.

Servis za upoznavanje

недеља, 18. април 2010.

Online seks pomoc

Svatko vidi te online jebanje internet oglasi za seks, ali ja nikada stvarno pogledao u nju, jer sam nikada nije razlog. Ali jedan dan sam odlučio uloviti "devojka traži devojku" u mojem lokalnom mjestu za vidjeti da sam možda mogao tražiti svoju korist. To nije dugo prije nego što sam pronašao jako vruće sredinom 30's Profil žene za avanturu koja reče: "Uživa žena pokazuje ono što nedostaje", tako sam se upoznao i nada je odgovor na moj zahtjev. sa zivotinjama
Samo dan kasnije sam imala poziv na moj mobitel iz "Laya", a njezin prvo pitanje je "zašto bi čovjek tražeći da se sprijateljiti netko u potrazi za dobar provod sa samo žena? ". Sam nastavila da joj reći da sam najtoplijeg žene na planeti i uvijek sam željela da joj staviti kroz test da vidi ako je ona mogla biti zavedena od strane drugog vrele zene. Nešto mi je rekao da pod pravim uvjetima ona je samo možda. Dakle, sam poslao Laya nekoliko slike od moje žene i nije potrebno dugo za nju da mi je tekst "wow .. ona je vruće .. Trebam "meso" joj "oglasi upoznavanja
Moj plan je bio da pokušate postaviti pozornicu gdje sam mogao dobiti svoju ženu na miru i vrlo uspaljen, ali onda za neki neparan razlog ne bismo bili u mogućnosti da imaju sex. To je bio idući u biti teško pa sam napokon pronašao svoju ženu omiljeni vibrator on-line (joj druga bila prekinula mjesec dana ili tako, zbog na korištenje) i neka znaju da je dolazak na mail ove subote, koji je istog vikenda mi bi se kući sama, jer djeca su niz obalu i djedova i baka. Dakle, petak navečer sam pitao ako je htjela "igrati sutra", kada je novu igračku stigao i djeca bili odsutni i njezin odgovor je bio ključ. rekla je "Da, ona je potrebna za brijanje nogu ili drugi da bih igrati upravo sada". Rekao sam vam omogućuje slažu da će se sutra "sexorama" i ni pod kojim okolnostima možemo promijeniti naš um. Ona je pristala.
Laya i imao sam dogovoreno da bih joj tekst petak navečer, ako sam osjetio mi je moja supruga uspaljen i planiranje imati polni odnos u subotu navečer. Tako sam učinio upravo to. Rekla sam joj da dođe na oko 8 i povući u kolovoz i kucam na našim prednja vrata pitati ako je ona mogla koristiti naš telefon. Moja supruga bi vidjeli da je ženka i da će najvjerojatnije otvoriti vrata, jer će i dalje biti svjetlo van (vruće srpanjske večeri ljeto. Nevina picka
Dakle, sve je bilo savršeno, kao što sam se nadao, i njezina rožnat timing bio savršen. Bila je subota navečer, a ona je rekla da je dobivanje kupelji oko 7. Znao sam da to izraditi moj kretati 7:40 i tako sam ja učinio. Rekla sam ženi da sam stvarno htio ići upstaris i igrati sada i zamolio je da učinite ono što me najviše uzbuđuje, na prvom mjestu. Ona je novo što je značilo da sam joj htio uzeti vibrator (stigli rano tog jutra .. hvala UPS) i otiđite na mjesto na sebe i ona. To je bio samo 7:45, a moja supruga je već bilo vruće arching leđa i okreće glavu na drugu stranu i lizanje joj usne i zadihan kao da upravo završio 50 dvorištu crtica.
Zatim, i kako je planirano, moj broj mobitela na noćni ormarić prstenje. To je bio Laya, ali sam se pretvarao da je moja sestra pita da sam požurite snd vožnji na cesti kako bi njezin suprug premjestiti hladnjak koji je pokušao da se premjestiti. Rekla sam ženi da moram ići pred moj brat-in zakon otrgnut leđima. Sam je rekao da je podupiranje hladnjak protiv stps i nije mogao pomaknuti!
sam ostavila odmah. Smijala se, kao i obično, i reče: "Ja sam još uvijek tek će igrati tako žuri natrag".
Na mom putu iz pogona način na koji sam se odrekla Laya kao ona izdvajali za samo kao što je planirano. Jedan sat kasnije, sam stigao kući odmah nakon Laya texted mene "I'm ostavljajući sada". Kad sam otišao kući moja supruga je polaganje u krevetu i kaže "sorry, I završio bez vas". Ona je tada nasmijao i rekao "Žao mi je ali ja sam umorna i samo želite ići na spavanje".
Čim je zaspala. Ja sam potrčala na to skrivene kamere imao sam okrenut na trenutak kada sam napustio naš spavaće sobe otići do moje sestre i ono što sam vidio bila jednostavno nevjerojatna. Vidio sam ženu za prvih 5 minuta raditi ono što ja znam ona je uvijek učinio, ali nikada admtted. Već sam znala da bi sama eksplozija sa igračke ali ja odmah opazi milovati i srčanost i lizati joj bradavicu sa svojim jezikom. Iz nekog razloga nikad ne bih to učiniti kad sam gledao, a negirao je ikada učinio.hot line srpski
