.

Servis za upoznavanje

петак, 23. април 2010.

Upoznavanje zena

Devojke Srbija .burmut, Miss Egan, sad kako ste na računalu ", upitao sugovornika!?! "Vrlo dobro," Melanie odgovorila: "Ja sam imao opsežnu obuku na svim većim poslovnim mekana nositi proizvodi i upoznat sam sa svim vrstama računala!" Dee Waller bubnjale prstima na svom stolu dok je studirao Melanie Knox 'varalica, postavite ga dolje, i počela polako, "Vi shvatiti da je mjesto za koje aplicirate je da je izvršni tajnik za Stanton Ingalls, glavni operativni direktor te tvrtke?!?" Melanie kimnula glavom i odgovorio: "Da, osjećam se da imam sve kvalifikacije potrebne za napraviti odličan posao za gospodina Ingalls, ja sam bio u poslovnim za dvanaest godina zatim, i osjećam da sam spreman za velik vrijeme! "Oslanjajući se nazad u stolici s joj prsti isprepleteni iza glave, Miss Waller nastavio oprezno, "Ovo je delikatna pozicija, i jedan koji zahtijeva krajnji u odluci, g. Ingalls će Vam povjerenju mnoge povjerljive podatke o unutrašnjem djelovanju naše tvrtke!" Ja razumijem savršeno, "Melanire odgovorio:" moje ponašanje u mom prethodnom zapošljavanju je iznad sramotu, tako osjećam g. Ingalls me može zaposliti s najvećim povjerenjem! "" Ja sam siguran u to ", Dee je otišao na, "ali taj posao zahtijeva, ah, kako ga trebam staviti, ruke na više i osobni odnos s gospodinom Ingalls!" Momci i devojke
"II'm ne siguran što misliš," Melanie mucao, malo zbunjeni u smjeru razgovor je uzeo! "Sada, Miss Egan, ti si sjajna slobodne devojke ," Dee Waller odgovorio glatko, "koliko se prvoklasan izvršnog tajnika da ovih dana!?!" "Ne znam točno," Melanie odgovorio polako, "Rekao bih da između četrdeset i šezdeset tisuća godišnje, ovisno o dužini radnog staža i sve!" "Ja bih da ste o pravu," Dee odgovori brzo, "ne tako ste se pitali zašto je ovaj položaj nosio plaće više od stotinu tisuća dolara godišnje plus beneficije, to je gotovo dvostruko ono što položaju obično plaća!?! "" Pa, mislim nisam stvarno dao puno mislio je, "odgovorio Melanie polako", pa sam sega ove "osobne poslove" su ono što čini posao vrijedi toliko! "" Sada ste dobivanje slike, "Dee Waller odgovori:" Jeste li još uvijek zainteresirani, ako ne, možete podići i ostaviti bez hardosjećaje tako što ikad s nase strane!?! "" Ne ", odgovori ona," Ja sam još uvijek zainteresiran, ali želio bih čuti točno ono što bih se ja osobno uzimajući u! "mali osmijeh širiti preko DeeWaller lice i iznio je mišljenje: "To je vrlo osjetljiv reakciju, pa evo posao!" trazim zenu
"Ne znam što ste čuli o Stanton Ingalls," Miss Waller nastavi ", ali dopusti mi reći ovo, iz osobnog iskustva da je jedan od najdinamičnijih pojedinci ćete ikada imati zadovoljstvo susreta, ali zajedno sa svojom osobnošću i neodoljiv voziti, također dolazi u njegovu sklonost za više od oprosta! "svojim potrebama u tim slučajevima mogu biti gotovo gladan", ona recitira "i uvijek moraju biti voljni i sposobni učiniti sve što je potrebno da Popunite posebnim potrebama, što sam ja sebi jasan na temu!?! "Upoznavanje sa devojkama " Melanie sub natrag u svoju stolicu malo zapanjen, ona je pitali zašto su plaće toliko visoke, ali to nikad nije ni križan joj um da bi mogla moraju biti uključeni u seksualno njen šef, pa je zamolio za malo pojašnjenje: "Misliš da ću morati spavati s njim!?!" "i više", odgovorio Dee tiho, "još mnogo, mnogo, više! "" W-što je više mogao tražiti od mene ", upitala je quizzically!?? Sada naginje se prema naprijed u svom stolcu, izgledao Dee Melanie u oči i rekao, "Honey, gospodin Ingalls će biti putujući svijetom, a vi vodeći posvuda on ide, to je životna prilika, da ćete ići mjesta i pogledaj stvar koju nikada nisu ni sanjali, ali ako želite ovaj posao, morat ćete učiniti ono što on govori i kad kaže da! "" Bojim se, "nastavila je on," da s vremena na vrijeme g. Ingalls će vas tražiti da se s drugim ljudima, i muških i ženskih, ali sam obećanje, većina žena će ubiti za ovu priliku, i usput, posljednji sekretar je trajao gotovo pet godina i umirovljenici s milijun dolara otpremnine paket! ! "Melanie sub dalje, ne koji se kreće mišića dok je pokušao shvatiti sve što je odbačen u krilu u posljednjih petnaest minuta, to je jedna stvar da zajebavati šefa, ali cijeli drugi kotao ribe na spavanje s drugim ženu!
