.

Servis za upoznavanje

субота, 22. мај 2010.

Kako naci devojku

"Jesi li spreman," Debbie upitao njezin prijatelj Maureen kao ona zaustavila njezin najbolji prijatelj 'stol: "Ja neПодебљано mogu čekati još minutu, ja sam samo about spremni praska!?!" "Mene previše," Mo odgovorio, dok stavljanjem završavanja dotakne na izvješću da je gospodin Bently je ju pitati za pripremiti prije nego mu putovanje u New York kasnije tog popodneva ", samo neka mi pada ovo off at šef ureda, on je bio na moj slučaju cijelo jutro da biste dobili ovaj učinio prije podne! " "Nema problema", odgovorio Debbie, jer je napravio njihov put do gospodina Bently ured, "tvoje su pune, moje se osjećaju kao da æeš eksplodirati!?!" Mo otišao u Bently ordinacija i pao izvješće o njegov sex na stolu, a nakon pazeći da ne može promašiti, ona neka Debbie joj uzeti za ruku i dovesti dolje dvoranu na skrb sobe koja je smještena odmah preko puta sa snek-bar ! Jednom unutar su zaključana vrata i nastanio se u dva lako stolice njihova tvrtka je pod uvjetom, a radnik sličan način kako ih maknuti svoje košulje i grudnjake! Za zabave i zadovoljstvo
"Good God, osjećam se kao takva krava," Debbie promrmljao je pod svojim dahom, dok povezivanje jedan od njenih bradavica na industrijske snage izdajalicu sjedio na stolu uz nju stolicu, "i da mislim da æu morati učiniti za još godinu dana!" seks na stolu Mo je bio zauzete zene sa svojom pumpom, a nakon što je imala bradavicu ispravno priključen na usisno crijevo ona zrcaljeno na prekidač i motora počeo whirring tiho dok vađenje plavičasto mlijeko iz svoje štrči grudi i komentirao: "Oh čovjek čini da se osjećam dobro , osjećali su se kao par plažu loptice zalijepljen na moje grudi, ja zapravo vjerujem sam izradu više mlijeka nego ikad, što o vama!?! " "Mene previše," Debbie odgovorio kako je počeo svoju pumpu crpe svoje prevelike dojke ", barem u noć Doug može osloboditi neke od tlaka bez potrebe da koriste ovu spravu osuditi!" "Mmmmmm, ja samo ljubav to kad Harry mi je sranje," Mo odgovorio sneno, "uzima više od bebe, ali mislim da je on samo big baby na srce, to morao ga vidjeti, on samo omogućava mi kolijevke glavu u mom oružje i medicinske sestre, tako nježno, to je stvarno vrlo zadovoljavajući vrijeme za oba od nas! kako naci devojku
dvije žene tiho sub za par minuta dok Debbie pitao u debelim glasom, "W-Harry sranje vi ste ikad masturbira!?! "" O, da, odgovori ona brzo ", ponekad ću iskoristiti moj prst ali obično koristim ovu," kao ona izdvajali iz tankih vibrator joj torbicu ", a vjerujte mi, to stvarno radi posao!" Wow, "Debbie odgovorio sa širokim očima," Nikada nisam iskoristiti neki prije, oni su kao dobri kao oni je napravio vanjska strana da bude!?! "Nakon mijenja nipples na nju pumpa, Mo podigla je svoju debeo dno off stolicu i sa brzo gibanje izdvajali off joj gaćice i da zapanjen iznenađenje njezin prijatelj širiti njezine noge široki izlažu joj dlakave maca joj široke oči, a zatim nakon naslonjena leđa u miru, staviti vrh mali Hummer na nju klitoris i ga uključili! dugu nisku jaukanje spasio joj usne, a kako joj glavu wobbled nazad na ramenima ona je odgovorila haltingly, "ja-to je jebeni nevjerojatne, čak i bolje nego jezik ako možete vjerovati, ohhhhhhhhh mi se da je lijepo, ja sam već na pola puta tamo! " licni oglas
