.

Servis za upoznavanje

четвртак, 27. мај 2010.

Kako zadovoljiti partnera

Kao i kod erotska prica objavljene na ovom mjestu tih događaja je nedavno održana u našim životima. Željeli smo to podijeliti s nekim pa evo što se dogodilo. Uživajte. Dorucak u krevetu
Moja žena "Marya €? i ja" Jim "zajedno su za više od dvanaest godina. Mi nemamo djece i dovesti vrlo užurbano raspored rada 5 dana u tjednu. Mariji je 45, vrlo tanka na 5" -0 " i £ 98 s tvrdim tijelom, čvrsta prsa 34C, plesačica noge, oči boje lješnjaka i duge kose crvenkasto. Ja sam 49, 6'-1 ", £ 200 s prosječnom penis. Zbog svog rada i mojih putovanja za rad, imamo samo jedno za drugo vrijeme na vikende za veći dio i to u vidu, možemo pokušati dobiti na brz zajebavati svaki tjedan kako bi nas oboje zadovoljni sve dok ne mogu planirati nekoliko dana na miru. To se događa otprilike jednom svakih mjesec i pol ili kada je "Marija" je stvarno rožnat i imamo poduži vođenje ljubavi sjednici. Sa svojim je tako tanka, zovem ju moj "mali pauk" kao nekad ona je zabio na moj penis je vrlo lako za nas, završiti u više položaja, bez nje vruće zbijeno kutija ostavljajući ići. Njena omiljena pozicija je između mojih nogu, s magarca u zraku, njen vibrator na njezin klitoris, a ona je sisa i dosadan moj penis u usta i grudi ... Oko polovice vremena kad se ovaj, ona stijena natrag i naprijed kao da se polako je jebu s leđa. Nepotrebno je reći da me vozi do ruba dok sam ju prebaciti i pokopam penis unutar nje. Kao kao što su neki ljudi, ja sam joj rekao više puta, kako JA će hatar neki stranac zapravo ju jebu s leđa dok je puhao i mene zafrkavati ... Njen odgovor je uvijek bio isti taj anonimni zajebavati sa strancem će biti jedna stvar, ali ona je sigurna da ona nije mogla to učiniti sa mnom pod svojim ili u istoj sobi.
Uvijek smo se složili da ukoliko bi anonimni jebi se predstavi Ni jedna od nas da smo imali dovoljno jaka da brak ne bi to utjecati na koliko smo rekli drugi o iskustvu, a ne bi to ponoviti događaj sa istom osobom ili stil života. kako zadovoljiti zenu
O prije dva mjeseca nakon retuning od zračne luke stali smo na naše najdraže "mid-ljestvica" restoranu oko sat vremena od kuće. Marija je nosio crne kožne hlače i uske malo džemper, preljev sve to off sa svojim visokim petama. Nešto je nosila tamo nekoliko puta prije i na drugim mjestima, tako da ona ili ja ne mislim ništa drugo.
konobar "Tim", te noći bio u extra pažljiv prema nama, više nego većina drugih noći smo bili u za večeru u posljednjih godinu . Ono što je bio do oboje smo pitali? Side Napomena: Osim za rad u dvorištu, Marija uvijek nosi svoj vjenčani bend kao što je učinio te noći. Ja sam se držati mina na lancu oko mog vrata zbog rada u blizini nesreće godina nazad da je uhvaćen moj prsten i gotovo rezanjem moj prst ...
U svakom slučaju, dok su na izlet na "može", Tim me zaustavio i pitao ako Marije bila moja žena, ja shvatio zašto onda svi dodatni Füssing se događa kroz večeru. Odlučio sam vidjeti gdje se to događa.
"rekao sam mu NE i da je to stvar stranu kad joj njezin suprug je izvan grada." Smijao se i upitao me, ako bih ga priključiti, rekao sam NE jer ona, Marija, pozivi metak jer joj muža. Sam mu rekao da bih uzeti moj put, tako da je mogao nekoliko minuta za povezivanje s Marijom prije nego sam natrag i pitao za provjeru. "
Na naš dom Marije način pokazao mi kutiju šibica "Tim" skliznuo joj dok sam bio u mogu, sa svojim brojem na njoj. "Rekao sam joj ono što se dogodilo između" Tim ", a ja ranije te večeri, a zatim u šali reče joj ovdje je svoje velike šanse za anonimne jebati."
