.

Servis za upoznavanje

понедељак, 31. мај 2010.

Muskarci

Sta muskarci vole
Muskarci vole" Paula Horton pitao!?! "Uh, da gospođo, odgovori on, dok stavljanje posljednja galon boje na zaslonu polici," sve sam lijevo je to počistiti prazne kartonske kutije i ambalažu! "" Dobro ", rekla je dok hoda "našto tvoj 'ispunjavanja, želim vesele devojke te vidjeti u mom uredu!" "Naravno stvar", on odgovori: "Ja ću biti tamo u deset minuta!" Craig je radio popodne i subotom u Paula Horton's hardware store za posljednja tri mjeseca, a dok posao nije bio posebno zahtjevan, samo dobivanje priliku pogledati Paula Horton je definitivno materijalne pogodnosti!
Iako nije bio siguran koliko je bila stara, sredinom četrdesetih godina bio je njegov najbolji pogodak, njezin polu lijepa lica u kombinaciji s izvanrednim grudi su joj apsolutnu radost da se oko, a dok on nije ni toliko kao dao naslutiti da ga je okrenut na, činilo se da je stalno na rubu seksualne arousal ! trazis devojku
"Svi završio", gđa Horton ", rekao je, dok kucaju na vrata pekmez u svoju kancelariju! "Hajde, Craig," rekla je bez podizanja glave od nje papira rada ", ugoditi uzeti stolicu, ja ću biti s vama u trenutku!" "Naravno, nema problema", kazao je lako dok plopping dolje i branje gore magazin thumb putem ", sigurno je lijepo vrijeme smo bili vlasništvo, zar ne!?!" "Da je," rekla je dok je usmjeravanje pozornosti prema njemu svoju, "sada, za razlog JA ištanje to vidjeti, čini se kao da niste održavanju svog uma na svoj posao! "Nije sasvim siguran gdje je dolazio iz, Craig je pitao nervozno", niste zadovoljni s načinom na koji ja to moje posao!?! "" Ne, to nije to ", odgovorila je ravnomjerno," to je samo da otkad ste počeli raditi za mene, kako ću staviti ovaj, da sve ja vas vidim, čini se da, ahem, sexaully pobudila ! "Craig lice odmah okrenuo svijetli nijansu crvene kako je mucao," T-to je jednostavno nije istina, gospođo, II'm sigurni da you'e zabludi, ja samo raditi svoj posao i um vlastiti posao! ! " volis devojke
Gledala ga je neosjetljivo i upitao: "Zašto ste lažljivi mi, sine, ljubiš li me uzeti za idiote!?!" "Uh, naravno da ne," promrmljao je, sada vrlo sigurni za ime boga ona je bio težak to ostvariti po toj liniji propitivanja, "to je samo da ja ne razumijem što to je sve o, to je sve!?!" "Stand up", kazala je hladno! "Što za", upitao je sada u potpunosti svjesna onoga što je o to dogoditi se!?! "Just do it", rekla popucali ", i mislim u aukciji!" Nakon uzimajući dubok dah, Craig polako ustao, dok u isto vrijeme pokušava stati na stranu daleko od Paula Hoton je uvijek prisutan pogled! "Okreni se i mi lice", Kako upoznati
ona je naredio ", te brzo!" Nakon što razgovjetan zvuk gulping, Craig polako okrenuo dok je on stajao licem u lice s Paula Horton! "Kao što sam mislio," rekla je sa blagom huskiness u njezinom glasu, "Vaš erekcija je jasno vidljiv kroz vaše
khakis, i iako ste samo osamnaest, vi mislite da bih imati malo više samokontrole! ! "
"Dakle," ona upita: "Što imate za reći za sebe:" Hajde sad, govoriti, da ne moram cijeli dan!?! "" Jako mi je žao, gđa Horton, ", rekao je on, dok bulji u pod," to je samo da ste tako, mislim da ste jako ... ... .. "" Pokušavate li me kriviti za svoje stanje ", rekla je dok mu interupting!?! "O ne", brzo je odgovorio: "to je ništa kao da je, ja samo značilo da ste tako lijepe i sve, i dobro, mislim da sam ja jednostavno ne mogu pomoć!" Uz izgled njezina lica omekšavanje mjerljivo, hrapavo je prošaptala: "Vi stvarno mislite da ja sam prilično!?!" "O da", on gushed, "you'e samo o najljepša žena sam ikada vidio, a ja stvarno to znači! ! "" Ti si prvi čovjek koji je rekao da mi od Franka preminuo, odgovori ona, dok brišući suzu iz oka joj ", a vi ne znate koliko je dobar taj pomoć za nuždu žene osjećaju i koliko on podiže svoju self poštovanje! "" Ja sigurno ne znači da vas vrijeđa, "Craig je otišao na, sada osjeća da je ljepušan velik dio iz šume", a od sada ću probati kontrole moje emocije! "
