.

Servis za upoznavanje

субота, 24. април 2010.

Javni seks

Javni seksUpravo smo se vratiti iz odmoru u Gran Canaria. Ja sam Jack i moja supruga je Carol. Mi smo oboje pedeset i odlučili slaviti kod imajući ned odmora zimi. Imao sam pročitao gore o Maspalomas dine i pričini radiš malo gol za sunčanje. Zene za udaju Carol mi je rekla da bi samo ići toplesu. Stigli smo u naš hotel, koji borave polupansion. Sljedećeg dana smo se uputio prema dine. Imali smo dobro hodati oko području gola sunbathers upotrebu i pronašao mjesto na vrhu male Dune, Carol osjeća udoban sa. Mi legao naše ručnike i ja Uzeli off i utvrđenim gledajući Carol povući svoje duge majica off i objaviti svoj 36 inčni tits i utrljati ulje za sunčanje nad njima. Jebem zenu
Moj prick počeo da nadođe. Rekla sam joj da utrljati malo ulja na moj probadanja, ali ona mi je rekla ostalima mogao vidjeti pa sam morao to učiniti sebi. Pored nas oko 10 pješice udaljen je drugi par goli polaganje na suncu. Području bili su u zadnje više seculded kao što je bio okružen grmovima oko 3 podnožju visoke, s jaz s kojima smo suočeni, tako da sam mogao vidjeti ih je prilično jasno. Ona je ležala na leđima s masivnim tits visi strane njeno tijelo, njen partner je ležao uz nju sa mu ruku na trbuhu i čini se da je igranje s njom maca. sisate zene
Bili smo sunčanju za oko sat vremena, mi je imala i dozed off. Budim vidjeti momak stoji kraj jaz, wanking. Ja sam ustala i pogledala nad. Sam mogao vidjeti da muški sada je dobio inbetween žene noge i sisa je daleko na nju maca, ona je došla s glasno stenjati. Carol probudio i pitao što je buka. Rekla sam joj što se događa, a ona mi je rekla da ne ne pretjerano radoznao. Nastavio sam gledati kako žene onda ruže, ona je ustao i pogledao uokolo. Muški onda ustane. I onda je vidio njegov uspravan penis priljepljivanje out ispred sebe, to je oko 7 do 8 inča dugo. Nastavio sam ležao na moj prednji i gledati. Muški wanking zatim se vratio abit i žena je dobio na nju kness i nastavila da joj daju čovjeku popušiti, u punom pogled na bloke i mene. Rekao sam Carol što se događa, a ona je pogledala gore iz njezine knjige bila je čitanje.gledati seks Ona je komentirao o veličini njegove muškosti. Carol je polaganje na njoj prednja strana, ja skliznula mi s desne strane dolje na nju bum dok je gledala par. Ona širi njezine noge i stavim svoju ruku u svom bikini dna i našao joj maca i navučen prst i lagano joj prst jebeno. erotske devojke
prestao ženski sisanče i čovjek legao nazad dolje na leđa, zatim je dobio čovjek njezine noge i inbetween joj jebeno.Gole zene Ja sam podigao i skliznula Carol's Bikini Bottom, ona nije odoljeti. Bloke wanking potom se preselio u jaz, blokiranje naš pogled. Ja sam ustala i izdvajali Carol gore. Pitao sam je kako se osjeća gola na suncu. Rekla mi je osjećala ok. Mogli bismo joj ženu oplakivanje i vidjela muško, zvat ostale muške u. On je otišao u svoje osamljene bitni i kleknuo je žena glava. On je njegov povratak za nas. Zatim sam hodio putem do jaza na jednu stranu i vidjela muško je što je dobio udarac posao žene kao što je bila jebeno njezin partner. To je trajalo oko 5 minuta kada je žena partner, povukao i došao preko joj trbuh. Muški je bila suckin, a zatim se preselio preko i wanked njegov probadanja, dolaze joj trbuh kao dobro. On je tada dobio gore i lijevo. Ženski ustao i vidio sam hrabrost trčanje dolje joj trbuh nad njom maca. Muški dobio bocu vode i njezina oprati. amaterski seks
JA je otišao leđa to Carol sportske erekciju. Rekla mi je da sjedi pored nje i ona mi wanked off. Ništa više se dogodilo s par za ostatak afternnon, ali sam ići po Walkabout i vidjeti više seksa akcije događa. Upoznavanje zena Kad sam je dobio natrag Karlo mi je rekao da je upravo nakon što sam napustio gol muškarac s uspravan penis šetao gore i sjela iza nje dok je ona ležala na leđima sunčanje i pitao ako je mogao sjediti s njom, dok je njegov probadanja wanked ispred nje. Ona mu je rekla da ide dalje, ali je na svoj red da je netko mislio da je vrijedno wanking više.matorke oglasi Ona mi je rekla da ako smo dobili natrag rano sutra možemo koristiti drugo mjesto na par su u. Te noći sam jebeno glup i Carol nadali smo mogli doći do dine u ranim jutarnjim satima. Da bi se nastavio.oglasi brak

Нема коментара:

Постави коментар