv nje jer su se preselili, a ja samo gledao u čuđenje. Par trazi muskarca Moja supruga nije bila kao što je ovaj uopće osobito u javnosti. Tako sam igrao onoliko spore pjesme kao što sam mogao kao noć otišao na, znajući joj maca bio uzimajući mokri i gladni za njega.
Kad je konačno show od nas srušiti i učitan opreme i uputio prema kući. Kay nije bio daleko od toga da se onesvijestila od tekila pa sam pitao ako on će Glen pomoć mene dobiti svoj dom i prenoćiti, on je jednom tako da on ne mora biti bilo gdje. Bilo je kasno pa sam odlučio napustiti zupčanik u automobilu dok je Glen provedena Kay u kuću, stavite joj na krevet i isključiti svjetlo i došao u dnevni boravak.par trazi par
Sam stavio u XXX jebanja video i razgovarali smo kao što smo ga gledali. Čekao sam dok sam vidio trbuhom u traperice iz videa, a zatim je dobio hrabrosti pitati je li ikad pitali kako je Kay bi se u krevetu. On se nasmijao misleći da sam se šalite. I onda je rekla da ne mora učiniti mnogo za njega. On je rekao ne, to nije bilo je na sve, ali to je u neku ruku neugodno, ali on će misliti o njoj jednog dana pojavili u na nju na našu staru kuću. Bila je braless i jedan od mojih rukava, veste koji mu je dopuštao da vidi joj tits ako ona seli na određeni način, a očito se preselila na taj način puno za njega i da je maštala o njoj vijak dok je on odbi. Da je to jedna od njegovih omiljenih maštarija. Zena se jebe
JA je pitao njemu ako on želio otići tamo i pomoći joj dobiti gol, kako je ona morala biti unconformable sa svim njezinim odjeću u krevetu. Par trazi pojedinca On samo nasmijala se i rekla si siguran? Rekao sam yea od onog što sam vidio da ne bi smetalo uopće. On je rekao ok ovdje ide ništa onda je otišao u spavaću sobu dok sam čekala u dnevnoj sobi.
Napustio soba svjetlo off i jedini zvuk koji je došao iz sobe bio je nekoliko uzdiše kao on mora imati okrenuo joj je preko, a ona nije htjela probuditi. Potom je mirno izašao iz sobe i vidio sam svojim hlače joj je htio probuditi. JA previše je imao prilično dobar hard na ide. I onda mu je rekao kako bi ju nježno probuditi.
Kako upoznati zenu?Mi smo oboje išli u spavaću sobu i ostavio svjetla off, jedino svjetlo je iz dnevnog boravka. Glen je dobio na jednoj strani kreveta i dobio sam na drugoj, a mi skinula svoju odjeću. On je još uvijek vrlo uzbuđen i ja mogao reći o veličini i obliku njegov penis da Kay je stvarno idući u uživati u ovom.
Glen polako klizila u krevet i dobio pod pokriva, dok sam boravila po strani kreveta ju žele da mislim da mi je. Kay je spavanje na trbuhu, tako Glen počela polako utrljati joj dupe i Kay počeo malo promiješati. Kako naci devojku je poljubio poleđini vrata sam mogao vidjeti njoj širiti njezine noge malo dozvoljava Glens ruku istražiti joj maca. Ona je ostao na bojištu i počeo kretati bokovima u ritmu svoj prst ide na mokro joj maca, a ona je počela uzdisati malo.
Glen je još uvijek ljubeći joj vrat i ona je okrenuo i počeo da poljubi nju i njega oči popped otvoren, dok joj je jezik bio u ustima. Ona je tada okrenuo u potrazi za mene i kada je našla mene dao mi krmi izgled. Zatim je nastavila da istraži Glen ustima svojim jezikom s dugom strastveni poljubac dok je postignut dolje i počeo osjećati njegov penis. Ona mora imati kao što je pronađeno kao ona masira mu jaja i polako povlačiti svoje osovine svi put gore i dolje. JA napokon je dobio u krevet i ukloniti ono što pokriva koji su ostali počeli poljubi joj dupe i trljanje rad unutarnjih bedara dok oni sami zadavio sa svojim jezicima. trazi devojku
Glen zatim počeo raditi na svoj put prema dolje kao što sam radio moj put gore, tag teaming moja žena. Kada je počeo sisati joj tits ona ga je pokazala koliko je uživala u usta s malo jauk užitka. Konačno se gura glavu dolje da joj maca čeka. On mora imati zadirkivali njoj pizda sa svojim jezikom, jer ona bi malo zvukove užitka onda zvuk frustracije dok se kretao daleko od nje maca. On je znao što radi i da njezina igra balčaka što joj želite ga više i više, kao da je zaista i potrebno. Držala tu samo za brušenje maca protiv svog lica i stenjući kao on jezik svoje jebeno, stroking njegov penis jednom rukom i vođenje usta s druge. trazi muskarca Ona je tako jebeno seksi gledati u akciji. U to vrijeme sam bio samo polaganje natrag i gledajući ovu cijelu stvar. To je trajalo neko vrijeme jer je zadržao uzimajući joj blizu cumming bi onda back off. Ona je napokon dobio i položio Glen na leđima i straddled lice s njom gladna maca i zgrabio njegov penis i odlučili ga malo zafrkavati sa svojim ustima.