Srpske devojke."Reci mi što si razmišljam, Melanie," Dee Waller upita tiho: "Ima li još nešto želite pitati mene?!?" Nakon dubok dah, Melanie je odgovorio: "II'll moraju priznajem 'ma malo sumnjičav u cijelu stvar, ali nikad nisam imala spolni odnos s drugom ženom, ja sam potpuno heteroseksualnu pa bih mrzim da se zaposlili i onda ne držati moj kraj jeftino, ako znate što sam znači! "" Naravno da ne, draga ", rekao je u Dee glas iznad šaptati," mi nikada ne bi poslali nikome upoznati g. Ingalls osobno bez potpuno siguran da je ta osoba mogla nositi svaki aspekt posla , uključujući i onu koju su zabrinuti o! "" Ali kako ... ... .... "Melanie rekao kako svoj glas trailed off!?! Opet, gledajući Melanie ravno u oči, Dee Waller ravnomjerno odgovorio, "Mi bi saznati upravo ovdje i sada ako si pravo žena za taj posao, ako ne mislite da možete nositi ga, tu je vrata ! " Upoznavanje zena
"Ne", odgovori brzo Melanie, "Ja ću probati, ali kako ... ... ... ... ... .?!?" odmah vraća u svoje meke razumijevanju ton glasa, Dee je rekao tiho:" OK, Hon, ustanite, podignite vaše suknja, i pokaži mi svoje gaćice, molim! "" Right here, "rekao je Melanie nevjericom," w-što ako netko hoda u!?! "" Ja već uzeti slobodu zaključavanje vrata, "odgovorio je Dee , "to tako da ste spremni, pokažite mi, molim!" Melanie Polako je ustao i uz brzo okreće crveno lice, podigla je svoju suknju od poruba i izvukao ga visoko iznad njezina struka, otkrivajući joj panty pussy odjeven u ovo potpuni stranci! "Mmmmmmm," Dee hummed, "vi nosite vrlo lijep u stvari, i od izgleda to, ti si pravi riđokos!" Njena obrazi su već bili podudaranje joj kosu, ali ona je ipak uspjela odgovoriti, "Ja sam istina riđokos, mislite li gospodin Ingalls bi tako?!? "" Dušo, "odgovori ona tiho," Stanton Ingalls ih voli crvene, plava, crna i brineta, ali mogu vas uvjeriti da je on pozitivno će obožavati svoje panty naslovnici vagine, sada dolaze ovamo i neka mi se osjećate toplinu! " sms devojke
"Oh moj," Melanie gasped kao Dee Waller nagnuo i poljubio njezinu vaginu kroz joj gaćice dok čipke, "T-da se osjeća jako lijepo, ja ne mogu vjerovati svidjeti!" Dee chuckles samo malo, a ona tugged tanak pod haljinu od od Melanie's kukova i reče: "Ako vam se sviđa taj, da ste gonna love this", dok je sjedila Melanie dolje na stolu ispred nje i pokopani u usta mrkve boji grmu među njezinim bedrima! ! "" Bog mi pomogne, "Melanie moaned", te to učiniti bolje nego bilo koji čovjek sam ikad imala, a vi znate točno gdje staviti svoj jezik, ohhhhhhhhhhh, myyyyyy! "Ona osjećala kao ukupno skitnica, ali ona uopće nije briga, jedina stvar koja je sada važno da osiguraju da ova pička preklapanje intervjuira joj sisao do orgazma! Dok je njezin um je bio utrke brzinom svjetlosti, ona je shvatio da je to žena do žene što ne bi bilo problema na sve, i da čak i ako ona nije 'dobiti posao, ona će morati pronaći sama malo maca licker baš kao i Dee! U početku je bila malo povučen o najmu drugom ženom jezika njoj, ali nevjerojatno, sada je otvoreno je shoving joj pička kaplje naprijed tako da je Dee Waller mogao staviti pritisak najviše moguće i na njoj hot klitoris!
Kao i mišiće u svom cuant počeo mahnito ugovora, Melanie je prešao na pamet da ona ne bi smetalo dobivanje posla kao Dee Waller je osobni tajnik, kao što je bilo sigurno par povlastice da odmah izniknu na pamet! "II'm Cumming," Melanie mucao, kako joj maca drenched usana i obraza od vrućeg pička lapper, "Ti si mi siše na topla, tvrdi, karanje cum, moj klitoris je tako jebeno teško, oh da, ne to za mene,mlade picke ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! "to je bio gotov, samo tako, a sada joj je pička trza kao luda, jer je pokušao da se opustite nakon orgazma drobljenje upravo to potpuno ripped na komadiće! "Dakle," Dee je rekao tiho: "Ti kao da djevojka koju sisanje off, mislite da je jako lijepo, ha!?!" "Oh, da," Melanie, rekao je tiho, "da je sljedeća