Baš kada je mislio je sve u redu, Paula Horton je odgovorio: "Ne mislim da ćete biti u mogućnosti za napraviti taj Craig!?! "Y-you'e će mi vatru", upitao je nervozno ", JA obećanje ću se držati pod kontrolom, JA će stvarno, kunem se, nemojte me vatra, JA stvarno potreba ovaj posao!" "Opustite se, Craig," rekla je tiho, "nitko ne će se požar, ali moramo učiniti nešto o Vašem konstantna erekcija, bog zna koji bi mogli vidjeti i žaliti se na policiju!" "Što možemo učiniti o tome ", upitao je u olakšanje glas, samo drago da je nadzor njegov posao!?! "Pa, imam pitanje za vas, odgovori ona," Da li masturbirati puno kod kuće!?! "" W-ono ", kazao je mucao, potpuno zapanjen na svoju drskost!?! "To je jednostavno pitanje, nastavi ona," Da li masturbirati kod kuće, da ili ne!? "Crveni odmah se vratio u njegovo lice, a nakon trenutaka oklijevanja, on tiho odgovorio:" Yes'm, svakodnevan, najmanje dva puta! "
"Oh moj," rekla je s uzdahom, "da li vi ejakulirati svaki put, mislim da li vi imati i orgazam sve te igrati sa vašeg penisa!?!" "Oh da," odgovorio je brzo , "svaki put bez iznimke!" "To znači da ste ejakulacije najmanje šest do sedamsto puta godišnje, odgovori ona gusto", a sve za ništa! "za ništa, gospođo , "upitao je quizzically," nisam siguran što misliš!?! "" Pa, ona je odgovorila: "Što je svrha i ejacualtion!?!" "Uh, kako bi beba, pretpostavljam," on je odgovorio zamišljeno ", da je ono što misliš!?!" "Točno, odgovori ona," i drago mi je napraviti dijete!?! "" Pa ", rekao je tiho," po seksu sa ženom! " "To je točno, povikne ona," operativno riječi biti žena, tako da u svom umu, sve te ejaculations se izgubiti ako se ne bude prihvaćen od strane ženske vagine, ili u najmanju ruku slučaju, njezina usta! ! "" Vidim što misliš, odgovori on polako ", ili barem mislim da radim!
" , " So ", upitala je," ako ćemo kontrolirati svoje erekcije, da li vi imati bilo koji ideja na kako smo mogli učiniti ostvariti taj cilj!?! "" Uh, ja bih vjerojatno mogao masturbirati samo prije posla, odgovori on nadamo ", koja bi mogla to učiniti, što ti misliš!?!" "Craig, mislim da znaš moje osjećaje o što čovjeku spermij otići u otpad, odgovori ona, "i dok je ovo vrlo neobično, vjerujem da je jedini način da se rukovati ovu situaciju je za mene to mlijeko tvrdom penis svaki dan prije i poslije posla!" Njegova glava je sada vrti na samo misao Paula Horton rukovanja golim član, pa kad ga je pozvao oko na leđima joj desk, on nije ni sjetiti doing it! "Dopustite mi da vam pomoći s vašim hlače", kazala je u jedva šaptati, "tu smo, oh my, zasigurno su dobro obješen mladić zar ne, Craig!?!" "II ne znate, on moaned kao glatko klizila joj ruku gore i dolje njegov penis hard rock, "Nikad nisam vidio bilo tko drugi teško!" "Pa," rekla je tiho, "neka mi bude prvi koji će vam reći da ste imaju prekrasan erekcije, a ja bih valjda to je vjerojatno sedam inča dugo i vrlo vrlo gusta, baš onako kako sam ih kao! "Craig je bio da o njoj hvala na komplimentu, kada niotkuda, pao je glavom dolje i sa jednom glatkom pokretu, uzeo svoju glavu u usta i počela mu soflty sisa baršunastom glavu!
