.

Servis za upoznavanje

четвртак, 29. април 2010.

Zena se jebe

"Bok, gđa Sherman," rekao je Steve nervozno ", izjavio je Pam zena se jebe ste htjeli razgovarati sa mnom!" "To je ispravan mladi čovjek," odgovori ona oštro, "sjedni, molim!" Nakon što se njegov sjedalo, Steve fidgeted zalogaj i nakon pregledavanja kroz prozor ponudio "Lijepo vrijeme smo bili vlasništvo, zar ne!?" U gotovo oštra tona, gđa Sherman mu je odgovorio, "Ja nisam vas ovdje da se govori o vrijeme, pa neka mi dobiti pravo na točku! "" Uh, je li, "Steve je odgovorio:" sve što kažeš, gđa Sherman!? Iako nije znao zašto na zemlji Gđa Sherman bi željeli razgovarati s njim osobno, on je okupio iz ton glas joj da je to definitivno neće biti ugodan razgovor! "Steven", ona popucali ", pogledaj me, kada sam se govori, to je samo dobre manire gledati osobu u oči, koji je razgovor s tobom!" "Da, gospođo" rekao je tiho! "Sada, od onog što moja kćer mi kaže, nastavi ona," ti i ona su bili učestvovanje u svim vrstama seksualnih aktivnosti, uključujući i felacio do završetka, koji je, Pamela je bila obavlja oralni seks na vas, i nevjerojatno ostavljajući te ejakulirati u usta, je li to istina!?! "" Uh ", kazao je mucao, zapanjen na smjeru njezina ispitivanja," nisam siguran JA shvatiti ono što jebem u guzu... ... "" Što da ne razumiju ", kazala pljunuo, "ili moja kćer ima seks stobom ili ona nije, ili su toliko gusti niste sigurni!?!" "Ne, to nije to", odgovorio je, "to je samo da, dobro, ja nije bio spreman za ... .... "" To je točno trenutku, ona prekine, "ti nisu bili spremni da biste dobili je uhvaćen su vas!?!"
Njegov um je bio utrke kao što je pokušao očajnički pokušava doći do neke vrste obrane, ali sve je on stvarno mogao sjetiti kako je u paklu mogla Pam su bili toliko glupi da joj majku o njihovom osobnom životu zajedno! "Na taj način tvoj 'ne idući u pričati o tome, ona nudi," dobro, niti ste došli na udicu koja se lako! "Moja kći je samo osamnaest godina, nastavi ona," a ako mislite da možete samo valcera u njezin život i imaju svoj put s njom i onda ju ostavite kao vreću smeća, vi ste pogriješili žalosno! "" Pa ", zahtijevala je," Što si dobio za reći za sebe !?! "" To nije kao da se uopće ", rekao je prosvjedovao," Ja volim svoje kćeri, i želim da je oženi jednog dana! "" O, zaista, "Gospođa Sherman odgovori," i pokazati vam put ljubav je staviti svoje erekcije u usta i ispunite ga s vama spermu!?! "" Gospođa Sherman, odgovori on malo više nasilno, "Ne silom Pam učiniti ništa, ona to radi jer voli, i osim toga, ja uvijek vratiti milost i oralni seks na njoj previše!" Za prvi put nakon što je sjeo, pogled na lice gospođe Sherman ublažavaju malo i rekla puno više simpatičnog glasa: "Pa, znam da kada se djevojka zaljubljuje u čovjeka koji je također zaljubi u njegov penis i želja da ga oralno zadovolji se ćemo na to reći, vrlo intenzivno!da te jebem "
Feeling puno više na jednostavnost, Steve je dodao: "A ja osjećam na isti način o njoj, kao i njezinu vaginu!" Iako je neiskusan, "Mrs. Sherman nastavlja on," ona mi kaže da ste vrlo, vrlo velika montaža, te da je postala žarište cijeli svoj život! "Sada okretanje tri nijanse crvene, Steve je odgovorio tiho:" II ne znaju o tome, gospođo, ali ja to pokušati napraviti svoje osjećati dobro kad smo zajedno! "" Drago mi je toga ", gđa Sherman je odgovorio:" i zbog toga, želim vas pitati milost! "" Anything "Steve je odgovorio vrlo brzo, samo sretan da ton