.

Servis za upoznavanje

уторак, 6. април 2010.

Gej chat

Ova priča je posve izmišljena i dio mnogo većeg posla. Kao što je to jedan od mojih pokušaja pisanja početkom erotika vaš "pošteni" feed back bi bilo poštovati, a najviše korisno za moj budući pokušaji pisanja ove vrste materijala. Hvala vam za uzimanje vremena za čitanje ovog rada.
Moje ime je Kevin, ja sam 19 i ovo je moj zadnji razred srednje škole. Ja sam 5'10, 170 £ lijepo tijelo, 7-inčni izrezati i Bunn je umrijeti ili ubiti. Kevin uvijek masturbirao sa svojim najboljim prijateljem Wayne jer je dječak. Kevin je još to ići dalje iskustvo masturbacije s Wayne.erotskih
Kevin i Wayne je došao blizu zapravo imaju odnos u nekoliko navrata. Nažalost, Waynea kruta alat uvijek će završiti ranjavanje Kevin. Kevin je odgovor bio bi da ga baci van i reći mu: "Nikad više da me previše boli! Žao mi je ali ne možete ići tamo sa mnom. " Svinger seks price
Za godina Kevin je potajno žudio za još jednu međusobno upoznavanje njegove. Glen je 18, BI rasne, 5'11, 160 £ i ima lijepo izgleda prilično velik obrezan penis. Kevin je vidio samo Glens alat u tuševima. To je najmanje 6 inča debeli u polu-savjest države. Kao i za ostatak Glen tijelo, duge mišićave noge, stražnjica i šampanjac svijetle plave oči su mu izgleda kao da je za umrijeti! Kevin žmirkalo dok je pokušavao otresti seksualni poziva je da za Glen.
Kevin je stajao na svoj ormar u dvorani način kad je čuo glas od iza njega. "A kako je Kevin danas?" Na pitanje vrlo ljepušan djevojka po imenu Jules. Jules je stog i izgledao kao pistu model. Visoka, vitka, graciozna i tits za umrijeti! Kevin mislio da sam JA će hatar da izgubi svoje djevičanstvo na nju.
Nakon lizanja njegovih usana Kevin izgledao gore od bulji u svoju bravu i odgovorio. "Nije loše i kako ste do'in?" Kevin je nastavio dok mu otključati ormarić. "Oh, uz put što vrijeme ste ostavljajući školu, želio bih vas pitati pitanje kasnije?"Jules pogledao Kevin zamišljeno i odgovorio. "Ja moram ostati nakon danas za oko 30 minuta.Imam ideju ipak. Glen je dolazak više od nakon škole. Zašto ne samo družiti s Glenom za neko vrijeme i onda oboje od vas dečki samo mogu doći. Možete me pitati vaše pitanje onda svi možemo družiti i zabaviti. Sam mogao ići zbog premlaćivanja i guzicu 'na Play Station još danas! "Jules giggled.guzi me
Kevin pogledao njegov prijatelj quizzically i reče: "OK. Ja ću vidjeti nakon škole. "
Konačno, posljednja razdoblje zvono zazvonio. Srećom on je i Glen je iste klase posljednjem razdoblju i ne bi morao gledati daleko pronaći jedni druge.gej erotika
Oba Kevin i Glen napustio školu i krenuo u nekretnine prljavštine staza. Dok su hodali uz put koji su raspravljali dan natjecanja u školi. Glen usporen njegov tempo, "Mogu li vas nešto pitati Kev?"
