.

Servis za upoznavanje

понедељак, 5. април 2010.

Svinger sex price

Svinger sex price - Dok sam bio na odmoru, upoznao sam najveća hrpa ljudi. Hank, koji je 36, odvojen od njegova žena i lookin 'za dobar provod previše. On je sjedio u baru sa Melinda i piće jedan od onih egzotičnih pića poslužuju u kokos s papira kišobran. On je pitao da li želim neki previše. Naravno da je rekao "da". On je to nazvao "Coconut Screw". WOW! Je li bilo dobro.Ekstra tucanje
Melinda me zamolio da ju prate na dame sobu. Ona zaključana vrata kupaonice iza nas. Kako je u samo jedan WC, ja se prvi. Vidio sam da me gleda u ogledalu. Bila je odjevena u kratku, crnu suknju, crvena svilena bluza i crne čarape. Njezina duga crna kosa visila dolje ispod svoje sićušne struka. Ona je nastavila da ponovo napraviti svoju šminku, onda se okrenula oko sebe i pognut i je pitao mene ako to je bio na ravno. Kao što je pognut, JA mogao vidjeti njezin tits pohotan vise u moje lice. Moja maca počeo da se mokri (i to ne iz pissing). Onda smo čuli kucati na vrata. To je bio zadivljen što je Hank nas vodi tako dugo. menjamo zene
Svi smo se vratio u bar za novu rundu pića. U to vrijeme, Hank i Melinda je nekoliko pića ispred mene. Hank me zgrabio i reče: "Daj, Let's Dance". Kao što mi je održao blizu, mogla sam osjetiti njegov penis pritiskom teško protiv moje prepone. Moja maca počeo da se opet mokro. JA prisutan bliže njemu. Bio je teže disanje sada, i sam mogao osjetiti njegov penis lupanje kad je dosegao oko stisnuti moj magarac. Kad je glazba prestala svirati, kada ponovno pridružio Melinda u Baru. Hank predložio mi sve vratiti na svoje mjesto za "noćna kapica". seks u kolima
Nismo mogli svi stati u prednjem sjedištu automobila Hank, tako Melinda i sam sjedio u leđa. Kao što je ona sjedne, suknja joj se rode, otkrivajući joj kremasti bedrima. Kao što je automobil prešao preko neravan put, njeno lijepo tits jiggled. Vidjela je pogled na moje lice i nasmiješio se. JA je pitao Hank za cigaretu, i kao što sam dosegao naprijed za njega uzeti od njega, ona grabbed moje suknje i rekao mi je da sjedne. Ona nije 'uzeti njezine ruke off moje suknje kad sam sjeo. Ona nježno valjane moj suknju među prstima rekao da je materijal osjećao lijepo. Onda je skliznuo joj ruku gore unutar mojih bedara. Počela sam se osjećati toplo ponovno. JA nije 'shvatiti čudne senzacije, ali sam ga jako svidio. JA postignut za one lijepe tits da sam bio obličje at svi večer. Ona nagne i lizali moj vrat, radno putu do moje ušna školjka, grickanje na njega. I masira njezine grudi, dok joj je ruka našla put do mog krzneni nasipom. Ja wriggled u moje sjedalo za više senzualna zadovoljstva. Joj jezikom uronjen svoj put u moje uho. Ja moaned s velikom strašću. Ona je klizila prstom u moj maca koja je bila već prilično mokre. Uz put smo postigli Hank's Condo, imao sam vec sperma iz Melinda stručni prst za masažu. Ona, s druge strane, je još uvijek spremni za vise uzbudjenja.
Melinda i ja sjedio na kauč, a Hank fiksna naših omiljena poza napitaka za nas. On je sjeo između nas, stavljajući pića na stol za kavu. Hank stavi mu ruku oko mene kao što sam bio ispijanje piće moje. Kao što sam dosegla preko staviti moj piti natrag na stol za kavu, dao sam Melinda đavolska mig. Stavio sam ruke oko Hanka i poljubi ga zavodljivo. On je klizila mu jezik u moju čeka usta. Stigao je do gore i cupped mojih grudi u ruci. Nježno je sqeezed, počeškala po sisama kroz moje tanke bluzu. Sam mogao osjetiti bradavice postaju tvrde sa svojim nježnim dodirom i ja prisutan bliže njemu, wriggling u slast. Melinda bez Hank's penis otekline i polako počela da ga trljati. Hank nije pružao otpor i širiti noge. Ona gumiran njegov penis ikada tako nježno, a izvodi ju druge strane kroz svoje kose. Sam mogao osjetiti njegov uspon strast kao on sqeezed moje tits čvršće sada. Kao što smo strastveno ljubljenje, Hank je počeo unbuttoning moju bluzu. Sa moje tits sada detaljno izložen, Hank nagnuo da ih poljubi. Melinda unzipped njegove hlače i izvadio mu lupanje član.
Ja skliznula svoju ruku prema dolje da se pridruže u njezino igranje Hank's muškosti. Dok je ona lagano cupped mu jaja, trčao sam prste prema gore i dolje vratilo. Hank klizila prema dolje svoju ruku na moje bedro i dosegla do pod moje suknje. Njegovi prsti brzo pronašao moju ljubav rupu. Ja proširila moje noge i šire. Ubrzo sam osjetio Melinda usnama pridružite svoju ruku u ugodan Hank lupanje pijetao. Njen jezik zaokružena njegov penis, to liže lolipop kao ukusna. Njegovi prsti su me peckati što su našli moju ljubav gumb. Osjećaj je bio tako velik montaže da sam htjela više.
Uskoro, svi smo se našli potpuno gola na shag tepih. Sam legao na leđima sa savijenim koljenima. Hank proširila moje noge širi i nagne i poljubi moje grudi, rad njegov put prema dolje da moja pička. On je smanjila svoju lupanje pijetao na mene sve tako nježno, dosadan s svaki udar. Melinda straddled moje lice i sama spušta u susret svome čeka jezik. Kao što sam počeo joj lizati, otkrio sam joj glatka, bez dlake maca. Melinda's satiny glatke maca me podsjetio kad sam bio oko 12 i moja sestra, onda 11, istražiti međusobnu tijela u privatnost naših garaže. Moj jezik polako lizali Melinda's maca, kušanje njegove slasti. Hank's penis je počela raditi malo brže sada, gurajući malo teže u moj zeljni pizda. Moji su sokovi stvarno teče sada, kao njegov penis gura sve dublje i dublje u moju ljubav tunel. Ja mogu kušati sve više i više Melinda i sokovi previše. Hank's penis i vagina Melinda's skliske su vozeći mene divlje sa zadovoljstvom. Bijesno sam lizali joj slatka maca kao da smo oboje počeli jaukati u slast. Sam mogao čuti Hank ubrzavanja daha. Bio je ramming svoj štap teže i teže u moj uznemiren pizda. Spazmi mog vlastitog zadovoljstva stegnuo oko njegove lupanje pijetao. Melinda je orgazam bio poplave moje lice. Kao što je moj vlastiti orgazam shvacaju Hank's penis ikada tako čvrsto, povikao sam u ecstacy! Tada sam osjetio Hank's hot cum seksi snimanja u meni!
Ali mi je zadovoljstvo nije u potpunosti još gotovo. Kao što je Hank prevrnuo u iscrpljenosti, Melinda sama promijeniti seks položaj i jeli Hank's cum iz mog maca, me je doveo u drugi ogroman vrhunca! Što način za provesti večer inače dosadno!

Нема коментара:

Постави коментар