Smiješila se, smijali, a onda je rekao "on je 'pola mojih godina, previše mršav i ja 'd moraju učiti ga stvar ili da, Ja ću kladiti ...." Oboje smo se smijali, a nastavio na kući. Te noći smo imali naše tjedne zajebavati i zaspali u svakoj otherâ € ™ s oružjem.
Prije dva mjeseca u petak navečer, Marija i ja odlučili sastati u istom restoranu za kasno noću večere. Budući da smo dolazili s posla i iz različitih dijelova grada bili smo u odvojenim automobilima. Bili smo oboje odjeveni u našem poslovno odijelo, ja u široke hlače, haljinu košulja i sportski kaput, Marije u kratkom kožna suknja, kratka jaknica, peta, gaćice i ne crijeva. "Tim" je bio tamo, ali on nije bio naš konobar te noći. Mi je uzeo naše vrijeme uživanje obroka uz piće i završio neposredno prije zatvaranja restorana, a ja platio provjeriti.
Marija izjavila je kako je idući u iskoristiti zahod prije vožnje kući. " Kako zadovoljiti partnera
â €? sam joj rekla da sam bio idući u uzeti od i Ja bih ju vidjeti u kući, â €? oko jedan sat daleko. Budući da sam imao nekoliko pića sam uzeo moje vrijeme uzimajući home i preuzela je Marija samo nekoliko minuta iza mene. Imam doma, šutirali off moje cipele, uhvatio brazgotina, okrenut na cijevi i postao couch potato. Neko vrijeme poslije 02:30 Marija je bila budna mi trese.
â €? Ona je rekao mene da biste dobili gore, ona je potreban da bi se razgovarati sa mnom ", a ja sheepishly slijedila svog stepenicama na master spavaća soba. Sam još bio dvojetine spavao dok je gol i počeo izvoditi tuš. Dok uzimajući skinem, shvatio sam da je 3:00.
"Kako dugo sam bio zaspao na kauč i zašto si me ne probudi prije, JA je pitao?" "Upravo sam dobio ja kući." "Što?"
"ja pravedan je dobio home i zato moram razgovarati s tobom sada."
"Što se dogodilo? li imate stan ili auto nevolje, zašto ne nazvati?"
"Nema ništa slično, samo sjesti i slušati. " I učini tako, na rubu kreveta u moje gaćice, i tako ona je, mužjak gol, nakon isključivanja tušem.
"Honey, nakon što si otišao," Tim "stjeran mi ide van vrata ... On je upitao zašto Nisam ga zvati i da će sam ikada razmotriti izlazak s njim, jer se ja sam uvijek s vama kad je moj suprug je izvan grada. Priljepljivanje sa svoju priču te dao nekoliko tjedana vratio sam mu rekla jedna tajna veza u mom životu bio je dosta i dvije stvarno nije ono što sam želio. "
"Tim je rekao da nije morao ići bilo gdje, jer je bio locking up te noći i svi, ali kuhinju osoblja će biti ostavljajući za 30 minuta. ostanak i piti na mene dok sam gotovinu out ".
"Pomislio sam ne bi ozlijediti dragi, a budući da smo tamo skoro svaki mjesec, a ja ne želim ga nadrkano na mene, te ga čeka na nas za večeru."
"Samo nakon što su svi otišli vratio po štand bio sam sjedio u sa još jedno piće. "
"Svi, ali Juan posuđa više nema, to je samo ti i ja, tako nitko neće znati."
"Znate što, ja pitao?"
"Znaj weâ € ™ re zajedno. Usput, svih ovih mjeseci nisam uhvatio ime? "
"Ovo je Marija." "Pa Marija, mogu li vam se pridruže u piće?"
"Sureâ €? sam rekao." Ja ću biti pravo nazad. "
"Tim se vratio iz bara uz piće i sjeo pokraj mene, tako blizu mom srcu skočio tukao i mislim da je to čula. On je napravio tost na nešto, stavi svoju čašu prema dolje i sljedeća stvar sam znao jednu ruku oko mog ramena, a njegova druga ruku na moje bedro. "
"Marija, ja sam htio to učiniti za neko vrijeme." "Da li što? "kao što sam pokušao to vučenje daleko." This. "
"Draga, brže nego što sam mogla trepnuti je grickanje i sisa na mom vratu. Vi znate kako sam se obratiti kit kada to učiniti. To je bio ne razlikuje s njim i nisam ni pokušati ga zaustaviti. Molimo, nemoj se ljutiti! "
"Marija kako ću se ljutiti? Ti si mi govori što se dogodilo, osim toga moj penis nije ni lud. "
Ona je pogledala dolje u moj penis priljepljivanje kroz moje gaćice, i to je bio najteži je vidjela ili dotakla u godinama.
