.

Servis za upoznavanje

понедељак, 3. мај 2010.

Seks preko interneta

Ja sam prodavač, koji puno putuje i moja žena je uvijek boji da ću imati aferu. Ona voli da su telefonski sex sa mnom, što je njezin način vođenja me iz gleda negdje drugdje samo za sex. Naš najnoviji telefon spol je extra pusenje dobar i to je kako je otišao:
pozvao sam je oko 22:00 nakon što leti u novi grad i uzimajući provjeriti u moj hotel. Sam ju pozvao doma i rekla: "Mislio sam da ne bi nikad poziva, bio sam masturbira za 45 minuta." Kažem "Vi ste? Tell me about it." Ona kaže da je razmišljanje o tome kako lijepo sam dao joj moja velika, masnoće penis noć prije, i to joj je dobio sve mokro i rožnat. Ona je rekla da je posebno volio onako kako sam izvukao van i došli diljem joj klitoris, a zatim staviti natrag u moj penis i napravio joj sperma. gledanje seksa
Ona je nastavila da mi reći da je imala vibrator van i bio koristeći Internet na grebanje joj klitoris i zajebavati joj maca sa. Ona je kazala da me čeka na poziv, tako da sam mogao pomoći joj to svršiti. Ja sigurno imala problema s tim. Osim toga, sad sam bio previše razmišljati o tome kako je seks fantastičan naša noć prije. i koliko sam uživala povlačenjem moj penis out at last minute i kupanje joj klitoris sa mojim vrućim sperma. Gledanje jebacine Sam mogao vidjeti u punoj dužini ogledalo da je za noćni ormarić da je moj penis je ispupčen i bolne da se izvede.
Ona je rekla "uzeti svoje gaće i dobili svoj penis out." Sam rekao: "Ja sam događaj pravedan taj." Ja izdvajali moje hlače prema dolje i zgazi izvan njih. I onda grabbed moj penis, što je bilo lijepo, a tvrdo kao JA je počeo to moždani udar. Ona je rekla "je teško?" Rekao sam joj da je to jako teško i rekla: "Mmmmm, ja bih ga tako lijepo sisanje, ako ste bili ovdje." Znao sam da je bio u pravu, jer ona voli oralni sex i iskreno će sisati moj penis više puta na dan, ako sam ju pitati za. Ona zna kako se samo mi je raditi u bjesnilo, a onda doslovno sišu sperma desno od mene i slurp dolje. Naravno, nakon mene puše, ona je uvijek rožnat i onda ja moram izmijenjati, što ja nemam problema s. Ona je najslađi degustaciju maca i sam mogao jesti satima. Ona dobiva tako da u nju kad sam lizati joj maca da se ona pomiče njeno tijelo sve okolo i melje joj maca pravo na moje lice. Obično, to mi je teško dobiva sve više opet i onda sam ju besplatno jebanje .
Rekla je "slušati" i preselio dolje u blizini telefona joj maca. Sam mogao čuti zuji vibrator, koji je očito bio u skliznula i izvan nje. Sam mogao čuti joj jadikovanje kako sama jebeno, i to me udara moj penis brzo i teško. A ona reče: "theres nešto u vašem džepu kaputa, get it." JA zaglavi moj ruke u tamo i našao dvije stvari, malo uzorku paket za maziva i omotnica. Otvorio sam omot i postaviti slike nas dvoje da mi je uzelo nekoliko tjedana sa naše kamere. Imali smo stavili kamere na našim salon, okrenut na vrijeme, i vratio se u jebeni da biste dobili neki dobar seks Shots. To je bio prvi sam vidio slike, jer ona ih je poslao negdje posebne za obradu.
U jednoj slici, nisam mogao vjerovati koliko je velik moj penis izgledao kao što sam bio uzimajući gotovs to gurnite ga na nju. Kao što sam gledao svaku sliku, ona je mi govoriti, opisa slika, i mene podsjeća na to koliko je ona uživala svaki potiska sam joj dao one noći. Ona je rekla "možeš vidjeti sliku gdje ste izvukao svoj kurac iz mene skoro?" Rekao sam mogao i rekla "možete vidjeti da je vaš penis je sjajna sa mojim maca sok?" Rekao sam da sam definitivno mogao. Sve o seksu
"Uzmi da je mazivo i izmaglica nad svojim pijetao i loptice", kazala je. Ja održao telefon lopov mog vrata kao što sam otvorio maziva i nije baš kao ona. "Sada zgrabite svoj penis i moždanog udara je teško", rekla je. "O, moj Bože da se osjeća tako ," rekao sam joj. Ona je tada rekao da držite telefon blizu moj penis kako bi mogla čuti mene osobno moždanog udara sa svim što podmazivanje. I učini tako, i bio je siguran da je nekoliko udaraca od šefa moj penis, koji je šum koji se ne mogu zamijeniti za ništa, ali jerking off. Uživao sam gledajući sebe u ogledalu, moj penis je bio toliko težak, i masturbira sa lubrikant je napravio svoje ruke gurnite tako effortlessly preko njega. besplatno gledanje jebacine
Ona mi je rekla da je polaganje u krevetu s telefonom položi na jastuk tako da je mogla me poslušajte, i da je bila sama jebu sa vibrator s jedne strane, dok s druge strane koristeći se trljati klitoris joj. To je lijepa slika da su u mojoj glavi dok sam nastavio milovati moj hard penis. Za neko vrijeme, mi nije rekao ni riječi, ali sam mogao čuti svoje oplakivanje i glasnije i glasnije i ja mogao reći da je o to sperma. Ona je napokon sperma, iznajmljivanja reži i onda cviljenje. Konačno je rekao: "Bio sam praveći se da je jebeni ste mi, dušo." I bilo je praveći se ista stvar kao što sam je milovati moj penis i slušajući da joj jaukanje.
A ona mi je rekla da stavi telefon dolje na noćni ormarić i zgrabiti moj penis čvrsto s jednom rukom, a zatim je udarac s druge strane. Ona je rekla da je to znao bi mi sperma i ona je bila spremna slušati. Ja sam kako je rekla, a sam stajao ispred ogledala kao što sam grabbed moj penis, a zatim ga počeo milovati. JA je napravio siguran to tako glasno stenjati kako bi mogla čuti koliko sam se uživajući.Novi Sad devojke Nije trebalo mnogo poteza i bio sam spreman da se sperma. Nastavio sam držati bazu moj penis čvrsto i dao voditelj moj penis neki kratak, čvrst udaraca. Počeo sam pucati duga, gusta, kremasta tok cum diljem ogledalo. Sam stajao tamo trenutak diveći moj rad, a onda sam se sjetila da je ona bila na telefonu, tako da sam plopped dolje na krevet i pokupila telefon. sajt za upoznavanje
"To je bilo lijepo med, osjetih dobro?" Sam joj uvjereni da je to i rekla: "Drago mi je. Im 'idući u ići na spavanje sada." "OK" I reče: "Ja ću razgovarati s tobom sutra." "Da, bit ćete", rekla je ona.

Нема коментара:

Постави коментар