Zatim sam čuo zvono prsten i moja supruga zaustavljen na trenutak i ran do prozora da vidi tko je bio tamo. Ona je tada
samo odlučila ignorirati stranac na vratima i penjati se nazad u krevet. Laya odmah otvorila vrata i rekao "hello .. Jako mi je žao da vas gnjaviti, ali može netko ugoditi pomoć mene? "Moja žena je odmah putem na sweatpants i košulju i rekao" Samo trenutak ", a zatim išla od sobe.
JA je napravio siguran sam napustila sve naše telefone u našoj spavaćoj sobi. I onda čuti Laya sebe predstaviti i reći joj je potrebno za korištenje telefona da ju je suprug pokupiti, jer joj auto je upravo umro. Moja žena scurried oko pokušava pronaći telefon dole, ali nije mogao. Ona je hit telefon tražilo i telefoni u našoj sobi počeo zvučni signal. To je sve dio našeg plana. Dok je moja žena išla gore za telefon, Laya je trebao pratiti nju i učinio. Kad je moja supruga okrenuo okolo sa telefonom i stoji naš krevet noćni ormarić, vidjela Laya u podnožju kreveta / Laya rekao "hvala vam toliko" i uzeo telefon i okrenuo se od svoga supruga da joj se dozvoli vidjeti njoj štedljiv ruhu. Laya pretvarao birati broj i kut kamere je bio savršen previše. Sam mogao vidjeti Laya je vruće mini suknja i top, a ona je apsolutno prikazuje off joj tijelo sa svojom ženom, dok joj je okrenuo leđa. Primijetio sam da moja supruga, iako se pojavljuju neugodno, bila je lizanje njene usne i stvarno provjeru Laya's magarca, a Laya savijena do scrath imaginarni svrbež na njoj gležnjeve. Možete lako mogao vidjeti Laya's Lavendar štedljiv gaćice samo vrištala je od svoje uske bijele mini suknja. Također sam znao da moja žena mora da je bio vrlo vrlo horney, jer ona je o eksplodirati s njom vibrator, neposredno pred vratima zvono zazvonio.
Laya visio telefon gore i rekao "nema odgovora, a ja sam tako žao da vas gnjaviti" Ona je tada pretvarao da poziva na drugi broj i odmah primijetio vibrator na krevetu (to nije bilo planirano, a bio je jednostavno savršen!) Moja supruga nije očekivao da će netko biti u svojoj sobi tako da je imala forgotton sve o tome. Laya je rekao: "Nadam se da nisam interupting nešto, ali ako sam ja volio bih da pomogne". Odmah sam primjetio da moja supruga već sjedila pokraj nje na krevet. Laya pao telefon i nagnuo da izljubim svoje supruge te je odmah napao, na dobar način! Moja supruga je počela da se svuku Laya u odjeću i odmah počela sisa joj tits. To je bio samo tako iznenađujuće vidjeti moju ženu preuzeti potpunu kontrolu Laya je lijepo grudi i samo ih napada teško.
Laya shimmied off svoju suknju, pa čak i radio od moje žene sweatpants kao moja žena legao na vrhu joj i ranila vrata. Moja žena sjede i reče: "Moj muž će se kući svaki čas", ali Laya odgovorio "pa što, kladim se da bi volio vidjeti toga". Moja supruga brzo rekao: "Znam da će" Oni su tada počeli strastveno ljubiti kao moja žena polako išla joj preda Layas na mokroj lavendar'd panty magarac. Oni prevrnuo tako Laya bio je na vrhu, a ona je odmah uspjela šimi njezinu putu prema dolje do moje žene čeka maca i počela što je većina senzualan vizualne vidio sam ikada vidjeti. Moja žena je počela vrištati
"O, da, oh da, Boze da" i nije joj poznata arching njezina leđa, a ona lizali usnice obilato iznova i iznova. Onda je ona vrisnula: "Oh Bože Oh moj Bože, a vi ste zapravo mogli vidjeti" ljubav-špricati "s drugog kraja sobe pucati samo preko Laya glavu.
Ona je tada sama smještena u "69" sa Laya i obje su položili tamo i napravio vanjska strana sa svaki ostali 'pussies, baš kao što su usta. To je trajalo dobrih 5 minuta. Što scenu! Laya potom pregazio joj torbicu i izvadio penis pojas koji je izgledao da bude veličine 10 inča može sode. Ona je svezan oko nje i odmah je počeo snage jebeni smrti od moje žene. Sam mogao vidjeti moje držite supruga svaki od Laya u grudima je rukama grabiti, kao da ih koristiti za stalni Laya, tako da ne bi spadati sedlo. To je trajalo dobrih 10 minuta dok su oboje dobili umorna i onda samo zagrlila i milovala jedni druge za nekoliko minuta.
Zatim sam mogao čuti moje žene pitati: "Kako ti je ime i gdje živite" .. Laya odgovorio "Laya, i radim kod kuće od moje kuće u Philly. Moja supruga je rekao "wow, Radim u Philly" Laya odgovorio "velikog, o tome kako ručak u ponedjeljak moje mjesto?" Moja supruga je rekao "kako se o ručku kod tebe cijeli tjedan ... i donijeti cockbelt!" ..
Volim da se jebem on-line pomoć!

Нема коментара:

Постави коментар