Gledao sam kao ona polako sisati njegov penis. Počela je sa samo glavom dok je čvrsto držao i upravo vratila swirled joj jezikom oko njega vožnji Glen lud. Ona je tada duboko bi grlo ga sve do njegove tijesnim loptice, te će samo ga držati tamo kao sheheard mu jaukanje iz "Oh Bože!" To ju je sisati njegov penis evenmore, to joj skreće na znati ona čini ono što je potrebno da se off ste. Ona je bila odluka zvuči kao da je njegov penis okusio tako dobra, ne znam ako je to njegov penis degustacija tako dobro ili mu jezik istražujući joj maca, ali ni način ona je bila na nebu. Glen je koji se kreće svoju kukovima kao da moli za nju da se to sve i držati ga dok je vozio joj maca prosio za više svojim jezikom.Trazim zenu iz Srbije
Ona daje najbolju glavu u svijetu. Ona ne samo da bi vaš penis duboko u grlu, ali će zadržati čvrst zahvat na penis, a kad je došao da će neka glavu vašeg penis izmaknu iz njezinih usta u ruku, a zatim uključite svoje čvrsto prianjanje na glavu vašeg pijetao zatim slajd svi onda svi put leđa dolje joj grlo.zena trazi ne bih mogao reći da je Glen ljubio svake sekunde ovog, a ona je uživanje svaki centimetar njegove muškosti u usta njezina. Uz svaki udarac prema dolje i prema gore uzdiše će mu pobjeći.
Bio sam ljubljenje i milovanje Kay's tits i ona je dosegla preko i počeo da udara moj penis kao što je bila njegova sisa. Ako ona nije bila oprezni ja bih se, ali cum Glen je događaj ju pravo i uzimao većinu svoje pažnje. Svaki jedanput in kratak vremenski razmak ona će uzeti dah i Glen reći kako je to dobro osjetio bi onda uzeti njegov hard penis u usta njezina leđa, dok uživate svaki sonda od Glen's jezikom i prstima.
Kay je konačno imao dovoljno predigre i manevrirati svima oko u krevet i ona je položi na leđa i izdvajali Glen dolje govoreći sve što je htjela od njega u nju. Igrala se i kako je vođena Glen's lupanje pijetao u nju i pustiti uzdah kad je ušao mokro joj maca i vrlo spremni.
Glen zadirkivali joj bolan maca i polako skliznula njegov penis u pedalj po pedalj i to izvukao na isti način na koji dozvoljava samo glavu svoje nabrekle penis ostane unutar nje kako bi mogla osjetiti svaki zalogaj od njega . extra picke
Kay voli glavu penis, ona voli da ga stisnuti i manipulirati s njom maca, i ona ima veliku mišićnu kontrolu. Sam mogao reći po kretanju bokovima i nogama da je odluka njegov penis istražuju svaki djelić joj maca .
JA ganut moj penis Kay je usta i počela mi je glavu dok je Glen polako jebeni joj maca koriste svaki milimetar da se molimo njoj pizda. Kay je konačno dosegao obje ruke i grabbed Glen's magarca i počeo da ga povući na nju kao duboka kao ona mogla dobiti njemu je onda podigla glavu, a zatim i počeo ljubiti kao da su jebeni jedni druge sa svojim jezicima same vožnje prema vrhunac.
Oni su jebeni prilično teško, uzdisaje i dahtanje kada sve iznenada Glen napuni joj maca sa svojim sperma. Kao što je došao se držala njegov penis kao duboko kao ona mogla u njoj pizda dok mužnje svaka kap njegove sperma iz svoga penis lupanje glavom osjećaj eksplodiraju unutar joj maca i osjećaj njegove loptice pumpa joj maca puna.
Glen valjanog off oplakivanje, uzdisaje i dahtanje, tako da je Kay. Ja izdvajali Kay na vrhu mi je kako je rekla "Oh No!" Ja skliznuo moj penis u njezinu sperma napuni maca. Ona osjećala tako dobro da se osjećaju Glen's sperma na zidovima unutar joj maca i njezin unutarnji bedrima i kao ran dolje moj vratila i na moj lopte. Njezina vagina je sisanče moj penis dok je moj penis staviti desno, gdje je želio da bude.
Glen dosegao gore i počela milovati joj bradavice, a ona mi je jebeno, joj još više uzbudljivo. Ona voli rukama dva čovjeka na njenom tijelu donosi joj zadovoljstvo. Ona počinje ubrzati poteza kao što je najavila je da ide da se sperma i počeo da eksplodiraju cijelog moj penis making me cum miješajući sve naše sperma zajedno u njoj maca.