"Mislim da to govori sve doesn ' ne? "" Valjda je tako, i svoj dom sigurno sada. "
"Pa ima još draga, nakon što je počeo na mom vratu sam samo pala u komadiće. On cupped i stisnutu moje pravo prsa s jedne strane i držati milovati moje bedro s drugim ....
Krenuli smo ljubljenja između grickalice na moj vrat i više je stisnuo mojih grudi i bedra Pomilovala više sam proširila moje noge. Konačno preselio svoju ruku pod moje suknje do i samo ga je čudna ruka dira moj gola bedra sam imao moj prvi orgazam. "
"Ti si prvi orgazam Marija?" "Da mi first.â €?
Ona je sada drži moj penis u ruci je milovati kao ona govorila ....
"Honey, ne znam što je došao iznad mene, ali mislim da sve te godine govori o anonimnim jebi JA pravedan je dao na sve što je radio za mene. Zaustavio me za ljubljenje minutu i okrenuo sam se da bi se mogao otkačiti mi potkošulja i ostavite ga da padne dolje na moj struk. Tamo sam bio u prazan restoran s najviše svjetla off, u kabini, moj širiti noge široki, moje grudi izložena za nikoga da vidi , moja pička kaplje iz moje orgazam i to mi je pola graha osjećaj se bez otpora od me.â €?
Uz to, sam pucao učitati u svoje sićušne ruke, a na njoj lijeve dojke, što je do sada Marija je bila na koljenima ispred mene milovati moj penis.
"Jeste li napokon ga zaustaviti?"
"Ne draga nisam. Počeo je sisati i lizati moje bradavice jedne, onda druge za ono što se činilo kao zauvijek. Sljedeća stvar sam znao da je svoje prste u moje gaćice trljanje moj klitoris na drugom orgazma. Nisam mogao više podnijeti, zatočeni na taj štand, ja sam prisiljen daleko od njega, izašao iz govornica i otišao to neki od dugačke tablice u leđa. To nije bio reset sa posuđe, tako da sve je imao na sebi bio je stolnjak.
Sjedio sam se na kratko kraju, prilagoditi moje potkošulja i skinula gaćice, moje noge visio preko ruba. Sve sam imao na je bio moj suknju i štikle. "
Marija prestao govoriti, lizali cum off joj lijevu dojku, a zatim počeo sisanče moj penis dolje joj grlo, dok su joj bradavice trljajući sa svojom slobodnom rukom. Sam bio uzimajući tvrdi sve više ponovno. Marije onda prestala kao brzo kao što je započeo i nastavio reći što se dogodilo sljedeći.
"Tim je došao s govornica i mene gurnuo na leđa te duge stol, a on je otišao leđa to pravo sisa moje bradavice, grickanje na mom vratu i mene tijekom ljubljenja i više. Tada iznenada je pala 3 prste u moje pokisao mokro rupu i sam došao po treći put. Počela sam vrištati za njega da me jebati, jebati mene sa njegov penis, i biti brzo o tome prije nego sam promijenio mišljenje. Bio sam tako glasno vrištala da je Juan, perilica suđa, iziđe iz kuhinje. JA pogodak JA je zaboravio je opet bio tamo. On je uzeo jedan pogled na moje tijelo dvijutine odjeven legao vanjska strana na stolu kao što su brašno, lizali usnama, a zatim je rekao nešto na španjolskom se Tim. Tim prestao sisa moje bradavice i odgovorio na Juan prije nego je otišao natrag u kuhinju. Tim tada zaustavljen prst i počeo je jebeni poništiti njegove hlače. "
"Misliš sve ovo vrijeme on je na svu odjeću i da ste bili gotovo goli?"