Debbie vlastite maca sada bio zajapuren i kaplje, i samo gledanje Mo masturbirati je bio više nego išta izazvavši ona ikada mogla sjećati se viđenje, i dok se ona normalno ne bi ni ga smatrati , slijedila Debbie vodstvo i izdvajali od svoje gaćice! Debbie nije ni primijetio što je njezina prijateljica je događaj, no kada je napokon usmjerena na nju prepone ona moaned na Sam pogled Mo's razjapljenih dijafragma, i kao mali Hummer otišao na njoj divlje klitoris, joj cijelo tijelo shuddered nasilno kao masivna orgazma izrečen u svoje međunožje kao uragan wiping out pustom otoku! soba je loš sa seksualnu napetost kao dvije žene otvoreno prikazuje njihove seksualne organe za svaku vidjeti , a nakon Debbie je divan vrhunca, Mo's prst doslovno letio nad njom proširenih klitoris kao svoju sperma oprana nad njom, ostavljajući joj trese zadihan kao kuja koja se tjera! njih dvoje jednostavno je tamo sjedio omamljeno koliko ima pussies throbbed u post orgasmic sjaj koji uistinu je uzbudljivo!
Licni oglasi
"T-to je bilo nevjerojatno," Mo tiho uzdahne, "Došao sam u duge!" Rainbows ", Debbie giggled," Nikad nisam čula ga je opisao prilično slično, ali da o tome obuhvaća! "njih dvoje se smijali jer su otpustiti svoje dizalice i pohranjuju svoje mlijeko u mali frižider postaviti samo za tu svrhu, a kao što su o to staviti na svoje gaćice Mo pitao u haski glas, "Mogu li vas pitati milost!?" Debbie, osjećajući da to ne bi bilo normalno korist okrenuo njezin prijatelj i nježnim glasom ponudio: "Vi znate da možete me ništa pitati, pucaj!" Sa svojim obraze okreće svijetle nijanse crvene, Mo pogledao katu u glas šapat jedva iznad upitao, "D-mislite li smo mogli sjediti na podu i neka se naše pussies protrljati zajedno?!?" Debbie je bio šokiran da je joj tijesan laced prijatelja bih pitati takva stvar, ali gledajući kako nervozan i uzbuđen je bila, ona je stavila svoju ruku na njezino rame, a onda nježno poljubio u usta i šapnuo: "Ja bih ništa bolje, Hon, neka je to it! "
Mo je doslovno trese kao list kao ona plopped dolje na podu, uskoro pridružiti jednako uzbuđeni Debbie, i nakon planinarenje svoje suknje oni prostrije svoje noge svoje noge, a nakon njih crisscrossing zajedno, oni polako inched naprijed dok njihova dva ispupčen vaginama žešći zajedno! Obojica su neka od njih dugo meke uzdahe dok squirmed okolo u pokušaju da kontaktiraju svoje clits, i čim su povezani, njihove uzdahe pretvorio u jauk užitka! "S-slatki Isus na nebu," Debbie dahnu, "ona se osjeća tako mljacav, kao ništa sam ikad osjetio prije, ono što o vama!?!" Mo oči su zatvorene kako je čvrsto relished osjećaj drugog slick mokro maca pritisnuta protiv vlastitih, i kao što ona je o odgovoriti Debbie pitanje, njoj pizda potrese tvrdi dva ili tri puta zaredom kao brutalno začarani vrhunac joj je potresla do srži! istraživanja Mo's pička ugovaranje, Debbie je vaginu odletio u bijes vlastiti kao vlastiti orgazam pucao kroz nju kao električna struja, zapanjujuća njene u ukupnom potpunu predaju! ljubavne
Polažu se za nekoliko minuta tu nogu isprepleteno i njihove pussies još uvijek pulsiraju povremeno prekida, kao i širokim osmijehom raširila diljem Debbie je lice koje je ponudio, "Kažu da se naučiti nešto novo o nekim svakodnevnim, a tko je došao gore sa taj mali dragulj je znao točno što je on pričaju!" Mo samo mogla dati svoju prijateljicu mačka smiješiti Cheshire i prede!

Нема коментара:

Постави коментар