"Moj Bože," rekao moaned kao ona stručno usisati njegov hard penis, "ja-ako te držati događaj taj I'm gonna je pucati u ustima, ohhhhhhhhhhh! "Ona trenutačno izdvajali off joj usta svojih članica, te u gotovo lirskim glasom odgovorio:" To je upravo ono što ste podrška za napraviti, pseudo, sada biti dobar dječak i ispuniti Paula usta s sperma! "Craig's Noge su sve više raste wobblily, pa je odmarao ruke na Paula's ramena za ravnotežu, ali baš kao što je bio o to ejakulira, on je zgrabila zatiljka i držao čvrsto u mjesto kao i njegov penis hard spasmed nekoliko puta, slanje bujica toplo goo duboko dolje joj grlo gladan! "Bože moj, da je bio nevjerojatan", rekao je dahnu dok drži na rubu stola kako bi od gubitka ravnoteže, "Nikada nisam osjetio ništa slično u mom životu!" Nakon savoring okus svoje mlade topla kuraž, Paula neka napokon neka mu kurac od klizanja između njene usne, a mekani nježnim glasom odgovorio: "Craig, ne vidi ništa još!"
Sa svojim umom i dalje vrti od nje nevjerojatne popušiti, Craig je stajao tiho reveling u svojoj nevjerojatno sreću, potpuno nesvjestan da je u tom trenutku njegov šef bio je uklanjanje njenog rada majicu, otkrivajući nisku čipke grudnjak cut da je bitak je pitao to obaviti blizu nemoguće, da se to tor Paula Horton's masivne prsima! U mala slatka djevojčica glas, pitala coyly, "Mislite li moje grudi su prevelike, mislim da su mi izgledaju kao krava!?" Još uvijek malo pripit, Craig okrenuo se usredotočiti na Paula's prsima, ne znas kako
a nakon gotovo u prolazu zapanjen divljenja na nevjerojatan prizor, uspio je promucati: "Y-you're luda, oni su prekrasne, baš lijepa, o čovjeku, ja ne vjerujem da je ovo događa meni!" Je li to dobro ili loše, "upitala je sramežljivo, a njezine grudi zabadanje pogled prema njemu," Nadam se da niste ljuti na mene za uzimanje moje košulje, ali moj grudima samo je potrebno neke zrak, da li um ako sam skinu moje Grudnjak previše, naramenice su stvarno rezanje na moja ramena!?! '
"P-molim žuri", kazao je croaked prilikom gutanja tvrdi, "uzmi ga isključili, Ive 'pravedan dobivši see'em!"
"Misliš da stvarno poput njih ", nastavila je s njim zafrkavati," oni su tako veliki i masti, kako bi mogao bilo tko poput ove velike grudi, i pogodite što drugo!?! "" Što ", on dahnu glasno," T-reci mi, što drugo!?! "" Ovo mi je bradavice, odgovori ona slatko! "W-Što je bilo s njima", kazao je mucao!?! "" O darn, "uzdahne ona", to je samo da su oni uvijek tvrde i uspravno, ja sam samo previše neugodno pokazati ih na vas! "Isus Krist", on stenjali, "vi pokušavate voziti mene sićušna posuda, molim vas, skinite svoj grudnjak, ja ne mogu stajati drugi drugi, samo pogled na moj kurac!" "To je sigurno velik i tvrdi, "rekla je tiho," da nije zbog mojih grudi je to!?! "Delirium na kraju nad njim poduzeti, i sa svojim mozak na automatskom pilotu, on bezumno uhvatio joj grudnjak, očajnički pokušava da biste dobili Internet off joj titties natečen, ali kao i kod većine muškaraca, ima više nego teška vremena sa kukama to drži zajedno!
Napokon pljeska rukama daleko, Paula ga je kritizirao za njegovu nesposobnost, a zatim i sa velikom cvjetati, ona je dosegla oko iza nje , te s jedne strane brzo undid hvata, dopuštajući joj ogromne grudi do proljeća bez pred njim! To je sve što je mogla učiniti kako bi od smijeha glasno kao što je bio siguran da je mladi čovjek bio o to imati srčanog atrtack iz svih uzbuđenja, i sa samo malo tresti njezina ramena, njezin veliki boobs shimmied naprijed i natrag , drivng Craig desno preko ruba, jer je napala dva velika kugle sa svojim ustima! "Ohhhhh, take it easy, baby", kazala je uzdahnuo dok miluje mu obraze svojom rukom i hranjenja jedan od njezinih velikih bradavica na svojim toplim vlažnim ustima, "to je dobar dječak, neka mama hranjenje joj veliki dečko sa svojim lijepim fat bradavice! ! "Za sljedećih deset minuta niste mogli pried Craig daleko od nje grudi dinamitom, ali kad nije mogla kandidirati za drugi drugi, rekla čarobnu riječ, a on je brzo došao u pozornost!
