.

Servis za upoznavanje

четвртак, 15. април 2010.

Seksi mama

Jack viriti iz ispod pokriva u digitalni sat u noći stajati i moaned, "Šest trideset već, ono što sam dan prije mene!" On je ležao još uvijek za nekoliko minuta prije bičevanje leđa pokriva i tako mogao poskok iz kreveta! On je samo bio stvaranje premjestiti na dopust kad meke tople ruke uhvatio ruku i svilenkasto glatka južnim naglaskom došao lilting s druge strane kreveta ", Jack, med, niste gonna run off sa davanje mene neke jutro sugah se ya!? "Izgledao je preko ramena razbarušen plava kosa njegova lijepa mlada žena i priznao:"sa devojkama iz srbije Ne danas, Cindy Lou, moram doći na posao, šef želi vidjeti mene prva stvar! "S jednim glatke pokrete, ona oguljene povratak svoje strane obuhvaća i izložena njezina zrela za udaju devojke, golog tijela, sa tankim kukova i velikih grudi firma! "Sada, sugah," prošaptala je, "koja može značiti stari Gospodin Owens vam ponuditi ništa slično!?!" "Sweet Jesus," rekao je dok sisa je u dahu, "znate ja ne mogu odoljeti da, to je jednostavno nije fer! "" Honey ", ona cooed," sve je pošteno u ljubavi i ratu, i to ", kazala je prilikom trčanja ruku gore i dolje joj savršeno telo", namijenjen je ljubav! "Polako ona širiti njezine noge, a zatim nakon što je posezanje ruke pune svoje kose, izvukao usta, da joj sada ispupčen vaginu i smjestio se vratiti dok joj je muž joj oralno zadovoljstvo! Kao što joj orgazma oprana nad njom, ona je pitao ako požar koji je opečen u njoj maca ikad može biti ugašena, ona sigurno nije nadao!seksi mame
Jere je sjedio u svom kuhinjskom stolu, zamotan u svome ogrtač, kad je čula kucati na stražnjim vratima i poznati glas svoju najbolju prijateljicu pozivajući se, "Hej, Cindy, su ya dobio kavu za prijatelja! ?! "" Hajde, Nora, i sami pomoć! "Nora ode do lonac za kavu, izli čašu, i sjede preko stola od Cindy i reče:" Jeez, Cindy, izgledaš kao da ' ve pravedan bio izdvajali kroz zvonilac, što ispitati kritički se dogodilo! "mali osmijeh širiti preko Cindy's lice, i prije nego što ona mogla odgovoriti, Nora mu je odgovorio," Moj Bože, djevojka, moraš mu dati malo odmora, da ste gonna ubij ga! "" Što sve si talkin 'about "Cindy je odgovorio u svom dubokom južnom otezanje u govoru?!? "Mislim da je taj prokleti naglasak," Nora opined, "sjeverni dječaci jednostavno nisu navikli na njega, te ih vozi luda!" "Misliš li da bih koristiti nešto kao nepošten što je moj mali ole glasom Jack zavesti siromašne?!? "" Hrrrumph, "Nora snorted," mislim da bih iskoristiti svaku žensku trik u knjizi, ako je potrebno neke penis! "Moj bože," odgovorio je Cindy lažan šok ", kao nestašan usta na tako lijepa djevojka, sve što bi tvoja majka reći!?! "" Isusa, "Nora, rekao je tiho," pa sam se malo nervozan sluša što govori tako, ne mogu ni zamisliti kako Jack mora osjetiti, siromašni vrag nije ni šanse! "Blagi bože," Cindy kritizirao, "vam djelovati kao da sam vezana za njega svinjska krevet i ja sam prisiljen na njega!" Cindy ", Nora, rekao je tiho, "s tom tijelu, kosa i glas, ne trebate pištolj!" Cocking glavu u stranu, Cindy Lou mislio o tome za drugi, a zatim odgovorio sa smijehom, "Ya know, Hon, ja Vjerujem da ste u pravu! "poze seks