razgovora je okrenuo u svoju korist ", što je to!?!" "Pa", objasnila je, "jer Pamela je tako neiskusna s muškarcima, osjećam da moram provjeriti kako bi bili sigurni da je ono što je ona je rekao mene o vašem penisu je istina! "" gospođo ", rekao je u pitanje, ne znam točno što je bila na vožnji?!? Sada ogorčenje vratila u glas, a ona reče: "Sada, ne dobijete gustu na mene opet, Steve, doći ovamo i ispustite vaše hlače, tako da Ja mogu vidjeti za sebe ove fenomenalne erekciju moja kćer mi je regaled oko! ! "" Sveti dim ", pomisli u sebi:" ona mi želi pokazati joj moj penis ", pa oprezno, on je dobio na noge i polako miješaju preko sobe do mjesta gdje je sjedio Victoria Shermana! Budući da on nije 'izraditi premjestiti to unzip njegove hlače, gđa Sherman, rekao je smireno: "Pa ako tvoj' ne idući u obaviti, mislim da ću to učiniti ja osobno", te s tim riječima, ona undid njegove hlače i neka padaju oko gležnjeva, ostavljajući samo svoju pod gaćice kao zaštita od njezine sive oči pogled!kako da jebem Tiho joj je pustiti da lutaju preko ruku pred njegove prepone, što naravno rezultiralo u njegovom dolasku masivni erekcije! "Moja", ona uzdahne tiho ", Pamela je svakako točno o veličini vašeg penisa, ona se osjeća vrlo velika i gusta, dozvoljava 'dobiti ove donje rublje off i vidjeti kako to izgleda izbliza i osobno!" Ona je nešto nevolje povlačenjem njegovih kratkih filmova off, oni je dobio bio je upleten sa svojim već puna erekcija, ali na kraju je bila u stanju da ga riješiti i gurnite pokrov posljednji od svoje Nine Inch član! jebi moju zenu
Na jednom, gospođa Sherman je zapanjen u tišini, ne mogu ni šapat, dok posmatranje u najveći kurac kojeg je ikad vidjela u životu! "Pa", upitao je, "je li to u redu, mislim da je dovoljno dobar za svoju kćer!?!" Making razgovjetan zvuk gulping, gđa Sherman konačno je govorio, "nikada nije vidio tako II've veličanstveni penisa, tako dugo i debljine, a glava, to je tako glatka i svilenkasta, ne mogu vidjeti zašto Pamela je u ljubavi s njom! "" Kada imate spolni odnos s kćeri moja, «upita tiho:" Što želite učiniti najbolje? !? "Mislio je o tome drugi i odgovorila:" Ne mogu lagati da vam, ja se najviše sviđa kad mi je sranje, ona je najbolji sam ikad imala! "ker jebe" Ona bi trebala biti, " starija žena je odgovorio: "sve žene u mojoj obitelji su ovisnici cocksuckers, a ona je samo chip starog bloka!" "Što je dovelo sve ovo gore, je da Pamela dođe mi zabrinuta za svoju stalnu želju da se vas u usta ", gđa Sherman je objasnio," ona je mislila da je možda bio weirdo, kako je rekao, i bio je stvarno zabrinut o tome, ali sam je uvjerio da ona nije bila sama i da sve svoje ženska rodbina su u istom brodu kao što je bila! "Kao što je govorila gospođa Sherman ležerno posegnuo i uzeo Steve's penis u ruku i polako ga počeo fisting u svom malom toplom rukom! "Gospođa S., "rekao je s uzdiše:" Ja ne mislim da bi trebao biti događaj ovaj, što će reći Pam!?! "" Ne brini o Pamela, odgovori ona, dok je četkanje glavu sa svojim usnama "Znam da moja kćer, i ona ne bi znajući da sam je uzeo vremena da provjerite joj dečko penis za nju!" Zatim, to se dogodilo, gospođa Sherman poljubio glavu njegov penis, a zatim velik dio kao i njezina kćer pred njom, gladno je uzeo njemu duboko u usta! "Oh, moj", rekao je slabo ", te to učiniti tako dobro, baš kao Pam, te su oboje penis sisanče stručnjaci!" "Ako vam ne smeta", rekla je između sranje, "hocu da se jebem Idem masturbirati dok sisa, još jedna stvar što vjerojatno već znate, je da, kada smo započeli sisanče tvrdi penis, moramo primiti zahvalnost odjednom! "" Baš kao Pam, "rekao je između hlače", rekla je i nevjerojatno vruća maca koja zahtijeva stalnu pažnju! "" Naravno, ona se, dragi, uzdahne gospođa Sherman ", rekla je Sherman, te joj maca uvijek će zahtijevati puno vremena i truda, ali uvjeravam vas, da penis će imati prekrasno vrijeme brinuo o njoj! " pas jebe zenu