" Craig, dušo, ona cooed tiho, "Ja sam pravi problem!?!" "Što je to", kazao je između licks i hlače za zrak!?! "To je moja vaginu, odgovori ona," Ja mislim da je slomljena!?! "
"Broken", rekao je on, dok brzo sjedi gore ", kako u pakao da li vi pauze vagine!?"
"I'm not Dakako, odgovori ona slatko ", ali otkad je umro Frank nisam bio u mogućnosti to imati i orgazam, a to je bio dugo vremena!" "Da, ja vidjeti svoje točke, odgovori on zamišljeno," da je dugo vremena! "" Misliš li da možeš li mi učiniti uslugu!?! "" Anything ", on je odgovorio da pritom nastavi igrati sa svojim velikim boobs", koju ste upravo to ime! "
"Mislim Jedini način da bi bili sigurni ", rekla je polako," je ako ćete staviti yur usta na to i pokušati oralno zadovolji mene, mislim da sam pročitao negdje gdje je to najbolji način da obrađuju nešto ovako!?! "Njegove oči bili su opet ide staklastih na nju, i zapanjen u svom condtion je brzo skliznuo iz njezina hlače i gaćice, ostavljajući joj ogromne dlakave pička razjapljenih i slinjenje neposredno prije njega! "Sada," rekla je naredio ravnomjerno, a uzimajući ga za ruku i vodeći ga prema dolje između njezine bedrima, "to je mama zauzvrat za neke zabave, pa se dobar dječak i sisati njezine velike debele pičke!"
Ako Craig misli noge bili su prije klimav, da nije imao pojma o tome kako opojne arome wafting iz vagine i izazvalo bi mogao biti, kako je on dao oklijevajući precursorary njuškanje joj sada potpuno izazvao orgulje, njegovo cijelo tijelo ode šepati, osim naravno, da je za njegov neuspjeh, koja sada prijeti do Splita to šavova! Sada je gotovo u transu katatoničan, on pritisne usta bezumno u njezine kose kaplje pita, i kao da neki unutarnji naredba, gravitirali izravno na nju potpuno ukrućen klitoris! Dugi duboki uzdah spasio joj usne dok se ona ga zgrabila stražnjem dijelu glave, kao što je nježno, ali čvrsto držao usta u savršenom položaju sisa! "Ohhhhhhhhh myyyyyy, kao dobar dječak", kazala cooed tiho dok zabadanje bokovima u njegovo lice, "Mama's clitty osjeća tako lijepo, danas biti dobar dječak i njezin sisanje off!" To je u ovom točan trenutak tlaka je bila vrši na leđa njegove glave okrenu od nježne do intenzivnog orgazma kao zgradu u njoj pizda skliznuo iz njezina kontrola i direktno u glavu joj sada jako naprezanje malog klitoris!
Njen vrhunac je sada bio rushing kroz nju kao Tornado u vjetar oluja, i samo u trenutku istine, kao što su mnoge žene, želja da napuni hard pulsirajući penis je bio toliko neodoljiv da je, sa vanjska strana bilo unaprijed upozorenje, Paula pokazali Craig usta od njene eksplozije pička, a zatim mu hvatajući njegov erekciju, ona se brzo izvukao ga da joj vaginalne usne, i sa samo jedva klimnuti na svoju glavu, mladić signalizirao da ga pokopaju tamo gdje zasigurno pripadaju, duboko unutar joj brzo erupting pička! Čovjek jednostavno ne mogu cijeniti osjećaj ima svoj najosjetljivijih organa bude napadnuta i ranila po okupatorskim haranje, dok je u isto vrijeme reveling u sve van napad je nanoseći na vas, ali to je, naravno, slučaj, kad čovjek ovnova njegovu erekciju na vaginu bespomoćna dok od njih su i convulsing zajedno u brutalno bolovi u začarani orgazama! I dok ništa od toga je čak toliko kao prelazak Craig's uma, njegovih sedam inča kurac je bio u procesu lupanje Paula's maca na ukupne i potpune predaje, da konačno kulminiralo sa svojim tijelom ide ukočen kao njegov penis ejaculated opterećenje nakon opterećenja toplog cum duboko unutar Paula's aukciji ranila picke!
"Good Grief", on dahnu, dok klizi prema podu, "Nikad nisam shvatio da vodi brigu o ženi bio je toliko posla!" Sa svojim svježim topla sperma kaplje iz njezina razjapljenih dijafragma, dok miluje svoje grudi, Paula rekao je s uzdahom: "sta muskarci vole A što je ugodno raditi, zar ne!?!"

Нема коментара:

Постави коментар