.

Servis za upoznavanje

среда, 7. април 2010.

Prijateljice noci

Samantha sjedio na rubu kade s njom širiti noge razmaknute, a ona je vrlo oprezno manevrirati sigurnost brijač po svojoj ispupčen vaginalne usne, koristite kratke poteze sićušne za uklanjanje konačni ostatke kose od nje osamnaest godina stara maca. Kucati na vrata kupaonice joj je pauza jer je pitanje tko je to. "Just me", vikali svoju najbolju prijateljicu Priscila kroz zatvorena vrata ", mogu doći u?!?" "Naravno, Pris, Hajde, ja sam skoro završio ovdje anyway", intonirane su Samantha je otišla natrag u svoju Barbering! Priscilla gotovo praskava kroz vrata i uzeo mjesto u zatvorenim wc tucanje poklopac i upita: "Što u dovraga radiš, Sam, izgleda da ste odvojili sve to off!?" Nastavljajući sa svojim brijanja, Samantha je odgovorio: " To je pravo, babe, ja sam uzimajući osloboditi od svi od njega, s ljetnom dolazi, želim lijep čist izgled za moj novi bikini! "Priscilla nije odgovorio za neko vrijeme, ali gledao napeto kao njezina prijateljica struganje daleko joj preostala pubes. "Ne to ubosti", ona je konačno pitala, "to izgleda kao da gori kao đavo!" "Nije previše teško," Sam je odgovorio: "i ja ću ga trljati sa baby uljem, kada sam završiti, koji bi trebao oduzeti žalac! "Cijena izgledao sumnjivo, ali je na svom jeziku kao Samantha obrisala višak pjene i dabbed daleko preostale vlage s paperjast ručnike.jebac
"Pa", upitao Samantha, "kako to izgleda!?!" "Kao i pet godina stara," Cijena mu je odgovorio vrlo brzo, "ali moram priznati da to ne izgleda seksi u ak kakav način, kakav je to osjećaj ? "" Mmmmm, vrlo erotskih, zrak je stvarno cool na njoj, "Sam je odgovorio tiho:" Pogledajte moj klitoris, to je sve nadima! "Priscilla nagnutom prema naprijed za bolje izgleda, i bio je zapanjen na ono što je vidjela ! Tu na vrhu Sam 'ispucati, poked iz glave njenog klitorisa vrlo uspravno! "Moj Bože, Sam", rekla moaned tiho, "morate biti na vatru!" Sam's disanje sada postaje otežano, a duž pukotine vlage pojavio u male kapljice, u potrazi za citav svijet kao niz malih bisera! Bez pitanja, Priscilla pokupila dječje ulje, okrenut na tople vode i održavaju boce pod slavinom za minutu ili tako da zagrije njen sadržaj, a zatim stisnute velikodušni briznuti u njezine ruke, gdje je gumiran na toplim uljem uranja Samantha's svježe obrijana nasip!oral u kolima
Kad dlan ruke Cijena ran preko glava Sam's klitoris, ona shuddered nasilno kao mini orgazma potresla njena picka kaplje, i kroz stisnute zube Sam molio Priscilla se usredotočiti sve svoje pažnje na nju lupanje klitoris! U "koji me" ton glasa, Cijena je odgovorio: "Mislio sam da si htjela nafte obrijati dio, Hon, ne želiš da se brine o da prvi seks?!?" "Fuck mojim usnama, moja klitoris , te malo zadirkivač, "Sam moaned, sada je očito u sta nju visokog seksualnog uzbuđenja! "Ne znam", odgovorio Cijena polako ", mislim da bi trebali voditi brigu o svim brijača spali prvi, vi ne želite da se zaraziti!" Sada ne mogu sama kontrola, Sam pokazali Priscile ruke od joj prepone i počeo njezin klitoris frigging s jezivom odustati! Obje djevojke su spolno aktivni, a svaki je potreban barem jedan orgazam dana zadržati svoje hormone pod kontrolom, ali ovaj je bio drugačiji, Samantha je mahnito masturbira u vrlo razuzdan način pred svoju najbolju prijateljicu!
Dvije djevojke su se više razlikuje od dana i noći. Sam je visoka, plavuša, i mršav, sa Boobs živahan i uvijek uspravno bradavice, dok je Priscilla je četiri inča kraća s tamno smeđu kosu, i sat staklo lik upotpunjuju skup tits 36D. Kao što je njezina prijateljica grču joj klitoris orgazma ka, Pris podigao pred Sam's majicu da bi se otkrilo svoje braless prsima i teško uspravno bradavice prosio za pozornost! "Sam", upitao Cijena poigrati, "biste li mi htjeli sisati bradavice!?!" "Bog ti si kuja ponekad," Sam panted, "ih usisati za mene sad ti mali pička!" Little, «upita Priscilla slatko," ti si onaj sa malom tits, evo, neka mi vam pokazati moje, oni su mnogo veće od tvoje! "Priscilla je ustao i otišao joj shirt preko glave koja je pokazala svoju punu grudnjak uvukla prsa u Sam's gladna oči. "Pogledajte ih, Sam, oni su mnogo veće od tvoje, biste li željeli da ih vidi", upitao Cijena slatko!?! Sam danas su se svodi na žamor idiot, a