.

Servis za upoznavanje

уторак, 25. мај 2010.

Seks sa svojom zenom

Ja sam samo dobar momak u većini načina, udana za 6 godina, radimo za život, otplata hipoteka i moram dodati da seks sa svojom zenom Gabby je uvijek bio izvanredan, kreativni i vrlo, vrlo zadovoljavajući. Iako ona nikada nije djelovala na njega, Gabby je uvijek svjestan nase fantazije za pussy piškiti. Kad ona dolazi u kupaonicu dok sam brijanje i pees na WC, ja stojim tamo, moj aparat za brijanje zujanja po mom licu, zamišljajući da je ona stoji iznad mene, s maca širi i njezin slatki topli piškiti trickling po cijelom tijelu. Pravedan misao njezina toplog zlatnog nektara prskanje preko moje gole kože bi mi u punom cvijetu drveni. seks oglas
Sinoć je, nakon velike noći nightclubbing u Južnoj Hollywoodu, Gabby je bio malo pripit i njen vrtoglav i obično, rožnat sebe. Ona hiccuped njoj put u spavaću sobu, mrda off joj 6 "štikle, giggling na sebe kao jedan rasprostranjen preko sobe, srušili nad njom Noćni lampa. Peeling off joj seksi crvene lateks pretjeran micro mini haljine i bič gaćice, ona je skočio na krevet i nastavila da odskakivati okolo kao imp na trampolin. Sve je bilo tits i maca i vjerujte mi kad kažem da je moj nedotupavan djevojčura je što mi je sve vruće i smeta.
Hopping gore na krevetu, uhvatio sam Gabby je struka i ju povukao dolje pored mene. Ljubljenje joj teško na usnama i daje joj bradavice ružičaste seksi nekoliko dobrih ugađanje, JA je napravio moj namjere jasne, "Ok li vrtoglavicu krevet devojka. Ako ste je dobio da bi pit-stop, te bi trebao to učiniti sada, jer ja odlazim da zajebavati da je maca teže nego što je ikad bio jeben prije "sama Bacanje natrag na krevet, proširila orao, maca odrastao u svim svojim slave , Gabby giggled i petted njoj pizda usnama krzneni, "Uzmi me! Uzmi me sada! "
Laughing, ja goluba na nju i poljubi je teško opet, dajući svoju kuja neke krut jezik da sisanje na. Gabby klizila joj usne gore i dolje moj jezik, vuče ga sve dublje u svojim toplim vlažnim ustima, uzrokujući pozitivne promiješati u mom kurac tamo dolje. Ja groped joj tits, vuče na nju nipples, ostavljajući prste mijese tvrtke dajući tijelu i Gabby je quickening dah je definitivno pokazatelj da je uzimajući stvarno uključen. Ja prevrnuo na leđa, tako da je Gabby je polaganje na vrhu mene, moje ruke joj tekle niz leđa to stisnuti i dijelom njeno lijepo čvrsto dupe. Gabby ima strast za to što joj dupe i tickled stisnutu, a ja znam što je potrebno da je vrati na vatreni seks stroj.
Trčanje moj prst dolje joj pukotine, došao sam do otvaranja njezine svilene razrez i trag tiho, što joj presti i podići joj dupe kao mačka koja se tjera. proklizavanje moj prst u svoje mesnate vlažnosti, ja u zeroed na nju klitoris i dao Tvrtka stroking, samo način na koji ona to voli. Gabby meowed s rožnat smiješiti i uzdrmao njezin dlakave nasip preko moje raste penis, "Ti tako loše Steve. Ohhhh stvari koje je činiti da mom maca. Vi ste tako loše! Meowwwwwwwww "
Kao što joj maca usne rastao preko moj penis, ona je otišla u grad trljanje joj klitoris protiv moje lupanje vratilo, tako da sam dužan dajući joj mokro pićka dobra tri prsta karanje, fueling njezina požara i potrebu da se osjećaju moj penis lupanje svaki centimetar nje. Lizanje joj usne čeznutljivo, Gabby je bacio joj glavu natrag, oplakivanje u ukupnom uzbuđenja, klitoris njoj hard squeaking preko moje bol kurac, ali nisam mogao da joj svršiš ovako, htjela sam ga vidjeti! sam želio vidjeti moj Gabby stvarno uživati moj penis i gledati kako joj se sperma blistavim maca twitched u ekstazi.
Vučenje moj prst iz nje ispijanje mokro pićka, Gabby je dao izvan maleni cvili od neodobravanja, "Uh Uh ti horny djevojka." odgovorio sam joj cvili, " Vi ne uzimajući off to lako. Ako želite da se sperma, ti si idući u morati raditi za njega "i pritisne namnožile glava mi penis lupanje joj maca natopljenom toplom rupu. Gabby stavio joj nos mina i squinted njezine seksi plavih očiju" Ti tako loše Steve. Što vam mi učiniti za vas. Vi ste tako loše! Meowwwwwwwww ", a prateći joj dupe gore, smanjila moj penis duboko u nju žele samo sex i tamo ostao, zaključavanje moj penis u njoj cijedi s dubokim namjerno. Internet sastanak
"Oh baby osuditi, djelo koje Pussy", ja grunted, prste izlemati njezina otresit bradavice. Gabby samo namršti, osjećajući svoju snagu i počela njezina rock gladak pička gore i dolje moj bol u kurac. "Sjednite djevojka! Pusti me gledati maca mi je jebena! "Ja moaned. Gabby sjede i ja gledao moj osovine pumpanje i izvan njezina natopljene pička, uzbuđenje u očima joj preslatko slomljen maca usne i tvrdog ružičaste klitoris. Ona su jahali mi teže i teže , cijeđenje moj vratila na gore potisak i lupanje dolje tvrdo ponovno. brže i brže ona tlo moj meso na nju dok mi loptice su spremni da eksplodiraju. dospio sam dolje i thumbed joj lupanje klitoris čvrsto, šaljući svoje grudi uzdah u pisnuti urla i ruglo gasps. Gabby je o letjeti preko ruba, kad odjednom, ona je postignut dolje i grabbed na nju maca. "Oh Steve! Moram piškiti! Idem da se sperma Steve i ja moram piškiti! " piski po meni
"Idi beba! Go! "Ja grunted, nadajući se da će napokon osjećam Gabby zlatne tuš squirting sve dolje moj penis. A što sada dogodilo iznenađeni jebi iz mene. Gabby skočio na moj penis i straddled grudima. Širenje joj maca usne, ja je dobio pun pogled joj piškiti rupe omekša i pokisao mokro pićka. Postizanje gore, ja thumbed joj klitoris teško i kao moja kuja je došao u pomami vrištala, ona je gurnula tvrdi, njena piškiti rupa rastao duže i izvan squirted potoci toplog slatkog maca piškiti, po cijelom gola prsa. piškiti Moja fantazija je pising sada stvarnost i zajebavati se osjećao tako dobro! I neka joj ljutiti na mene i kako joj maca twitched i njezina zlatna piškiti dripped od nje maca kose, ona tresak njoj pizda dolje tvrdo na moj penis opet i ja jahali dok sam proklet jedan jebeni teret majka cum duboko unutar joj convulsing vagine.
natopljena popišati i razrješava svog opterećenja, Gabby smijali kako sam bellowed; "Oh Mokraćna cijev !!!!!" i oboje smo se složili da zlatna tuševi će postati dio naše seksualne avanture češće!

Нема коментара:

Постави коментар