Nakon što su završili svoju kavu, Cindy Lou Nora zamolio da joj pomogne uvesti nekakav novi prozor nijanse u svojoj spavaćoj sobi, i Nora spremno pristao! Dvije žene su imali problema dobivanje stara hladovinu izvan svojih zagrada, a tijekom borbe, Cindy Lou ruho izvukao otvoriti otkriva svoje tijelo nevjerojatno da joj neugodno prijatelju! Lov Nora bulji, Cindy je rekao tiho: "Sada možete vidjeti zašto Jack ne može mi odoljeti!" Usplahiren Nora brzo izgledao daleko, ali je očito da joj obraze upalio svijetlo crvene jer je uhvaćen puzav zavirite ! "Znate li što ja zovem Jack kada sam pokušava ga zavesti," Jere, rekao je u svom najboljem južnom naglasak!?! "II'm sigurno ne bih znati," Nora mucao, sada još više zbunjen nego prije! "Naravno da ne," Cindy drawled, "Pozivam ga šećer, ali sam prekinuti R i proglasi ga sugah, ne mislite da zvuči seksi!?!" "Uh, oh, dobro," Nora brzo odgovorio: "Gle, ja je dobio moj kraj hladovine izvan stvar ma šablona!" Nora, med, "Cindy je odgovorio:" nikad ne odgovori moje pitanje, zar ne mislite sugah je seksi stvar nazvati nekoga želite zajebavati!?! "" Cindy Lou, "Nora odgovori," II ne misle kako vi zovete, Jack je bilo koji od moj posao, zar ne!?! "" Pa, sugah, "rekla je jedva iznad šaptati, "kakav je zvuk sada", dok ostavljajući joj haljinu slip od ramena ostavljajući joj potpuno gola!?!
Nora nervozno stajao držeći stari hlad u ruci, ne mogu pogled na nju golu prijatelja dok odgovarate, "Ja ne mislim da je to prikladno ponašanje na sve, mislim da bih ga bolje prestati odmah!" Zaustavi što, sugah, "Cindy tiho odgovorio:" Nisam učinio ništa za vas, što sam?!? "" Pa, uh, "Nora poticaj," Ti si me zvala šećer i sve, to je nešto! "" Moj, moj, "rekao je Cindy s trzajem glave," vi ste jitteriest stvar koju sam ikada vidio, i samo zato sam nazvao vas sugah?!? "" Ne samo to, "Nora mu je odgovorio," vi si stajao gol Jay ptica! "Mmmmmm," Cindy hummed ", onda mislim, nikad nisam vidio još jedan ženski gol pred, zar ne!?!" Sada okreće lice svoje, Nora odgovorio malo razljućen, "Naravno da sam, samo ne kao što je ovaj!" Cindy zagledao Nora za drugi i onda pogledao prema gore i dolje svoga tijela i reče: questioningly, "Ima nešto u redu s mojim tijelom, nitko je ikada mi je rekao tako, ali možda postoji!?! "Sada valjanja oči, Nora je odgovorio:" Naravno, ima 'ništa izvrnut sa Internet, to nije ono što mi je značilo na svim, a vi to znate! "Nakon ostavljajući Nora izjavu potonuti u za drugi ili dva, Cindy Lou je odgovorio: "Možda je u pravu si, nije moglo biti nešto izvrnut sa mnom, dolaze ovamo na krevet i neka mi vam pokazati nešto!" Ne čeka i odgovor, Cindy je uhvatio Nora ruku i njezin tugged zajedno preko na krevet gdje je sjeo i ostavio njezin prijatelj stoji! "Vi obećanje da će mi reći istinu," Jere upitao ozbiljno ", cuz I hafta znam, ok?!?" "Naravno, sigurno", rekao je nestrpljivo Nora ", što bi moglo biti u redu s vama!?!" "Samo to ", Cindy je odgovorio tiho dok naslonjena leđa i širi njezine noge razmaknute, pogled na moj maca, sugah, JA držati mojim usnama obrijane lijepo i glatko, ali možda je to krivo stvar za učiniti, što ti misliš!?!"od pozadi
Nora se zvučno progutati kao, gledala je dolje na stidnici ispupčen samo nekoliko metara od nje, nikada u svom cijelom životu je ona vidjela nešto tako seksualne igre izazvavši! "Upravo sam to znao," Jere, rekao je nažalost, "vi mislite da izgleda baš strašno, mogu reći samo lookin 'na vaše lice!" Sluh Cindy Lou služi donio je iz svoje trenutne mutavost, a ona je odgovorila brzo , "O, ne, to izgleda sasvim u redu, ja ne vidim kako imate bilo kakvih problema na sve!" "O, hvala bogu," rekao je Cindy zahvalno, zena odozgo Bio sam beginin 'misliti JA je neki rod freak ili nešto, ya znam, samo da bi bili sigurni, neka mi tvoje vidim tako da mogu biti sigurni! "Taking korak unatrag dok trese glavu od strane na stranu, Nora mucao," II ne mislim da bi bilo dobra ideja, molim vas, zaustaviti, molimo Vas da ne ... ... ... .. "Ali ona stvarno ne stavi bilo koji boriti na sve, dok Cindy Lou tugged dolje joj traperice i gaćice s jednim tegljača! "My oh my, Nora, med," Cindy prošaptao, "imate šumu Growin 'između nogu, mislim da bi trebalo uzeti u kupaonicu i učiniti nešto o tome! "Y-you're luda," Nora mucao kao Cindy Lou ju je vodio u kupaonicu, "Hank'll hir vanjska strana ako ga obrije!" Koješta, sugah, "Cindy Lou je odgovorio:" On će biti thankin 'ya za to svaki put kad stavi svoja usta tamo dolje, vjerujte mi, on će sada prestati talkin' i sjesti se na umivaonik i raširila noge za mama! "otpozadi