najbolja stvar u nebo! ! "" Pa mislite da možete nositi ga, "Dee upita:" to nije problem, zar ne?!? "" Siguran sam da sam spreman, "Melanie je odgovorio:" dovedite ga na! "" You 'ponovno približava, "Dee Waller odgovori natrag", ali postoji još jedan prepreka za vas to jasan! "" Ono što drugi ne postoji, "Mealnie pitao," ja je seks sa ženom i zaista sam ga voljela!? ! "" Ne, "Dee njezina ispravljene," Imala sam spolni odnos s tobom, samo subota leđa i pustiti mene jesti maca, to bi mogao biti bilo tko to radi, ali pravi test je kad jede ", kako je odrastao svoje haljine i izloženi vrlo dlakav smeđe ugrabiti koji je već otvoren u razjapljenih uzbuđenja! Ljubavnik
"Y-želite li da te sisanje off," Melanie pitao dvojbe?!? dobre picke "Honey, misliti o tome", Dee njezina ukoreno nježno, "to moraš biti preduvjet, i vi to znate, pa neka je doći do nje ako mislite da možete!" Melanie gulped jednom i rekao, "Let's trade mjesta! ! "Melanie vidio neke kose pite u svom danu, ali Dee Waller je imao hairiest maca je ikad vidjela, ali iz nekog razloga, kako je preselio usta prema krzneni cilj, ona ne osjeća nikakvu odbojnost na sve, u stvari, ona je uze dubok dah i nosnice spaljene kao aromom svježe vruće maca napuni punim plućima! "Moj Bože, djevojke," Melanie prošaptao, "imate jebeni šumi raste ovdje!" "D-ti se sviđa to", upitao Dee nadamo se, "svi muškarci love it!?!" Nema odgovora je u tisku kao Melanie usta napravio kontakt koji prigušen zvuk možda je čak i misao o izradi! Uskoro slurping glasne zvukove Melanie 'jezik na Dee's Waller pička su bili jedini zvučni u mali ured, koji je uskoro nakon toga mekana uporan jauk nad dlakave pussied lapper pička! "Jeste li sigurni da niste to učinili prije," Dee dahnu, "znate gdje se nalazi moj klitoris jednostavno je!?" Podizni joj lice za odgovor, rekao je Melanie slatko, "Imate lijepu vaginu, Dee, i moram reći, ja obožavam jednostavno stavljajući usta na vaš spolni organi! "Isusa," Dee moaned glasno, "II samo ljubav sluša što govori tako!" Nakon što joj daje malo više teško sranje, Melanie osvrnuo se i upitao u djevojčica glas, "kao način, misliš kao kad sam govoriti o tome kako lijepe svoje prepone i kako slatka to izgleda kad je sve izbočen van i mokra?!?" "Oh, da," Dee prilično dahnu, "J-tek tako, te da se osjećam kao takav picke!" Nakon nekoliko lize, Melanie šapnuo, mislim da je ovo velika dlakava pička vam kvalificira kao maca, biste li željeli da se sperma sada, draga, treba Melanie svršiti svoj maca sa svojim jezikom?!? "To je retoričko pitanje doista, onaj koji Dee Waller nikada ni pokušao odgovoriti, kao što je bila previše zauzeta imajući jedan od najboljih i najduži trajno doživljava vrhunac je ikad doživio! Melanie je cijelo lice bilo premazani slatki pička sok od Dee's slinjenje maca, ali je njezin jezik koji je bio radiš sve štete što je dosadno u teškim i brz na uspravno malo klitoris koji je bio jako naprezanje kao lud da ga dovede vlasnik uma numbing orgazma za devojke !
Kada je gotovo, Melanie čuva usta priključen na Dee's maca, luxuriating u okus i miris koji ženskog orgazma je stvorio! "Ti stvarno ne sviđa, zar ne", upitao Dee dok se izvodi kroz njezine ruke Melanie je dugo mekana kosa?!? "Nevoljko povlačenjem usta njezina forma još uvijek nesiguran pička, Melanie tiho odgovorio:" Da, mislim ja to, ja stvarno učiniti! "" Pa sad je kao dobar kao bilo vrijeme da vam kažem ", rekao je Dee! "Što," Melanie upitao: "recite mi što!?!" "Ja izostavio jedan manji detalj u intervjuu," Dee objasnio je tiho, "Stanton Ingalls ima dvije izvršne tajnice, ja sam jedan, a ako ćete se posao, ti si broj dva! "Melanie samo buljila u Dee Waller na trenutak ili dva, ostavljajući ono što je upravo čuo u sudoper," Misliš smo dobili ostati zajedno ", upitala je uzbuđeno!?! Površno glavu i treperi veliki smiješak, sretno Dee odgovorio: "Ja sam" druge ženske ", možda ćete se morati spavati s, kako je u redu s vama!?!" Opet, nijedan zvuk je došao iz Melanie usta, jer to je već bila ispunjena vrućim mokro maca Dee Waller, te da je odgovor na to! muskarci vole

Нема коментара:

Постави коментар