gotovo nerazgovjetan brbljanje, molio Cijena uzeti off joj grudnjak kako bi mogla vidjeti svoje masivne prsima! "Pa, mislim da će to biti u redu, samo ovaj put", odgovorio Cijena polako, kako bi došla oko leđima i unclasped njezine goleme grudnjak, a nakon što joj grudi malo tresti, industrijske snage grudnjak skliznuo ramena dozvoljava Dva masivna boobs da padne na besplatni cool kupaonicu zrak, što je izazvalo njezine bradavice da stoje uspravno odmah! Sam stenjali na oči njenih prijatelja grudi, dok joj prst letio iznad glave joj malo podigne klitoris! Cijena zgazi bliže Sam i ponudio se, bi dijete htjeli medicinskom sestrom o Momma's bradavica?!? "Sam nagnutom prema naprijed, uzeo hard bradavicu u usta i isisan na nju lakomo dok je osjećaj što joj bradavice sisati odmah nanijeti Priscile je pićka na natopiti sa sokom maca uzrokujući joj klitoris početi svrbež s tim upoznati treba! Obje djevojke su tako oduševljena s osjećajem u pussies da su bili svjesni da su vrata kupaonice otvorena ljuljati i da su stavljanjem na besplatni show za publiku! Kao što Sam's prst letio nad njom lupanje klitoris, ona nije 'obavijest visok lik stoji s rukama na kukovima u vratima, ali obje su Sam i Priscila tresak natrag u stvarnost kada oštar glas ispunjen boravak sa: "Što u paklu se događa ovdje!?! "prijateljice
Priscilla gotovo ju je bradavicu rastrgan off kao ona skoči na noge i pokušao sakriti svoje grudi od neočekivanog posjetitelj koji odbrusio: "Dobro, Sam, da li imate objašnjenje za svoje ponašanje?!?" "Uh, dobro, ja uh , ne znam gdje početi ... ... "Sam mucao, da joj majka! Sam majka gledao naprijed i natrag s jedne djevojke na drugu, sve dok se prislušni njezinoj izliječio cipele na pločica katu dok ona napokon govorila opet i rekao: "Ok cijena, daj da vidim tih budala opet, želim vidjeti što mi kćer je bio toliko zaljubljen u! "Cijena je dao Sam i neugodno gledati, i polako neka naručju pad na bok, joj velike grudi sada pod stare tvrdi Sama majke. "Imate big tits za tako mladu devojku, da li vi imati dečka", upitao Sam majka?!? "Uh, ne, ne u ovom trenutku", mucao osamnaest godina stara! "Hmmmmm," hummed Amanda, "Pusti me da se osjećaju za sebe", dok koračni bliže još uvijek uplašena djevojka i uzimanje dva čudovišta u njezine ruke! Sam majke je definitivno talent milo za masazu, jer je u nekoliko minuta imala Cijena zadihan i squirming sve više mjesta! "Osjetljive, ha," pitali Amanda, "ti mali kurvica mala su sve podjednako, samo malo pažnje i vaš pička postaje svoga gospodara!" To je retoričko pitanje, pa Pris samo stajao tamo tiho i neka Sam majka voziti njoj pizda u uzbuđenost! Nakon nekoliko minuta igrati tit, Amanda pao dvije velike grudi i na vanjsko čuđenje obje djevojke, podigla je svoju nogu na sudoper, koja neka suknja slajd do njezina struka i izložiti svoje golo vagina! "Dobro meda, Samantha će se prst njoj pizda i ti si idući u jesti moja, je dobio," upitao Amanda!?! Cijena zagledao ispupčen maca samo centimetara od nje lice, i bez odgovora, naslonila na usta mokro šlic i neka joj jezikom sondom duboko u pokisao mokro šlic! Amanda pustiti dugu duboke jaukati, a rukom bi došla dolje i održao Cijena glavu zbijeno u njoj maca! Sam već započeo frigging joj maca, a pogled njezinih najboljih prijateljica jede se njezina majka, dobro, omogućuje samo reći da je to bio prizor jebeno nestvarno i kao majka i kći jahao Čarobni tepih prema uzajamnom orgazma! Sam je uvijek znala da joj mama je seksi, ali to, to je previše, bila je stroj jebeni sex! Kao i ona je gledala i sama fingered, shvatila gdje je sve svoje seksualne energije došao iz majčine-hot jebote pička! To je sada očito da Sam, da ni ona ni njezina majka stvarno mogao kontrolirati požare koji su spalili u njihovim pussies i sve što su mogli učiniti je pokušati zadržati u svojim infernos crotches u provjeru! Kao orgazme welled poput vulkana spremni eksplodirati, majka i kćer zaključana oči, i Amanda glasan riječi, "Volim te", a kao na šlagvort, obje njihove pussies su potresle zemljom trese vrhunaca! G tacka video
Oba Amanda i Sam bili su zadihan i bez daha, te da ne može govoriti, i Pris gledao leđa i naprijed između njih dvoje i uskliknuo: "Kao majka kao kći, oh tako jebeno vruće!" Gej chat

Нема коментара:

Постави коментар