Marija odgovorila povlačenjem njezine bradavice opet i sisanče moj penis natrag dolje joj grlo. Ona je ovo za dobar pet minuta ili više prije zaustavljanja i ustajanje s nje koljena ispred mene.
"Ustani, povucite prema dolje pokriva i dobiti u Beda €? ona je naredio. Ja sam kao što sam bio rekao i na jednom brzom pokretu, kao mačka, ona je natrag između mojih nogu milovati moj penis jednom rukom, a zatim trljanje joj klitoris s druge. Potom je nastavila pričati.
"Nekako, a prije nego što sam znao da" Tim "je Stark gol i natrag na prst mi je jebote opet. Baš kao što nam se našalio mjeseci on je imao duge tanke mršav penis da njegovo tijelo odgovara. To je kao tvrdo kao čelika i poked ravno iz njegova torza, bez krivulja ili zavoja, samo ravno u stup. "
"Jeste li ga dodirnuti?" "Ne, samo sam mu rekao da me opet jebati, jebati mene sa njegov penis, i biti brzo o tome prije nego sam promijenio mišljenje,jebati nju"
"On je rekao samo čekati drugi jer imam nešto posebno za tu mokru rupu od tvoje."
"On je samo stajao tamo, bio je njegov penis priljepljivanje ravno dok je praćenje konture mog natečeni klitoris prstima. Odjednom Juan se ponovno pojavila s crijevima nešto što se predaje Tim, a zatim je nestao jednako brzo."
" Tim mi je rekao da ako želim jebati ja bih bolje premjestiti moj magarac na rub stola i mojih nogu povucite natrag na moje grudi. "
"Čim sam napravio taj, izli toplo gladak tekućine iznad moje natečene usne i klitoris. Zatim je umočen njegov penis u istom tekućinu što ga čini sjaj u dim svjetlo. "
"Dakle želite dobiti jebeno to učinite, sporo, teško, brze, duboke, plitke, što?"
"Ja samo želite me jebati, jebati mene dobro i mi ispuniti. " Sam ga molio. "Mogu se prst sve kuće putu." Marija je sada imao moj penis spremni eksplodirati opet i ona je zadržao pravo na trljanje vlastitu klitoris.
"Opet Tim me pitali kako sam to želio."
"Molim, samo ga ugurati i hocu jebati mene, rekao sam. Ali prije nego što sam mogao završiti rečenicu Tim lupa mi je mokra rupa na rubu stola nogama izdvajali natrag u moje grudi. " Istovremeno i prije nego što je Marija završila svoju kaznu je ona imala mene, a montiran je mene kao jebeni nije bilo kraja u mjestu.
"Pa draga kako se osjećaju pravi posao?" "Što? Â €? Sam rekao.
"Moja traljav, rastezanje, cum popunjena rupa. Ja sam vam jebeno sa mojim rupa ispunjena njegova sperma. Itâ € ™ s želite htjeli zar ne? Vaša supruga tanka jebeno i napuni cum iz anonimni kurac? Zapravo dvije anonimne fucks. "
"Što to znači, da li si jebi Juan previše?" Ona je samo nasmijala i izdvajali joj pička kaplje gotovo off moj penis, a zatim odgurnuo ga svi put leđa in kao teško kao što je mogla nekoliko puta više. Potom je nastavila pričati.
"Pa Tim pounded mi non-stop na rubu da je stol za ono što se činilo kao dobar dvadeset ili trideset minuta. Konačno mi je puna pumped njegova vruća sperma tek nakon što sam moj četvrti orgazam. Bez nedostaje pobijedila je izvukao iz mene i otišao pravo povratak na grickanje i mene ljubi. Dok je radio da je i sam bio tamo u polaganje zaprepaštenje, počeo sam moždani udar je opušten, mokra, ljepljiva, penis. On je prestao ljubiti me dovoljno dugo da zamoči svoj penis u taj crijeva i onda opet još malo izlije te tekućine na moj prsima. Ja sada mislim da je jestivo ulje. "Mary nastavio za mljevenje svojim vrućim mokri rupu na moj penis, opet i opet, ona je bila gotovo izvan kontrole me jebu, a mi je reći sve detalje.