Steve i dalje stoje mirno ispred gospođe Sherman's stolice dok četrdeset nešto penis dojilja uzeo joj vremena dajući mu neke od najboljih glave koju je ikada imao! Nakon što je neko vrijeme, ona ga upita: "Kad imate odnos sa Pamela, što je njezina omiljena pozicija?!? '" Um ", rekao je zamišljeno:" Mislim da ona voli uzimajući ga s leđa najbolji, JA dont' t znati zašto, ali se čini da se sperma najteže kad sam joj gori od stražnje i stvarno ga dati joj teško i brzo! "volim da jebem osmijeh flickered preko gospođe Sherman's lice, a ona ponudila," Nisam iznenađen, s netko kao seksualno uzbudi kao Pamela je, pristupajući u najprimitivnijih način bi samo, naravno, dati joj najviše ugode i zadovoljstva! "" Za ovaj dan, nastavi ona, "moja omiljena pozicija je kada gospodin Sherman mi se naslanja više leđima stolica i stvarno čini mi se da teško i brzo! "Ovo je bio nevjerojatan, najprije je mislio da je u svim vrstama problema, i sada, ovdje je majka njegove djevojke prijatelj ne samo sisa na njegov veliki probadanja kao da je zadnja na licu zemlje, ona je također bila u vezi intimne detalje o svom seksualnom životu, samo nestvarno! "Steven", rekla je tiho, "Ja samo želim da znam što ste sami ostavljajući u, jer se Pamela je uistinu vrlo visoka održavanje mladoj ženi koja će zahtijevati da se troše i prekomjeran iznos od vrijeme jebi jebi zadovoljavanja svoje osnovne seksualne potrebe! ! "" Na primjer, nastavi ona, "kad su oba doma sama, ona će tražiti da vas oboje biti gola u svakom trenutku, tako da ona uvijek može vidjeti vaš penis, da li je teško ili mekana to ne predstavlja nikakvu razlika, jer kao što sam već rekla, ona je uobičajen na svoj kurac i da će postati prilično paničan ako se iz njezina očima predugo! "" D-da li vi to učiniti s g. Sherman ", kazao je dahnu: "Mislim, da mu ide gol za vas?!?" "Naravno da ne," rekla je pitanje factly ", a čak i nakon svih ovih godina on je podići većinu vremena!" H- Koliko često ga sisati, "rekao je Steve haltingly!?! "Oh, barem dva puta dnevno", kazala je između lize "Ja samo ljubav penis sisanče, čini mi se osjećam tako ženstveno!" Ovo je previše, majka njegova djevojka prijatelj je manijak koji je penis sisanče masturbating joj muf, a ona ga je! "Steve", rekla je tiho, "svoje matice vreći samo zategnuti se, ćete ispuniti usta u aukciji!?!" On nije 'ravan imati priliku odgovoriti, kao prvi ispaljenje iz njegove sperme strijelac protiv eksplodirala leđa joj grla! Kao sljedeći metak popunjena usta, on moaned, "Ti si mi sisanče off, baš kao Pamela se, oh my, god, oboje sisanje kao kurve!" jebem sve
Nakon što je snimanje seksa svoje posljednje opterećenje, on je naišao natrag u njegovu stolicu i propala, totalno proveo od divlje iskustva! Gledala je tamo kod njega i reče: "Mislim da ćete učiniti, samo zapamtite, moje kćeri zadovoljstvo je Vaš prioritet broj jedan, i usput smo da je bilo bolje sisati kurva, je dobio guzi me Internet!?!" Prvi put

Нема коментара:

Постави коментар