"Naravno, što ima?" Kevin je odgovorio.zgodni
Glen je nastavio: "Ja znam o vama i Wayne šalio oko i bio sam zadivljen ako želite ummmm.Glen nastavio u hitro način, "zabrljati okolo neko vrijeme, ja sam uvijek razmišljam o tebi. Znam da nismo družili poput zauvijek sada, budući Jr. Bok i ja sam žalostan zbog toga. JA pravedan misao JA je pitati prije nego što smo oboje završili i prilika je izgubljena zauvijek. "kurcevi
Kevin se zaustavio na rubu malog proplanka. Proljeće je rast bujne i dobivanje deblje s mladim rast. Glen okrenuo lice Kevin Kevin je nastavio: "Onda mislim da već znate da je Wayne i nikada nisam otišao do kraja. To je samo malo previše bolno za mene. "gej chat srbija
Kevin je studirao Glens plave oči i topi unutar brže minuti. Zapravo, Kevin je htio skočiti Glen kosti pravo postoji u šumi! Kevin šutnja je visio u zraku, između njih kao što su olovo težine.
Glen razbio neugodne tišine između njih i reče: "izgled koji ne morate učiniti ništa što ne želite učiniti. Samo sam mislio da ste možda željeli imati neki zabava i možda krenuti u proces!Nadam se da razumijete. Uvijek sam želio da se s vama i na kraju digao živac to pitati. Vaše tijelo je uvijek driven mene divlje! "Glen je nestašna pogledati u oči.
Kevin mislio o Glens prijedlog za trenutak i rekao: "Pa onda moramo oboje biti psihička zato što ste bili u mojim snovima, a za sada. Pa recite mi, što imate na umu? "jebo me
Glen stajao tamo gleda zamišljeno i odgovorio: "samo su neki igra." Glen je korak prema Kevin i svojim usnama dotaknuo. Glen blago rastao Kevin preslatko usana sa svojim jezikom i tražio od njih je Kevin čekaju jezik. Vrlo razigrano, Glen valjane svojim jezikom oko Kevina unutrašnjost usta istražuje sve što je mogla dodir.
Glen zaustaviti povremeno trenutno sisati Kevin oštar jezik u njegova usta. Glen ponavlja taj postupak nekoliko puta dok se lagano stenjati je čuo od Kevin.golisave fotke
Postizanje dolje Glen uhvatio dvije ručne puna 'od Kevin's zbijeno mišićava bedra i počela zavodljivo ih trljati. Koristeći Kevin bedrima kao ljubav ručke Glen počeo lagano guranje i vučenje Kevin tijelo natrag i naprijed kao da su jebeni.
Glen postavljene jedna od njegovih nogu između Kevina unutrašnjosti bedara i počeo se trljati Kevin's penis kroz njegove hlače s nogu. Postizanje oko na prednjem dijelu Kevin's hlače sa slobodnom rukom našao Kevin's penis biti "hard rock". "Vidim da ste počeli da se osjećam, ha?" Glen purred u svoje uho.
Glen klizila rukom gore je dok su bili pod Kevin's majicu i izdvajali gore na dnu njegova košulja izlažu Kevin je teško bradavica. Spuštanje glavom od Kevin 'usta je počeo lizanje i siše na Kevin male bradavice's. Glens akcije izmamili još više čuti jaukanje iz Kevin.
Glen čiji se elementi nalaze se Kevin košulje koje drži na dnu, a ogrlicu zajedno. Vodeća Kevin sa ovom rukom pune majicu namjerno izvukao Kevin nekoliko koraka od ruba maloj čistini."Samo se opustite i prepustite se." Glen šapnuo sa svojim dubokim glasom.
Kevin tijelo klizio prema naprijed u tow u Glen je poticanje, kada je zaustavljen Kevin pritiskom na njegov penis čvrsto Glens prednja bedra dok gyrating i brušenje svoje bokove. "Vidi se ne osjeća dobro zar ne?" Glen pitao.
"Dopustite mi da imaju ovu majicu, tako da mogu osjetiti tvoj Naježim." Glen povukla košulju preko glave dok je Kevin nastavlja milovati i oko koljena Kevin's bradavica. On je bacio majicu iza njih prema vanjskom rubu otvaranja da su stoji u.