Cindy brzo okrenuo na vruću vodu i počeo soaping tamno masa stidne dlačice kovrčave da ga omekšati prije dodirivanja s britvom! Nora jednostavno zatvorene oči čvrsto nove poze i čekala dok joj je prijateljica radila prstiju nad njom dlakav nasip! "Nora, med," Cindy, rekao je tiho, "Kad bih ja velim, tako, imate fantastičan maca, med, i svoju ljubav gumb, i Hank se sretan Gvido!" "T-hvala vam," Nora, rekao je u jedva čujan glas, "Kako brzo ćeš to učiniti?!?" "Trenutno, sugah, odgovori ona," i ne brinuti o stvar, mama i stručnjak na Džuli frizure tamo dolje! "Polako i mukotrpno, Cindy koristi twin sječiva brijač ukloniti sve dlake s Nora je prilično vaginalne usne, ostavljajući samo mali klinasti smeđe krzno u obliku slatka mala vee iznad nje klitoris! "Ohhhhh," Nora dahnu, "da se osjeća hladno, sad!" "Vi ćete se naviknuti na njega, med," Cindy Lou odgovorio: "muvanje završi, pogledajte," kao Cindy Lou podići ruku ogledalo i to održanoj u poziciju da Nora dozvoljeno da imaju dobar pogled na nju svježe obrijane prepone! "D-da li vi misliti Hank će vam se svidjeti", upitala je dvojbe, "što ako on to ne čini!?!" Cindy polako spustiti zrcalo, a zatim gleda ravno Nora u oči, rekao je, "I'm gonna show te zašto on æe to ljubav, sada samo se još uvijek i neka Cindy obaviti svoju stvar, ok!?! "poza sa strane
To je bilo jako retoričko pitanje koje zahtijeva nema odgovora, jer sekundu kasnije, Cindy Lou priključen izravno na usta sada razjapljenih proreza koji dripped između Nora's klimav bedrima! "Y-ne možete učiniti," Nora mucao, "to nije pravo, ohhhhhhhhhhh, myyyyyyyyyy, da se osjeća tako dobra, oh yes, moja klitoris, ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!" Cindy bjesomučno jeo Nora's maca za sljedećih pet minuta ili tako, dok je imala pravo na rubu veliki vrhunac, onda ona izdvajali daleko i pitao: "Sugah, da li ste ikada gumiran svoj pussy protiv tuđe!?!" "Ne," Nora dahnu, "nikada nije, zašto !?! "" Jer, med, "Cindy Lou odgovorio dok stoji i crtanje njihovih cunts zajedno, sada si gonna get to!" Cindy mjesto usta na Nora je, daje svoj duboki poljubac, dok je u isto vrijeme brušenja joj maca teško na svježe obrija pićka joj prijatelju! To nije dugo prije nego što su oba rezultata međusobnim klitoris i bili u mogućnosti to premjestiti na način držeći ih u stalnom kontaktu! "Obojica su sada bili su zapomaganje i oplakivanje jedno u drugo u usta a njihova clits su kliženje i klizna sve jedna preko druge! Napetost u njihovim pussies je gradilo brzo, a kad su prekinuli poljubac za trenutak Nora panted, "Ja-" gotovo da su jebeni jedni druge, zar ne!?! "Still južni dama, Cindy Lou odgovorio s mig, "U pristojan krugovima, sugah, oni ga zovu radiš gadno!" To je bila samo u tom trenutku da je njihov clits prelomljen preko svake druge po posljednji put kao svoje orgazme otrgnut svoje cunts i valjani zatim tijekom ostatka svoje treperenje tijela, ostavljajući ih oboje potpuno isušen i bez daha!oglasi sa slikom on nju
Sa Nora dalje sjedi gore na sudoper counter, i Cindy Lou, zatim natrag dolje na podu, "Nora Zasvirasmo gore", ja još uvijek mislim da je glas! "Cindy Lou samo chuckled i odgovorio:" To samo može biti, sugah, to samo može biti! Nen parner i ja

Нема коментара:

Постави коментар