S tim smo svi ustali i očistio se i dobio nazad u krevet. Bilo je kasno i svi smo odlučili pokušati odspavati. Kay se nalaze između Glen i ja kao što smo pokušali da odu na spavanje. Sam bio težak to zadrijemati i nakon dvadesetak minuta kasnije sam osjetio blagi pokret krevet. Ja prevrnuo djelujući kao da sam spavao, a ja ispucati oči otvorene i sam obavijest da Kay je polako povlačiti Glen's penis pod pokriva.
Odlučio sam zadržati djelujući kao da sam spavao pa neka sama uživati. Preselila to polako, kao da ne probudite me kako je pomaknuo svoju težinu i gledao sam ju podignite nogu Glen koji dozvoljava pristup joj žele maca. Ona neka se tiho, breathy uzdah kao svoj prst u njenu skliznuo cum prokisao maca, kao što je bila ponovno istraživati njegov penis sa svojim rukama.
Do sada su ljubljenja i teže diše, ali uvijek je tako mirna kao da su krađe jebati, ne želeći probuditi mene. Kay potom skliznula na vrhu Glen tako sporo da to nije ni potez kreveta kao preselila pokriva isključivanje od njih. JA pravedan je zadržao igrajući kao da sam spavao gledajući moje lijepe seksi žena uzeti njoj užitak.
Kao što je napokon dobio na vrh off Glen bi došla natrag i skliznuo Glen's penis u njezinu gladna maca kao ona je na svom dahu. Gledanje ovo je moj penis vibrirati. Počela je pomicati naprijed i natrag pritiskom tvrdoću njegov penis u odnosu na dnu joj maca čineći pritisnite glavu prema vrhu. Svaki udarac je bio tako spor i namjerne kao i gdje je htjela njegov penis. To je kao da je zadužen i dobili smo ono što smo htjeli sada ona ide da biste dobili ono što ona želi.
Glen's ruke su na nju tits masiranje i stiskanje, dok ih je napravio njegov penis učiniti ono što je htjela. Oni su bili pokušavaju biti mirna što dodati uzbuđenja od njih oboje. Obojica šute i jebeni jedni druge tako spora sve dok nije oslanjao naprijed i dovezao njezin jezik u njegova usta i oni oboje počinju izraziti svoje zadovoljstvo kao da ih nije briga ako sam čula.
Kay onda se preselio i kaže Glen otvoriti nogama kao ona završila svoje noge i sada nije bilo ništa između nogu, ali njegov lupanje pijetao.
Kay voli ovaj položaj na taj način ona može provući i pomičite glavu pijetla kao ona svidi. Oni čuvaju ljubakanje i jebeni i ja mogao reći Kay je u neposrednoj blizini climaxing i tako je Glen, oni su i suprot djelovanje i klizna preko svake druge da se osjećaju svaki osjećaj trenutka. Glen vremena gore i lukove leđima i zastenje kao njegova lopta počeo da se pumpa mu sperma u nju, nanoseći joj da se sperma u isto vrijeme.
Kao što je ona nešto Kay bi preselila svoje noge gore i dolje pritiskanjem šef Glen's penis dok je ona došla i što ga čini traje duže. Glen je punjenje joj maca u isto vrijeme kao što je bila cumming na njegov penis i oni su bili prilično glasni o tome.
Do sada nisam mogao pomoći, ali se moj penis udara dok je gledao sve to jebeni vruća. Kay sklizne Glen zadihan i pokušava uhvatiti dah. Dok je na trbuhu sam stavio moj penis u njezinu mokru maca convulsing od iza. Ona je rekavši da je previše osjetljiva, ali sam želio nju. Njezina vagina osjećao tako dobro da gladak s oba cum zajedno. Nisam mogao pomoći trazim zensku, ali za početak da joj slatka maca moždanog udara za sve sam bio vrijedan.
Konačno, nakon nekoliko minuta mi lopte počeo da se čvrsto i ja izvukao i crpi sve cum nad njom leđa.
Kay je najveći zajeb na licu zemlje. Ona zna kako da ugodi čovjeku i voli da molimo jedan.
Mi napokon je pala u san i ujutro i Glen i sam ustao rano, ali neka joj san. Konačno je došlo vrijeme za Glena to ići i pitao je li sve u redu ako je mogao otići u spavaću sobu i dobiti svoju odjeću (bili smo oboje još uvijek goli). Rekao sam ići naprijed. Pa ja ne znam do danas, ako ju je jebeno opet ili ne, ali trebalo mu je pola sata da se vrati iz. Kay voli dobro jebanje u jutro, ona kaže da je najbolji dio dana. nevine picke
Glen je došao u posjet puno i još uvijek je do danas veliki blizak prijatelj za nas, i veliki ljubitelj za nju. Kay kaže da je kao princ šarmantan i ona ne može pomoći, ali to joj maca jednostavno počinje vibrirati i boljeti kad ga vidi ili misli o njemu.

Нема коментара:

Постави коментар