Glen grickaju, sisati i tongued svoj put prema dolje na Kevin's pupak i natrag u usta. Kevin je počeo humping Glen's butine više grozničavo od prije. Da Kevin se osjećao kao da mu je tijelo radiš neke spolno nepristojan ples.
Kao što su stajali ondje zaključan u strastvenom zagrljaju Glen unbuckled Kevin's pojas. On je tada nastavila za uklanjanje pojas od petlje od Kevin već komotnu hlače. Glen postavljen pojas oko leđa Kevin's vrat. i tugged na pojas lagano prije nego što ga dražiti od Kevin's ramenima.Glen dosegla dolje ispred Kevina sada labavo dolikuje hlače.
Posezanje ruke pune Kevin's penis krut je nježno ga stroked sa svojim meke ruke. Ovaj izmamili još niska stenjati od Kevin. Glen znao da je bio u parku loptu i sada su iskoristili priliku da ispadne Kevin's hlače i gaćice dolje da mu gležanj.
Glen pao na koljena i uzeo Kevin sedam inča reza penis u usta. Glen uhvatio dvije pune ruke Kevin je sladak Bunn i gurnuo pulsiranje člana u usta i ne prestaju sve dok Kev je pubes su pritisnut njegov nos. Glen je davanje Kevin penis opere njegova života. Kevin je odgovorio hvatajući leđa Glen glavi i shoving njegov penis svi put na stražnjem dijelu grla's Glen.
Glen usporen njegov ritam, tako da ne bi sperma Kevin pravedan još. Kevin nikad nije osjećao ništa ove jak u svom životu! Glen dosegao dolje i skinuo Kevin cipele, hlače i bokserice i bacanje tih stavki nekoliko metara iza njih prema vanjskom rubu maloj čistini stoji da su u.
Kevin um je bio odmotavanje i nije mogao vjerovati svojim fantasy je stvarno događa! Bio je u sredini šumu gola licem u lice sa svojim fantazija u tijelu. Glen nastavio sisati Kevin's penis sada ozbiljno povremeno prikazivati svojim jezikom gore-dolje vratila sisa, liže i ljubi sve u vidokrugu, uključujući Kevin's zbijeno matice vreći. Kevin je oplakivanje glasno iz senzualnu poziva njegove nekontrolirane sada presretan oduševiti.
Glen mislio: "Trenutno je moja prilika." Kada je pokušao pritisnuti prstom u Kevin's zbijeno djevičansko rupa Kevin odmah ga zaustavio. Nijedan čovjek koji previše boli, sjeti se ja ne želim ići tamo. "Nepoznati na Kevin svoju odjeću, više nisu na rubu proplanka, gdje su prethodno bile bacio Glen.
"Sve je u redu nema problema da ne morate učiniti ništa što ne želite. Glen nasmijala. "Pa kako o vama, dajte mi neke glave sada?" Glen pitao.
Kevin bio obličje dolje izravno u Glen's plave oči i topi brže od trenutka. Glen primijetio da je Kevin je taj čudan i tužan pogled na licu. "Što nije u redu? jebacine uzivo
Mislio sam da je to fantazija od tvoje? "Glen pitao.
Kevin je odgovorio na gotovo gušenja riječima: "Ja sam devica. Ja nikada nisam učinio ništa slično ovom prije. "
"Oh, I'm sorry." Glen nasmijala. "Pa ako me neka vas mogu naučiti, a onda možemo krenuti dalje od tamo, ako ste zainteresirani. Ja ću ići lako s tobom. "Glen je pa ipak koji dozvoljava svoje ruke nježno lutaju diljem Kevin suptilno tijelo barem dijelovima on mogao stići za sada. On je mogao vidjeti da je Kevin bio takav glazirano izgledaju u očima. Kevin ne čine ništa da se presele ili odbijaju od Glen's predujmova.