"Honey, I got" Tim "tvrdo kao čelika opet i počeo trljati svoj kurac preko mog bradavice i grudi jer je moj potez dolje prema mokro pićka ... Samo prije nego što je bio idući u staviti natrag u mene opet, dobio sam od stola, izdvajali off moje suknje, i nagnut nad blizini stolica. Moja peta mi je dao samo pravo visina mu je bio potreban da me jebati opet, ali s leđa. Kao što sam održao na ruke stolica je vrlo sporo mi je jebeno. JA je zadržao njegov penis koji žele u mene, tako da sam gurnuo mi ga u kutiju sa svim Stoke on je napravio. On je napokon stade i ja napravio korak naprijed i natrag ga jebu dok pognut stolicu, vrsta kao što je ovaj. "
Marija nastavio kretati joj kutiju i bokovima naprijed-nazad dok se na moj penis, pritiskom na dolje kao tvrdo kao ona mogla.
"Pa draga, sa svim svojim sperma, ulje i moj sokova bio je raste u veličini i nije bio idući u zadnji dokle ovo vrijeme prije nego što je pumped drugog tereta na mene. Znate taj osjećaj zar ne draga? "
Ona je bila uvijek za brušenje na mene kao teško kao što je mogla i sve što sperma, ulje i njezine sokove učinio bi sve što je traljav nered među nama. Ona je tada valjanih od mene i izdvajali joj noge leđa na njezine grudi.
"Finish mi draga, mi jebati, jebati moju mokar, rastezanje, cum popunjena rupa." Nisam imao da se javi, a dva puta sam ju brzo montira i počela kilograma joj tako teško pogodio krevet uzglavljem i zalupila uz zid. Marije nastavio.
"Neposredno prije Tim pucao njegov drugi teret na mene draga, on je izvukao njegov penis i počeo ga trljati gore-dolje mojim usnama i moj šupak. Rekla sam mu da mi mokra rupa je sve što je bio idući u dobiti se zajebavati ove noći. "
"On je rekao da ne može osjetiti zidove moja pička više jer je bila tako mokra i ispružena. Rekao sam mu da to staviti natrag u mene i on će. Čim je stavio njegov penis natrag u meni sam stigao nazad između moje noge i odgurnuo dva prsta na moja pička, a uz njegov penis, vrsta kao što je ovaj. "
Siguran dosta Marije s njezine noge natrag preko njezine grudi pokazali dva prsta u nju pička uz moj penis i da je sve to uzeo za mene, kao i, i ja pucao moju opterećenje cum na nju i po treći put te noći je bila ispunjena. Nakon što sam pumped ono što se činilo da se galona u nju, valjani off joj i na mojih leđa. Marije, rekao je.
"Funny, Tim učinio istu stvar draga,dodirni me čim sam stavio prste u moja pička uz njegov penis je on eksplodirao. Nešto o uskoj, ali traljav, ipak rastegnut, mokra rupa odjednom postaje čvrst okvir opet čini čovjeka sperma, to ne?
Marija savit vanjska strana od krevet i hodao u naše kupaonice. Ona reče: "Tim" uručio joj neke tkanine pelene za sebe oprati u zahod. Ona je rekla da nije mogla naći joj gaćice pa je iskoristio jednu rupu da se spojite ju dok je dobio doma i obasuo. Ali kad je našla mene spava na kauč, odlučila je iskoristiti mi ne bude potpuno budan i priznati da ujutro o tome što se dogodilo. Moja reakcija ili bih trebao reći moje pipe "reakcija na početku svoje priče su joj promijeniti njen um i njezinu želju da sama podijeliti sa mnom i prvo anonimno jebati.
Očigledno "Tim", molio ju da napusti s njim i da ostane noć na njegovo mjesto razmišljanja Marijin suprug je bio zaista izvan grada. Također je želio da je opet vidi ali ona jasno ovo je jedno vrijeme zajebavati i ništa više rekao je da se o tome ....
Marija je ponovno pokretanje i dugi vrući tuš tog jutra. Kao što je dobio u, rekla mi je kako sam bolje uživati u pogledu na moje dobro jebem ženu, kao što svibanj ili svibanj ne ikada ponovi. Tako da je s nekoliko fotografija, pohvale mojih Marije ..... Nadam se da ste uživali u ovaj koliko god mi je re-govori i dijeljenje ovih fotografija. Možda jednog dana mogu dobiti joj da pokuša zajebavati putem anonimnih Slava Hole na lokalnoj knjižara za odrasle?

Нема коментара:

Постави коментар