Glen odlučili su uzeti stvari jedan korak dalje. Vučna dolje na pojas je vodio Kevin dolje na koljena i zadržao vodeće Kevin tijelo prema dolje dok je on bio na ruke i koljena. Kevin nije pružao otpor onome što se događa. Glen pritisne gljive glavu svoje debeli penis 9 inča prošlosti Kevina usnama.
"Dovoljno je uzeti glavu u usta i okus. To je to, sada roll a jezik oko kapa i pokušati gurnuti svoj jezik dolje raspor u moj penis. Yesss, sada se neki više od ove vruće penis u usta i uvaljati jezikom oko njega. "Glen počeo kretati njegov hips polako kružnim pokretima onda malo naprijed-nazad u grlić Kevin je vruće!
Kevin je čarolija vezana uz erotske senzacije koje su se počele naravno kroz svoje golo tijelo.On je volio okus Glens unaprijed sperma je slano i još slatko. Uz malo više od polovice Glens penis u usta ... Kevin čuo grančicu ugriz i otvori njegove oči prilikom uklanjanja Glens penis brzo iz njegovih usta. chat srbija
Kevin je iznenada preplaši natrag u stvarnost! Oči su mu popucali otvorene i on je pokušao fokusirati u smjeru je čuo grančica ugriz. Odmah, on je pokušao da pokrije svoje nabrekle 7 inch penis. Oči su mu fokusirane i njegov mozak konačno registrirana ono što je on vidio. Stojeći na rubu kliringa je Jules i Wayne! Obje su nasmijana.
Prvi je da se govori je Jules, "O moj, izgleda da smo uhvatili ove dvije u sredini nešto nestašan, ali zaista vrlo zanimljiv i sa takvim veliki potencijal biti iskorišten?"
Kevin je um postao počinju u potpunosti shvatiti što se događa! "Žao mi je OK, to je to, moram napustiti sada! Puno hvala za postavljanje Glen mene! Glen te je znao da će biti dolazak nisi? "
Glen uzvratio, "Što je razlika koju su uživate, zar ne?"
Glen nastavio Kevin mogao reći prije nego što neku drugu riječ. "Znam da sam se uživajući.Možete dopust, ako želite. Želite objasniti mi kako ćete objasniti svoje ummmm, to je to, vaš, ummmm, trčanje okolo gol po susjedstvu? Ljudi se uhićeni za tu vrstu sranje. "Hehehe!
"Hmmm, Hej Kev. Ne vidim svoju odjeću dude Sjećate li se gdje ste ih stavili? Gdje se u?Wayne je pitao kao iskrivljen osmijeh je postala jasno vidljivo na licu.
Kevin mislio u sebi: "sranje što drugo može poći krivo?"
Kevin je nastavio misao, "It's ne će biti pitanje šta krene po zlu, ali više kao kad se ide krivo.Sada se gola pred tri rožnat prijatelji ne pomogne! Kevin osjeća izvan gola upravo sada. Sranje sam totalno sam izložen ovdje! Osjećaj panike brzo rješavanje nad svojim. Mind ".gutanje
Wayne giggled tada je izjavio: "Mislim da tvoj idući u morati otići kući gola. Vi samo morati izniknuti o nekoliko desetaka dvorišta i možda dobiti uhićen ili napali neki pas ili vlasnik. "golisave
"Znaš, mislim da ću biti u mogućnosti pomoći vam objasniti svoje golotinje." Wayne držao mobitel kao blef. "Ja bih da mrzim misliti o tome što vaš narod će reći kad vidi da ste bili u seksu s muškarcem. Tvoja mama je idući u kick your ass in kraljevski modi! Hmmm. Vidio sam tvoja mama u akciji prve ruke! Tvoja mama ima puno strasti vatren, čak i kada je mrda dupe. "Wayne smireno izjavio je kako zapravo kao ravno s lica dok je mogao upravljati.

Нема коментара:

Постави коментар